Operátoři vytrvale propagují LTE, ale telefonů s podporou této nejnovější technologie je mezi lidmi stále málo. Například v síti O2 umí LTE jen každý desátý mobil. A to přestože operátor za poslední rok registruje téměř milion nových mobilů. Tento neuspokojivý stav si vysvětluje tím, že v řadě srovnávačů se zastaralý telefon často jeví stejně moderně jako ty ostatní a spotřebitel sáhne po něčem, co jako moderní telefon jen vypadá.
A protože datové služby jsou právě ten artikl, na kterém chce každý z operátorů do budoucna profitovat, mění O2 i svůj e-shop. Ten je nyní mnohem barevnější a upozorňuje na slevy, novinky a hlavně „tlačí“ LTE zařízení.
V této souvislosti rozjíždí O2 i reklamní kampaň s tématem „Pravda o mobilech a tabletech“, ve které upozorňuje na výhody, které plynou z koupě telefonu přímo u kyslíkového operátora. Stejně jako v případě kampaně propagující pevný internet je hlavní hrdinou spotu Jiří Havelka.