Kvůli celosvětovému výpadku služeb BlackBerry mohla mít část zákazníků O2 v minulých dnech problémy při využívání telefonů společnosti Research in Motion (RIM). Přestože byla chyba na straně kanadského výrobce přístrojů RIM, O2 je připraveno svým zákazníkům tento výpadek finančně kompenzovat. Klientům, které výpadek BlackBerry zasáhl, nabídne slevu z měsíčního paušálu. O její přesné výši bude rozhodnuto dle rozsahu výpadku.
V České republice se technické obtíže společnosti RIM projevily zhruba u poloviny majitelů těchto telefonů. Šlo o nahodilé výpadky, a to především o zpožděné doručování e-mailových zpráv, omezenou funkčnost webového prohlížeče a instant messagingu. Podle posledních informací od společnosti RIM by měly být od 13. 10. všechny služby BlackBerry opět plně funkční. V případě přetrvávajících potíží je doporučeno restartovat telefon včetně vyjmutí baterie.