O2 je nejčastěji v řečích (a nejen na MobilManii)

Pokud vám hlava nebere nadpis této bleskovky, tak prostě vemte na vědomí, že o značce O2 se mezi lidmi diskutuje nejvíce. O faktu, že o operátorech a jejich akcích se na veřejnosti diskutuje opravdu hodně, svědčí výsledky výzkumu agentury Outbreak. Ty totiž ukazují, že za O2 se na dalších dvou místech „diskutovaných značek mezi obyvateli ČR“ umístil Vodafone a T-Mobile. Ale pěkně popořadě.

Pilotní vlna výzkumu nazvavného jako Word of Mouth zahrnula téměř 7 000 diskuzí o 125 značkách v kategoriích finance, telekomunikace, nealko nápoje, alkoholické nápoje, potraviny a kosmetika. Celkem 520 respondentů z ČR se nejvíce bavilo právě o O2, Vodafone a T-Mobile, desítku nejčastějích značek doplnily Česká Spořitelna, Coca-Cola, Kofola, Komerční banka, Mattoni, Nivea a Gambrinus.
 
Podrobnější analýza závěrů ukazuje, že 75 % diskuzí o značkách probíhalo v pozitivním duchu, o mobilních operátorech se 17 % diskuzí zmiňovalo v negativním tónu, podobně jako u finančních institucí s 22 %. Autoři výzkumu tak tvrdí, že se jim podařilo zjistit, že Češi nejsou pouze rýpaví, ale dovedou také chválit, i když faktem zůstává, že negativní informace se snaží rozšířit co nejvíce lidem v okolí.
 
A jak jste na tom vy, operátory častěji chválíte nebo na ně spíláte? Diskutuje níže nebo v Superfóru.

 

Určitě si přečtěte

Články odjinud