O2 má nové číslo datové podpory, zaplatíte 6 Kč/min

U O2 došlo před několika měsíci k osamostatnění datové linky, jejíž podpora začala být nabízena na standardním telefonním čísle 720 720 111. Volání na toto číslo bylo účtováno podle tarifu zákazníka a vztahovaly se na něj volné minuty či kredit.

Od února došlo k další změně. V ceníku se objevilo nové telefonní číslo 14 141 se sazbou 6 Kč za minutu (účtování po minutách), na nějž se nevztahují volné jednotky z tarifu. U čísla bylo pouze uvedeno, že se jedná o placenou podporu, jinak žádné další podrobnosti nebyly uvedeny. Napsali jsme tedy písemný dotaz operátorovi a bylo nám sděleno, že se jedná o nové telefonní číslo pro datovou podporu. Zde je odpověď ze strany O2:

Vážený pane,
reaguji na Váš připojený e-mail. Vámi zmíněná linka 14141 je využívána
pracovníky oddělení datové podpory a linka slouží zákazníkům, kteří
potřebují aktivovat nebo instalovat datové služby. Původně byly tyto služby
poskytovány na lince 720 720 111.
V případě Vašich dalších dotazů se můžete obrátit na pracovníky Centra péče
o zákazníka, kteří jsou Vám k dispozici 24 hodin denně na telefonních
číslech *11 (zdarma pouze z mobilních telefonů O2) nebo 800 123 456 (zdarma
z pevné sítě a ostatních operátorů).
S pozdravem
Centrum péče o zákazníka

Diskuze (9) Další článek: Vědci uklidňují: mobily nezpůsobují rakovinu

Témata článku: , , Číslo, Nov, Nové číslo, Min, Kč/min, Podpor