O2 má problémy s roamingem. Zákazníci v zahraničí se nemohou přihlásit do sítě

Zákazníci O2 a virtuálních operátorů, kteří používají síť společnosti CETIN (sestřiná společnost O2), se od včerejšího odpoledne potýkají s přihlášením do mobilní sítě v zahraničí. Tím pádem jsou také nedostupní pro volání z Česka.

Problém je na ústřednách CETIN pro mezinárodní provoz, které nedovolí SIM kartám přihlášení do zahraniční sítě v roamingu. Kolik zákazníků je výpadkem postiženo, firmy neuvedly.

Volání na tísňové linky v zahraničí výpadek neomezuje. Stejně tak nemá vliv na fungování služeb na území ČR. CETIN spolupracuje s O2 na odstranění problému, obě firmy se zákazníkům omlouvají.

Aktualizováno 13:00: 

Část roamingového provozu se podařilo obnovit. Operátor pracuje s poskytovatelem sítě na alternativním technickém řešení, které umožní problém zcela odstranit.

Diskuze (16) Další článek: The Essential Phone: Pod mobil budoucnosti se podepsal otec Androidu

Témata článku: O2, Mobilní sítě, Roaming, Chyba, Výpadek, CETIN, Zahraničí, Zákazníci, Pro +, Technické řešení, Zak, Sít, Zákaz, Včerejší odpoledne