Ať si nejdřív udělají pořádek u sebe a naučí se chovat k zákazníkům, než začnou vykřikovat takový nesmysly! Na změnu paušálu čekám marně už třetí den, dvakrát denně kvůli tomu volám na infolinku, nakonec se dozvím, že byla žádost na ZNAČKOVÉ prodejně špatně sepsána a proto už dvakrát neprošla. A když si na tu značkovku zavolám co jako s tím budou dělat, tak mi slečna oznámí, že na mě nemá čas, že má zákazníky a že to možná opraví!! Ty vado! A infolinky, to je kapitola sama pro sebe, co operátor to naprosto odlišné odpovědi na stejný dotaz, takže nakonec nevíte na čem jste. No a když si projdete jejich web...tolik lží na jednom místě... U tarifu Internet mobil 1024 PLUS mají napsáno, že je bez FUP, není u toho žádná hvězdička, žádná poznámka. Interní materiály firmy ale říkají, že tam FUP JE!! Takže to jejich know-how ať si raději strčí někam. Když vidím reklamu s bublinama, vyskakuje mi kopřivka.