O2 nejspíš špatně zaúčtoval data u iPhone balíčku

Diskuze čtenářů k článku

David  |  24. 09. 2008 20:36

Taky jsem měl podobný problém u O2. Bylo to u volání nonstop zdarma.Tu službu mě "jakýsi brigádník na prodejně" aktivoval špatně. Místo 9 měsíců to aktivoval na 3.Když jsem to reklamoval,zrušili to a znovu zapojili,ale ta služba už se v systému nechytla.Fakturu na 4500 jsem vyreklamoval a ještě se omluvili.Takže naprostá spokojenost.Určitě bych se nebál reklamovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  24. 09. 2008 14:00

no spatna faktura za data mi jeste neprisla, o chybach v systemu OP TM ale mluvit muzu
problem : nesly odesilat sms.zadny dluh,blokace,nic,MT ok.
1 vymena sim,pockat par hodek,nejde. reboot mych sluzeb... nejde 2 vymena simky pockat na aktivaci. jede,zkousim nejde. 3 vymena sim , uz predano na pantaty co do toho vidi maximalne,stale nejdou sms. 4 vymena sim,cekacka.... najedou sms ok
a pricina ? nebyla v telefonu,kazda sim zkousena i u operatora v prodejne na jejich founech...nikdo nevi kde co drelo...
taky dobry
nekdo neco podobneho ?
PcWifi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beam  |  24. 09. 2008 12:56

hehe.. O2 stale neumi uctovat nove datove balicky..
byl jsem jednim z prvnich zakazniku Eurotelu kdyz prisel s Data Nonstop.. a kdyz prisla fakturka na neco malo pres 428.000,- tak jsem docela koukal.. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Med  |  24. 09. 2008 11:06

to souvisí s výše uvedeným článkem, ale stažení cca 78MB, (Egypte, iPhonem, při aktivaci zvyhodneneho balíčku 50MB pro datový roaming u o2), mě na faktuře vyšlo na bezmála 50.000,-Kč. Tak uvidime, co na to reklamační oddělení. Moje hloupost, že jsem si na strankach nenašel, že po překročení 50MB se účtuje, 100kB=55,-Kč což je dle mého názoru pěkná zlodějna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  24. 09. 2008 08:28

Poridil jsem si nove cislo v velmi vyhodnym tarifem a stare cislo, kde jsem mel faktury pokazde pres 3tis, jsem aktivoval O2 kul tarif za 250kc. A jake bylo moje prekvapeni, kdyz prisla faktura 8min hovoru za 750kc. Pri detailnim zkoumani jsem nasel nejake blokovani hovoru za 200kc a blokovani pri roamingu za 250kc. Zadou z tech sluzeb jsem nikdy nepouzil a ani si ji neaktivoval....Na infolince mi rekli ze to nemam platit a ze mi poslou jinou fakturu Asi jejich system zkousi kdo co snese.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  24. 09. 2008 08:35

Nemyslím si, že "systém" něco na Vás zkouší
jednoduše jste neměl správně v jejich databázi nastavené služby. A nebo jste to blokování hovorů a blokování při roamingu měl ve smlouvě, ale O2 Vám i přesto reklamaci uzná. Když jste s poplatkem nebyl seznámen při sepsání smlouvy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamilosa  |  24. 09. 2008 09:44

jedná se spíš o to, že u vyšších tarifů typu bývalého Goldu je služba blokování hovorů zdarma, ale pokud dojde ke snížení tarifů, tak služba blokování hovorů zůstavá. Samozřejmě je povinností toho, kdo daný tarif mění, aby danou službu zrušil. Co se týká účtování datových Iphone balíčků. Ve většině případů dochází k tomu, že zákazníkovi je zapojen Iphone balíček, který má ale platnost až od půlnoci, ostatně jako většinu balíčku u O2. No a samozřejmě, pokud datuje už ten den, tak se mu data účtují. Chyby v účtování jsou tedy spíš zase způsobeny lidským faktorem, který o dané skutečnosti zákazníka neinformuje. Samozřejmě reklamace je v tuto chvíli na místě. Bohužel informovanost zaměstnanců O2 o nových službách a podmínkách je vcelku mizivá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  24. 09. 2008 09:41

Dřív jste měl tyto služby zapojené, zřejmě zdarma, kdy k určitým tarifům bylo blokování bez poplatku (Gold a vyšší). Změnou tarifu to systém doúčtoval. Stalo se mi to také, normálně mi to vrátili v další faktuře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El Zoido  |  24. 09. 2008 08:13

Nebude operátor dělat problémy, když zákazníci nezaplatí fakturu a budou čekat, jak se vyvrbí reklamace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  24. 09. 2008 08:31

Reklamaci můžete uplanit telefonicky. Je to na Vaší domluvě. Jednoduše zaměstnanci na zákaznické lince sdělte, že máte zájem o odklad platby do doby vyřízení reklamace.
Když chcete mít 100% jistotu zašlete reklamace písemně. O2 Vám problémy dělat nebude, ale jak píšu, je to na Vás, když se nezeptáte, tak to máte bez odkladu a když nezaplatíte, tak Vám mohou omezit některé služby (volání, SMS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  24. 09. 2008 07:52

Ryp pro iPhone haters

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  24. 09. 2008 07:42

Mám iphone od Vodafone a stalo se mi něco podobného. Prestože se mi měl o půlnoci po koupi iphonu aktivovat balíček připojení na stálo nestalo se tak. Operátor mě i tak ujistil že můžu datový tarif používat za paušální cenu. Přesto mi za jeden den naskočil účet na 2000Kč. Tarif připojení na stálo se po mých urgencích podařilo operátorovi aktivovat až další den. Po vystavení faktury ji budu muset reklamovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  24. 09. 2008 07:50

Tak to hodně štěstí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  24. 09. 2008 11:40

Jestli bude čekat na spojení s operátorem jako já včera (ne kvůli iPhonu) 40 minut, tak ano...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  24. 09. 2008 10:43

Stalo se mi to taky. Ještě první den následujícího zúčtovacího období tam byl balíček Na stálo, pak mi přišla SMS, že jsem přetáhnul data o 1 600 Kč, podíval jsem se do samoobsluhy a byl tam Na skok. Volal jsem na infolinku, řekl jsem, co je za problém, zjistilo se, že balíček byl deaktivovaný, ale já jsem to neudělal. Takže slečna mě nechala asi čtvrthodinky čekat na drátě, pak si mě znovu vzala a řekla, že protože zpětně aktivovat balíček nejde, kolegové na jiném oddělení se o to postarají a provedou zpětně přepočet a vyúčtování by mělo být správné. Jsem zvědavý. Pokud by nebylo, tak pochopitelně budu reklamovat. Ale vzhledem k tomu, že tak dlouho trvalo, než se mezi sebou dohodli, co se mnou, tak snad to spraví automaticky. Ale v samoobsluze mám sice už Na stálo, ale překročená data o 1 600 Kč jsou tam pořád. Tak uvidím po vyúčtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  24. 09. 2008 11:22

Tak to bude naprosto stejná chyba. Stejně jako ty tam mám na stálo ale za data 2000Kč.Taky to nebyli schopni hned vyřešit.Tvrdili mi že to zůstalo viset v systému kvůli zadání na prodejně, tam se nemohli dovolat takže jak jsem psal trvalo jim to den a něco než to zaktivovali. Navíc jsem měl aktivovaný limit takže mi to zablovkovalo veškeré funkce a trvalo den než jsem mohl vůbec začít volat po tom co jsem limit zrušil. Každopádně i když to snad dopadne dobře tak to není příliš příjemné vidět měsíc v samoobsluze že jsem za jeden den projel 2tisíce. Snad nám reklamaci vyřídí kladně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  24. 09. 2008 11:27

Mě tu původní aktivaci dělal operátor, protože jsem nějak nevěděl, jak se dostat z toho zamotaného kolečka ven - koupit iPhone a pak aktivovat? Byla by větší cena, nebo aktivovat a koupit iPhone? Ale zase balíček dat s 50 % slevou šel jenom k iPhonu. Bez něj by byla cena plná. Tak jsem si to nechal udělat operátorem. Vy jste si taky v samoobsluze nic nenastavoval, dělali Vám to na prodejně; možná, že ti, co si aktivaci provedli sami v samoobsluze, problém neměli, ti, co jim to aktivoval operátor, tak se jim balíček v následujícím zúčtovacím období zrušil. V každém případě jsem rád, že nejsem sám, aspoň jsem si ještě víc jistý, že mou chybou to nebylo. Ptal jsem se i té operátorky, jestli lze aspoň zjistit, jakým způsobem byla deaktivace provedena, jestli přes Internet, SMS, operátorem nebo na prodejně, protože mě to zajímalo, ale to se zjistit nedalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  24. 09. 2008 12:41

U mne to bylo tak ze na prodejne mi aktivovali připojení na stálo z připojení na skok. Děje se to k zakoupenému iPhonu s datovým tarifem. Vše má proběhnout od půlnoci. U mě se ovšem nestalo nic, stále jsem měl připojení na skok.Po rozhovu s operátorem jsem byl ujištěn že data můžustahovat za paušální cenu. Jenže to tak nebylo a jich systém si s tím nevěděl rady a pak ani operátor. Není to možná úplně stejný problém ale řekl bych že hodně podobný. Dokonce jsem někde četl že někdo si toho nevšiml a zůstalo mu na skok na celý zbytek měsíce a pak měl fakturu 20tisic ale reklamaci mu uznali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor