Mě tu původní aktivaci dělal operátor, protože jsem nějak nevěděl, jak se dostat z toho zamotaného kolečka ven - koupit iPhone a pak aktivovat? Byla by větší cena, nebo aktivovat a koupit iPhone? Ale zase balíček dat s 50 % slevou šel jenom k iPhonu. Bez něj by byla cena plná. Tak jsem si to nechal udělat operátorem. Vy jste si taky v samoobsluze nic nenastavoval, dělali Vám to na prodejně; možná, že ti, co si aktivaci provedli sami v samoobsluze, problém neměli, ti, co jim to aktivoval operátor, tak se jim balíček v následujícím zúčtovacím období zrušil. V každém případě jsem rád, že nejsem sám, aspoň jsem si ještě víc jistý, že mou chybou to nebylo. Ptal jsem se i té operátorky, jestli lze aspoň zjistit, jakým způsobem byla deaktivace provedena, jestli přes Internet, SMS, operátorem nebo na prodejně, protože mě to zajímalo, ale to se zjistit nedalo.