O2 prodlužuje všechny své vánoční nabídky

Diskuze čtenářů k článku

Vladik  |  11. 01. 2010 11:34

Jsou to šupáci, došel mi kredit tak mi omezili služby. Dobil jsem, přišla mi zpráva, že mám služby obnoveny ale začalo mi to odečítat 20kč za každých 10 minut spojení. Tak jsem tam hned volal. Po dobidí jsem zjišťoval mestli IVM je aktivovaný, napsalo mi to že služba je aktivovaná tak jsem internet spustil a ono tohle, během hodiny bez kreditu. Volám na linku, že prej mi to znovu spustí až 16.1., že je to tak běžně, ale že to nikde neuvádějí a řeknou mi to až teď potom co jsem volal(trochu pozdě). Jestli chci prý podat reklamaci, tak jsem ji poslal a uvidíme, ale nejde mi do hlavy proč takovej megaoperátor neudává na svých stránkách dostatek informací a není možné službu reaktivovat řekněme do hodiny po dobití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  11. 01. 2010 12:03

Jo jo, jakmile se ti mají odečíst peníze za IVM a ty nemáš, tak pak se to aktivuje až za týden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel  |  11. 01. 2010 14:38

Ono to vypadá, že to je jediný způsob, jak na službě dobíječek skutečně vydělat. Kdo má paušál platí síce 150 kachen, o něco málo víc, ale pořád je to supr služba v 3G síti, a máš jistotu, že se nic nedeaktivuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  11. 01. 2010 16:43

Jenže to bohužel není nikde k dohledání, že se to po deaktivaci aktivuje až po týdnu a je docela drzý účtovat 20kč za 10 minut když mám dostatečný kredit a aktivované IVM .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  11. 01. 2010 12:13

Je smutné, že tomuhle někdo říká vánoční nabídka, je to chabé i na obyčejnou nabídku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvasil  |  11. 01. 2010 18:10

a co bys jeste chtel? aby ti platili po dobu deseti let 20 000kc mesicne? si magor! byt operatorem, nic bych ti nedal !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  11. 01. 2010 20:12

Pokud se vám toto zdá, jako supervýhodná nabídka, pak se v CZ nemůžeme divit, že nás operátoři takto ždímají. Nejsem socka, ale proč zrovna my v CZ máme za všechno takové palby, to fakt nevím. Platit není problém, ale proč platit tolik, když všude jinde jsou ceny poloviční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  11. 01. 2010 23:39

Jestli on kvasil není dle IP Jiří Hvězda z telefoniky... Pak by jeho reakce byla pochopitelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2010 13:26

WiFi modem k ADSL je přes o2shop za 1,- Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 01. 2010 13:27

Já už vaše názory sleduju na této diskusi nějakej ten týden a řeknu vám že jste pořád nespokojení. Dokud nebudete volat zadarmo, psat zadarmo, surfovat zadarmo a jestě pokud možno mít zadarmo i telefon tak si budete pořád stěžovat. Buď jste puberťáci co řeší takovýhle prkotiny furt dokola, nebo nemáte co dělat nebo jste drsný socky. Sorry ale už to ze mně muselo jít. Zdarec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  11. 01. 2010 13:35

To se pekne pletes, kdyby to bylo zadarmo, tak nadavam taky. Operatorovi delam jeho napisem na mobilu a priblblyma ikonkama v menu reklamu, tak at hezky plati on me.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 01. 2010 16:50

Debilních odpovědí jsem v životě slyšel hodně, ale tato je fakt bomba. Říct že jméno operátora je reklama tak to chce odvahu. Každopádně věřím, že jsi inteligetní a že jsi jen trochu přehnal trávu...když jsi to psal. Tak příště pozor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Louis  |  11. 01. 2010 17:14

Víš Martine. Já sem s cenama docela smířený. Ono to opravdu není zase něják super zlé, ale kolikrát se mi v O2 stalo že mě dostatečně neinformovaly. nedávno platila sestra 5000 kč za měsíc, protože se spletli že má aktivovanej jinej roming než chtěla. Kamarádce zase naůčtovaly o 1200 víc, protože si oni nezapsaly správně číslo pevné linky kam chtěl avolat zadarmo. Je toho tuna, a dlouho trvá než ti o všem řeknou tak jak to je, ale do tý doby zaplatíš o pár kč víc. a jako studentovi se mě to nehodí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  11. 01. 2010 22:26

A kde jste studovaly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  11. 01. 2010 23:45

Uživatel ja udělal to, že dovedl vaše výtky ad absurdum. Což jste nepochopil zase vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  11. 01. 2010 23:49

A proč vy jedete přes mini Operu? Abyste ušetřil za data, nebo platíte svému operátorovi tolik, že už na to prasklo i PC vč. pevný lajny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sanju  |  11. 01. 2010 15:46

Mám opravdu velké pochybnosti ohledně tvrzení v posledním odstavci článku, a tedy že by internet ADSL a mobilní internet nabízelo v blízké budoucnosti O2 za ještě výhodnější cenu. Běžně obě služby stojí 750 korun, pakliže si je zákazník pořídí zvlášť, pokud si zákazník pořídí mobilní internet k ADSL tak zaplatí za mobilní internet jen 150 korun měsíčně, ale i tak se se standardní cenou (750 Kč) dostane na celkovou částku 900 korun. I v tom nejméně pravděpodobném případě, tedy pokud měl zákazník štěstí a ADSL si pořídil za 500 na první rok a za standardní cenu 750 na rok druhý, se při kombinaci dostane na částku 650 korun (a to jen po dobu, co mu platí cenové zvýhodnění). Cena 600 korun za obě služby je tedy opravdu ojedinělá nabídka. Informace, které autor v článku uvádí jsou SILNĚ ZAVÁDĚJ a rozhodně by neměly být do světa vypouštěny bez toho, že informace "o nějaké ještě lepší nabídce" jsou exkluzivně získány od nějakého důvěryhodného zdroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pj  |  11. 01. 2010 22:30

aktualne za 600,- ale nedostanete obe sluzby (ADSL a mobilni internet), nybrz jen ADSL a prip. mobilni Inet priplatite jako dalsi sluzbu za 150,-
listopadova akce ADSL za 500,- navic bez 2 rocniho zavazku byla tedy zjevne vyhodnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adidas.r  |  11. 01. 2010 21:01

Sleva 30% neplatí jen při přenesení čísla, platí i při nové aktivaci v eshopu:
"Akce: 30% sleva z měsíčního paušálu při nákupu on-line
30% slevu na měsíční poplatek po celou dobu závazku, získáte nyní při nákupu on-line.
Sleva platí pro novou aktivaci (nákup/aktivace nové SIM karty) a přechod od jiného operátora."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlanxy  |  12. 01. 2010 00:14

Ano sem taky svědkem toho že taryf internet v mobilu na 3 měsíce zdarma skončí prodělkem celého přednabitého paušálu. A O2 to moc dobře ví. Rozhodně to nehodlají řešit když na tom vydělají. Proto od tohoto operátora ruce pryč. Mimochodem zrušit u nich paušál je docela boj s o nervy. Zaližit ho jde všude zrušit jenom písemně a běžně se stává, že jim to trvá i tři měsíce než výpověď uznají. Reklemace zasadně neřeší. Zákazník je u nich jen továrna na korunky a jen doufám že tohle lidi budou chápat jako opravdu špatnou zkušenost s tímto operátorem. Navíc jsou schopni uondat starší lidi k paušálům ktéré vůbec nechtěji. Tito lidé pak nejsou ani schopní daný paušál zrušit a většinou ho vůbec nevyužijí. S jinými operátory zkušenosti nemám, ale s tímto nechci mít nic společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pj  |  12. 01. 2010 07:10

na mobilni Internet ma ale Telefonica proti jinym operatorum v CZ zdaleka nejvyhodnejsi nabidku, to je proste fakt. U hlasu to mozna neplati, to nesleduju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  12. 01. 2010 11:46

Proto nechci úvazek a raději mám předplacenku, tu kartu co mi vysála dobitý kredit za data i když jsem měl aktivovaný IVM asi vyhodím, mám ji 10 let ale asi to nemá cenu, mám naobjednaný simky zadara, vždycky dobiju za 250, využiju měsíc zdarma nebo 12 týdnů s 50% slevou a po vyčerpání kreditu nahradím jinou. Reklamaci mi neuznali jak jinak, tak jsem jim to poslal znovu a budu to posílat pořád dokola. Sám operátor mi říkal že toto co se mi stalo nikde nezmiňují. Ono je drsný odečítat za každých 10 minut 20kč když mám aktovovaný internet v mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenka  |  12. 01. 2010 22:15

Máš špatné informace, výpověď se nedává písemně, ale telefonicky. Jo a Výpovědní lhůta je 30 dní a běží od prvního dne následujícího měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlanxy  |  13. 01. 2010 00:46

Ano sice máte správné informace . Ale jde o to že je O2 neplní a snaží se zdržovat seč muže takže nakonec stejně musíte poslat výpověď písemnou. V zásadě si hrajou se slovíčky. Příklad nemužeme vaší výpověď uznat protože máte smlouvu na dva roky. A přitom byla na rok. Ono rušit něco telefonycky je jako byste chtěl někoho po telefonu zmlátit. Nemáte žádného svědka a žádný podpis že o výpovědi vědí a dokonce při uspěšném a hodně nepravděpodobném zrušení smlouvy nedostanete do ruky papír že smlouva byla zrušena. Proč myslíte že jedinej krám O2 v Praze a to jsou oficialní prodejny přímo O2 a žádný sprostředkovatel. Vám paušál nezruší? Proč by zákazníkovy ulehčovali odchod ke konkurenci zákazník je vůl tak ať platí. Jako drzost beru i to že papír pro ověření výpovědi který vám o2 má poslat je podepsaný manžerkou pro retenci zákazníků. Je uplně jasné že s posláním nespěchají a mužete ho uvidět klidně i za dva měsíce. Ale rozhodně boj H2SO4 s tím nekončí. Zavoláte na linku a řešíte s někym kdo je příjmutej týden proč to chcete rušit a podobný ptákoviny. Většinou to skončí tím že to zrušit nemuže protože je rozbytej počítač, neumí to, nechceto a má to zakázaný. Mezitím hraje hudba a automat vám řiká reklamy O2. A abyste na konci nezavěšovali, abyste mohli říct jak jste spokojení se službami O2. Pak si zapnete televizi a tam je reklama jak si mužete vytáhnout kačenku. Byl bych rád kdyby se ozvali všichni kdo mají stejnou zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  14. 01. 2010 00:18

Kdyby se raději začalo O2 chovat, jako konkurence v tržním prostředí a nikoliv, jako účastník kartelové dohody, či oligopolního "trustu" a zavedlo by např. tarify "O2 Fér", které mají na Slovensku, bylo by to 10000x lepší, než nějaké balíčky a jednorázové vánoční slevy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor