Oni jsou tak nervózní z minimálního zájmu lidí, že dělají obrovské chyby. Jednak na webu ňa jednom místě sice mají, že akční nabídka (skoro vše za korunu) byla prodloužena, ale přímo na stránkách té telky to není. Navíc co se týče těch televizí: tiskový mluvka tu tiskovou zprávu, z které článek čerpá, psal asi v tramvaji. Nejdříve tam píše o LCD monitorech, na konci se z toho vyvrbí už plazmovky.
Špatné informace, ignorování zákazníků, vyslovené lži a brutální předraženost: není divu, že jim na to lidi zvysoka kašlou.
Ale napadá mě jedna věc: pokud si to někdo z vás opravdu chystá pořídit, jděte do toho. Někde jsem četl, že si to teď denně v průměru pořídí maximálně devadesát lidí. Ne všichni tu sms pošlou, takže šance získat tu televizi je třeba jedna ku čtyřem...