Nemusíte být velká firma, nemusíte rozumět informačním technologiím a ani vynakládat prostředky na odborníky, kteří by vám zajišťovali technickou podporu. Naopak i podnikatelé a drobní živnostníci nyní mohou využívat profesionální a cenově dostupné e-mailové řešení, které přináší O2. Nová službu s názvem Business Mail představuje zřízení a vedení poštovního účtu, jeho správu včetně pokročilých funkcí od kalendáře přes sdílené složky až po antivirový filtr. Zřízení, instalace a registrace domény jsou zdarma, doménu si navíc zákazník může vybrat bezplatně sám.
Služba funguje na uživatelsky přívětivém principu. Operátor zákazníkovi zřídí účet na poštovním serveru Microsoft Exchange, ten kromě e-mailové schránky obsahuje také sdílený kalendář a soubory, globální seznam kontaktů nebo antivirový a antispamový filtr. K této virtuální kanceláři pak zákazník přistupuje pomocí poštovního klienta, internetového prohlížeče nebo mobilního telefonu. Emailovou adresu (je-li doména volná) si každý zvolí podle svého přání a potřeb. Uživatel si u své schránky může nastavovat řadu parametrů, jako například maximální limit na objem dat.
Službu Business Mail nabízí O2 ve dvou variantách. Základní verze Standard nabízí za měsíční poplatek 125 Kč objem dat až 100 MB. Další možností je varianta Profi s objemem dat 500 MB a bezplatnou licencí na poštovního klienta MS Outlook 2003 nebo 2007. Cena této varianty je 299 Kč za měsíc. Kapacitu je možné flexibilně zvyšovat dle jednoduchého klíče – každých 100 MB stojí 100 Kč. Zřízení i instalace služby jsou bezplatné.
Objednat službu Business Mail je možné několika způsoby: každý pracovní den od 8 do 19 hod. pomocí bezplatné linky 800 203 203. Nebo můžete navštívit webové stránky cz.o2.com/o2businessmail, kde je k dispozici objednávkový formulář.