Doufám, že tohle není ten noví zákaznický benefit program? A jestli ano, tak kde jsou ty ostatní výhodné benefity na služby atd. ?
O2 se celkem snaží vypouštět novinky na trh a některé jsou i konečně přehledné, ale začíná se to celkem rozplzávat, že v tom bude zase zmatek.
Za poslední dobu jsou určitě chválihodné přístup na O2 aktiv zdarma, neomezené odesílání MMS z wapu do všech sítí za paušál, Kvído se taky hodí na rychlé vzkazy, konečně uvádění cen včetně DPH jako hlavní ceny, Neony jsou určitě taky velmi povzbudivé do budoucna - konečně možnost čerpat výhody okamžitě, iphone balíčky velmi příjemně překvapily, konečně internet v mobilu.
O2 nabízí hodně širokou nabídku služeb a o to horší je, že ještě nemá aplikaci o přehledu čerpaní a nastavení služeb přes internet. Integrace služeb pevné a mobilní není zdaleka to co asi všichni čekali, že tady budou balíčky služeb pevné a mobilní. To co zatím nabízejí jsou takové hybridy Vždycky platilo, že v jednoduchosti je síla a to zejména, aby si co nejvíce lidí v tom vyznalo. O2 si ovšem pořád nepřipouští, že za sebou táhne tu špatnou pověst z dob telekomu a nedokázala zlepšit svoje podvědomí u zákazníků. Je pravda, že se snaží zlepšit svoje služby a ze všech operátorů dělá nejvíce akcí, ale pořád je to málo na zpřehlednění jejich nabídky. Na neonech je vidět ta snaha o jednoduchost a přehlednost a hned je vidět i větší zájem lidí a to přesto, že mají nevýhodnou tarifikaci. Prostě zákaznici chtějí služby za paušál a takové, že budou vědět, že to stojí tolik a na konci měsíce tolik zaplatí. Potřebují mít kontrolu nad spotřebou. Což u O2 je velmi těžké a ani vám neumožní si to průběžně sledovat na internetu. Jednoduchost, přehlednost a výhody pro všechny stejné. To je to, co zákazníci ocení, zhodnotí podvědomí značky O2 a loajalitu zákazníků