O2 už láká inzerenty na svých „pět milionů“

Tak a je to tady oficiálně – ne jen u T-Mobile si můžete zaplatit mobilní reklamu, svých pět milionů nyní dává všanc inzerentům i O2 a spouští nový web na adrese www.petmilionu.cz. Podobně jako magentový operátor nabízí ten kyslíkový hned několik způsobů jak reklamu ke svým zákazníkům dostat.

Klepněte pro větší obrázek
Mobilní reklama ano, služby na oplátku za její příjem ne - to jsou novinky u našich dvou největších operátorů

Na výběr jsou obligátní SMS a MMS, bannery na portálu Active a konečně Kvídova linka 829 829 829 pro jednominutové bezplatné volání do sítě O2 a na pevnou. Cenu za jeden „zásah“ operátor neuvádí, pravděpodobně ale nebude příliš odlišná od sazeb, které si účtuje konkurenční T-Mobile, čili od 2,50 až do 7 Kč.


volambaner.jpg

Čtěte také: T-Mobile pustí do mobilů svých zákazníků reklamu

Operátor dává inzerentům všanc pět milionů svých oveček a bude jim rozesílat reklamu. Slušně na tom vydělá, ale zákazníci nedostanou nic.


Z pohledu operátorů tedy může jít velmi lukrativní byznys, snadno tak totiž mohou ke svým „běžným“ miliardám zisků přidat přinejmenším další desítky, možná i stovky milionů korun ročně. Vše bude samozřejmě záležet na zájmu inzerentů, ale v době, kdy tradiční reklamy lidé už přestávají vnímat, by z jejich pohledu mohlo jít o perspektivní novinku. A důvodů je hned několik:

  • protože mobilní telefon je moderní reklamní médium
  • protože operátor dokáže oslovit miliony zákazníků
  • protože je segmentuje podle věku, pohlaví, bydliště i výše měsíční útraty za telefon
  • zákazníci prý mobilní marketing vítají
  • a protože je přesný, relativně levný a měřitelný

Dalším rozhodujícím faktorem bude ochota zákazníků reklamu přijímat, se zasíláním obchodních sdělení totiž při podpisu smlouvy či rozlepení obalu u předplacených karet automaticky souhlasili, ale lze ji odhlásit. Takže pokud by se strhla lavina nevole a operátoři na zákaznické lince nedělali nic jiného, než že by vyřazovali čísla z databáze pro příjem reklamy, pak by měli operátoři s tímto snadným penězovodem utrum.

Diskuze (14) Další článek: Motorola Aura s diamanty ještě luxusnější

Témata článku: , , , Mil, Lukrativní byznys, Inzerent, Lavina