Myslím, že než na U:fona by se O2 mělo zaměřit na své prodejce ( konkrétně SAVE Max ), kteří "loví" zákazníky na ulicích a před supermarkety, jsou značně neodbytní, občas i vulgární. Standardní situace je, že podepíší smlouvu na 24 měsíců na O2 Max tarif s důchodcem, který běžně provolává na předplacené kartě 100,- Kč na měsíc, oni mu "nadělí O2 Bronz Max ( 214,20 Kč/měsíc, není nárok na dotovaný m.t.) a ješťě mu řeknou, že v kterékoliv prodejně dostanou dotovaný m.t. Scénář č.2 - zákazník na první otázku "prodejce" odpoví, že nechce žádný paušál, ten odvětí, že nabízí speciální KREDIT, ze kterého se vyklube O2 Simple 240 tarif, zákazník z jeho projevu pochopí,že nic lepšího na světě není a opět podepíše . . . . . . . . .