Nevěřil jsem tomu, nemá to logiku, ale JE TO TAK.
To, že si v rámci paušálu zaplatíte tenhle balíček, Vás nejprve spolehlivě připraví o volné minuty z paušálu a teprve pak možná začnete čerpat z balíčkovejch minut, se na O2 webu nedozvíte. Nepříliš ochotně tahle informace vypadne z pracovníce infolinky, pokud se na to přímo dotážete. Proto dopředu počítejte, kdy a jestli se Vám balíček vůbec vyplatí...
Druhá výtka je ta, že se opět na webu O2 nikde nedočtete, že pokud si balíček objednáte v polovině zúčtovacího období (u paušálu) a na další týden bude chtít balíček již zrušit (ještě před skončením zúčtovacího období), zaplatíte za všechny hovory jako byste neměli nic předplaceno a šmytec. Musíte holt zaplatit minimálně další jeden nebo dva týdny, abyste zrušení provedli v novém zúčt. období, takže ty "týdenní ceny" u paušálů jsou jen špinavej marketingovej trik, týden pro paušálisty nemusí vůbec platit.