Odblokováním iPhonu přijdete o záruku

Diskuze čtenářů k článku

Anule  |  08. 06. 2008 13:46

Dobrý den .. chtěla bych se zeptat..když chci odblokovat iphone stačí mi k tomu jenom ziphone program a odblokovat iphone nebo to musím odblokovat a potom ještě si koupit turbo sim, x-sim atd....????iPHONE SI chci koupit v brzké době půjde miodblokovat nebo zase bude nějakéá nová verze. je to hodně riskantní L??? ??, prosím odepiště mi na anulinka00@hotmail.com anebo si mě přidejte na icq 274650443 moc děkuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  01. 10. 2007 08:11

žijeme už v jiné době když už platí ta zásada : náš zákazník náš pan a ne náš zákazník náš otrok. i firma sony musela odstranit část svoje software z mp3 , automobilky pomalu musí poskytnout všem zájemcům svoje software .... dokonce čeští operátoři už neprodávájí blokovavé telefony ... a ten pocit svobody že koupíte telefon a můžete dát simkartu od bilého , modrého a nebo červeného operátora .nebo vybrat jakéhokoli operátora. svoboda je k nezaplacené......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 20:08

To jsou zase keci Firma sony nic nemusela, vydává nové mp3 přehrávače s tím, že zákazníkům se se více líbila jednodužší možnost, jak nahrávat hudbu do svého sony mp3 přehrávače, o automobilkách nic nevím. Čeští operátoři se na to vykašlali, protože prodávali své telefony a téměř ne místě je zase odblokovávali, takže zbytečná práce, navíc když konkurenční Oskar telefony neblokoval, tak do jisté míry i nevýhoda a konkureční boj. Svoboda je jen pocit, když člověk dostane svobodu, tak často neví, co s ní. Svoboda je relativní pojem. Když nejsem ve vězení, jsem svobodný, když nemám ženu, jsem svobodný, když mám dovolenou, jsem svobodný. Ale jinak dobré fámy ten tvůj příspěvěk. Mimochodem tvá fráze, náš zákazník, náš pán moc nevypovídá o svobodě Kvůli jednomu zákazníkovi přece neskrachují. Zákazníkovi jen musíš dopřát ten pocit, že on je ten pán, ale situace logicky musí být opačná, pán musí vydělávat a vydělává na zákaznících. Ty jako zákazník máš vždycky volnu, koupit, nekoupit, koupit se závazky, kterou se na kupovanou věc nebo službu váží. Nikdy ale kupovat nemusíš a to z jakéhokoli důvodu, nikdo tě nemůže nutit něco kupovat a to je ta svoboda. Už tomu rozumíme?;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  02. 10. 2007 20:26

není co řešit, tak do toho skoč !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
block  |  17. 02. 2008 15:27

nevite nekdo jak odblokovat iphone?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  01. 10. 2007 05:56

... je proste horsi nez Microsoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  30. 09. 2007 13:09

kdo chce vlastnit tenhle zázrak tak bude muset platit a bude hodně dlouho.... platit,nedej Bůh do toho zázrak dáš nějaký jiný software / ne od jablka / tak budeš mít ten tvůj zázrak zablokovaný ne li ztratíš záruku. Ti co koupili ten zázrak a nechal odblokovat nyní jablko lákal na aktualizaci a hned zace mají ten zázrak zablokovaný , je vidět že jablko umí i pomstit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 15:00

Dle tvé gramatiky usuzuji, že ty nebudeš zákazníkem pro Apple. Na to jsi zatím příliš mladý s minimalní kupní silou. Tak tu přestaň naříkat, že na něj nemáš, na trhu je dosti jiných a pro tebe jistě dosažitelnějších přístrojů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  30. 09. 2007 19:51

omlouvám se za chyby v české gramatice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  30. 09. 2007 20:07

excuse me for my czech , czech is not my born language.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smrkac  |  30. 09. 2007 09:13

Lidičky jsem rád, že se čertíte nad něčím nad čím nemusíte.
Prostě kdo se rozhodne mít iPhone doma resp. používat ho
se svojí simkou tak holt musí podstoupit celý proces a rizika
s ním spojena do té doby než někomu přecvakne a začne to
nabízet třeba za víc, ale pro všechny, je to prostě politika made
in USA a buď se tam odstěhujete a zařadíte se do stáda a nebo
bude v tom našem stádě s pocitem jakéž takéž svobody. Já se
teda svobodně rozhoduju, že do toho kolotoče nejdu.
A ještě tady nepadlo proč ho tak všichni potřebujete mít doma.
Smrkac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 11:20

Aaa, vidím, že aspoň jeden pochopil. Je opravduje velmi úsměvné, jak se pod článkem o iPhonu vyrojí desítky odpůrců, co ho pokaždé potřebují zadupat do prachu. A iPhone se vesele prodává dále a láme si jeden rekord za druhým, bez ohledu na zdejší vševědy. Sbírá ocenění odborné veřejnosti a je úplně jedno, jaký názor na to mají zdejší diskutéři. Prostě jde vidět, že oni neví, oni neznají.
PS: Opravdu si iPhone kupavat nikdo nemusíte, pořád máte možnost volby. A ti, kdo si jej koupí, to ještě neznamená, že jsou hloupí, nebo ovlivněni reklamou. Musíte se umět nad tím zamyslet a ne vidět rudý hadr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indián  |  29. 09. 2007 23:18

Takže pánové.... Jablko má svoje práva si určit jakej software bude v jejich telefonu použitelnej a jaký budou následky při neoprávněným instalování jinejch částí a odblokování. Nikdo vás nenutí, abyste si iphone kupovali, tak je nechte dejchat, ať si sami určí podle svýho gusta, jaký budou sankce při nesplnění těchto kritérií. Když budete mít svoji hospodu, kde budete mít vyhrazenej prostor pro nekuřáky, tak taky nebudu řvát, když mě odsud budete vyhazovat s cigárem.... Je to moje vlastní rozhodnutí, jestli do tý hospody půjdu nebo ne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2007 23:43

taky tady nikdo nerika ze na to apple nema pravo. jen ze je to hnusne a nelidske...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 00:21

Hnusné a nelidské by bylo, kdbys sis nemohl koupit nic jiného. Což jaksi vůůbec nehrozí, že...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2007 00:54

pravda. a ikdyz si to na 99% nekoupim tak musim stejne rict ze me to sere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 11:09

na tebe stroj času a posunout o dvacet let dozadu, to bys viděl, jakou bys měl v obchodě možnost volby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  29. 09. 2007 22:50

Strcte si ten podprumernej, predrazenej iPhone, kterej neprinasi nic noveho uz konecne do p*rdele!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  29. 09. 2007 21:09

v budoucnosti třeba operátoři budou prodávat iPhony za 1kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 11:12

No je to možné, ale při úpisu smlouvy na 10 let, min plnění 5 táců a duši ďáblovi k tomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  29. 09. 2007 18:12

aneb Bejvávalo.
Pamatujete - tohle bývalo normální u VŠECH mobilních telefonů.
Apple chce mít výlučnost, tak ji drží všemi prostředky.
(Neříkám, že s tím souhlasím.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
profous  |  29. 09. 2007 18:01

To například Mirek Vomáčka, shodou okolností redaktor jednoho časopisu o mobilech, si přehrál soft na svém PDA a světe div se! Přišel o záruku! Naštěstí neni Vomáčka takovej trotl, aby o tom ještě neco napsal, když snad tuhle věc ví snad každej ňouma, vyjma MM a jejich redaktorů....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  01. 10. 2007 08:51

Proc by clovek mel prijit o zaruku, kdyz si prehraje soft na PDA? Spousta vyrobcu ten soft dokonce nabizi ke stazeni, takze o nejake ztrate zaruky nemuze byt ani rec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alambert  |  29. 09. 2007 16:17

ztráta se píše se Z ne se S! doporučuji koupit do redakce mobilmanie pravidla českého pravopisu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 09. 2007 16:21

Buehééé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  29. 09. 2007 13:38

mam cerstve privezeny iPhone z ameriky a odblokovany. funguje bezvadne takze ho nebudu aktualizovat a mam jistotu ze zustany porad funkcni a odblokovany. :) a nedelam si starosti ze do budoucna nekdo rozlouskne i jak aktualizovat aniz by se to znovu bloklo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 09. 2007 15:55

Jinak ten napis se redaktorovi MM fakt povedl
"Odblokováním iPhonu přijdete o záruku"--To by fakt BLBEJ NEREK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  29. 09. 2007 21:26

asi nejak tak, taky nechapu co je na tom divneho, je to logicky, odblokovanim Nokia 6230i taky prijdete o zaruku.
Nechce mobilmania napsat treba clanek o kazdem telefonu, ze kdyz se odblokuje tak prijde o zaruku ?
Alespon by mela na par mesicu co psat. Posledni dobou jsem tu nenasel moc kloudnych clanku, spis jich tu je vic s odkazama na auta a pocitace, coz mi na serveru a mobilech moc nejde dohromady, ale budiz kdyz uz nemaji o cem psat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  29. 09. 2007 22:44

Ten tvůj podpis je fakt neskutečně dlouhej, zkrať si ho prosím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  30. 09. 2007 03:07

Mobilmánia o tom nepíše proto, že tomu tak není. Kdyby tomu tak skutečně bylo - jako že není - dopouštěl by se servis protizákonného jednání, což (zcela v souladu se zákonem) samozřejmě nedělá. Možná je to v Americe jinak, možná tam mají presumpci viny, ale u nás zákon na ochranu spotřebitele hovoří jasně. Osobně si myslím, že to v Americe nějaký podvodník spíš zkouší a než to stačí dát někdo k soudu, firma nebude existovat. Lidé se tam soudí kvůli větším pitomostem než nevyřízená odpovědnost za vady zboží, takže je jen otázkou času, než to někdo k soudu opravdu dá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  30. 09. 2007 11:01

cemu tak NENI ? Kdyz si koupim mobil blokovanej na urciteho operatora a budu ho chtit v jakemkoliv servisu odblokovat, tak prijdu o zaruku, to je jasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  30. 09. 2007 15:50

No právě že to jasné není. Záruku nelze ze zákona zrušit za žádných okolností. Lze jen v případě závady způsobené spotřebitelem prohlásit, že na tuto konkrétní opravu se nevztahují záruční podmínky, a požadovat zaplacení opravy. Že konkrétní závadu způsobil spotřebitel, se pochopitelně musí prokázat, ale i v takovém případě záruka běží dál. Takže přečíst, případně nastudovat zákon a pak můžeme polemizovat. Do té doby omezit nesmyslná tvrzení o ztrátě záruky! Nic takového zákon nepřipouští.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  01. 10. 2007 09:35

Je to tak,jak LOVO píše.Vůbec nechápu,co tady všichni řeší)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  29. 09. 2007 11:15

je 100% jisté že nikdy nebudu tahat s sebou tu těžkou a velkou krabici od Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k3rb3r0s  |  29. 09. 2007 11:40

za chvili by se mohlo stat ze se iphone proste a jednodouse prestane prodavat pac ho lidi nebudou chtit.Myslim ze Evrope budou muset vsechny kraviny z Ameriky dat do haje jinak to nikdo chtit nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El Zoido  |  29. 09. 2007 15:26

Jak je vidět, i přes ony "kraviny z Ameriky" ho chce pořád dost lidí. Bohužel. Takže pokud si opravdu nedokážou odepřít vlastnictví iPhone, ani když jim výrobce a prodejci hází zjevně klacky pod nohy, iPhone se prodávat bude. Pokoutné odblokování výrobce nijak netlačí k tomu, aby iPhone vypustil i do jiných sítí... Prostě se zase jednou podařilo vymyslet výrobek, který cílová skupina "musí mít za každou cenu" a Apple a smluvní operátoři si jen můžou mnout ruce, třebaže uživatel (vlastním přičiněním) dostává co proto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  29. 09. 2007 21:07

Pochop že iPhone (ano, souhlasím, Americký šunt, z převážné většiny beztak bastlený kdovíkde v Číně) je regulérní egoinvestice (něco jako Ferrari na české silnice plné zas... Avií), kterou si lido pořizují ne kvůli užitné hodnotě, ale kvůli orgasmu z toho že "teď jsou konečně in - a nebo ještě možná výš". Pro blbé Čecháčky je to vlastně jak dělané - viz naše národní logika:
"Mám kartu do makra" => "jsem přece podnikatel, víc než nějaká blbá socka kterou tam (za ceny často vyšší než v sousedním Tescu) ani nepustí!", nebo:
"mám před panelákem Oktáfku TD(červený)i" (neboli vůz to nižší střední třídy, o 100-200 litrů dražší než srovnatelná konkurence) => "Jsem už ta vyšší střední třída a od teď můžu cestou do hokny nadávat ojetiny" (přestože ten plecháč "ve stříbrný metle" dotyčný bude se svým šupáckým platem splácet X let... ale aspoň se může těšit na "nejhustší síť značkových servisů", jako by to snad u slušného nového auta mělo význam). A nebo:
"Mám Eurotel (já vim že fčíl je to O2), můžu si TO přece dovolit!" (a možná přihodí i 7 let staré a vyčpělé tvrzení o "síti s nejlepším pokrytím" - co na tom že příbuzným a známým bude volat pomalu nejdráž ze všech a oni jemu taky...)
...No a těmhle českým fixním omylům teď prostě jenom přibude:
"Hele voe, pořídil jsem si ten Aj-foůn, sice jsem za něj vylepil třicítku + úpis O2 na 2 litry měsíčně příští 2 roky (pomalejší použijí kalkulačku, studentům zaplatí papínek...) - ale dyk do tramvaje na cestu do hokny, do hospy a nebo jednou tejdně do ochtáfky cestou na chalupu je ze všech nejlepčí, má to voe dotykovej displej a daj se do něm stahovat príma vídea na vejšku i na šířku - a všici na chlastačce puknou závistí, až uviděj co mám!!!" (akorát se bude muset trochu přeleštit, no jo, sklo a chrom sou svině...)
Ještě pořád chcete tvrdit, že národ s podobně "americky" tupou logikou tak úúúžasnou marketingovou bublinu jako je iPhone dokáže masově odmítnout?
PS: Kolega mi kdysi vyprávěl smutný příběh o jednom vesnickém trotlovi (tuším že snad i jeho sousedovi), který se rozhodl své spoluburany v hospodě ohromit novýma rolexkama s "nezničitelným" safírovým sklíčkem. Házel s nima o zeď, dával je kolovat - až si je jeden "kamarád" pučil na chvilku "na záchod". Záchod použil domácí a cestou zpátky mu ten safír v garáži mírně přileštil flexou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2007 23:39

ano souhlas. iphone je naprd a je to cista machrovinka. nesouhlasim s timto:
1. ferrari do cech je blbost. proc ? kdyz nebudes jezdit po tech nejhorsich okreskach tak si v klidu. to neni auto na denni jezdeni ;)
2. odkdy je O2 nejdrazsi ? to se snad odviji od tarifu ne ?
3. odkdy plateji studentum mobily "papinci" ? tohle me vytaci. sem student a kdyz neco vazne chci tak si to proste vydru. chtel sem notas ? prazdniny sem promakal. chtel sem telefon ? makej... nerikam ze mam chudy rodice ale proste mi to uz z principu nekoupi. takze takovyhle stupidni vtipky si nech pro svoje deti. dekuju
jinak s tim applem souhlas. nekoupim, nekoupim, to bych se radsi zblaznil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  30. 09. 2007 00:59

ad 1 a 2 - ber to jenom jako přirovnání, bohužel spousta lidí u nás (i jinde ) takhle prostě uvažuje (no flame - Ferrari, Apple i ty Škodivky mají právo na život...)
ad 3 - sorry jestli se tě označení "studenti" dotklo, ale takových jako ty není ani 10% - řekněme že znám situaci i z té druhé strany katedry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 00:17

Víš co je tvůj velký omyl? Že zde prezentuješ jen nějaký nepodstatný zlomek populace. Podívej, ne každý, kdo jezdí ve stříbrný oktavce jí má na leasing (osobně znám 8 lidí v okolí s oktávií f metle a ani jeden ji nemá na lesing, tedy má, ale platí ho zaměstnavatel -> mě se to netýká a klidně si můžu koupit auto další), stejně jako je omyl, že škodovka je předražená, není. Cena odpovídá konkurenci a kvalitě vozu. Opravdu tady nevytahuj Ceed za 340 s 1.4 motorem, kde rozdíl mezi vozy pozná i malý školáček. Eurotel taky nepovažuji za něco předraženého, tedy pokud podívám na TM, jsem stále v klidu.
iPhone je prostě jiný telefon, je dobrý, je revoluční, nabízí to, co konkurence ne. Renomovaní výrobci byli natolik zkostnatělí, že nebyli schopni žádné radikální inovace, ale stále jen přidávali sporadicky využitelné a použitelné funkce. Tudy cesta nevede a nikdy nevedla. V jednoduchosti je krása, tu iPhone má a tím má náskok oproti normálním telefonů. VSadím se, že kdyby stál iPhone 5 táců, bude ho mít každý druhý, ale proč byho prodávali za 5, když na něm vydělají i když bude stát 3x tolik? Vítej ve světě tržní ekonomiky. Marketing iPhonu sice trochu pomohl, ale nedělej si iluze, že dokáže prodat kdejakej šmejd. Takovou sílu zase nemá. Produkt prostě musí být dobrý.
o PS nemá cenu diskutovat, když samotná závist zničí úmyslně rolexy za pár set táců, je to k pláči. Vesnický blb s flexou je opravdu jen blb s gumákama od hnoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  30. 09. 2007 00:41

Aha, potrefená husa právě zakejhala...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 00:44

Ale vůbec, jen jsem ti otevřel oči a jasně řekl, "v tomto se docela pleteš".
PS: Jezdím v Audi, telefonuju s k800i a VF, hodinky nenosím vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  30. 09. 2007 01:11

Ze srdce ti Jose děkuju za otevřené a vyvalené bulvy - tohle se jenom tak nevidí
Před zařazením se do fronty na iPhone ještě prosím o udání značky tepláků, barvy spodek a o velikost bot, ať se mám kým inspirovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 11:07

No, tepláky nenosím, pracovní oděv se mi skládá z francouzského obleku a italských bot velikosti 42. Spodky černé XL. Opravdu mě překvapuje, jak nějaký Radek., ví všechno nejlépe, až na drobnou maličkost, že prostě je odhadem naprosto mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2007 01:28

kdyz si zminil ten ceed. sedel sem v tom na autosalonu a vsichni lidi okolo me uznali ze je to o tridu lepsi nez octavka prvni generace... myslis ze to byla stastna nahoda, ze se tam potkalo cca 10 lidi a vsichni rikali totez ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 11:36

jenže my už tu pár let máme Octávku generace druhé, na kterou nový Ceed prostě nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2007 15:55

taky stoji dvakrat tolik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 16:07

Ale ale. Dvakráte? 425 tis. je dvakráte? Zajímavá matematika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2007 21:11

to bylo obecně. ceed v zakladu stoji cca 340 tisic. octavka se stejnou dynamikou (rozumej minimalne 1,6i) stoji 460 tisic. ? to je docela rozdil. a kdyz vemu nejprodavanejsi 1,9tdi (77KW) za 560k vs ceed 1,4i (80KW) za 340k je to uz kurna rozdil. tak se prober a nepoucuj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2007 21:13

a jen tak mimochodem - nemame ani kiu ani skodovku (ale se skodovkou uz neco najeto mam)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schre!  |  29. 09. 2007 11:41

nuti te nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  29. 09. 2007 15:39

no to po tobe nikdo nechce ... ale kez by vsechny smartphony byly tak "tezke" a "velke", to by se v kapse nosily lip nez ty soucasne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirdaP  |  29. 09. 2007 11:02

Nechť si celej iPhone vsunou za klobouček, magoři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  29. 09. 2007 09:46

Je mi uzivatelu, kteri si iPhone odblokovali, lito ale:
1) odblokovani je poruseni smlovnich licencnich podminek, tim padem vyrobce nema povinnost opravovat pristroj, behem jehoz uzivani uzivatel tyto podminky porusil (kdyz porusite pecet na nekterych vyrobcich taky ztratite zaruku, protoze vyrobce nevi co jste s pristrojem mohli provadet)
2) iPhone neni voda, energie apod. - tedy nic, co by si clovek MUSEL koupit, aby prezil ... obzvlast s ohledem na to, ze na trhu je spousta jinych znacek
3) kdo si koupil iPhone s tim, ze ho bude pouzivat mimo AT&T je blazen ... rizika byla celkem zjevna a iPhone nema cenu kupovat pokud opravdu nechcete i neomezeny datovy darif od AT&T

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  29. 09. 2007 10:31

Je to fakt "na palici"..at se APPLE nedivi kdyz iPhone prodava jen vyhradne pomoci operatora AT&T s dvouletym pausalem/upisem.Nenapadlo je dodat pristroj taky pro volny trh? o tohle nikdo nestoji.Je fakt ze koupechtivym nic jineho nezbude,jsem zvedavy jakym zpusobem se bude prodavat u nas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  29. 09. 2007 10:54

Myslim, ze Apple ma dobry duvod proc sel s operatorem. At je to podil na pausalu, marketingova podpora nebo cokoliv jineho. Je dulezite si uvedomit, ze se jedna o prvni telefon Apple a neni tezke si predstavit, ze Apple mohl potrebovat treba i technickou oporu pri vyvoji (visual voice mail) apod. Urcite Apple napadlo dodavat telefon i na volny trh, ale asi meli dobry duvod, proc se neuplatnil. Prece jenom si myslim, ze Apple do toho vidi lip nez Vy nebo ja. Osobne si myslim, ze jde predevsim o dobrou integraci HW+SW+sluzeb, tak aby kazdy k iPhone musel dostat i sluzby, bez kterych by jeho funkcionalita zustala nevyuzita (neomezena data, 7000 WiFi hotspotu v UK + 8000 v DE), ale to je jen spekulace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 19:55

Jsi fakt maník (ani nevím, co tohle slovo znamená a s tebou spousta další, co mají tyhle názory. Proč? Protože prostě když ten telefon je určen pouze pro nějakého operátora, tak je určen pouze pro jeho klienty a ti, co se nechtějí stát jeho klienty, tak pro ty není tento telefon určen, to je jedna věc. Druhá je tak, že jestli tento telefon opravdu chceš, tak si budeš muset počkat, jestli bude i pro náš trh a pro nějakého našeho operátora a je jen otázkou, zda bude za stejně výhodných podmínek, horších a nebo lepší a zda-li se vůbec dočkáme. Toť vše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  29. 09. 2007 12:40

ad1-píšeš nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KArel  |  29. 09. 2007 12:43

Pokud se iPhone bude prodávat v ČR, Apple rychle narazí.
Musel by totiž při reklamaci prokázat, že odblokovací soft způsobil reklamovanou vadu. Aneb: zlomíte-li u vysavače trubku a budete-li reklamovat nefunkční motor, musí vám ho opravit (a trubku si koupíte sami).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  29. 09. 2007 17:00

To nebude problém.
K většině "závad" totiž teď dochází tak, že uživatel s odemčeným iPhonem chce upgradovat firmware, to se ale v průběhu instalace zasekne a iPhone umře.
To že se to nepovedlo způsobuje většinou právě odblokování, to že pak nefunguje je způsobeno tím, že se nepovedlo updatnou firmware.
Já v tom vidím příčinnou souvislost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  29. 09. 2007 19:10

Nenarazí, záruční podmínky hovoří jasně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  01. 10. 2007 09:30

Narazí,zákon hovoří jasněji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencek  |  01. 10. 2007 13:23

Který zákon máš na mysli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  01. 10. 2007 13:49

Patrně má na mysli občanský zákoník a zákon na ochranu spotřebitele. Odpovědnost za vady výrobku (známější pod víceméně lidovým označením záruka) trvá dva roky a nelze se z ní žádným způsobem vyvléct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 20:00

No záruka sice trvá dva roky, určitě ne na všechno, na to pozor, ale také jsou nějaké záruční podmínky a jejich nedodržení může vést ke ztrátě záruky. Třeba když si závadu způsobíš sám a podobně, což odblokování mimo autorizovaný servis je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  02. 10. 2007 22:21

Ano, existují záruční podmínky. A ty stanoví, na které závady se záruka nevztahuje (například když si ji, jak tvrdíš, způsobíš sám). Pokud servis prokáže, že závadu způsobil zákazník, může mu naúčtovat opravu této konkrétní závady. V žádném případě nestanovují situaci, kdy záruka končí před uplynutím záruční doby. Nic takového totiž není ze zákona možné a vyrobci to dobře vědí. V neposlední řadě je to mimo jiné napsáno na záručáku (respektive tam není napsáno, že záruka může skončit před uplynutím záruční lhůty).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker  |  29. 09. 2007 09:27

Microsoft i Apple jsou stejní, ať jde o MSIE, iPhone, WMP nebo iTunes. Jde jim jen o chechtáky a pokud jim nezatnou tipec zezhora (jako např. Evropská komise Microsoftu nebo Francie Apple v případě iTunes), budou se takhle chovat vždy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borland  |  29. 09. 2007 09:33

Asi tak. Apple by potreboval pristrihnúť krídla. Toto už preháňajú. Veď keď si kúpim nejaký iný akciový telefón napr. od T-mob a nechám si ho odblokovať, nikdy som nepočul, že by som tým stratil záruku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  29. 09. 2007 20:28

Tak tos teda poslouchal špatně, a nebo máš sakra krátkou paměť. Ještě před pár (2? 3?) lety v ČR kromě tehdejšího Oskara oba zbývající operátoři telefony prodávali zásadně zablokované a "značkové" servisy svorně a s vychcaností sobě vlastní zcela běžně odmítaly odblokované kousky opravovat v rámci záruky zdarma ("neautorizovaný zásah do firmware přístroje")...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2007 23:17

Myslím, že tady srovnáváš naprosto nesrovnatelné.Telefon Nokia, co blokoval t-mobile prodával i Eurotel a SE blokovaný u Eurotelu jsi si v klidu mohl koupit u Oskara. Taky záleželo pouze na tobě, jestli koupíš telefon blokovaný nebo ne. Vždy byla možnost výběru. iPhone si jen tak nekoupíš, musíš pouze u AT&T. Operátoři telefony sice blokovali, ale jen pro použití v cizí síti. Appel blokuje iPhone i proti aplikacím třetích stran.
R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 19:49

Apple neblokuje iPhone proti aplikacím třetích stran. Aplikace třetích stran pro iPhone oficiálně neexistují, Apple se zatím s nikým na dalších aplikacích nedohodlo. OS v iPhone není otevřený. Aplikace pro iPhone určitě budou, ale zatím nejsou. Situace je taková, že pomocí nějakého hacku si tam můžeš dohrát i jiné aplikace, než jeké jsou ve stávajícím iPhone, nic víc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 19:45

Když si koupíš telefon a zasahne ti do něj někdo jiný než autorizovaný servis, tak přicházíš o záruku. Ta samá situace je u Iphone...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  29. 09. 2007 15:07

a rekni mi, ktera firma dela neco zadarmo ? kazde firme jde preci o penize....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  29. 09. 2007 19:06

Hele, zkrať si to zápatí, očividně totiž trpíš nějakým komplexem a namusíš to tedy dávat tak najevo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  29. 09. 2007 20:02

jedinej kdo tady trpi nejakym komplexem si tady nejspis jen ty. Narozdil od tebe jsem reagoval na prispevek k veci a ne jako ty reagovat ,,hovadinou,,.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  29. 09. 2007 20:11

Hovadina je především to, co máš napsané v zápatí. Nejen že to natahuje zbytečně diskuzi, ale ukazuje to na tvůj prostoduchý život, skládající se asi jen z jedniček a nul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  29. 09. 2007 21:24

tak to necti, nikdo te nenuti. Heled, nikomu krom tebe to nevadi a kvuli tobe nic predelavat nebudu. A priste kdyztak prosimte k tematu diskuze ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 09. 2007 23:39

Mně to zápatí přijde taky ulítlý. Stejně ulítlý by mi připadalo kdybych otevřel knížku, tam bylo na každý stránce 15 řádek záhlaví, 15 řádek zápatí a mezi tím 5 řádek textu. Prostě na klíčová informace by měla bejt delší než něco co se furt opakuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 00:02

No, asi napíšu redakci, prostě informativní hodnota čtvrt stránky se limitně blíží nule, jen si tu nějaký mladý ucho leští svoje ego. Kdybych zde napsal konfiguraci svých dvou notebooků, jednoho PC a počítače co mám v práci, tak to čteme do rána. Ale myslím, že je to zbytečná informace, co nikoho nezajímá.
Možná až dospěješ, tak to pochopíš a pokud teď nad tím kroutíš hlavou, jdi se zepútat tatínka, jestli je tvá prezentace "vhodná".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  30. 09. 2007 11:00

aha mlady ucho, no vzdyt ano.... jeste neco inteligentniho si mi chtel rict, nebo uz to bylo vsechno ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 11:02

Ocividně ty inteligenci postrádáš, jinak bys nenapsal do zápatí tolik nesmyslů. Zamysli se nad sebou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  29. 09. 2007 06:27

je to nesmyslne ,takove nasilne drzeni lidi s novinkou.Vinu bych nedaval mozna moc Apple,jako mozna i zcasti tem lidem,kteri si vybrali,ze pristroj zakoupi blokovany,nikdo je do toho nenutil Nicmene jakakoliv blokace je vesmes po svete uz davno pase,opet humbuk u 1 mobilu,zcela zbytecny...
Verim ze amici prijdou na to jak obcurat i tuto blokaci s moznosti vraceni do puvodniho stavu.Vzdy se na to driv ci pozdeji prijde,coz je dobre
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2007 09:08

taky pravda, nikdo je do toho nenutil. Avsak, mas moznost koupit ten telefon v jine siti, ktera ti vyhovuje vic ? Nemas. Proto to ty lidi delaj. A oni je za svou svobodomyslnost trestaji... Dokazete si predstavit ze je Nokia k dostani pouze u T-mobile a Sony Ericsson zase u O2 ? takovou pichovinu nevymyslej ani u nas. to se muze jen v americe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic.Nebude  |  29. 09. 2007 11:50

jelikoz apple dostava procenta z provolanych castek, nepripada mi to zase tak nelogicke. Tedy aspon z jejich strany...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2007 23:25

jasny :) z jejich strany je to primo genialni. ale ze strany lidi je to holé ožírání :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 19:43

Nepřijde mi to až tak divné. Člověk co chce iPhone holt kupuje nejen ten telefon, ale i ty služby s ním spojené. Ty tarify prý nejsou nějak nevýhodné a já osobně bych si třeba nekoupil telefon v vodafone menu proto, abych s ním volal u T-Mobile. Kdo nechce čekat holt bude mít iPhone první, ale s těmito omezeními. Já nad iPhone také uvažuji, ale spíše až se bude prodávat u nás a pro nás a pokud možno s 3G. Jen doufám, že Apple nepřijde s nějakou další revolucí, jinak pak budu váhat, co si vlastně koupit. Ale tak proč ne, změna je život, no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  02. 10. 2007 20:46

dovol dotaz,vyuzijes 3G prakticky ne jen teoreticky do budoucna ?
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2007 21:25

kdyby tu sit trochu rozsirili tak to pouzivam furt :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2007 01:46

je mi z toho k zbliti. tohle je normalne sikana prvni kategorie. cerna listina kvuli softwaru ktery nepochazi od nich. zrudy...
zlaty normalni telefony. na tohle bych se jim z vysoka vysral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rychlik  |  29. 09. 2007 01:50

Pravda pravda, kreteni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  29. 09. 2007 03:17

Nezbyva mi nez se pridat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  29. 09. 2007 10:44

Tak, tak. Možná by se mi iPhone líbil, ale zkrátka si ho nekoupím, i když to náhodou půjde. To je to samé, jako s iPody - Apple se snaží co to jde, aby s nimi nešlo pracovat na Linuxovém PC - nahrávat hudbu a tak. Opět - iPod doma nikdy mít nebudu...
Kdo chce kam, pomozme mu tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  29. 09. 2007 19:05

iPod na Linuxu bez problému beží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nax  |  30. 09. 2007 08:10

posledni generace iPodu bude podporovana tezko. Achjo, kdyby alespon vydali iTunes pro Linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  30. 09. 2007 11:01

To je otázka času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 19:38

Mám iPod Nano New, běhá v poho i pod linuxem. Lináxáků pořád ještě tolik není, tak bych se tím tak netrápil. Linux používám, ale že bych v počítači neměl mít vůbec Windows, to si pořád ještě neumím představit. Na notebooku mám obojí, na druhém PC jen ten linux, ale důvod bych prostý, mít legální komp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  02. 10. 2007 19:36

Nic proti, ale když si třeba koupíš u T-Mobile MDA tak dopadneš stejně. Je tam jejich ROMka a když si tam najhraješ jinou, třeba s WM6 byť originál, ale ne od T-Mobile ztráčíš záruku. Tak to je a nepřijde mi to jiné u Apple...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor