Oficiální cena Nokie 6310 pro ČR potvrzena

Diskuze čtenářů k článku

Danikeen  |  09. 01. 2002 09:17

Je nás doma 5, každý máme telefon, 2 x Nokia 5110, 1xSiemensC10, 1xEricssonA2628, no a já mám Nokii 6210, když je všechny pokradu tak snad na ní bude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis  |  06. 01. 2002 18:01

14.500,-  by bylo lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Teo  |  23. 01. 2002 20:58

Dnes mi z CYBEXu prisla nabidka na 6310 za 15.255 s dani. Hadam, ze se nekde najde i levneji. 6210 mam pul roku a jsem s ni naaaaramne spokojenej, takze do te 63 asi pujdu. Nektera vylepseni (hlavne GPRS) urcite vyuziju.

Jenom nevim - kdyz byly ty 6210 nove, tak kdekomu blbnul sw, nez to vychytali. To je jak s autakama.

Doufam, ze krome handsfree k tomu taky bude pasovat ten kablik, za kterej jsem vyplaznul 1500

Teo.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helena  |  11. 12. 2001 13:50

Už jsem měla Nokii 5110, 3210, 3310 a coby technoidka jsem si od Oskara za ty nervy odnesla Siemens S45. Umí skoro všechno, ale na to ovládání si snad nelze zvyknout. Rozhodla jsem se, že ho prodám (a ty ostatní taky ovšem) a koupím si N 6310. Trochu mě děsí ty barevné kombinace a taky doufám, že bude mít citlivější anténu a nebude se sama vypínat. Cena je podle mého nadsazená úplně stejně jako u všech ostatních Nokií, a tak si ji koupí nespíš ten, kdo má rád jejich styl a intuitivnost ovládání. Můj syn tomu říká "antiblb", což je tuším skoro přesný překlad anglického výrazu "user friendly". Je to tedy o porovnání, kolik jsem ochotna obětovat za to, abych měla telefon se stejnými funkcemi, ale jiné značky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hynek  |  30. 11. 2001 10:30

Při čtení antinokiáckých příspěvků jsem si vzpomněl na začátky mobilování v naší závistivé republičce. Místo slova mobil byl debil apod. Prostě když někdo něco nemá, tak si aspoň plivne. Viz třeba přízpěvek, že nejlepší NOKIA bala 5110. Asi jako by napsal, že na kole se mo nikdy nepokazil motor a tak nejspolehlivější motorka je kolo. Zajímalo by mě, kolik těch chytrých radilů ohledně 6310 a T39 apod. vlastní telefon alespoň za 5000,- Kolik z nich aktivně používá GPRS, spojení s PDA, HF... Domnívám se, že některé věci unikají i redaktorům při vyhlašování králů mezi mobily. K čemu mi je u telefon s lepšími funkcemi než má NOKIA, když ho skoro nikdo nezprovozní s Palmem. Nepředpokládám, že si někdo pořizuje mobil s GPRS, Infra,.. kvůli wapu. Kupuji si dražší telefon ne kvůli módě, ale telefonování a spolehlivosti. Mám 6210 a marně hledám důvod jít třeba k "lepšímu" Ericsssonu. Má email, ale nefunkční, má češtinu ale nepoužitelnou, má GPRS ale skoro nikomu nejde s Palmem. Ač nejsem jeho příznivcem, nedovolím si ho shazovat jak tady dělají někteří s Nokií. Je to urážka lidí, kteří telefony tvoří, patří mezi nejlepší na světě a jsou na mnohem vyšší odborné úrovni, než pubertální pisálkové, kteří i mě zařazují do nějakého většinového stádečka blbců, kteří doposud nepochopili, že Nokia je šunt. No, budiž jim přáno. Už jsem se smířil s tím, že jsem hlupák, co neví co je pro mně dobré a co ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  30. 11. 2001 11:12

Presne tak, lip bych to nenapsal. Vetsina "radobychytraku" jsou akorat studenti, co "jedou" pres AOT dualbandy a tyto spickove telefony videli tak maximalne ve vyloze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  30. 11. 2001 12:10

Ja fakt nevim (a uz me to nebavi vsude rikat) ze email clint chodi v ramci moznosti (tohoto) mobilu. To, ze lide pouzivaji SMTP servery, ktere jim neumoznuji (spravne!) odeslat prez ne mail, je jina vec.

Nejvic me prave zlobi to, ze se "opevuje" jeste nevyzkouseny Nokia* (ne treba zrovna N63100) mobil. TO je to, co mi na "Nokiistech" vadi - jiny mobil je (dejme tomu) lepsi, ale tohle, tohle a tohle nejde(nebo to neumi pouzivat). A pak je tu nova skvela nokie, kterou jeste nikdo nevidel to URCITE bude umet lipe a radostneji. Pripadne pokud neco neumi, tak to prohlasi za zbytecnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  30. 11. 2001 12:40

V tom prohlašování různých věcí, který mají jiný telefony, než nokia, za zbytečnost, je většina nokiistů fakt dobrá - možná to bude tím, jak málo nokia nabízí.

Samozřejmě, že když si koupím mercedes, nečekám, že má cestovní rychlost bude 250 km/h. Ale těší mě vědomí, že když to budu potřebovat, můžu. Totéž se dá aplikovat na mobily - jasně, že wap nepoužívám několikrát denně, ale apoň jednou týdně si wapnu, obvykle častěji.

Nokia je ale skvělá v marketingu - v mobilních komunikacích je v tom zatím nepřekonatelná. Skvěle totiž využívá toho, že u zákazníků není důležité to, co daný výrobek umí, ale pocit, který jim ten výrobek nabízí. Co na tom, že leckterý erik je technologicky lepší než třeba nokia, když to erik neumí dostatečně komunikovat a prodat. Nokia sice technologicky nabízí prd, ale dává spoustě lidí pocit, že mít nokii je skvělá věc. Jak pravil klasik: S tím můžeme nesouhlasit, ale to je tak jediné, co proti tomu můžeme dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
good  |  11. 12. 2001 14:58

Ano, souhlasím. Ve většině srovnání se píše: Má to, má to, nemá ono. Ale nikde se nepíše jak to funguje, jestli na 75% nebo více. A nebo je to spíše k vzteku. Málokdo se zastaví nad tím, zda existuje funkční soft na jiné OS než Windows, např. pro Palma nebo Psion a že někteří lidé používají mobil i pro datovou komunikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  21. 12. 2001 12:34

Hynku,

docela bych si dovolil oponovat, ze to ci ono na Ericssonu nefunguje. Nevim, ktery typ Ericssonu mas na mysli, ale pred dvema tydny jsem si poridil T68 a po flashnuti FW na nejnovejsi verzi mi vse chodi naprosto bezproblemove. Uznavam, ze starsi R1B verze mela problemy s mailovym klientem, ale R1C uz je v pohode a vsechno chodi. Synchronizaca se SONY CLIE 760C je taky bezproblemova.

Jinak s tebou naprosto souhlasim. To, co jsi napsal je bohuzel pravda, ale nic s tim neudelas. Nekteri lide jsou proste takovi.

Mej se hezky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 11. 2001 20:11

Musíme si prostě zvyknout, že Nokia bude stát prachy a ať si každej odpůrce Nokie na ní plive, najde se spousta lidí co si 6310 za těch 16500,- koupí. Já to nebudu, protože si mi víc líbí 8310  Jinak si taky uvědomte, že Nokia nevyrábí pouze pro zhejčkaný čecháčky...pro nějakýho skopčáka je 1000,- marek houby...prostě je za mobil dá....a basta.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  29. 11. 2001 19:55

Je předražená. Za ty peníze dostanete mnohem lepší telefony a jestli bude mít problémy jako 7110. nebo 6210, tak at si ji nechaj. Poslední dobrej telefon od Nokie byla 5110.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  30. 11. 2001 07:45

Ze Tvého příspěvku mám pocit, že jen tak mluvíš a nevíš o čem. Chtělo by to se trošku informovat. Bohužel 7110 dnes už není v kurzu, jen málo lidí ji chce. Před třemi měsíci jsem měl stejný názor jako Ty. Chtěl jsem si pořídit 6150, právě qůli tomu, že je to dle mého názoru poslední telefon bez chyb. Potkal jsem tu pár majitelů 7110 (RedBarona, bodíka, Aliena). Kteří mi at přímo nebo nepřímo pomohli změnit názor. Dovol abych Tě poopravil a zeptal se Tě jestli jsi někdy vlastnil Nokii 7110 s nejnovějším softem 5.01. - nezamrzá. Mám ji už dva měsíce a jsem spokojen.

7110 měla problémy na začátku, kdy měla spoustu poruch a nic nefungovalo jak mělo a která z Nokií po 7110 fungovala líp?Běž na www.mobil.cz a najdi si tam buglist. Z něj poznáš, že 3 poslední softy už obsahují minimum chyb.

Kolegova 6210 zamrzá 4krát do měsíce.

Nevím co máš s tím, že je předražená. Jistě, když to srovnám s konkurencí - šel bych do Erika. Ale 7110 stála kdysi taky tak a velkej skok se mezi 6150 a 7110  nekonal - jak cenově, tak funkčně. Diskuse a hádání čtenářů o ceně a kolik by měl novej kus stát, jsou zbytečné. Výrobce to má asi spočítané, když myslí, že se mu to vyplatí. To čtenáři neovlivní. Jediní, kdo to může ovlivnit jsou zákazníci.

Když už teda 6310 stojí 16 klacků a před dvěma lety 7110 taky nějak tak (nemám informace). Skok ve vestavěných technologiích je podstatný, Chci tím říci, že nabízí více funkcí za "stejnou" cenu jako před dvěma lety.

Uvádíš, že  5110 je posledním dobrým telefonem - nemáš tak docela pravdu. 5110 je někde jinde, není duální a je to lowend. 7110 můžeš srovnávat s 6150  - co se týče funkcí. 

Takže trochu přemýšlej, než něco napíšeš a průběžně si ověřuj informace.

Toť vše, Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  30. 11. 2001 08:45

Musím souhlasit. Vlastním 7110 a v životě jsem neviděl méně problémový telefon. Vše funguje jak má a jsem ochoten ji vyměnit zase jen za 7xxx řadu (tedy 7650). Kamarád má nového Siemense S45 a kromě GPRS a několika dalších drobností toho nemá o mnoho více než 7110, která je přes 2 roky stará. Zato toho spousta nefunguje. N6310 je dobrý telefon a z podstatných funkcí (IrDA, BT, HSCDS, GRPS, hlasová volba, WAP, plánovač) mu nic nechybí. Při srovnání s 8310 bych volil 6310 právě kvůli velikosti (je to subjektivní, ale připomíná mi víc telefon), designu, BT a ceně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helena  |  11. 12. 2001 14:07

 No to je ono. Já si toho Siemense nechci nechat, ale bránit ho budu. Co to je, "několika dalších drobností"? To znamená, že ho neozkoušel a nečetl návod? Ten telefon má kromě Bluetooth úplně všechno, co může mít. Úplně. Jenom se blbě ovládá. Siemens v záruce nahrává nový FW zdarma, zatímco u jiných spol. se prá za to musí platit (nevím to ale jistě). Já s ním kromě nepřesné klávesnice (ale českou T9 má skvělou) a krkolomného ovládání nemám jediný problém. (Využívám třeba 2 druhy diktafonu, kalendář, skvělou synchronizaci s outlookem, wap přes GPRS...). Tohle sem píšu přes GPRS - modemem je S45. Budu ráda, když mi moje budoucí nová Nokie6310 poskytne totéž.

Btw., kamarádovi se pokazilo kolečko u N7110 a řekli mu, že oprava je tak drahá, že je lepší ho vyhodit a koupit si něco jiného. A to jsem prosím "nokiista" - jen nemám ráda ty černobílé názory. Ten Siemens si nejdřív vyzkoušejte a pak mi přijďte napsat, co neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
good  |  11. 12. 2001 14:49

No,no,no  - jistě, že jsem ho zkoušel. Synchro s Outlookem na tom konkrétním modelu nefunguje, GPRS přesně nastavené podle rad Eurotelu také ne, plánovač je sice hezký, ale trochu odfláknutý - proč nemohu u záznamu jedním tlačítkem nastavit upozornění např. 15 min. předem (možná jsem to jen s tím děsným ovládáním nenašel) jako u N7110. Občas se při komunikaci přes IrDA kousnul a potřeboval restart. To jsou drobnosti, které se ve srovnáních neuvádějí.  U Nokie je update firmware zdarma samozřejmostí. Má "úplně všechno" ale nevšiml jsem si, že má S45 HSCSD - tahat dlouhý mail přes GPRS je přece jen trochu frajeřinka. Těmi drobnostmi co má navíc jsou myšleny (pro mne) nepodstatné funkce jako např. spořič obrazovky, hlasový záznamník, atd. Česká T9 a hlasové vytáčení je ale OK. Nejsem zaritý Nokiista, protože Erik nabízí v současné době lepší telefony, ale jen do jara Co se týče poruch rolleru u 7110: ono záleží  jak často a hlavně kam ten mobil padá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr David  |  29. 11. 2001 17:44

Já rovněž souhlasím s názory, že cena přijatelná. Asi málokdo si vzpomene, kolik stála 6210 v září 2000. První várka, která se dostala do obchodů stála zhruba stejně.

Komu se cena nelíbí, ať si počká pár týdnů.

Já asi čekat nebudu. Stejně jako Marek Lutonský nechci vyhazovat těžké HF a shánět nové.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kasa  |  29. 11. 2001 17:09

Dnes kolem 13 hodiny jsem dostal oficiální zprávu od Nokie, že první kousky jsou na cestě a měly bychom je začít prodávat nejpozději koncem příštího týdne, tak nepočítáme s větší promo akcí, protože podle zpráv jich nebude asi mnoho.

Cena (alespoň u nás) bude stylová 16.310,- vc. DPH, coz plně odpovídá bleskovce pana Lutonského.

Zdravím přátele i nepřátele Nokie.

Petr Kasa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Říha  |  29. 11. 2001 20:42

V žádném příspěvku nečtu nic o firmware telefonu. Jsem schválně zvědav, jak to bude "šlapat"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 11. 2001 13:56

No, ja mel pred tydnem moznost si v te dobe jeste vyvojovou verzi 6310 vyzkouset a chodila slusne. Obzvlaste jsem ocenil GPRS. Firmware mel v te dobe jeste nekolik musek, nekolikrat mi telefon spadnul. To uz ale podle poslednich zprav vychytali. Jo, a mel nadherne jakoby drevene pouzdro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 11. 2001 16:23

delaji si z nas legraci s tou cenou - jinak to nevidim! Nastesti jsem na nokie uz pred casem zanevrel. Hlavni chyba nokie behem minimalnich dvou let je, ze si mysli , ze je porad vudcem pokroku a tvurcem ceny!!! Objektivne to tak neni, ale bohuzel subjektivne ano (diky spousta naivnim lidem, ktery zajistuji nokii zaplacenim penizku za ty pristroje s "image" podil na trhu pres 30 %). Bohuzel je zname, ze u nokii nema cena tendenci v case prilis rychle klesat jako u jinych znacek, cili do roka jestli zlevni na 13 tisic, tak to bude az moc. A oproti 6210 toho pribylo opravdu az ostudne malilinko...    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vitalish  |  30. 11. 2001 12:17

Tak si ji nekupuj,kdyz na ni nemas . Ja si ji jiste koupim , protoze je to prima telefon .Tusim , ze kdo vyuzije jeho funkce tak na nej i ma a neremca kvuli cene . Uz jsem utratil 16 000 Kc za  vetsi blbosti nez je dobrej telefon a ty jiste taky , premejslej o tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  29. 11. 2001 13:58

oproti Nokiím řady 8,která je vyslověně ,,PRO STYL",nabízí 6310 zajímavé funkce a myslím,že ta cena je těm funkcím přiměřená. Není přehnaná a až se mi naskytne příležitost si 6310 koupit a hlavně až na to budu mít,tak si ji určitě koupím..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  29. 11. 2001 14:32

6310 je notně předražená (ale určitě půjde hodně dolů). Ericsson T39 má více funkcí a jde sehnat za 11.000,- Kč. Nokie vydělávají hlavně na Image značky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 11. 2001 15:24

Ne každému jde ale jen a pouze o funkce; svoji roli tady hraje vzhled, ergonomie, podpora (např. software), apod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  29. 11. 2001 15:52

Je to Marek Lutonský, kdo se praští přes kapsu kvůli HF v autě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 11. 2001 16:17

Ano, je jedním z nich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 11. 2001 16:21

Naopak, tím že se chystám na 6310, ještě ušetřím. Kdybych koupil jiný telefon, musel bych měnit handsfree a celkově by to bylo ještě dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikan  |  29. 11. 2001 16:26

jo jasně, kompatibilita HF je dost důležitej faktor. Jenom škoda, že T68 nepasuje do HF HCA 10....T28/T39

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomecek  |  29. 11. 2001 13:23

No děsnej telefon to pochopitelně není, ale s 16 000,- si docela troufli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hypermangan  |  29. 11. 2001 12:41

No jo, za sestnact tisic, to uz lepsi investice jsou kampelicky
A proto volam: LIDI, NEKUPUJTE NOKYJE, JE TO DESNEJ TELEFON!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georgees  |  29. 11. 2001 12:39

No tolik bych za to nedal, existuji mnohem lepsi a levnejsi telefony. Ale Nokia je proste Nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor