Oficiální stanovisko T-Mobilu k problému SMS brány o Vánocích

Diskuze čtenářů k článku

VEEK  |  02. 01. 2003 14:49

Praktiky T-Mobilu jsou opravdu k popukání, je jasné, že už velká část uživatelů T-Mobilu pochopila, že s tímto operátorem díru do světa neudělají a tak postupně odcházejí ke konkurenci (což jim ze srdce přeji )  Jejich chování a ždímání zákazníků nabralo opravdu obrátky. O jejich SMS bráně raději nebudu ani mluvit, tak průhledné žvanění o bezpečnosti atd. s jejich idiotskými 2minutovými limity jim nežere snad nikdo a každý ví, že z nás chtějí jen bezohledně vyždímat prachy (jak jsem zaslechl, bude hůř, má se prý Free brána rušit, takže nikdo z mých známých už ode mně nedostane ani jednu SMSku, pokud tedy nepůjde o život . Já jsem naštěstí klientem Oskara a věru si nemůžu na jejich chování k zákazníkovi stěžovat; jde jen o to, aby nenačichl stejně odpornými manýry jako to v současnosti dělá T-Mobile. Moje kompletní příbuzenstvo, které bylo u T-Mobilu to už také pochopilo a po několika zklamáních jak se službami a jejich kvalitou, tak i s cenami, přestoupilo nakonec většinou k Oskarovi a zatím jsou všichni spokojeni. Doufám jen, že nám tato harmonie vydrží. A co Vy všichni kdo jste u T-Mobilu, budete nadále podporovat grázly v jejich neomaleném chování??? Jak už se může jinak zákazník bránit, než že jim dáte sbohem???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  31. 12. 2002 19:25

Od vstupu němců to jde s operátorem z kopce. Od února končím.

Sbohem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiBiX  |  31. 12. 2002 15:40

Těch 98% mi připadá směšně málo... A co se stane s těmi dvěma procenty... Sem tam něco programuju a kdybych odevzdal technologii, která funguje na 98% tak by to asi bylo to poslední, co bych odevzdal...

Nejsem GSM odborník, ale ty dvě procenta se podlě mě těžko mohou "ztratit na cestě"... takže zase jen v aplikaci na serveru???!!!

Možná kdyby zrušili ten 120 sekundový time limit, tak by se server nemusel zatěžovat generování těchhle hlášek a rovnou by zprávu poslal do FRONTY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grifin  |  31. 12. 2002 08:52

to radci tu sms odeslu trikrat nez jednou a platit za ni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notebook  |  31. 12. 2002 02:44

Vysvětlení za nic nestálo. Je s podivem, že free brány ostatních operátorů (Eurotel a Oskar) fungují. Když pošlu sms na ně, okamžitě to dojde. U t-debile nejenom že musím čekat vždycky 1 000 000 sekund, ale když už se mi poštěstí něco poslat, tak to dojde klidně i s týdenním zpožděním.  A řeči ohledně přetíženosti? Nejvíce lidí má přece Eurotel (!) a jakto, že nejsou problémy tam? Nicméně, jsem stálým a věrným zákazníkem Oskara, a lidi, kteří kdysi nedali dopustit na svůj slavný Paegas, dnes T-mobile, už na něj začínají doplácet a Oskarovi se už nevysmívají. Ono je potřeba taky myslet ekonomicky a ne jenom se orientovat jako komerčáci podle reklam. Možná je přece jenom kanadský management lidštější než německý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  31. 12. 2002 13:08

2notebook: A pán ukecanej.... SMSka nemůže dojít po týdnu a to z toho důvodu,že většina SMS center má max. dobu na doručení 3 dny, tj. pokud se do té doby nedoručí,tak se SMSka smaže.....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 12. 2002 20:14

Nevím jak Vám,ale už cca 2 hodiny opět brána nefunguje....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alois  |  30. 12. 2002 20:05

Delaji machry a hajzly maji na chodbe... . Prechazim ke konkurenci, sbohem T-debile, ani nevis jak rad se s tebou loucim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Palounek  |  30. 12. 2002 11:04

Hmmm.. tak to jsem docela rád, že mi končí smlouva právě v únoru. Asi přejdu k Oskarovi, pokrytí již má a za stejné peníze mne to tam vyjde levněji. Stále jsem doufal, že přijdou s něčím, co mne osloví, čím si mne nalákají  a udrží a spíše se snaží o opak. SMSka za 1,70 Kč to je opravdu vrchol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uko  |  30. 12. 2002 00:12

To je banda pojebancuu vykurveneejch ten Hitler-mobil! Zdražení a zrušení SMS z WWW? No to ať jdou do hajjzlu, končím s Pekáčem nadobro! Stejně mě s tím jak často se nešlo někam dovolat už dost nasrall!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf  |  29. 12. 2002 21:26

Právě proto T-mobile ruší volnou bránu. Jejich přetížená síť už to nezvládá, a jednodušší než investovat do navýšení kapacity je přece bránu zrušit ne? Nejinovativnější operátor ví jak z nepříjemné situace!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jivo  |  29. 12. 2002 14:34

Jak je tedy mozne, ze obcas cekam na doruceni SMSky i nekolik hodin az pres pul dne. Ze by pouze inovace na tyto vanoce. Proste kec

Jinak vyte, ze pristi vanoce si jiz SMSku neposlete :

http://jivo.hyperlink.cz/antiTD.html

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Ludma  |  29. 12. 2002 09:20

Kdyz maji tak super implementovanou SMS branu, ktera nezahlcuje sit a SMS posle
pouze v pripade, ze je mozne SMS okamzite odeslat a nebude stat 'kilometrove fronty' :),
tak proc tut SMS branu rusi - preci zatezovat sit nebude, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Szostek  |  29. 12. 2002 12:45

Podle mne nejde o pretizenost WebSMS brany nebo souvisejicim pozdejsim dorucovanim zprav na mobily. TMO zamerne brzdi provoz, aby lidi posili SMS ze sveho mobilu a postupne si tak zvykli, ze SMS brana uz brzy nebude a nema tudiz smysl cekat, zda dotycnemu zprava dosla, ci nikoliv. Je to marketingovy tah TMO, kteremu se vsak neubranime. SMS si preci zaplatime, nema tudiz pro TMO smysl dale provozovat, udrzovat a popr. zvysovat kapacitu neceho, z ceho nema ani korunu??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 12. 2002 14:59

Zprávy se zařazují do fronty jako u ostatních operátorů. T-mobile krmí až to neni hezký. Jak si pak vysvětlit situaci minulého silvestra, kdy měly zprávy třeba den zpoždění? To ty zprávy jako někde hledaly po síti svého doručitele??? Ne! Prostě se zařadily do fronty podle priority tzn. že nejvyšší prioritu mají SMSky z mobilů atd. a na posledním místě je free SMS brána.

T-mobile se mění, otázkou je, jestli k lepšímu. Německý marketing je holt jiný kafe....

Uvidíme co na to OSKAR, pokud vydrží s politikou, kterou do teďka oslňuje, má před sebou slibnou budoucnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
psion  |  28. 12. 2002 18:14

V kazdom pripade sa do fronty radia, niekde v sms centre / preto to spozdeni, ked je pretazene sms centrum dojde ti aj sms z mobilu za par hodin / tunak sa asi bavili o fronte zo strany scriptu ktory to do toho centra posiela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Havir  |  28. 12. 2002 14:09

Je zajimave, ze SMS brany Eurotelu a Oskara to vzladaji hned a bez problemu. Asi ma T-mobil zastaralou technologii a nebo je to jen zasterka jak z lidi vic vyzdimat penez. Nevadi, v kazdem pripade bude lepsi se preorientovat na jine operatory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peta  |  28. 12. 2002 13:27

Nevim co pak znamenala ta doručenka ve smyslu Vaše správa bude příjemci doručena později, když měl příjemce zapnutý telefon a paměť na SMS volnou a ani s nikým nemluvil a za pět minut mu v pohodě přišla. To nečekala ve frontě ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  28. 12. 2002 14:16

To je zajímavá otázka. (... T-mobile prý frontu nemá...)

Když SMS nečekala ve frontě, KAM ŠLA??? Kde celou tu dobu  byla?!?

Jára da Cimrman by to jistě za mluvčího T-mobile přijatelně vysvětlil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Albertus  |  28. 12. 2002 11:29

Přetížení vždy svědčí o nedbalém, či záměrně nedbalém, návrhu jak softwaru tak sítě (architektury).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  28. 12. 2002 11:10

To se mi snad zda, delaji si z nas srabdu..

Pokud toto prohlaseni je pravdive, pak nechapu jak chteji mit v provozu casove neomezenou sms branu na www.t-zone.cz, kdyz jim to neutahne ani ta "casove omezena".. Ostatne, to, ze se zpravy "neradi do fronty jako u konkurence" - hmm.. nebudu diskutovat o tom jak kdo to ma vyreseno, ale necim to tu smrdi... Nevim proc, ale neverim tomu prohlaseni ani slovo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  27. 12. 2002 20:22

98% no to si snad delaj srandu ne? Kdyz za to platim tak ocekavam min. 99,8.
A jeste se ti chlubi jak mali deti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grrr  |  27. 12. 2002 14:39

Na tohle "vysvetleni" vam teda urcite skocim, smejdi!!!  BTW uz tak dva tydne pred vanocemi nefungoval odkaz z webu TM na SMS gateway, zatimco ta asi rok stara adresa, co mam v bookmarkach, chodila naprosto spolehlive. to je ale nahoda, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  27. 12. 2002 17:24

Tak si bez stezovat na IV.nastupiste, kolej 2 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Albertus  |  28. 12. 2002 11:30

A ty do prdele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Looky  |  27. 12. 2002 12:27

Podle mého mázoru se jedná jen o další libůstku T-mobile,který je přece světovější než Paegas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr. 0  |  27. 12. 2002 11:32

no jsem tak trochu programator a rika se, ze tomu pry trochu rozumim ;), ale vazne netusim, jak bych napsal neco takoveho jako www sms gateway bez pouziti nejakeho druhu fronty. No stale se ma clovek co ucit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
di halt  |  27. 12. 2002 11:57

Jednoduse, v jediny okamzik muze odesilat pouze jeden uzivatel, ostatnim je webserver nedosazitelny  - myslim to samozrejme jako vtip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snow  |  27. 12. 2002 12:22

Ahoj, zkuste si predstavit FIFO s omezenou delkou (tak aby max. prodleni pri rychlosti brany bylo do 30 sekund). Kdyz je FIFO plne, tak se omezi prisun dalsich zprav. Pak si predstavte haldu chudaku, co chteji poslat SMS a jelikoz jim to nejde, tak totalne zavari cely WWW server neustalim klikanim na ODESLAT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
di halt  |  27. 12. 2002 12:27

Ale jo, ale pak bych cekal v tom vyjadreni TM neco jako "sorry, ale ty sileny uzivatele nam krome toho jeste zavarili apache, takze sme tam ani nemohli dat nejaky info o pretizenosti"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snow  |  27. 12. 2002 13:22

Hehe, uz vidim, jak nekdo z TM bude priznavat, ze jim to zavarilo Apache (spousta lidi ani netusi co to je). Veta: "Dasahla sve maximalni kapacity" je uz dost presna a je otazkou, co presne dosahlo sve kapacity?
PS: Ten Apache byl opravdu dole, kdyz jsem to zkousel, tak se dalo na port 80 pripojit, ale nikdo neodpovidal !! Po VELMI dlouhe dobe se pak ozval Apache, kdyz uz se ozval, tak to slo v pohode odeslat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr. 0  |  27. 12. 2002 13:40

ano ja si umim predstavit cokoliv ale ve zprave je "nestojí ve fronte" ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řezza  |  31. 12. 2002 18:20

No kluci asi mají zásobník)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mrázek  |  27. 12. 2002 11:31

Moje zkusenost z 23. prosince v podvecer: stranka http://sms.t-mobile.cz/ nedosazitelna. Prikaz TRACERT ukazal, ze posledni server, ktery se "chyta" je nix-tower.radiomobil.cz.

A jak to tak zkousim ted (27.12. v 11:30 h), je tomu tak uplne stejne. Takze ma Radiomodlil pred (za) NIXem nejaky "bezpecnostni" spinac?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamFacE.net  |  27. 12. 2002 11:27

t-mobile se sice chlubi velkou uspesnosti doruceni sms odeslane z mobilu, ale kolik textovek z deseti odeslanych z webu prislo, uz nedoplnil. je prece jasne, ze placena sluzba musi byt funkcni minimalne na tech 98%, to neni nic uzasneho. a taky si mysli, ze by nebyl problem nastavit branu tak, aby pri neuspesnem odeslani (resp. moznosti odeslat) textovku, vyskocilo nejake okno s textem o preplneni kapacity...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
di halt  |  27. 12. 2002 10:53

V tomhle vysvetleni bych videl jednu zasadni trhlinu. Kdyby byla brana pretizena, cekal bych ze webserver vyhodi okno s nejakym napisem "brana pretizena! zkuste to pozdeji!". Ale pokud vim, tak vubec nebyla dosazitelna ani ta stranka. A stranka se nerovna brana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  27. 12. 2002 16:22

Co je na tom k nepochopeni. Server proste nestihal vyrizovat pozadavky navstevniku. Jsi jeste nikdy nevidel pretizeny server? Napriklad zpravodajsky v obdobi nejakeho globalniho prusvihu?

Jadnoduche osetreni protustnosti brany. nastavim server, aby obsluhoval maximalne 100 lidi v jeden moment. :)
101. uz obdrzi hlasku o nedostupnosti serveru. :)

Ale je to jen jedno z moznych vysvetleni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
di halt  |  28. 12. 2002 14:10

Ale kdepak, jste vedle jak ta jedle, oni ve svem stanovisku prave NIC nepisi o pretizeni serveru, ale o pretizeni brany. A brana jako zarizeni muze velice snadno reportovat skriptu na web serveru, ze je pretizena a podle toho se muze vyhazovat nejaka hlaska. O pretizeni serveru u nich nepadlo ani slovo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  30. 12. 2002 17:35

No, hlášku to určitě vyhazovat může, ale žádný operátor to v životě neudělá, neb by byl blbý... Takhle to může hodit na kohokoliv jiného a ne na to, že to jeho brána nestíhá. A mít na svých stránkách, že má na houby sms bránu, kdo by si dělal takovou antireklamu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor