Problém mobilního operátora často znamená problém uživatele jeho služeb – třeba když přestane fungovat síť. Dnes pro vás máme dva příklady, kdy se chyba operátora přetavila k dobru zákazníka.
První berte jen jako historku, která zůstala v minulosti a nic z ní nevytěžíte. Několik uživatelů Vodafonu nám v týdnu hlásilo, že se porouchala aplikace Můj Vodafone a bonusové 2 GB dat přidělovala ne jednou, ale opakovaně. Stačilo se vracet a klikat. Teď už je (bohužel) opraveno.
Druhého problému stále můžete využít. Virtuální operátor Kaktus minulý týden oznámil nové datové balíčky. Jejich zavedení se však nepovedlo, systémy se poněkud splašily a aby při napravování škod nedošlo k poškození zákazníků, operátor „otevřel kohouty“. „Všichni Kaktusáci můžou až do páteční půlnoci datovat podle libosti a nebude je to stát ani kačku,“ píše se na Facebooku. Zajímavé je, že to platí i pro ty, kdo nemají aktivovaný datový balíček.
Jak prodloužit život baterie v mobilu: