Společnost Orange Slovensko přichází s novou strategií, která má za úkol vzdělávat vlastní zákazníky. To bude podpořeno komunikační kampaní s heslem "Naozaj nemáte viac možností?". Podle průzkumu operátora Orange až 80 procent zákazníků využívá pouze 10 procent možností mobilního telefonu a služeb operátorů. Zákazníci zkrátka používají mobil hlavně na volání a SMS. Konkrétně slovenský Orange přitom nabízí téměř 330 služeb.
Z toho důvodu chce operátor změnit návyky svých zákazníků. V nejbližších dnech Orange uvede svůj nový vzdělávací projekt, který má za cíl pomoci zákazníkům využívat možnosti mobilu naplno. Součástí toho je vytvoření speciálního týmu pracovníků, kteří budou zákazníkům k dispozici na prodejních místech. "Naše predajne prestanú byť len miestom, kde si zákazníci kupujú mobilný telefón, ale stanú sa miestom poradenstva a vzdelávania zákazníkov," tvrdí Libor Malota z Orange.
V rámci nové kampaně připravil Orange rozsáhlou roadshow po všech krajských městech na Slovensku, kde si zákazníci budou moci za účasti vedení firmy vyzkoušet služby, které operátor nabízí.