Orange chce Slováky naučit používat mobil

Společnost Orange Slovensko přichází s novou strategií, která má za úkol vzdělávat vlastní zákazníky. To bude podpořeno komunikační kampaní s heslem "Naozaj nemáte viac možností?". Podle průzkumu operátora Orange až 80 procent zákazníků využívá pouze 10 procent možností mobilního telefonu a služeb operátorů. Zákazníci zkrátka používají mobil hlavně na volání a SMS. Konkrétně slovenský Orange přitom nabízí téměř 330 služeb.

Z toho důvodu chce operátor změnit návyky svých zákazníků. V nejbližších dnech Orange uvede svůj nový vzdělávací projekt, který má za cíl pomoci zákazníkům využívat možnosti mobilu naplno. Součástí toho je vytvoření speciálního týmu pracovníků, kteří budou zákazníkům k dispozici na prodejních místech. "Naše predajne prestanú byť len miestom, kde si zákazníci kupujú mobilný telefón, ale stanú sa miestom poradenstva a vzdelávania zákazníkov," tvrdí Libor Malota z Orange.

V rámci nové kampaně připravil Orange rozsáhlou roadshow po všech krajských městech na Slovensku, kde si zákazníci budou moci za účasti vedení firmy vyzkoušet služby, které operátor nabízí.

Určitě si přečtěte

Články odjinud