Oskar a Stačí říct – co to má znamenat?

Oskar spustil reklamní kampaň Stačí říct, kterou podle diskuse ve Fóru zatím příliš mnoho lidí moc nechápe. Na adrese www.oskarinteractive.cz/stacirict/ je něco, čemu také zatím ani trochu nerozumíme - nějaká loga, obrázky, reklamy, které ale vypadají výrazně jinak než dřív. Tiskové inzeráty používají jiný layout, televizní reklama má blíž dynamickému stylu Eurotelu než ke klidnému Oskarovi.

Co má tohle všechno znamenat?

Diskuze (53) Další článek: Šuškanda: k T-Mobile Hit bude možné koupit dotovaný telefon

Témata článku: Oskar


Určitě si přečtěte

Tim Cook: Apple pracuje na něčem ještě větším, než je iPhone [komentář]
Filip Kůžel
KomentářTim CookHospodaření a finance
T-Mobile ztratil 140 tisíc zákazníků, mizí mu předplacenkáři. Na tržbách si ale polepšil
Jan Láska
StatistikaHospodaření a financeT-Mobile
Možná ho máte i vy. Nejprodávanějším mobilem roku 2020 je...
Jan Láska
ŽebříčkyStatistika
Garmin Pay funguje skvěle, ale jak do hodinek dostat i věrnostní karty?
Filip Kůžel
Bezkontaktní platbyChytré hodinkyGarmin
Nejlepší univerzální tarif za tři stovky. Vodafone se spojil s Kauflandem
Lukáš Václavík
Tarify a mobilní službyVodafone
Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

** Hledáme smartphone, který nestojí jmění, ale přitom je kvalitní ** Podle hlediska ceny a výkonu jsme vybrali 13 nejvýhodnějších modelů ** Připravte si šest až čtrnáct tisíc korun

Jan Láska | 26

Jan Láska
Střední třídaSmartphonyNákup a ceny
Hodinky Huawei se naučily instalovat aplikace a reagovat na notifikace. Ale…
Filip Kůžel
Polochytré hodinkyTýden mobilně
Hejt na Google. Android 11 vzal skvělé bubliny a totálně je zkazil
Filip KůželVladislav Kluska
HejtAndroid 11