Oskar BezObav: nová služba pro optimalizaci tarifů

Oskar dnes oznámil, že 1. března spustí novou službu BezObav. Je bohužel určena pouze firemním zákazníkům, kterým teď běžní uživatelé zřejmě budou závidět. Operátor každé tři měsíce zpětně zkontroluje měsíční účty a porovná, kolik byste platili s jinými tarifními programy. Pokud to bude méně, Oskar rozdíl doplatí formou kreditu do dalšího zúčtovacího období.

Nabídka je zdarma, platí ale jen pro tarify 50, 150 a 300 Naplno. Je to tedy další služba, u které Oskar firemním zákazníkům nabízí běžné tarify a ne programy Na Zisk nebo Na jistotu. Ty jsou ale pro firmy velmi výhodné, nemělo by se na ně zapomínat.

Následuje kompletní tisková zpráva


Tisková zpráva

Praha, 24. února 2005 – Od 1. března mají Oskarovi firemní zákazníci s písemnou smlouvou o jednu starost méně. Oskarova nová služba BezObav optimalizuje účty firemních zákazníků podle jejich potřeb tak, že zaplatí vždy pouze tolik, kolik by zaplatili, pokud by využívali pro ně v daném období nejvýhodnější Oskarovy tarify Naplno.

Jak to funguje

Princip optimalizace hlasových služeb BezObav je jednoduchý. Oskar každé tři měsíce zkontroluje měsíční účty svých firemních zákazníků s tarifem 50, 150, nebo 300 Naplno za uplynulé čtvrtletí. Na základě porovnání měsíčních paušálů, provolaných minut a využitých služeb pak Oskar automaticky spočítá, kolik by zákazník zaplatil za tyto služby v případě, pokud by využíval některý jiný vybraný tarif z Oskarovy nabídky Naplno*. Pokud Oskar zjistí, že by zákazník v rámci jiného tarifu zaplatil nižší částku, rozdíl zákazníkovi vrátí v podobě kreditu do dalšího zúčtovacího období. Služba BezObav je určena novým i stávajícím firemním zákazníkům s písemnou smlouvou a její používání a aktivace je bez jakýchkoliv poplatků.

Co BezObav přináší Oskarovým zákazníkům

„Nová služba BezObav vychází vstříc potřebám malých a středních firem, které nemají čas
a potřebu zkoumat věci, které přímo nesouvisí s jejich podnikáním,“ říká Marek Sláčík, ředitel zákaznických programů. „BezObav zbaví podnikatele pochybností, zda využívají nejvýhodnější tarifní plán, a dává jim volnost se plně věnovat svému podnikání. Oskar je první mobilní operátor v ČR, který optimalizaci nabízí,“ dodává Sláčík.

BezObav nabízí firmám jistotu správného rozhodnutí při výběru tarifů Naplno. Když se podnikání hodně daří a hodně se telefonuje, firma efektivně využije tarify jako je třeba 300 Naplno s pěti hodinami volných minut. Když však je třeba období prázdnin a volá se méně, je pak účtováno podle nižších tarifů a firma neplatí za minuty, které nevyužije.

Stávající Oskarovi zákazníci si mohou BezObav aktivovat na Oskarově BusinessLince a novým zákazníkům doporučujeme zavolat na OskarBusinessKontakt 800 77 77 00.

Více informací o službě BezObav včetně podrobného popisu její aktivace v Oskarově samoobsluze naleznete na www.oskar.cz.

* Neplatí pro tarifní plán Rozjezd Naplno, který nemá žádné volné minuty.

Diskuze (17) Další článek: Paris Hilton potřetí: za neoprávněný únik dat může domácí pes

Témata článku: Služba, Nová služba, Tarif, Nov, Správné rozhodnutí, Oskar


Určitě si přečtěte

T-Mobile ztratil 140 tisíc zákazníků, mizí mu předplacenkáři. Na tržbách si ale polepšil
Jan Láska
StatistikaHospodaření a financeT-Mobile
Nejlepší univerzální tarif za tři stovky. Vodafone se spojil s Kauflandem
Lukáš Václavík
Tarify a mobilní službyVodafone
Garmin Pay funguje skvěle, ale jak do hodinek dostat i věrnostní karty?
Filip Kůžel
Bezkontaktní platbyChytré hodinkyGarmin
Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

** Hledáme smartphone, který nestojí jmění, ale přitom je kvalitní ** Podle hlediska ceny a výkonu jsme vybrali 13 nejvýhodnějších modelů ** Připravte si šest až čtrnáct tisíc korun

Jan Láska | 26

Jan Láska
Střední třídaSmartphonyNákup a ceny
Android 12: Nainstalovali jsme první preview, tady jsou hlavní novinky
Filip KůželVladislav Kluska
Android 12Video
O tom, jak DxO zadupal špičkový Samsung. Kritika se cení, ale nesmíte při ní dělat chyby
Filip KůželJan LáskaMartin Miksa
DxOMarkTýden mobilně
Hejt na Google. Android 11 vzal skvělé bubliny a totálně je zkazil
Filip KůželVladislav Kluska
HejtAndroid 11