Hehehe - moje slova... Do toho ještě přebyla skorofunkční plechová huba !
Se divim, že TMo dostal cenu v roce 1999. Předpokládám, že za implementaci prvku "omezení omezení zvuku účastníků"... Nový slogan bych nazval: "T-Mobile, s námi neohluchnete"... ale teď mě napadá: "T-Mobile, s námi neohluchnete, debile, ale zešílíte..."...
Strategie TM vychází z přesvědčení jejich manažerů, že nejlepší je chytrý zákazník, ale né natolik, aby přemýšlel o cenách. Ceny TM jsou tak smněšné, že jakákoli pochybnost zákazníka by byla společností TM charakterizována jako nežádoucí a zákazníkovi by byli nuceni zaktivovali službu "Omezení zvuku" a rozsynchronizovali by handovery po celém kraji, ve kterém se nachází... Důvěra v zákazníka společností TM nesmí být sabotována samotným zákazníkem. Od tohoto přemýšlení má společnost TM své zaměstnance, kteří by mohli snadno přijít o práci, kdyby si nechali od těchto účastníků zasahovat do své práce. Kvalita sítě TM je proto na tak mizerné úrovni, protože se mnoho zákazníků stále ještě nenaučilo důvěřovat jejich hospodářskému středisku Výtěžnost...