Oskar je za „svůj most“ v české Guinnessově knize rekordů

Diskuze čtenářů k článku

Ares952  |  07. 07. 2004 07:58

ale oskare, ja uz chci gprs roaming

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tracker  |  06. 07. 2004 22:44

Proč když volám nějakému zákazníkovi a z tel. čísla poznám oskarovu síť, se s ním nedá v rozhovoru mluvit??? Vypadávají celá slova, nemám vůbec mnohdy tušení, zda-li jsme si rozumněli, musíme opakovat celé věty, hovor se prodražuje a stává se zmateným - rozvrací to klidné obchodní vztahy.
OSRALE OSRALE, UDĚLEJ S TÍM NĚCO, PROTOŽE ODMÍTÁM TYTO KLIENTY V POSLEDNÍ DOBĚ KONTAKTOVAT KVŮLI TOBĚ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  06. 07. 2004 16:17

Ja si proste nejsem jisty, zda je v dnesni dobe pokryti to nejdulezitejsi. Chapu, ze nekde v zapadle oblasti je to horsi, ale myslim, ze takova "bila mista" se najdou u vsech operátoru.
Oskar me svou kampani uz zacal opravdu prinejmensim stvat.
Ja osobne bych k nemu presel jen tehdy, pokud bych mel pocit ze dostanu lepsi sluzby nez mam ted. A zatim me nepresvedcil, ani kdyby zabalil do cervene folie celou CR.


Dan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  06. 07. 2004 00:17

Myslim že s pokrytim udělali za poslední rok docela pokrok, aspoň kde se já pohybuju, a podotýkám, že dost jezdim. 


Ještě k tý infolince, hlasová nabídka to sice nenabízí, ale přes nulu se po zadání hesla a křížku spojíte do minuty s živým operátorem, nicméně pokud si přečtete manuál k samoobsluze, tak zjistíte že většinu věcí zařídíte přes automat a operátora potřebuje běžnej smrtelník jen výjimečně. Proto ho taky běžná nabídka nezmiňuje. 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abcda  |  05. 07. 2004 13:12

Ahoj ja jen chci prihodit takovou poznamku, proti tem co tady rikaji ze by bylo lepsi kdyby to dali do pokriti. Voni ty prachy dali za reklamu, ktera jim prinese nove zakazniky, a ty jim prinesou jeste vice penz.


jen muj nazor - nekamenujte me

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumczeis  |  04. 07. 2004 12:57

Co kdyby zabalili Temelínské věže? To by bylo vidět daleko a plocha je to obrovská.


Ale rakušáci by to nerozdejchali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 07. 2004 13:16

Pokud by to fakt rakusaci nerozdejchali, stalo by to urcite za to ... to bych jim snad na to i prispel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markéta  |  02. 07. 2004 15:44

Jen malé rýpnutí - nikoli "mezi Pankrácem" ale "mezi Pankrácí". Jinak zajímavé. Je to naprostá blbost, ale ví o tom spousta lidí. A o to (Oskarovi) jde. Hlavně že už je to pryč.

M.A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hle  |  02. 07. 2004 17:17

Jen malé rýpnutí - nikoli "Oskarovi" ale "Oskaru"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  03. 07. 2004 14:13

Hm, zajímavá myšlenka. Aby platila, museli bychom si ovšem zakázat zcela běžně používanou personifikaci názvu firmy Oskar. Takže např. úvodní věta článku by pak nemohla znít "Oskarova komunikační kampaň ...", neboť od neživotných podstatných jmen nelze tvořit přivlastňovací zájmena (hradovo nádvoří, lesova mýtina, kufrovo držadlo ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  03. 07. 2004 14:15

pardon ... přivlastňovací přídavná jména

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  04. 07. 2004 14:49

Možné jsou obě varianty.


PS: Říkat "Mezi Pankrácí" mě nikdo nedonutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfons  |  02. 07. 2004 15:26

a pošahaných manažerů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 15:54

Tak, teď ses nám představil. Chceš říct něco k bleskovce nebo to už je všechno?


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jake  |  02. 07. 2004 14:23

Kdyby radši investoval Oskar čas a peníze do pokrytí signálem tak by udělal líp. Reklama je pěkná věc, ale pokrytí je fakt žalostný. Pokaždý když mě někdo volá z Oskara a je mimo město tak slyšim každý druhý slovo!!!


Oskar is cheap, but still out of coverage!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XMAN  |  02. 07. 2004 14:53

Oskar každý 2 dny stavý nový vysílač jen pro zajímavost letos největší část peněz padne na pokrytí!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxwell  |  02. 07. 2004 15:01

Na pokryti bilboardu a mostu uz padlo dost Ale na signalu jsem to jeste nepocitil.

P.S.: co ta hrubka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 15:25

Zavolej na infolajnu a zeptej se jich na konkrétní lokalitu ať víš jestli se tam něco bude dít a neremcej v diskuzi


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxwell  |  02. 07. 2004 15:36

Volal jsem a pry nebude, podle sdeleni je pry signal dobry. Ale skutek utek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 15:56

Tak je pořád otravuj, že máš špatný signál, že podle mapky signál je ale v reálu ne, že to je poslední dobou nějaké divné. Snad pošlou techniky a něco se stane


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  02. 07. 2004 19:37

Jsi Oskar Osobně, tak mu to zarid, ne? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 19:51

Ále kdéže  Já Osobně nejsem Oskar Osobně, to si mě s někým pleteš


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  03. 07. 2004 13:37

Nejsi?  Fakt ne?  Ale tady v tech diskusich to podle tvych prispevku tak vazne uz dlouhou dobu vypada  Oskarku, opravdu to pred nami nemusis tajit, my to fakt nikomu nerekneme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  04. 07. 2004 11:34

Doufal jsem, že to nebudu muset psát, ale já se snažím vyvracet lidem, kteří nemají tucha o tom o čem píší jejich výkřiky do tmy. Inteligentně. Snažím se bránit Oskara proti nepodloženým útokům. Ale je zajímavé, že ostatní operátoři mají inteligentních obránců pomálu


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ing. Smrz  |  04. 07. 2004 14:37

no jasne,ze ho bude branit kdyz ho mashele Ty osobne,ja proti oskarkovi nic nemam,ale signal ma proste v porovnani s t-m,et nejhorsito neni zadny blud,ale hola realita...neuraz se,ale to rozdeleni vidim takhle:ET je nejlepsi volba pro podnikatele,T-M je pro vsechny a Oskarek taky,ale jen ma intuice rika,ze Oskarek je ze vsech zatim nejhorsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 11:54

No vidíš, a tady je to nepodložený útok. Kdybys napsal, že tam kde se pohybuješ má nejhorší signál OS tak ok. Ale ty to píšeš globálně a to prostě NENÍ pravda. Chňápeš o co mi jde? Stejně jetel


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ing.Smrz  |  05. 07. 2004 14:45

Tak to beru navedomi a pisu znova...tam kde se pohybuji ma Oskarek nejhorsi signala globalne vzato ho ma proste nejlepsichapes jetel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 17:02

Fajn  Tam kde se pohybuju já, má srovnatelný signál (někdy lepší) jako ostatní  A globálně vzato to globálně vzít nejde


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ing.Smrz  |  05. 07. 2004 19:04

Hlavne v metru,ze?Uz jen z toho duvodu,ze T-mobile funguje ve vetsine vyspelych zemi asi tak spatny nebudenavic pokryti ma srovnatelne s eurotelem...ja beru oskarka porad jako nedotahnutyho po vsech strankach a je to ciste muj subjektivni pocita jsem rad,ze mohu vyuzivat t-mobile tarif 400 a et tarif optimum plus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 19:31

V metru ne. Všude kde se pohybuju  Druhá věta je k popukání  Vaše pocity vám opravdu neberu  A taky jsem rád, že můžete využívat ty tarify. Mé gratulace


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ing.Smrz  |  05. 07. 2004 20:02

ja se v metru pohybujunevim co je k popukani na tom,ze t-mobile ma lepsi technicke zazemi nez oskarekstaci se podivat sluzby ktere nabizinerikam,ze oskarek je spatny,ale je z tech trech nejmene propracovanymozna to bude tou spolupraci s rumunyno je pravda,ze nejlevnejsi nejsou,ale t-mobile je preci jenom vyhodnejsi nez eurotel,pocital jsem to snad stokratjinak dekuji za gratulaci,nestezuji si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  06. 07. 2004 10:16

Já jsem tu větu pochopil tak, že TMO je celosvětový operátor což znamená, že je nejlepší. Takže se omlouvám za špatný výklad. Ve službách, které naši operátoři nabízí nevidím nijak zásadní rozdíl(neberu v potaz specifické služby pro úzký okruh uživatelů a GPRS paušál, který by TMO nenabízel bez ET ). Oskar má síť stavěnou pozdeji než jeho konkurenti, proto mohl využít poznatky, které oni ne... Mám pocit, že TIM už podíl v Rumunsku odprodal, ne? Není zač


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ing.Smrz  |  06. 07. 2004 13:34

ja jsem se rozhodoval pro oskarka za tech 1200kc myslim,ze nezavesuj a mezi t-mobile tarif 400 za 1904kc,eurotel ma 200 min bussiness za 2100...takze oskarek mi nabidne pouze 300min,potom me stoji minuta na ostatni operatory pres 4 koruny/4,67/?!?takze celkove by vysel oproti t-mobilu nejlevneji asi o 200kc,jenze kdyz provolam mesicne vic jak 600 minut uz je oskarek oproti t-mobilu o vic jak 300 drazsia u t-mobilu mam hovory na ostatni mob.site za 3,47coz je jako u oskarka na oskarka,takze pro ty co hodne volaji je oskar nevyhodny,ne?a zkuz si to volani rozdelit tak do vsech sititakze oskar jedine do 400/500 minut mesicne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  06. 07. 2004 14:54

Při 300 minutách do každé sítě ve špičce vychází Oskar Na Zisk na stejno s TMO 400 HIT  Ti co hodně volají mají firemní tarify


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ing.Smrz  |  06. 07. 2004 15:45

jak firemni?ja hit nemam,mam dotovnou t630takze muzu az po roce prejit na hit,ale i tak opakuji,ze oskar se vyplati pouze do 500min mesicne,pak je vyhodnejsi t-mobile,samozrejme nemyslim oskar-oskar,ale regulerne rozdelit do vsech siti,tak jak volam jaeurotel mi nabidne 400 minut po zdvojeni balickem za 2200,coz je drahe...jinak kdybych neprovolal vic jak tech 400 minut vezmu urcite oskarka,ikdyz mi nenabidne tolik sluzeb jako konkurence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  04. 07. 2004 16:25

To by bylo OK (i kdyz o inteligentnich prispevcich ja mam predstavu diametralne jinou  ), kdybys ho nebranil i proti tem zkusenostmi podlozenym "utokum", ktere tady nejen ctu, ale i velmi casto zazivam na vlastni kuzi i kuzi sveho okoli (typicky navzdy zmizele sms, neexistujici "vyzvaneni" zakoncene idiotskou hlaskou "uzivatel site Oskar neodpovida ..." nebo naopak vyzvaneci ton jen v telefonu vojajiciho aniz by se to u volaneho jakkoli projevilo, nemoznost dovolat se na cloveka s plnym signalem, bidny signal na volani uvnitr budov, hrozny prerusovany zvuk pri volani s konkurencnimi operatory i pres plny signal, problematicka dostupnost a katastrofalni uroven infolinky i pro pausaly, obtezovani lidi na ulicich atd. atd. ... bylo by toho urcite vic, ale nechci tady vyvolavat flamewar) ... ale ty ho vzdy spolehlive branis zuby nehty skoro tak jako kdybys za to byl Oskarem velmi slusne placeny ... ovsem chapu, ze tohle zde priznat nemuzes, protoze by jsi v tu chvili skoncil 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 12:07

i kdyz o inteligentnich prispevcich ja mam predstavu diametralne jinou 


Fajn, dej mi příklad mých neinteligentních příspěvků. Nebo naopak, dej mi příklad inteligentního příspěvku podle tvého gusta 


proti tem zkusenostmi podlozenym "utokum",


Ale já nikomu jeho zkušenosti neberu, jen nesouhlasím z generalizováním různých problémů, přenášením toho co jsem někde zažil na celou republiku!


typicky navzdy zmizele sms, neexistujici "vyzvaneni" zakoncene idiotskou hlaskou "uzivatel site Oskar neodpovida ..." nebo naopak vyzvaneci ton jen v telefonu vojajiciho aniz by se to u volaneho jakkoli projevilo, nemoznost dovolat se na cloveka s plnym signalem,


Nezažil jsem.


bidny signal na volani uvnitr budov


Někdy ano, někdy ne  Byl jsem nedávno v jedné kotelně zhruba 4 metry pod zemí a z Oskara se šlo po chvilce vytáčení dovolat  Zato o Eurotelí signál jsem se opravdu opřít nemohl neb žádný nebyl a TMO signál se schoval předemnou... I takové věci se dějí


hrozny prerusovany zvuk pri volani s konkurencnimi operatory i pres plny signal


Zažil jsem jednou u volání TMO-TMO. A jednou OS-OS, to ale byl volaný v Polsku a signál Oskara už nebyl z nejsilnějších  ET ho tam nemá vůbec, TMO taky ne


problematicka dostupnost a katastrofalni uroven infolinky i pro pausaly


Souhlasím


obtezovani lidi na ulicich


To už myslím skončilo, ne? A prý to pro OS zajišťovala externí firma... Ale dobře, některým to vadit mohlo


ale ty ho vzdy spolehlive branis zuby nehty


Není to pravda.


skoro tak jako kdybys za to byl Oskarem velmi slusne placeny


Bohužel to také neštimuje


Takže sešteno a podtrženo, snažím se vysvětlovat lidem, kteří si myslí, že to co platí u nich nemusí platit na celou republiku.


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 07. 2004 13:11

Ale prece ty sam to delas presne tak, ze to vypada jako by to platilo na celou republiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 13:46

Ale kdepak  Kde jsem se takto nepřesně vyjádřil?


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 07. 2004 14:09

No musim uznat, ze zrovna v tehle konkretni diskusi se fakt docela drzis


Jen jsem namatkou hrabnul po diskusich a treba zrovna v diskusi http://www.mobilmania.cz/Operatori/F.asp?ARI=107579&CAI=2115&HID=21 v threadu "LEVNĚ NEBO KVALITNĚ" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 14:54

Na generalizovanou "provokaci" jsem zareagoval svými zkušenostmi, takže to mohlo vypadat, že to taky beru globálně... Příště se budu snažit vyjadřovat co nejpřesněji


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 07. 2004 15:28

OK, takze priste kazdy tvuj prispevek bude obsahovat minimalne CellID a LAC, ktereho se to zrovna tyka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 15:49

Pokud mi volající řekne buňku přes kterou volá, proč ne  Zrovna před chvílí mi volal kamarád z TMO a hezky to tam bzučelo a vydávalo přerušované technozvuky, asi handover 


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 07. 2004 15:59

Jj. to moc dobre znam ... a dela mi to vzdy kdyz volam z ET nebo z TMO na Oskara a naopak ... asi to maj Oskari furt propojeny s konkurenci pres Telecom, protoze pri volani OS-OS (ale ani u ostatnich kombinaci) jsem to snad jeste nezazil 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 16:44

On mě slyšel čistě, ale já jeho ne, takže bych to spíš svedl na TMO  A krásnou doplňovačku jsem jednou zažil právě při volání TMO-TMO


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 07. 2004 17:02

Jo, to ja pred lety taky, ale to byl jeste Paegas a nemel moc pokryto ... od te doby to znam jen z volani na Oskara ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 07. 2004 17:03

Ten hovor TMO-TMO je asi rok starý a to už TMO byl TMO a ne PG  To je jedno, někdy se to stane  Asi měla síť špatný den


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 07. 2004 19:55

Jestli to bylo v Praze nebo na hradecko-pardubicku, tak to urcite nebylo spatnym dnem  Tyhle lokality ma (nebo minimalne jeste loni podle mych zkusenosti mel) totiz TMO zvladnuty snad jeste o kousek hur jak Oskar sever Cech  Jestli to bylo jinde, tak asi fakt meli nejakej ulet, bidnej signal nebo telefon ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  06. 07. 2004 10:18

Bylo to na druhém konci republiky  Myslím, že můžeme toto vlákno uzavřít abychom pak nediskutovali s jedním písmenkem na řádku  Díky za diskusi


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 07. 2004 11:30

Nz. a taktez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 14:57

Jetel  A co máš ty za operátora?


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  02. 07. 2004 15:04

Jestli ti nebude spis tim tvym oprem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  02. 07. 2004 16:22

netreba to svalovat na jineho operatora: pokryti a kvalita hovoru je u oskara nejhorsi, ale neni to nepouzitelne a cena tomu odpovida (jinak by taky u oskara nikdo nebyl, zejo)


kdyz nekdo kupuje tenisky ve vietnamske trznici tak snad taky vi, co od nich muze za  ty prachy cekat a co ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 16:26

Generalizující jetel  Myslíš, že tvoje zkušenosti jsou směrodatné pro celou republiku?


Já Osobně


P.S. ET a Oskar mají "SuperSound", u TMO si nejsem jistý


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  02. 07. 2004 17:30

jenze SuperSound u ET znamena kvalitnejsi kodek a vyssi kvalitu hovoru
pokud ho oskar vubec implementoval, byly to vyhozeny penize


to mel radsi zabalit jeste tu petrinskou rozhlednu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 18:17

Ano, Oskar ho má taky. Proč to byly vyhozené peníze?  Nebo vy znáte jen místa jen bez Oskarova signálu? Používáte ho?


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fandík  |  02. 07. 2004 18:32

2 Já Osobně: EFR neboli Supersound u ET používají všichni tři operátoři,takže zvuk mají stejný!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 18:44

Dík za info, teď už to vím


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abbath.Doom.Occulta  |  05. 07. 2004 17:04

Ja nevim co tu furt resite! Jeden rika lepsi je E druhej T-M treti nejlepsi je OSK a stejne nic nevyresite. Tak proste se mi Oskar, E nebo T-M  nelibi tak si koupim neco jinyho a toho dotycnyho neresim. Ja ho nemam tak nemam ani jeho problemy a kdyz ho ma nekdo jinej a nevidí ze je to shit tak je to jeho blbost. PŘÍKLAD: Nelíbí se mi Oskar ale kamosovi se libi a nechce si to nechat vymluvit, tak na nej seru a kdyz chci jet treba na rally a chci aby jel se mnou ale nejde se mu dovolat, tak na nej seru von vo to prijde bude ho to srat a napriste si poridi lepsi sit abych se mu dovolal. Nevim, proc to resit na forech kde stejne nic nevyresite !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sioux  |  02. 07. 2004 14:21

Zajímalo by mě, kdo se to plácnul přes kapsu, aby byl rekord do Guinnessovky zapsanej  Nebo je snad ta "česká" odnož zdarma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvoň  |  03. 07. 2004 03:32

Nechapu .... myslis jako ze se plati za to, ze budes uveden v knize rekordu? :)


To naopak musi byt financne nezavisle, jedinym parametrem je, aby to byl rekord.
klidne si muzes vymyslet vlastni rekord. Polepit treba stenu budovy skorapkami od vajicek a kontaktovat agenturu, aby ti u toho asistovali.


Pokud to vyhodnoti jako rekord, tak ti to do te knihy asi klidne zapisi. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  02. 07. 2004 14:14

......teda, takovej Oskar a dostane se do blbých rekordů....a to ještě nechtěně. Jedamane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tojebordel  |  02. 07. 2004 16:48

Kdyby radsi ty prachy za ty reklami dal NE TO Pokryti byl bych spokojenejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 07. 2004 18:15

Bordel máš akorát v pravopise  Když už se neumíš vyjadřovat srozumitelně, nedělej to...


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor