Oskar má milion: to je ale náhoda...

Z nějakého neznámého důvodu mi to stále vrtá hlavou - pár hodin před výroční tiskovou konferencí, která se konala minulý týden ve středu, získá Oskar miliontého zákazníka. Na konferenci vidíme na plátně spot, v němž na nás neustále bliká milion. I vedení Oskara je spokojeno s tím, že Oskar již má milion zákazníků, a spokojeně se na nás usmívá. Buď si Oskar nepřipouštěl, že by miliontého zákazníka nezískal, nebo se vedení ráno rychle učilo novou řeč a chystalo zbrusu nový reklamní spot. Zvláštní se mi zdál i rozhovor s Karlou Stephens, výkonnou viceprezidentkou, který jsem si přečetl ve středečním vydání MF Dnes. Karla v něm mimo jiné říká, že miliontý zákazník byl aktivován v úterních pozdních večerních hodinách. Do vydání novin zbývalo pár hodin...

A aby toho nebylo málo, již v pondělí odpoledne se objevila neoficiální zpráva, že Oskar už svého miliontého zákazníka má. Tato zpráva je ale tiskovým oddělením demetována. Nezdá se vám, že je to příliš mnoho náhod najednou? Co by se asi stalo, kdyby Oskar svého miliontého zákazníka do výroční tiskovky nezískal? Zdá se, že se budu muset Oskarů zeptat, jak se to celé vlastně seběhlo.

Diskuze (48) Další článek: Jak wapovat, internetovat a číst e-maily offline na mobilech Sony

Témata článku: Oskar, Naho, Mil, Náhoda