Oskar nabízí firmám lepší kontrolu nad náklady

Diskuze čtenářů k článku

Cinda  |  18. 05. 2003 15:12

U mé sestry ve firmě používají Oskara, na které ho přešli z Eurotelu asi před rokem. Myslím, že tohle jejího šetřivého šéfa zaujme:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  17. 05. 2003 18:26

Já nevím, ale když jsem splnil podmínky firemního zákazníka a uzavřel smlouvu s Oskarem, čekal jsem vážně něco dobrýho.

Vzápětí ale zablokovali přístup na wap přes APN internetu, takže šikovný GPRS Business tarif mi byl rázem k ničemu. Vzhledem k tomu, že nejsem žádná velká společnost, tak "výhody firemního zákazníka" jako jsou GPRS Connect, VPN firma, SMS Connect jsem nevyužil a nevyužije v mé situaci nikdo. Ani koupit jsem si telefon u Oskara zvýhodněně nemohl- N7250 "nevede".

Výhody jsem z uzavřené smlouvy jako drobný živnostník absolutně nepociťoval- vnímal jsem naopak jen závazky vyplývající ze smlouvy. Splňovat měsíčně minimálně provolanou částku, být upsanej apod... Tak jsem ji teď na základě změn Všeobecných podmínek k dalšímu měsíci vypověděl (měl jsem štěstí, že je Podmínky měnili).

A pak se začaly dít další věci. Najednou jsem byl při zavolání na Oskarlinku upozorněnej, že mám volat *007, speciálně linku pro mě jako firemního zákazníka. Jakoby se mě začali více všímat... Ale přesvědčila by vás nějaká linka namísto výhodných služeb???

Přemýšlel jsem, že bych výpověď smlouvy stáhnul, teď z důvodu kontroly nákladů u "všech firemních zákazníků", ale u Dohody, kterou používám jako stěžejní číslo??? Pro ni se to (jako vždy) nevztahuje. Takže jsem už definitivně rozhodnutej. Uvidím v budoucnu a raději smlouvu uzavřu jako "normální" zákazník, kterému se nabízené služby budou hodit víc.

Bejt DROBNÝM FIREMNÍM ZÁKAZNÍKEM se (u Oskara) nevyplatí. Alespoň mně ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  18. 05. 2003 20:41

Malíř pokojů se živnosťákem, který uzavřel smlouvu jen proto, aby dosáhnul na svou vysněnou 7250, možná Oskara vážně až zas tak nezajímá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  19. 05. 2003 10:41

Já říkám, že drobní živnostníci u Oskara moc skutečných výhod nemají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steffi  |  16. 05. 2003 06:46

"Oskar tedy tímto způsobem pomáhá společnostem růst" - to je super blábol, ale lidé v menších společnostech se musí řádně uhánět a nemají čas nastavovat nebo sledovat aktuální provolaný stav zaměstnanců.

A deklarované společnosti, které patří mezi zákazníka Oskara, jsou také nějak podivné. Se Siemensem jsem se setkal v předcházejícím článku o T-Mobile a tam prodloužil smlouvu. Pochybuji, že zaměstnanci Siemensu nosí mobily s adaptéry na více SIM karet.

Odpustit paušál, tedy poplatek, za který v podstatě NIC nenabízím ( volné minuty ), je taky perfektní argument. No možná pro některé zákazníky ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  16. 05. 2003 15:38

"za který v podstatě NIC nenabízím ( volné minuty)"

Prave za to nabizi levne volani a ne drahe volne minuty, jak je tomu u stadartnich tarifu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 05. 2003 16:58

2Steffi: Za ten poplatek se opravdu nic nenabízí..... VPNka od tří SIMek,levné volání mimo síť Oskar, minutová banka, telefony za korunu....  opravdu nic se nenabízí. Nevim co už by se mělo nabízet....

Lidé v menších společnostech sice možná nemají moc času,ale udělat si pár minut a přes web si nastavit limity na např. 7 SIMkách je otázkou několika minut a těch několik minut může ušetřit pár tisíc. Ale když nemaj čas jak řikáš ani na to,tak ty máš zajisté pravdu ve všem.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  19. 05. 2003 14:29

"Oskar tedy tímto způsobem pomáhá společnostem růst" - to je super blábol, ale lidé v menších společnostech se musí řádně uhánět a nemají čas nastavovat nebo sledovat aktuální provolaný stav zaměstnanců.

Nemyslím si, že to je super blábol. Máme 60 čísel u Oskara a to, že jsem věnoval půl hodiny abych systém nakrmil údaji o požadovaém flexilimitu u jednotlivých čísel, bude pro naše zaměstnance znamenat, že se v průběhu měsíce případně dozví, že už se blíží k určenému limitu. Zaměstnanci budou spokojenější, budou si moci líp hlídat telefonování a já ve výsledku budu řešit míň zúčtování překročených limitů se zaměstnanci. Takže čekám do budoucna časovou úsporu. Jen podotýkám, že moje pracovní náplň se netýká jen mobilů, ty dělám okrajově  a proto vítám takovéto možnosti ulehčení a automatizace práce.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor