Já nevím, ale když jsem splnil podmínky firemního zákazníka a uzavřel smlouvu s Oskarem, čekal jsem vážně něco dobrýho.
Vzápětí ale zablokovali přístup na wap přes APN internetu, takže šikovný GPRS Business tarif mi byl rázem k ničemu. Vzhledem k tomu, že nejsem žádná velká společnost, tak "výhody firemního zákazníka" jako jsou GPRS Connect, VPN firma, SMS Connect jsem nevyužil a nevyužije v mé situaci nikdo. Ani koupit jsem si telefon u Oskara zvýhodněně nemohl- N7250 "nevede".
Výhody jsem z uzavřené smlouvy jako drobný živnostník absolutně nepociťoval- vnímal jsem naopak jen závazky vyplývající ze smlouvy. Splňovat měsíčně minimálně provolanou částku, být upsanej apod... Tak jsem ji teď na základě změn Všeobecných podmínek k dalšímu měsíci vypověděl (měl jsem štěstí, že je Podmínky měnili).
A pak se začaly dít další věci. Najednou jsem byl při zavolání na Oskarlinku upozorněnej, že mám volat *007, speciálně linku pro mě jako firemního zákazníka. Jakoby se mě začali více všímat... Ale přesvědčila by vás nějaká linka namísto výhodných služeb???
Přemýšlel jsem, že bych výpověď smlouvy stáhnul, teď z důvodu kontroly nákladů u "všech firemních zákazníků", ale u Dohody, kterou používám jako stěžejní číslo??? Pro ni se to (jako vždy) nevztahuje. Takže jsem už definitivně rozhodnutej. Uvidím v budoucnu a raději smlouvu uzavřu jako "normální" zákazník, kterému se nabízené služby budou hodit víc.
Bejt DROBNÝM FIREMNÍM ZÁKAZNÍKEM se (u Oskara) nevyplatí. Alespoň mně ne.