Oskar: nové země pro GPRS roaming a dražší MMS

Diskuze čtenářů k článku

ATTOG (novy)  |  08. 12. 2004 18:12

Po úspěšném zabití wapu se totéž bude dít i s MMS (a tak perspektivně ta služba vypadala..)

- chápu že těžko bude za 2 kč jako sms(to je jasné) osobně si myslím,že by byla služba MMS ještě použitelná,pokud by stála do 5 kč i s doručenkou.
Takhle...ste lůůůzři...v mém okolí neni mnoho lidi,co by mms posílali i přes to,že telefony na to mají vybavený.
Škoda...

Takhle budeme pořád v mobilním pravěku viz Asie.Díky zbytečné nenažranosti našich opů.

HOWGH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobil-man  |  07. 12. 2004 18:24

Bude už dost brzy, myslím někdy za tři mesíce....
 
p.s. nekecám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 12. 2004 21:47

Slovní obrat dost brzy na mé tváři vyloudil úsměv  LOL, čím to bude?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZAN  |  07. 12. 2004 11:50

Jsem spíš zvědavej kdy bude u Oskara GPRS paušál, myslím tím samozřejmě bez účtování přenesených dat. Obávám se že kdyby chtěli, tak už to dávno nabídli :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pozorovatel  |  07. 12. 2004 11:19

MMS má budoucnost jen tak cca za 2,- Kč ... teď už jsem dal sbohem MMS, bar. displayům nebo pubertálním polyfoniím - mám 6310i a nic mi nechybí!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  07. 12. 2004 12:50

To si nemyslim. U mnoha operatoru mate obycejne SMS za 2 Kc. Proc by mela byt MMS levnejsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nereg  |  07. 12. 2004 13:06

a proc vlastne drazsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiný T-User  |  07. 12. 2004 16:25

Třeba proto, že do MMSky se dá nacpat třeba 300 kB, a to nejen textu, ale i hudby nebo obrázků, kdežto do SMSky 160 znaků? Ferrari taky stojí víc než tříkolka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  07. 12. 2004 09:48

Nemate nekdo prakticke zkusenosti s GPRS roamingem u Oskara. Pisou uctovani po 100 kB, ale zadne casove poplatky a uctovani po nejakem case. Plati tedy opravdu, ze kdyz za den stahnu 100 kB, pouzivam to opravdu cely den, tak zaplatim jen tech 100 kB? Zadne 10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB) +10 kB (uctujeme 100 kB)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petyo  |  07. 12. 2004 22:02

Taky by mě to zajímalo. Jestli je ta jednotka 100kB na 1 připojení nebo se to bere na více připojení. U T-mobile jsem byl po poslání tří malých "levných" mailů z Rakouska nepříjemně překvapen. 3x jsem poslal mail, který měl asi 2kB nebo 5kB (to je jedno) a zaplatil jsem 3x100kB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 12. 2004 22:46

Já Osobně to chápu tak, že dokud se neodpojíš, pořád se to počítá do té stovky. Tedy nebudeš se odpojovat a stáhneš 2 kila + 10 +1 + 5 = bude účtováno 100 kilo. Pokud odešleš 5 kilo, odpojíš se, potom dalších 10, odpojíš se, potom další jedno tak ti IMHO bude účtováno 3x100 kilo. Pokud se nepletu, většina e-mailových klientů v mobilech je naprogramována tak, že se po každém odeslání nějakých kB odpojí... Ale prakticky to ověřeno nemám

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  08. 12. 2004 13:23

kdyz se nebude odpojovat a budes pripojeny cely den a pretahas "2 kila + 10 +1 + 5 = bude účtováno 100 kilo" ano mas pravdu
jen pre prekvapuji tvoje usudky o email programech etc kdyz uz si takovy frajer ze uvazujes na n9500, pritom pouzivas P900 a prakticky to nemas overeno
ano muze mi to byt jedno, ale kdyz pak prudis v kazde diskusi z milion chytryma pripominkama a dokopy nic o tom nevis, tak neni divu ze ti na to nikdo nereaguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  08. 12. 2004 18:52

jen pre prekvapuji tvoje usudky o email programech etc kdyz uz si takovy frajer ze uvazujes na n9500, pritom pouzivas P900 a prakticky to nemas overeno
ano muze mi to byt jedno, ale kdyz pak prudis v kazde diskusi z milion chytryma pripominkama a dokopy nic o tom nevis, tak neni divu ze ti na to nikdo nereaguje

Začnu od konce: nebudeš mi věřit, ale mě je opravdu u zadnice, jestli na moje příspěvky někdo reaguje nebo ne  Nevím jak na to reagovat, protože netuším o co ti jde  Opravdu po mně chceš abych tady vyhledával všechny příspěvky, ve kterých jsem četl, že se lidem odpojuje emailový klient?  Pokud máš praktické zkušenosti s používáním GPRS v roamingu, proč jsi neodpověděl ty původnímu tazateli? Je to pod tvoji úroveň a radši napadneš známého nýmanda Já Osobně?  Tak to jsi fakt frajer  Ale přesto se pokusím věřit, že ses jenom dneska špatně vyspal...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  08. 12. 2004 23:36

Ach jo. Uz se tu zase strhava hadka. E-mailovy klient na vetsine telefonu se opravdu stale odpojuje a znovu pripojuje. Paradoxne na tech novejsich nebo s novejsim firmware. Pisu na vetsine, ne na vsech. Mozna je to zamer. Operatori maji na vyrobce velky vliv.
Nicmene u mnoha telefonu existuje jista moznost jak to obejit. Staci pred stahovanim mailu iniciovat spojeni nejakym jinym zpusobem (otevrit prohlizec, spustit synchronizaci casu, atd.). Pak spojeni zustane zachovano a e-mailovy klient jej uz nezrusi.
Bohuzel na to clovek musi v roamingu neustale myslet jinak hrozi astronomicky ucet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 12. 2004 22:08

Já Osobně se hádat nechtěl. Jen mě mmarek26 namíchl tím IMHO zbytečným útokem  Ale díky Fido za potvrzení mých "domněnek"

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  11. 12. 2004 00:09

heleee pohoda, OK? Ted me napda jak prolitavam diskuzi u mega recenze n9500, ze ten kdo ma divne pripominky je JS. No dobre, ale nechavam to tak. Priznam se ze mne emailovy klient nepada, minule jsem znovu natahoval hlavicky cca 400 mailu cez POP3 a trvalo to nejaku dost dlhu dobu 30-40min tusim, ani nevim a neblblo nic. Asi to bude tym ze mam vykopaku n3650 a ne ty nejnovejsi zazraky "ktere byli vyvinute z nejtesnejsi kooperaci z operatorama hihi. Takze pohoda.
Jinak jak tak - dnes jsëm v ProCE objevili fajnovy mininotebook za 40tis v DPH - 12" TFT, centr 1GHz, WiFi, RAM 256MB, HDD tusim 40GB, bez mechanik, 3x USB, ieee 1394 cili FireWire, SD, PCMCIA 1x, vaha moc mala a je fakt prtavy, vc WIN XP pro ..... parada, jen tam narvat GSM modul je to fakt mobilne zariadenie pre full pracu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  11. 12. 2004 19:49

OK, nic se nestalo  Jen jsi mě pořádně vyděsil

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  07. 12. 2004 09:33

NEVIM ZDA STE SI VSIMLI. OSKAR MA EDGE ON AIR, NA MNOHA MISTACH V PRAZE A OKOLÍ !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 12. 2004 09:42

To mas ze sveho pozorovani nebo jses insider? Pokud pouze z vlastniho stahovani, jakou dosahujes rychlost? CS3/4 je v Praze on-air jiz nejakou dobu... Zkus napsat vice ... lokality (popr. BTS), rychlosti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  07. 12. 2004 10:34

mam na telefonu netmonitor, menu 0612, tam se to indikuje. vim co je cs34, tohle je EDGE!!!!!
check this out!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 07. 12. 2004 10:59

Na jakém místě jste to přesně objevil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 12. 2004 11:21

A co mas za telefon? Nokii series 40 s EDGE? Jak se tam aktivuje netmonitor? Nebo mas foun se symbianem a v nem nejaky programek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia9500  |  07. 12. 2004 08:42

Tak to dlouho netrvalo a Os(r)alek nam zdrazuje taky No i kdyz z roamingu tech MMS clovek neposle moc tak takhle uz zadnou, veril jsem ze pujdou s cenou na nejakou rozumnou uroven, aby to zacali lidi vic pouzivat (3-5 Kc), ale tahkle nevim nevim. To dopadne jako WAP pres CSD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 12. 2004 09:45

Stejně i po zdražení na ně bude doplácet... BTW Co plašíte, je to až za půl roku a do té doby se může hafo věcí změnit
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  07. 12. 2004 08:33

Operátoři se rozhodli tolik propagované MMS prostě zabít. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  07. 12. 2004 08:52

Stejne jako to udelali s WAPem. Taky nechapu.
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  07. 12. 2004 09:12

Naprosto,ale NAPROSTO souhlasim! MMS je skvela sluzba a absolutne nerozumim tomuhle pristupu... Staci se podivat do zahranici na pomer ceny MMS treba k SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 12. 2004 22:27

Taky mam ten dojem. Vypada to ze i pres vsechny ty reklamni prujmy nechteji aby se to pouzivalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  07. 12. 2004 01:55

jakozto uvazujem ze za tokoveho 1/2r. budme muset aktivne cestovat po evrope, tak mi zbyva si jedine poridit ORANGE 1000MB WORLD GPRS za nejaku tusim tisicku nebo i min. Ted mam pri mojem provozu za 15dni pres GO GPRS NONSTOP pretahanych nejakch cca 250MB, takze to by mi stacilo bohate. Zadne EUROTEL GPRS aliance a pod. Uvidime.
A co takhle pri te nasi skvele EU zrusit silene predrazene roamningy? Co ET, TMO, OSK?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  07. 12. 2004 08:51

Ale to tech 1000 MB i v roamingu je jenom promo akce. Taky jsem uvazoval, ze si tento tarif poridim, ale bojim se toho, ze to jednoho dne zrusi, ja se to nedozvim a pak se nedoplatim.
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  07. 12. 2004 18:00

toho bych se nebal  ... ted si poridim asi 6x GO z tym 100% bonusem a pak poridim na firmu slovensky pausal pokud to pujde ... ikdybych to vyuzil nejak par mesicu tak je to stale silena vyhoda oproti temto cenam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  07. 12. 2004 00:28

Myslim, ze si muze strcit za klobouk nejen MMS za 22,60 ale i za 11,30 opravdu nektere veci nechapu a nepochopim... Ted byla akce TMobile MMS za 2 nebo 3 kacky, neposlal jsem ani jednu, krom toho ze jsem nemel potrebu, na nejake zlevnene MMS jsem si nevzpomel, tak mi to i pres vsechnu slevu prijde trochu drahe... Nakonec dobry telefon s dobrym mailovym klientem a nonstop GPRS tarif resi vse... (plus automaticke stahovani posty co 5 minut ... v mem pripade k tomu pro pohodlnost a lepsi rozliseni PDA v kapse. MMS za ty penize, NEBRAT.
Nemate nekdo nahodou predstavu kdy se bude prodavat 6630, jaksi uz me nebavi se porad ptat v obchodech, kde me slibili uz asi 3 nebo 4 terminy a evidentne po telefonu ani vidu ani slechu, doufam ze prijde konkurence s necim poradnym a ja si koupim lepsi a Nenokii pro rejpaly, EDGE,Bluetooth a OS jsou nutnou podminkou. Prijimam navrhy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  07. 12. 2004 00:31

Halo administratore, proc mam u sveho nicku v prehledu prispevku nejaky email, krom toho ze jsem nikdy zadny neuvadel, tak je stejne nesmyslny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  07. 12. 2004 00:36

Jj, MMSek jsem poslal v životě všehovšudy 20, z toho 10 v rámci nějaké promotion zdarma, když jsem zkoušel jak to funguje a zbylých 5 byly různý přáníčka či zvonění kamarádce (do telefonu bez IR a BT). Jestli jsou na ně nějaký slevy, nesleduju. Když budu chtít něco poslat jako MMS, tak to pošlu a je mi celkem jedno kolik to stojí. Těch cca. 50,- za rok mě nezabije

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobanovicz  |  07. 12. 2004 02:18

Už se dávno prodává...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  07. 12. 2004 09:01

No to me urcite zajima, kde ji MAJI, tedy dneska objednam dneska poslou, zitra ji mam u sebe. Ne objednavka a poslou za 14dni az ji opravdu budou mit. Diky za info. Vsude kde koukam, na sklade neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  07. 12. 2004 16:26

To ze jste nekde cetl ze se prodava opravdu nznamena ze se prodava. Takze diky za info, ale uplne vedle... ted ctu na mobilka.cz dostunost 17.12. Nokia nezklamala, novy rok to jisti. Ja to vedel uz v pulce listopadu pri prvnim odkladu ze nebude, skoda ze jsem se nemylil potreboval jsem ho d konce roku kvuli nakladum, takhhle na nej kaslu a pockam si na neco jeste vice poradneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  07. 12. 2004 00:06

Cena MMS v tuzemsku je 11,30Kc. Nejdrazsi ze vsech operátorů. Takhle se tu konkurence moc hýbat nebude. Doufám, že už konečně Oskara brzo koupí nějaký zahraniční operátor (napr. Orange nebo Vodafone). Oskar je tak financne slabouckej, ze tu proste nejaky vyraznejsi tah co do konkurencniho boje udelat nemuze. Zkratka, nema na to... A to je samozrejme spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  07. 12. 2004 09:05

A jsi si jistý,že by takovýto tah vůbec chtěl udělat?Vždyť,proč by operátoři slevňovali,když jim to sype???!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  07. 12. 2004 09:10

Jak sype? Vzdyt MMSky za tu cenu skoro nikdo nepouziva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  07. 12. 2004 22:10

Slevňovali nebo Zlevňovali??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-A-P  |  07. 12. 2004 10:09

V návaznosti na to, co zde píšeš o kupování Oskara, bych tě chtěl jen doplnit tiskovou zprávou přímo od Oskara, kterou vydal už 17. srpna 1999 (a kterou si můžeš mimojiné na jeho www přečíst v plném znění): "Třetím spolumajitelem společnosti Český Mobil se stává Priority Telecom, stoprocentní dcera společnosti United Pan-Europe Communications (UPC), která je jedním z vedoucích provozovatelů kabelových sítí v České republice. Dosavadní dva vlastníci Českého Mobilu, společnosti IPB a kanadská TIW...", dále jen na vysvětlenou, že: "...TIW je globální společnost poskytující mobilní telekomunikační služby. TIW buduje, kupuje, vlastní a provozuje mobilní telekomunikační sítě v rozvojových i rozvinutých zemích po celém světě. TIW provozuje mobilní telefonní sítě s v Rumunsku, Brazílii, Číně a Indii. TIW dále provozuje specializované mobilní sítě (Specialized Mobile Radio) ve Velké Británii, Francii, Německu, Belgii, Španělsku a Portugalsku a poskytuje též služby typu "paging" v Mexiku a v Holandsku. TIW je vedena na montrealské a torontské burze pod označením TW a na burze cenných papírů NASDAQ pod označením TIWI..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 12. 2004 11:44

Nicmene v porovnani s Orange, Vodafone je to stale jakasi kanadska pidi-firmicka, jejiz akcie byly jeste nedavno temer bezcenne ... a az jednou bude potrebovat penize, tak Oskar pujde asi mezi prvnimi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fous  |  07. 12. 2004 14:10

myslím ze TIW uz je 100% vlastnikem!
Serou me takovi lide kteri by tu vsechno prodali pomrdanci,vokofounovi (teplous tu uz je) kdyz uz oni sou davno spolu ,,domluveni" a nic by se tu stejne noveho nedelo!
a ze by bylo levneji? komunismus uz davno..... vite co! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  07. 12. 2004 16:46

Jenže Oskar není český operátor, patří myslím celým podílem pod kanadskou společnost Telesystem International Wireless (TIW), takže se Ti už splnilo co jsi chtěl
Jinak bych třeba bral, kdyby SMSky slevnil a přidal na MMSkách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  07. 12. 2004 16:57

Ale Vy jste to vubec nepochopili! Ja samozrejme vim, ze TIW je vlastikem Oskara. Mne vubec nejde o to, odkud ta firma je.Mne jde o to, jak je silna a jak muze konkurovat. A to TIW proste nemuze.TIW je firma, ktera balancuje na hranici ziskovosti a rozhodne si nemuze dovolit konkuriovat napr. T-Mobile. Proto tu chci Orange a Vodafone. Chapete uz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stag  |  07. 12. 2004 17:17

Dobry den, Vodafone je bezpochyby silnejsi, ale nejsem si jist, zda by se vstup teto spolecnosti na cesky trh projevil dramatickym snizenim cen...
Stag

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petyo  |  07. 12. 2004 21:54

U Vodafone určitě ne. Navíc ten půjde spíš po Eurotelu, který bude nejspíš brzo na prodej. U Orange možná. Ale já bych tak optimistický rozhodně nebyl. Mnozí lidi si myslí, že když příjde na trh nějaký nový operátor, tak bude něco rozdávat zadarmo. Platí to i u pevných sítí (co se týká alternativních oprátorů) i u mobilních. Přitom jsou všichni úplně stejní. Chtějí jen a jen vydělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-A-P  |  08. 12. 2004 10:16

...myslím si, že jsme to všichni pochopili tak, jak si napsal. Možná, by bylo lepší, kdybys místo "zahraniční operátor" použil spojení "silný investor". Pak by to bylo asi srozumitelnější. Ale i přesto si také myslím, že ani silný investor by nenapomohl ke snížení cen, protože, jak zde bylo napsáno (s čímž také souhlasím), každý chce vydělat a být ziskový, to je princip podnikání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor