Oskar Po svém: za některé služby musíte platit (+ vyjádření operátora)

Diskuze čtenářů k článku

Herysss  |  11. 04. 2005 11:47

Čest práci,mam problemos,když jsem si koupil mob.od oscara(paušál)dával jsem nějakou zálohu litr,a že prej ji pak vrátí.Poraďte mi jak se z tý potomí samoobsluhy přepojim k tomu operátorovi.Díkys Harysss

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m&m  |  25. 02. 2005 10:37

Jak to tady ctu, tak dost nechapu. Oskar neco nabizi a neco za to chce. Ber nebo nech byt, podle toho, jak se ti to vyplati. Ferova nabidka. A uz to jede. A nemohlo by tam byt zadarmo jeste tohle? A co treba tohle? No, ale prece tam musi byt zadarmo vsechno, jde o princip! Z toho by se jeden po...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  25. 02. 2005 11:46

Nepochopils kde je jádro problému. Oskarova Samoobsluha není přizpůsobena pro službu Po svém. O to jde!

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  25. 02. 2005 09:52

Cetl jsem prispevky vsech co jste tu zatim psali, a nechapu jak se nekdo Oskara muze zastavat.
Oskar vzdy poskytuval nekvalitni sluzby, snad jen na datovy infolince maji vcelku slusny znalosti. Na ty normalni infolince jsou ve vetsine pripadech uplni hlupaci a ani neumi slusne jednat. Z toho vam muze byt z cela jasne, ze Oskar teda msel zavest sluzbu, aby se na infolinku nevolalo a kdyz tak-tak si zavolejte, zaplatte za to a pak vzteky se rozcilte protoze ani kdyz zaplatite, tak se nic od operatory nemusite dozvedet.
Chtelo by to aby Oskar zmenil svuj pristup k zákaznikovi. Dovede byt milej kdyz si jdete neco koupit, ale kdyz uz treba chcete zjistit podrobnosti o nejakem mproduktu, tak je operator/ka  dost v telefonu neprijemna.
Prisel tady jako 3 posledni mobilni operator, a misto toho aby si zakaznika vazil po vsech strankach, tak je to nejhorsi operator  co znam i co se tyce do kvality sluzeb.
Pouzivam sice Oskara jako svoje hlavni cislo, ale jen proto, protoze ma pro me prijatelnejsi ceny. Mam taky Eurotel a T-Mobile a to se s kvalitou sluzeb a jednanim se zakaznikem neda vubec srovnat. Nejlepsi je Eurotel.U  Eurotelu me mrzi, ze ma tak vysoke ceny-hlavne za GO roaming-jinak bych ho pouzival trvale.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 02. 2005 10:14

nejlepší je Eurotel? no asi jak v čem, v komunikaci se zákazníkem to asi nebude..
http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/F.asp?ARI=109422&HID=1&CAI=

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  25. 02. 2005 11:44

Když se chováš jak hovado, budou se k tobě chovat stejně  Já Osobně si stěžovat nemohu

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jituschka  |  25. 02. 2005 11:54

A proč má Eurotel nejkvalitnější služby?? Je tu nejdéle z mobilních operátorů, kteří na českém trhu obchodují. Oskar jde dopředu a i kvalita služeb se výrazně zlepšila od jeho vstupu na trh. Mám ho přes dva roky a za celou tu dobu jsem se nesetkala s nepříjemným operátorem či operátorkou. Sám píšeš, že máš Oskara jako hlavní číslo díky nízkým cenám, tak si nestěžuj na Oskara a používej převážně Eurotel, když se ti nelíbí podle tebe nízká kvalita Oskarových služeb. U Eurotelu by ovšem také stálo za to zamyslet se nad poměrem kvalita služeb vs. cena...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubu  |  25. 02. 2005 07:36

Nová služba nové výhody, ale i nevýhody. Dřív si Oskar nedovolil účtovat částky menší jak 100,- Kč. Tady Vám přijde fakturka i na částku menší než dvacka. Při platbě složenkou vcelku luxus pro klienta. Při platbě přes banku stejně nikoho nemine poplatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HaryFotr  |  25. 02. 2005 10:51

Platba pres kartomat je zadara. Akorat se musi clovek smirit s tim, ze je bude uverovat do 100kc, coz je nejmensi palba kartou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renča  |  25. 09. 2007 16:09

faktura se posílá každý měsíc, ale splatnost je teprve, když se nahromadí aspoň 120 Kč.
A k tomu placení za infolinku - když jsem ještě byla u T-M, zrovna to taky zaváděli, jenomže nic nefungovalo. Jenom ta registrace. Takže jsem platila asi 150 Kč jen za to, že jsme s nimi pořád dolaďovali, co ještě na internetu nebylo, nebo technické detaily apod. A přestože jsem se s nimi dohadovala, tak mi stejně naúčtovali všechno.
A teď mám Odepiš a jsem spokojená. I když provolám 9 minut mimo Vodu, tak platím jako tarif Nabito 100, až na to, že mám o 30 minut volání víc a SMS podstatně levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.O.  |  24. 02. 2005 20:52

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petroubek  |  24. 02. 2005 17:45

U Oskara jsem už hodně dlouho, ale dodnes nevím, co je AoC. Na internetu jsem se nic nedověděl, tak mi to prosím někdo srozumitelně popište. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jituschka  |  24. 02. 2005 18:29

AoC neboli Advice of Charge je služba, kterou velice dobře znají všichni uživatelé předplacených karet u Eurotelu a T-Mobilu. Není to nic jiného než zobrazení provolané částky na displeji vašeho telefonu. U Oskara tuto službu ale mohou využít i uživatelé tarifních programů.
Už máš jasno??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  25. 02. 2005 03:35

AoC u Dohody je naprd, ve špičce při hovorech na Oskara stejně posílají nižší částky, nepoznáš, zda už jsi provolal volné minuty a stále jejich minuta trvá jen 58 sekund (ta první, pak už ten impuls chodí po 60 vteřinách, ale stejně hovor dlouhý 2:59 už platíte jako 4 minuty).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  24. 02. 2005 11:30

Mě se totéž s dotazem na Ptejte se stalo taky. Taky mi tam psali kdy se neplatí, no mleli i stejnou písničku jako v tomto případě. Nastěstí příjemný ženský hlas na Oskarlince uznal, že si aktivaci AoC opravdu nemůžu aktivovat sám o hovor jsem měl zdarma. Alespoň mi to slíbili, vyúčtování jsem zatím od té doby neviděl.Při té příležitosti jsem operátorku pořádně vyzpovídal na všechno co mi ještě není jasné. Jinak po svém se začne vyplácet stejně až po provolání volných minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.L.  |  24. 02. 2005 11:22

Někdy před týdenm sem přešel z oskarty na tarif a rovnou sem si aktivoval službu Po svém. Chtěl sem k tomu i dotovanej foun a slečna mi řekla, že si to pak budu moct objednat z netu. No jasně!! Na netu nic takovýho není (pochopitelně).
Když sem byl teďka o víkendu v oskarově obchodu, tak sem se na to ptal prodavače a ten nejdřív nevěděl a pak radši zavolal na jejich help line. Tam mu řekli, že si kvuli tomu musím zavolat na oskarlinku a to bude samozřejmě zpoplatněno. Nicméně pan prodavač v obchodě ukecal toho kolíka na lince a dal mi ho.  No a s tím sem to domluvil (objednal si ten foun) a ještě mi řekl, že mi ten hovor nebude (milostivě) účtovat...
Čurbes v tom mají!
 
Kdybych věděl, že to bude zpoplatněný, tak si Po svém aktivuju až po té objednávce!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hugoboss  |  24. 02. 2005 11:38

Neznalost zákona neomlouvá !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  24. 02. 2005 17:39

Teda to je prusvih. To te ten telefon ted bude stat o 36 Kc vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spokojený zákazník Oskara  |  24. 02. 2005 09:16

neplatíte, pokud si objednáte dotovaný telefon z telefonního přístroje, pevně umístěného v prodejně Oskara a domnívám se, že je tam možno telefonicky vyřídit zdarma více záležitostí ........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  24. 02. 2005 09:35

V té sekci Ptejte sice píšou, že Vám vše naúčtuji, kromě zákonem daných hovorů, ale upřímně, když někdo z vás objednával telefon, nebo dělal něco se službou kterou nejde aktivovat jinak než přes operátora, popř. objednával novou simku, tak který z operátoru vám to naúčtoval? Já měl takové hovory 3, a nic jsem neplatil... Samotní operátoři rozhodnou o tom, zda vám to zpoplatní nebo ne, takže se tady zabýváte něčím, co až tak moc nepálí... Prostě platit máte za vše, ale neděláte to, tak buďte rádi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Svoboda  |  24. 02. 2005 08:59

Je víc věcí, které "Po svém" neuděláte. Např. si nepožádáte o vrácení volací zálohy anebo si nezměníte tarif.
Oskarovi je 5 let a stává se z něho pěknej vyčuránek a rozmazlenec. Pak s ním bude třískat puberta a za pár let se uklidní....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  24. 02. 2005 17:34

Kdybys to trosku sledoval tak o volaci zalohu se uz zadat nemusi. Prijde ti automaticky postou a pokud se ti to nelibi tak mas v hlasove samoobsluze s ni nalozit jinak. Takze priste nez neco napises...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  24. 02. 2005 17:36

Ja vazne porad netusim co se tady resi. Nikdo vas do sluzby "Po svem" nenuti. Pokud se ti to nelibi tak si to proste neobjednavej! Mas moznost volby. Vychcanej ses tak akorat ty, ze chces mit vsechno bez problemu a co nejjednoduseji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 18:47

Tvůj příspěvek je mimo  Služba Po svém je v pořádku. Akorát na ni není připravena samoobsluha

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 08:50

Sáhli jste po diskontu a teď se divíte .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  24. 02. 2005 13:17

To XXTeens: Hele ty asi Oskara nemas moc v lasce, co? Teda alespon jak narazim ve foru na tvoje prispevky, tak mam takovej pocit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo  |  24. 02. 2005 17:28

To je prece zname uz davno ze Xteen pracuje u T-M a za sveho zamestanvatele i snad i dycha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 17:32

Jestli já jsem zaměstnanec TM, tak všichni ostatní jsou tu zaměstnanci Oskara..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozo  |  24. 02. 2005 19:52

... urcite se jich tady par taky najde ale asi nemaji potrebu neustale napadat konkurenci

Dost dobre si pamatuji ze XXTeens po nejaky tiskovce Tymobile v diskuzi opravoval p. Lutonskeho, ze tam neco spatne pochopil. Z dalsi diskuze jasne vyplynulo, ze na ty tiskovce budto byl jako novinar nebo zamestanec.

Ty se za svoje zamestani stydis?





Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 20:10

Na tu situaci si hodně dobře pamatuju. Už nevím, na co ta tiskovka byla, ale vím, že ve zprávě na MM byla nějaká chyba. Upozornil jsem na ní, ale byl jsem obviněn, že jsem zaměstnanec TM, že nikdo jiný by to nemohl vědět. Já přitom čerpal jen z materiálů k tiskové konferenci, které měl TM v té době již na svých stránkách. A od té doby se to furt se mnou táhne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  24. 02. 2005 17:32

Narozdil od toho tvyho origos shopu aspon ten tvuj "diskont" neco nabizi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 18:45

Sáhli jsme po diskontu, který nekrade kredit svým zákazníkům kvůli bordelu u sebe

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  24. 02. 2005 08:48

Na Oskarově webu by měl být jasně uveden ceník a služby, kterých se platba týká. Takové ty jejich žvásty o tom, že nám laskavě něco nenaúčtují jsou trapné. Taky na infolince by mělo být jasně řečeno, od kdy je platba započítávána. Jejich formulace jsou tak vágní, že se klidně může stát, že například dojde ke zrušení 20 volných SMS za platbu inkasem a ani se nám to nebudou obtěžovat sdělit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemesis  |  24. 02. 2005 08:13

Všimli jste si, že při aktivaci služby "Po svém" se Vám v měsíčním vyúčtování objeví detailní rozpis hovorů a odeslaných SMS, i když jste tento rozpis dosud nedostávali (např. z důvodu, že jste jej "vyměnili" za 20 SMS zdarma/měsíc)? To je dost příjemná změna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Berda  |  24. 02. 2005 14:41

no, není to elektronické podrobné vyúčtování náhodou jednou z výhod aktivace Po Svém?? o něco výš máš oskarovo lákání k této službě a tam je to výslovně uvedeno, takže se zdá, že jsi buď špatně četl podmínky (když jsi teď tak překvapený), nebo jsi objevil Ameriku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.O.  |  24. 02. 2005 21:09

Podrobné vyúčtování je jednou z hlavních tří výhod Posvém. Já jsem si ale Posvém aktivoval těsně před zasláním faktury a nedostal jsem ani fakturu, ani elektronické vyúčtování - to je mi záhadou, ale volat tam tedy nebudu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaměstnanec Oskara  |  24. 02. 2005 08:07

už jsem to psal ve fóru: http://www.mobilmania.cz/forum/SubChild.asp?Qst=98592&Main=64
Pokud jste si aktivovali službu Po svém a nechcete platit za důležité úkony, které jdou vyřídit jen přes operátora (objednání telefonu atd.) mám výbornou zprávu! Můžete využít fax 469 60 44 24!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2005 08:29

Když jsem si aktivoval inkaso, musel jsem poslat potvrzení z banky do oskara faxem (několik měsíců po zavedení Odepiš). Jelikož nemám přístup k faxu, tak jsem využil služeb české pošty a fax mě přišel na asi 40 Kč. Takže to není levnější, ale mnohem dražší. Navíc jim to napoprvé přišlo nečitelné, tak jsem to musel posílat znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mickey  |  24. 02. 2005 08:05

Hmmm, porad nejak nerozumim na co nadavate. Je treba si uvedomit nekolik veci.
1. nikdo vas k aktivaci teto sluzby nenuti
2. kolikrat potrebujete OPRAVDU volat na operatora? Ja sem za celou dobu co pouzivam mobil (cca 7 let, Paegas a pak Oskar) volal na operatora asi 3x. Jinak sem nemel duvod. Komu vadi zpoplatneni hovoru kvuli obednani telefonu at se zamysli nad tim, kolik jich asi tak rocne obednava ...
Prijde mi to jako nadavani na nic. Byl bych rad kdyby vsichni ti co nadavaji uvedli, kolikrat rocne (mesicne) volaji na operatora a proc ... at to mame vsichni moznost porovnat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 18:42

To není diskuze o tom, že chceme prudit operátora. To je diskuze o tom, že si to bohužel nemůžeme nastavit sami!!!

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dobrodej  |  24. 02. 2005 07:59

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TakyPepa  |  24. 02. 2005 07:44

jeho přístup ke službě "Po svém" je podle mého názoru podpásovka vůči klientům (doporučuji přečíst si kompletní podmínky - Oskar může zákazníkovi omezit na co si vzpomene). V návnadě na tuto službu Oskar píše:




Služba Po svém











S Oskarem se vyplatí být samostatný.
Se službou Po svém můžete od Oskara dostat SIM Plus kartu a Podrobné vyúčtování v elektronické podobě zdarma. Navíc máte možnost volat po vyčerpání volných minut o 20 procent výhodněji než u standardních sazeb.
Jak to funguje

Svůj účet ovládáte sami přes Oskarovu Samoobsluhu. Díky tomu si můžete být jisti, že vám všechno pošlape přesně podle vašeho gusta.
V Internetové Samoobsluze na vás každý měsíc bude čekat i Podrobné vyúčtování v elektronické podobě. Vždy vám dáme vědět SMSkou, až bude připraveno. SMS bude přicházet na telefonní číslo, které si službu aktivovalo (tohle nastavení si můžete změnit v Hlasové Samoobsluze na *077). V Podrobném vyúčtování budete mít všechny své hovory a textovky jako na dlani - komu jste volal, jak dlouho to trvalo a na kolik to přišlo. Údaje budou dostupné pro všechna čísla na jednom zákaznickém účtu.
Papírová vyúčtování vám chodit nebudou, takže je nemůže použít jako daňový doklad. Mimo jiné to také znamená, že od Oskara nebudete dostávat složenku. Takže je dobrý nápad předem si rozmyslet nějaký jiný způsob placení. Doporučujeme třeba inkaso nebo služby M-Banka a M-Platby, které najdete na SIM Plus.
Volání na OskarLinku bude zpoplatněno částkou 30 Kč za hovor (+19 % DPH). Ale žádný strach, naše Samoobsluha je tak šikovná, že se vám po OskarLince stýskat nebude.
Všimněte si zejména poslední věty, protože není pravdivá. Důkaz: Např. v této diskusi popsané objednání telefonu se zvýhodněnou cenou pro stávajícího zákazníka - zde se musíte obracet na telefonního operátora, protože na prodejně to vyřídit nesmějí (moje osobní zkušenost). (Což je odpověď pro Coolio.
Nabídku Oskara je nutno číst i mezi řádky: nabízejí, že si uživatel služby bude sám ovládat svůj účet, za to dostane bonus na volání a na druhé straně zaplatí za téměř každé volání operátorovi dvoumístnou částku, a to i při vyřizování něčeho, co si přes samoobsluhu objektivně vyřídit nemůže. To považuji za hrubě nekorektní ze strany Oskara (to je moje reakce pro HonyOs). To, že podobně nečistě často postupují jiné firmy (nejen mobilní operotoři) doufám ještě neznamená, že se k nim Oskar musí připojit.
P.S. S tou televizní reklamou, kde si chudák, který to neumí udělat Po svém, tahá střeva po nástupišti, se to Oskarovi opravdu NEPOVEDLO. Nebo znáte někoho, komu se tato reklama líbí!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
April  |  24. 02. 2005 08:05

Reklama:  nejsou to sice střeva, ale pupeční šňůra, ale díky téhle reklamě se mi i při vidění billboardu Oskara -  "Po svém" dělá špatně od žaludku  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  24. 02. 2005 08:09

Souhlas. Ta reklama je primo odporna. Kdyz jsem ji videl poprve, chtelo se mi zvracet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telefonist  |  24. 02. 2005 07:39

"Kromě toho Vám taky nezpoplatníme nahlášení ztráty nebo krádeže Vaší SIM karty" zvlaste te na ktere mam Po svem Snad jen ze by to nahlasil zlodej a nebo se umela ztracena karta nahlasit sama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 08:00

Ztrátu své karty můžeš nahlásit i z jiného telefonu i se simkou jiného operátora nebo z pevné linky, např. z budky. Já už jsem ztrátu a zablokování ztracené simky přes budku dělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  24. 02. 2005 08:45

Ne ze muzes. Musis! Tezko k tomu pouzijes svuj telefon, kdyz ti ho nekdo ukradnul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 11:34

Ale nemusím, nemusím! Já jsem ztratil simku bez fénu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2005 16:10

myslím, že Oskara fakt nezajímá, že jsi stratil foun. Toho zajímá SIMka. Tak musíš použít jinej telefon (číslo-pro néně chápající ) než svůj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  24. 02. 2005 07:13

Tak Vám nějak nevím...ale tady někdo nepochopil, že je to skutečně prostě tak!!! chce-li si někdo zavolat s operátorem, má aktivní službu Po svém, jeho hovor bude vždy až na výjimky určené zákonem účtovaný! To že si některé změny a aktivace nemohu udělat jinak, než hovorem s operátorem, je snad logické a tudíž je to také moje riziko, zda půjdu do služby Po svém nebo ne!!! O tom to přeci celé je. Oskar také nikde nepsal a nepíše, že je to služba pro každého...každý zákazník nese riziko, že bude jednou muset s operátorem volat a hovor mu bude účtovaný. Je tedy také jen jeho riziko, zda si službu Po svém aktivuje nebo ne. zda u něho převáží minusy nebo plusy této služby. Skutečně článek, který objevil Ameriku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  24. 02. 2005 13:50

To nic nemění na tom že by Oskar mohl zpřístupnit větší počet nastavení přes samoobsluhu svým zákazníkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
domorodec  |  24. 02. 2005 02:45

To si nějak odporuje, když volání na čísla začínající trojčíslím 800 jsou zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonyOs  |  24. 02. 2005 07:14

Neodporuje si to ani omylem...volání na 800 zdarma přeci máš, máš tam nejprve samoobsluhu, kterou máš skutečně zdarma. Specifickými podmínkami dané služby (tedy Po svém), se dá tento zákon obejít a tak to také Oskar udělal. Dle specifických podmínek této služby, je hovor s operátorem účtován až na výjimky určené zákonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  24. 02. 2005 01:13

Hmm, to se tedy opravdu vyplatí. Oskar asi potřebuje ty penízky nabrat jinde. Proč to ale vždy odskáče zákazník?
goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert  |  24. 02. 2005 02:34

nechapu -- jake odskace zakaznik? Pokud se nemylim, nikdo te sluzbu Po svem vyuzivat nenuti, tudiz nevidim duvod, proc by mel nekdo neco odskakavat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  24. 02. 2005 02:54

Ano, nenutí, ale když mám možnost slevy 20% na volání na oplátku za to, že si budu vše nastavovat sám, tak by měla být možnost nastavit si všechny služby nebo ne?
goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
core  |  24. 02. 2005 07:43

Jedinny co nelze nastavit on-line je AoC. To uz mam aktivovave na vsech kartach, takze me to nezajima. A Telefon pro stavajici zakazniky jsem si koupil pred 3 mesici. Takze i kdybych si chtel aktivovat "Po svem" nemam co resit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 08:04

Jestli se nepletu, tak aktivace i deaktivace služby je zdarma a počet aktivací není omezen. Takže jaký je problém si službu deaktivovat, objednat telefon či aktivovat AoC, a potom si službu znovu aktivovat? Když už někomu jde o těch 36 Kč. Teď ale nevím, kolik dní by služba byla neaktivní, aby člověk neprodělal více než těch 36 Kč vinou toho, že by neměl tu 20% slevu na volání. Je ale jasné, že jde o princip. Když po svém, tak všechny služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
core  |  24. 02. 2005 11:19

Taky jsem se divil, proc to AoC, nemaji uz rovnou v Samoobsluze. Asi ho chteji trochu skryt, aby lidi nesledovali kazdou korunu. Driv to bylo jedno, ale ted by ho prave z toho principu mohli do te samoobsluhy placnout. Uvidime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  24. 02. 2005 11:27

No ono je toho vic. Napr. nastaveni skryteho cisla sice jde provest v samoobsluze ale pokud chcete aby vase cislo bylo defaultne viditelne s moznosti ho skryt, jinak nez pres operatora to nejde. A takovych vychytavek, ktere se sice daji provest v samoobsluze ale k jejich doladeni je treba operator, je spousta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  24. 02. 2005 16:01

Jsem si temer jistej, ze jsem prave tohle neresil pres operatora ale vyhradne na inetovy samoosbsluze... default viditelnej, moznost potlacit identifikaci pro konkretni volani, pripadne prepnout na default neviditelny. I kdyz je mozny, ze uz to neni pravda, ja si s tim hral loni na jare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 18:40

Napsali mi, že to(default viditelný) přes sámošku nešlo nikdy...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2005 18:18

No ja teda nevim, v Samoobsluze mam nastaveny ze mam mit skryty cislo, ale ve skutecnosti je defaultne viditelny a jestli je opravdu skryty to uz si ovladam v mobilu. A na operatora jsem kvuli tomu opravdu volat nemusel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 18:39

Na Siemensu C55 to nenabídne možnost volby přepnutí

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sp@ce  |  25. 02. 2005 00:11

Tuším, že třeba na Nokiích se defaultně nastaví viditelnost čísla, ale po přendání sim karty např. do SE nebo Siemensu se číslo automaticky "zneviditelní" a musí se "zviditelnit" pro každý hovor zvlášť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  25. 02. 2005 08:24

Ja_Osobne - no, ruku do ohne sice nedam, ale protoze si vzpominam, ze jsem s tim jen experimentoval, tak si nemyslim, ze bych tenkrat (a ve dvou pripadech... v prubehu asi roku..) volal na operatora. To bych se kvuli blbnuti nenamahal ani tenkrat (:

Sp@ce - mam siemens a samsung. Krapet divne se to chovalo na samsungu, ale na siemu urcite fachaly kody site.. lepe - delalo to co jsem chtel (ukazovalo vzdy cislo) a pokud jsem si pred cislo vrznul kod, kterej si uz nevzpomenu, tak inkognito...

Jinak nastaveni CLIR aktualne vidim, ale nemam moc chut s nim nejak sachovat. Nerad se vrtam do neceho co funguje (.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  26. 02. 2005 10:21

*31# a #31#

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2005 08:43

Je pravda ze jinde nez na Nokiich se mi to zprovoznit nepovedlo. Tim nechci rict, ze jiny znacky to neumej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  24. 02. 2005 11:28

Jinak ja osobne bych taky uvital rozsireni moznosti samoobsluhy. Na operatora totiz volam nerad. Casto da dost prace vysvetlit, co ze to vlastne chci a jeste mi kazdy operator tvrdi neco jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 02. 2005 10:04

to bude asi tim, že si to každý operátor dělá PO SVÉM :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  24. 02. 2005 08:12

AoC si snad člověk aktivuje hned po nákupu karty, ne? Zato Po Svém bych si už z principu věci aktivoval až časem, co kdyby se něco po.., což je ze začátku pravděpodobnější, abych mohl volat na OskarLinku.
Co se týče vrácení jistiny či objednání telefonu, v prvním případě jde o jeden tel. za život karty, objednání telefénu jednou za 2 roky. To ta úspora na volání je teda podstatně větší. V případě změny tarifu jakbysmet, ušetříš pak víc, než ty 3 pětky, tak vem to čert.
Kdo je lama či BFU, pro toho ta služba samozřejmě není. Pro ty, kteří na oskarlinku stejně nevolají, tak proč by za to neměli být odměněni?

Stejně si ale myslím, že by to šlo vyhádat nebo ani nemuselo. Ten, kdo v PtejteSe na ty maily odepisuje, je jen jeden z dalších operátorů. V článku je, že dva + personál tvrdil, že se neplatí a mail že se platí. Takže pořád to je 3:1 ve prospěch neplacení

Měli by v tom akorát udělat pořádně jasno, toť veškerá moje výhrada k té službě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  24. 02. 2005 00:12

Je řešením naklusat do Oskarova obchodu? Bude můj požadavek přes prodavače zadarmo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  24. 02. 2005 18:50

Tam ti řeknou, že si musíš zavolat na Oskar linku Podle mě v Oskarovo obchodech toho moc vyřešit neumí a hlavně nemohou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 02. 2005 23:39

Přesně tak. Oskarovi prodejny jsou opravdu jen prodejní místa. Veškeré služny zajišťuje centrála a obchody ani nemají možnost cokoliv ovlivnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor