... a nebo se nakonec ke komentáři urážlivého příspěvku vyjádřím.
1) Zkus někdy diskutovat trochu na úrovni. A nesnažit se použe chlapácky ponižovat ostatní diskutující.
2) Zkus si 2x přečíst příspěvek, na který reaguješ. Poté si pro jistotu 2x promysli, co tím asi autor myslel a o čem psal. Následně si ještě dobře promysli, na co odpovídáš. Jestli náhodou nemuví jeden o voze a druhý o koze.
3) Jedna věc je faktura. Druhá věc je zůčtovací systém, jak si přechroustává data a jak s nimi počítá.
4) Já nepsal o tom, jak zůčtovací systém ve skutečnosti pracuje. Neboť to vůbec netusím. Můžu pouze spekulovat o možných variantách.
Stejně také pochybuju, že o tom víš o mnoho více.
5) Rozebíral jsem teoreticky, jak mohl původní pisatel své domněky o problémech s volací zálohou dospět k závěrům, které ho mohly vést k napsání blogu na toto téma. Nikdy jsem tedy netvrdil, že vím, co se kam počítá či nikoli.
6) Ty popisuješ pouze stav na faktuře. Vypovídací hodnota - stejné nic, jako mé spekulace o možných systémech zaúčtovávání.
Nicméně já se ani v jednom příspěvku nesnažil o přesný popis fungování Oskařího zůčtovacího systému, nebo systému v tisku faktur. Viz bod 5.
Přeji hezký večer. A jen více urážek do světa. Hned bude ve společnosti lepší nálada.
Možná jednou dospěješ a dojde ti, že tebou nastavený tón nevede k řešení diskutovaného problému. Že jde o cestu přesně opačnou.