Oskar: víkendové hovory zdarma se nezahrnují do volacího limitu

Diskuze čtenářů k článku

Pete Tong  |  12. 03. 2003 20:48

Mě napadlo že když se núčtuje volání o víkendu tak  se dalo s tele fonem kterej je připojenej ke komplu a má int. modem komunikovat a vlastně i posílat data s jinym koplerm připojenym s s founem. Ale zajímalo by mě jakoá bude rychlost a jestli je to vůbec možný. Ješstli jo tak jak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HaryFotr  |  13. 03. 2003 12:16

asi by to šlo, ale ne jednoduše. ani rychlost by nebyla největší. určitě ne přes 9k6, spíš bych typoval nekde max 2k4. muselo by se modemem přenášet řečové spektrum (to samozřejmě dělají všechny modemy), ale tak, aby to prošlo tam a zpět i přes kompresní algoritmy v mobilu. možná by stálo za to vyzkoušet např. BayCom (CB a OK vědí, vo co gou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  12. 03. 2003 15:51

Za vše může Flexi Limit!!! Marigold to jen asi špatně zformuloval. Každopádně informace o tom, kolik byste měli platit, je opravdu jen přibližná. Pokud voláte "zdarma", FlexiLimit tyto hovory eviduje a normálně je přičítá. Nezbývá nám tedy nic jiného, než počkat na fuckturu, která tyto hovory opravdu neeviduje.

Stejný problém se děje při používání programu GPRS Standard, kde Flexi Limit přenesená data eviduje, jako byste datovali nad rámec volného 1MB. Já pokud prowapuju zmíněný 1MB, FlexiLimit mi ukáže 300Kč, i když na faktuře se objeví pouze 200Kč jako paušál. Pokud bych tento MB pronetoval, tak by mi to ukázalo 30Kč a na fucktuře 200Kč.

FlexiLimit je opravdu jen orientační... Ale dle mých zkušeností je vždy fucktura nižší ... Aspoň, že tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  10. 03. 2003 08:22

Ja dam negativni zkusenost.

Treba me prislo vyuctovani. Byla tam nabidka log. Rek jsem si, ze si tedy jedno objednam. A hle, za cenu 11 kc mi doslo jine logo. Na infolince me plechova huba odkazala na cislo296363646. Tam jsem to na poprve po peti minutach cekani vzdal a napodruhe mi to pro zmenu spadlo samo. A to nejlepsi, volani bylo zpoplatneno.

Jeste ze mam aspon zadara to vikendovy volani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NP  |  10. 03. 2003 10:23

A cos čekal? je to číslo na pevnou někam do Prahy.... proč by nemělo být zpoplatněno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  10. 03. 2003 11:25

To je mi jasny. Ja jen popisuju Oskaruv postup. Oskar linka me odkaze na placenou linku. Proc mam kvuli jejich chybe volat placenou linku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riki  |  11. 03. 2003 01:59

Proč zatěžuješ Oskarlinku takovými pičovinami?Kdoví,jaké logo sis objednal,a teď tady naříkáš,ty puberťáku.A volat zadara se ti líbí,že?Tak si nestěžuj kvůli pičovině a běž dělat něco pořádného a ne objednávat nějaké loga.Nevíš k čemu je mobil?To mám rád,takové puboše,kteří používají mobil k totálním blbostem..Tak si za svou blbost plať!Já ti porádím,vyfoť se a dej si na displej foto své přiblblé palice.To budeš mít nejpepší logo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  11. 03. 2003 08:46

Ha ha ha, ted jsi me pobavil.

I kdybych byl pubertak, (coz nejsem), i kdyby se mi libilo volat zadara (coz se mi libi), nevim, proc me tak napadas. Co je na tom spatnyho, ze chci mit logo na mobilu a ne napis oskar? Kdybych si menil logo kazdy tyden, tak si prece koupim kabel a jeste muzu vydelavat posilanim log kamosum za cenu treba 3 kc.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  12. 03. 2003 09:43

to vis, zakaznici volajici o vikendu zdarma rozhodne neprisypou oskarovi moc penez na kvalitnejsi infolinku, jako ma konkurence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 03. 2003 11:41

Ty si ale pero.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  12. 03. 2003 12:45

no vidis a ty jses dle tveho prispevku soude velmi inteligentni a mas co rict

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  09. 03. 2003 23:33

Aktivoval jsem si u Oskara tarif nové generace.Abych mohl o víkendu volat zdarma,předplatil jsem tarif na 1/2 roku. Žádnou volací zálohu jsem nesložil, tak vo co tady go! U ostatních tarifů,kde se volací záloha dává přece volání o víkendu zdarma není. I kdyby se mi něco odečítalo,tak nemá z čeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 03. 2003 09:40

Presne tak, zadna volaci zaloha se neplati vy mantaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  10. 03. 2003 10:39

Ale to neznamená, že neexistuje. ;o)

Pokud si po 6 mesících zažádáš o vrácení volací zálohy (1000,- na hovory, 3000,- nebo 5000,- na roaming), nadále fyzicky žádné peníze u Oskara nemáš. Ale limit pro provolání v jednom měsící stále existuje. Samozřejmě si ho můžeš libovolně navyšovat. Složením další zálohy.
Takže to možná můžeme po vrácení volací zálohy nazývat spíše volacím limitem. Ale ten limit tam stále je.

Pokud si předplatíš 6 měsíců, v podstě tu volací zálohu složíš již při pořizování tarifu. Tím že zaplatíš 6 mesíčních paušálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anti-telecum  |  10. 03. 2003 20:17

Heledte mudrcove, a uz vas to nekoho pro provolani ty volaci zalohy utnulo a nepovolilo dalsi hovory? Me teda ne, ani nikoho takovyho neznam... Ono to totiz vubec nefunguje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brritva  |  10. 03. 2003 22:17

Tak to bych měl další námět na úvahuKoupil sem u Oskara telefon za 3500 a předplatil si volání u Řekni mi na půl roku za 1500.Takže sem platil 5000,- A dotaz zní - mám tam teda stanovenou nějakou výši volací zálohy a můžu si jí po půl roce vybrat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  10. 03. 2003 22:26

No to samozřejmě ne :o))

Volací záloha se skládá ještě jako další položka. Takže pokud jsi zaplatil cenu telefonu a cenu paušálů, neplatil jsi nic, co by ti měli vracet. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brritva  |  12. 03. 2003 00:15

No,to si taky řikám.Já si poplet volací zálohu a volací limit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  11. 03. 2003 10:20

No volaci zalohu mas 1000. Jenze se bere jako by ti ji uz vratili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 03. 2003 12:33

To me jo. A dokonce uprostred hovoru. Dokonce mi to nedovolilo ani volani na infolinku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  09. 03. 2003 22:02

... a nebo se nakonec ke komentáři urážlivého příspěvku vyjádřím.

1) Zkus někdy diskutovat trochu na úrovni. A nesnažit se použe chlapácky ponižovat ostatní diskutující.

2) Zkus si 2x přečíst příspěvek, na který reaguješ. Poté si pro jistotu 2x promysli, co tím asi autor myslel a o čem psal. Následně si ještě dobře promysli, na co odpovídáš. Jestli náhodou nemuví jeden o voze a druhý o koze.

3) Jedna věc je faktura. Druhá věc je zůčtovací systém, jak si přechroustává data a jak s nimi počítá.

4) Já nepsal o tom, jak zůčtovací systém ve skutečnosti pracuje. Neboť to vůbec netusím. Můžu pouze spekulovat o možných variantách.
Stejně také pochybuju, že o tom víš o mnoho více.

5) Rozebíral jsem teoreticky, jak mohl původní pisatel své domněky o problémech s volací zálohou dospět k závěrům, které ho mohly vést k napsání blogu na toto téma. Nikdy jsem tedy netvrdil, že vím, co se kam počítá či nikoli.

6) Ty popisuješ pouze stav na faktuře. Vypovídací hodnota - stejné nic, jako mé spekulace o možných systémech zaúčtovávání.
Nicméně já se ani v jednom příspěvku nesnažil o přesný popis fungování Oskařího zůčtovacího systému, nebo systému v tisku faktur. Viz bod 5.

Přeji hezký večer. A jen více urážek do světa. Hned bude ve společnosti lepší nálada.

Možná jednou dospěješ a dojde ti, že tebou nastavený tón nevede k řešení diskutovaného problému. Že jde o cestu přesně opačnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  09. 03. 2003 22:09

uf uf, zalinkovalo se to krapet jinam, nez jsem chtel.

Byla to reakce na Dejvidka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  09. 03. 2003 22:26

Lahvoni, klídek, Dejvídek byl tentokrát opravdu zcela mimo mísu.

Myslím, že je jasné, kdo místo o voze z článku začal o koze Kdyby aspoň o kozách)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  08. 03. 2003 15:06

Asi na tom serveru nepřemýšlí. Si v tom názvu článku nebo co to je vlastně protiřečí. Hovory zadarmo a přitom se započítavají do volací zálohy :o). To je trošku píčo..na :o).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaroslav  |  08. 03. 2003 14:55

To by mě zajímalo, kdo vymyslel tento "problém". Zahrnují nebo nezahrnují, proč?  Záloha je v Kč, tyto hovory stojí  0 Kč, jaký vliv by to mohlo mít na výši zálohy, pokud by se započítavaly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  08. 03. 2003 21:43

Ale ono by to docela dávalo smysl.

Mnoho promo akcí je realizováno tak, že je na faktuře položka, cena, vedle sleva 100%, výsledek nula.

A pod tím Promo akce, kde jsou vyjmenované souhrny služeb, které nejsou účtovány.

Pokud by se takovéto vyúčtování provedlo až na konci zůčtovacího období, teoreticky by se zatím nevynulovaná cena mohla počítat do volací zálohy.
Pravdou ale zároveň, že minimálně u takto definované služby by se volací záloha v klidu provolala pomalu během jednoho víkendu. Bylo by tedy nerozumné, aby to operátor neměl vyřešeno jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 03. 2003 12:59

2Lahvoň: Prostě se to do zálohy nezapočítává,toť vše, tak co tu zase vymejšlíš za kecy okolo....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  09. 03. 2003 14:01

no comment.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaroslav  |  09. 03. 2003 16:13

no já to furt nechápu,  i pokud to započítám, tak ZÁLOHA mínus 0 krát cokoliv = furt ZÁLOHA. 

A zůstatek zálohy se snad počítá v reálném čase, nemá to co dělat v pořadí na papírovém výpise....

Takže počítá do zálohy = nepočítá do zálohy

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  09. 03. 2003 20:19

Ono by mohly existovat 2 metody vyúčtování:

1) V průběhu měsíce se připočítává hovorné. Tak jako normálně. Za volání o víkendu normální cena. A na konci mesíce se to sesumíruje a řekne se, na tyhle hovory se dá sleva.

2) Provede se hovor a už v průběhu trvání hovoru musí být definováno, že jeho cena je 0,-. A tudíž ne např. Kč 4,- * t [min], na který se následně aplikuje 100% sleva.

A dokonce by ještě mohla existovat jedna metoda vyúčtování. Hovor se provede a po jeho dokončení se aplkuje sleva. Ale i to by mohlo dělat problémy. Jelikož pokud by cena jednoho celistvého hovoru přesála hodnotu volací zálohy, ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 03. 2003 20:52

2Lahvoň: Opět meleš samý kraviny, "kdyby" a "možná" a tak dále. Existuje jedna varianta, zbylé jsou bezpředmětné !!! Hovory o víkendu (v síti Oskar) na faktuře nejsou !!!! Je tam jen paušál,který se následně ihned odečte (viz. první strana faktury).

U tebe možná může existovat bůhví co,ale existuje jen jedna varianta. Opět plácáš blbosti.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  09. 03. 2003 21:51

no comment ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 03. 2003 07:32

sem rád,že asi na podesátý jsi to pochopil.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  10. 03. 2003 10:33

Hmm, ty asi vážně žiješ totálně mimo realitu.

Co další reakce, to větší perla.
Co další reakce, více a více mířená mimo mísu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  10. 03. 2003 10:43

btw: zřejmě si to ještě neudělal, proto doporučení. Přečti si mou reakci na tvá zmatená slova o 2 thready níže. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  12. 03. 2003 09:38

nehraj si na chytryho dejvidku, lahvon docela rozumne rozebira jak asi probiha billing, ale u tebe je zrejme nakej blok v hlave co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 03. 2003 12:04

No jasně, Lahvoň tu rozebírá něco co neexistuje, resp. existuje ale jen podle něj

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  10. 03. 2003 14:10

Dost pochybuju ze by cena jednoho hovoru mohla presahnout volaci zalohu. Delka hovoru je omezena na jednu hodinu (v praxi obvykle o par minut vic).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  10. 03. 2003 14:55

Ale tisícovku za hodinu vyčerpáte v klidu. :)) Vente si takový konferenční hovor v 8mi lidech. (doufám že lze sestavit jeste konferenci 1+7)

Pak jednudochou matematikou spocteme. :o)

(60 * 4)* 7 = 1680,-.

Ale jde samozřejmě o extrém. V průměru stejně člověk nebude volat celou hodinu. Natož v konfereci. Ale teoretická možnost existuje. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  10. 03. 2003 17:24

No to je vazne hodne extremni pripad. A maximalni pocet lidi je 1+5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  10. 03. 2003 18:41

Ale i tak by se to tam veslo. ;o]

Jsem to ale teoretik. :o]]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  14. 03. 2003 09:16

Jo, ani konference 1+5 nevydrzi hodinu....
Vzdycky nekomu dojde baterka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  17. 03. 2003 11:33

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  08. 03. 2003 01:09

proč má někdo pořád pocit, že musí Oskar stůj co stůj mít nějaký problém, chybu, atd..... když už oba starší operátoři mají nějaké trable, tak přece není možné, aby ten nejmladší jí neměl....

samozřejmě, že má, ale tohle je fakt příliš.....

Vydrž OSKARE!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rat  |  16. 03. 2003 11:13

Oskar ma problem!Uz ponekolikate mi prisel ucet na vic nez je zdravo tak jsem zrusil po 2,5letech pausal a poslal reklamace.Nechal jsem si prevest pausal na oskartu,ale nikdo mi nerekl ze si budu muset dobyt kredit abych ji mel vubec aktivni.ja nepotrebuju ani tak nutne volat,ale byt na prijmu.tvrdili mi ze zbytek penez z volaci zalohy mi prevedou na kredit a ted to zas prej nejde.A minimalne si prej musim nabit za 400,-.Tak jak to teda je,kazdej si tam mele co se mu zachce

2,5 roku jsem tam mel pausal,da se rict ze skoro od zacatku,ale za posledni rok jde celej oskar do kytek.Sluzby se zhorsily,dost casto nejdou odesilat textovky anebo se odeslou ale pise ze je nedorucitelna apod.O volani ani nemluvim,naprosta fraska kdyz volate znamymu a ani vam to nevytoci a rovnou vas shodi.zavolate z jinyho tel s jinym operatorem a hle vse jde jak po masle.

Zaver:z oskara se stava vubec ten nejhorsi operator v zemi

Vyjadruji zde pouze sva stanoviska a nekdo ma treba jiny nazor tak doufam ze se to obejde bez nejakych vulgaritek.

Cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  16. 03. 2003 11:50

No, nevím, buď je to místní, nebo Váš subjektivní problém. Jaké služby se podle Vás zhoršíly? S posíláním SMS jsem nikdy neměla a nemám problémy ani já, ani mnoho lidí v mém okolí. Taky jsme přecházela z tarifu na Oskartu, spočítala jsem si, že je to pro mne šikovnější. O nutnosti nabití mne operátorka informovala a ještě mi přišla SMS o uslutečněné změně, která mne znovu na nutnost aktivace Oskarty nabitím upozornila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rat  |  16. 03. 2003 15:39

sms mi sice prisla ale nikde nebyla ani zminka o tom ze si ji musim nabit jinak ze bude mimo provoz a nerekli mi to ani na lince kdyz jsem zadaval zmenu,naopak mi rekli ze mi zbytek penez z volaci zalohy po zaplaceni posledni faktury prevedou na kredit.ale nikdy ani slovo ze se mi nikdo nedovola.a to ze se ke mne slecna na lince kdyz jsem chtel vysvetleni a zaktivovani karty protoze me na to nikdo neupozornil ,arogantne a poslala me skoro do ...oskarkovy pekne stouplo sebevedomi a zacina si vyskakovat,nekdo by mu mel uriznout kridla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  16. 03. 2003 20:06

No, nevím, ke mě za ty roky, co u Oskara jsem byli vždycky slušní. Buď jste měl smůlu, nebo se zkuste zamyslet nad tím, jestli to nebylo vzájemné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  17. 03. 2003 11:31

A nebude to třeba Vaším telefonem? Proč to hned všechno házet na operátora. Já osobně jej mám 2 roky a žádný problém jako vy jsem neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor