Oskar Vodafone chystá novou službu FlexiStrop

Diskuze čtenářů k článku

Esquire, Esquire  |  02. 12. 2005 19:39

FlexiStrop umožňuje zákazníkovi nastavit individuální volací strop s blokovací funkcí pro jednotlivá telefonní čísla. FlexiStrop je možné nastavit v celých stokorunách v rozmezí od 100 Kč pro jedno telefonní číslo (FlexiStrop nepočítá s DPH 19%) až do celkové výše Volacího limitu pro zákaznický účet. Jakmile příslušná SIM karta dosáhne výše FlexiStropu, dojde k zablokování daného telefonního čísla pro placené služby. Čísla zablokovaná díky FlexiStropu může ten, kdo zná heslo k danému zákaznickému účtu (u firemních zákazníků administrátorské heslo) snadno odblokovat bez navyšování Volací jistiny. Odblokováním se pro dané telefonní číslo FlexiStrop zruší – je třeba jej případně znovu aktivovat. Do FlexiStropu se nezapočítávají paušály, jednorázové platby, služby, které jsou zdarma (např. Hodina Zdarma nebo balíčky Dárkového koše). FlexiStrop je pouze orientační – může totiž dojít ke zpoždění v účtování některých služeb. FlexiStrop neblokuje při dosažení nastaveného limitu v průběhu využívání služby, tj. např. v průběhu hovoru. Nastavit a ovládat FlexiStrop lze přes všechny kanály Oskarovy samoobsluhy. FlexiStrop bude zákazníkům k dispozici v průběhu prosince 2005.

Z prosincového čísla časopisu Čilichili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michalek  |  03. 12. 2005 00:23

Hurá, konečně !
po to msním od doby, co mám Oskara.
Je to bezva věc, kone kreditů pro děti ( možnost pořídit jim tarify a mít s nima třeba moji rodinu apod. ) čili celkově snížení nákladů.
Pro Oskara výhoda, že se lidé spíš uvážou paušálem (záruka pravidelného přijmu ) tomu říkám váhodný nápad pro obě strany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  02. 12. 2005 16:46

Nevite, jak je to s hovory? Prerusi se okamzite po presahnuti limitu, nebo jej budu moci dokoncit? Klady a zapory jsou na obou stranach... nejlepsi by bylo, kdyby do toho treba na chvili vstoupil oskaruv hlas a upozornil me na to...Nebo tesne pred hovorem, ze uz toho moc nenamluvim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  02. 12. 2005 14:02

No to zni jako opravdu dobry napad. Jeden z duvodu proc mam predplacenku je zaruka, ze neutratim vic nez je kredit. Ted jde ovsem o to, zda garantuji funkcnost toho stropu.

Aby to nebylo neco jako kdyz pred delsi dobou bratrovi prislo vyuctovani na vic nez dvojnasobnou castku nez ma volaci zalohu a kdyz chtel vedet jaktoze mu to nezablokovali a uctovali dal, tak nevedi, ale zaplatit musi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zavadil  |  02. 12. 2005 12:42

A půjde u tarifu ODEPIŠ ( když už mi vrátili 1000 Kč zálohu ) třeba nastavit FlexiStrop na částku 100,- Kč ?
Nebo to půjde jen u tarifů NAPLNO s nevrácenou zálohou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  02. 12. 2005 13:39

jj, viděl bych to že jako všechno ostatní to pude jenom u novejch tarifu a tarify slyšim váš,dohoda,... budou mit smulu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petyo  |  02. 12. 2005 13:56

U Odepiš by to mělo jít. Asi to nepůjde je u Dohody. Stejně jako u FlexiLimitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  04. 12. 2005 20:56

Predpokladam, ze to pujde u vsech tarifu. U Flexilimitu u Dohody se mi libi hlaska v Oskarove samoobsluze, ze neni mozne nastavit z duvodu "rozdilneho uctovani ve spicce a mimo ni". Oskar pekne zakaznikum do obliceje lze, nebot to jde a kolega od Oskara mi i presne u Dohody zjisti, kolik mam vycerpanych minut v jakem casovem pasmu.
Resp. se Oskarovi nechce napsat, ze nas, Dohodare, fuckuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  04. 12. 2005 23:05

Ano jde to - já už mám (na Odepiši) těch 100 Kč nastavených cca 3/4 roku - takže zase až tak novinka to není - ale podle reakcí v příspěvcích je .... ale aspoň to vejde více ve známost ! Jinak je to taky odpověď na to, kolik mi prokecá případný zloděj ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 12. 2005 12:31

mě to připadá jako skvělá věc, mě to dost pomůže, budu se alespoň víc kontrolovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  02. 12. 2005 12:24

Pro děti možná dobrý.....jinak ale k ničemu.Už teď u Oskara funguje limit dle zálohy tzv Killer limit, t.j zaseknou vám to, když potřebujete zrovna nejvíc volat.Než si navýšíte zálohu, jsou dva-dny dny v čudu (aspoň dřív to taky bylo).Nevím jedině snad u  zákazníků se smlouvou, tam se to možná hodit bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hakic  |  02. 12. 2005 13:44

dva dny?když to navýšíš v bankomatu tak je to max 6 hodin.Hlavne ti chodi i upozornovací sms kolik si zdané vylací jistiny vyčerpal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  02. 12. 2005 16:41

6 hodin je vazne max! U me se to pocita i v radech minut...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  02. 12. 2005 18:36

presne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 12. 2005 22:07

Kdysi se mi to stalo. V patek vecer. Navyseni v bankomatu do nekolika minut ale telefon stejne nefunkcni az do pondelniho vecera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa z DEPA  |  02. 12. 2005 19:08

No, podle me je to o zodpovednosti. Dyz si nekdo nedokaze kontrolovat svoje vydaje a potrebuje nad sebou nejakeho draba ve forme xxxlimitu, tak je to jeho rybiz. A stejne tak je nesmysl drbat operatora za vlastni neschopnost kontrolovat si jestli jsi dosahl stropu a nezvysil si vcas svoji zalohu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Havana  |  02. 12. 2005 11:59

Svoje uplatneni nejde snad u kazdeho tarifniho uzivatele (ona kradez telefonu s nelimitovanou tarifni SIM se docela muze prodrazit)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  02. 12. 2005 12:04

Tohle mě nenapadlo, kolik teda necháš limit zlodějům na provolání ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hujer  |  02. 12. 2005 11:52

pro zachování kontroly nad účty svých ratolestí to je velmi dobrá služba - žádné předplacenky, klíďo levný tarif (odepiš/rozjezd) se stropem. fajn. prima. možná využiji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  02. 12. 2005 12:02

Jo, a pak opravdu bude ratolest něco potřebovat a bude žadonit u spolužáků, pokud ovšem někdo v blízkosti bude. Kdo se nenaučí šetřit ani s kreditem, pak bude mít stále zablokovaný telefon. Nechápu. Vhodnější by bylo, kdyby i po zablokování, nechal Oskar alespoň jedno číslo dle výběru funkční. aby potom ratolest nevolala policii, aby vyřídili na číslo XXX YYYZZZ, že se zdržel s kamarádama v Tescu. Nemyslím, že by to byla nějak moc rozšířená služba.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hujer  |  02. 12. 2005 14:38

Když nebude po večerce doma, tak budu volat já, co s nimi je. nevidím v tom problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  02. 12. 2005 16:39

Jinymy slovy....Pokud by se k tomu pres oskarovu samoobsluhu dala nastavit jeste povolena cisla, bylo by to skoro dokonale....(schvalne pisi "skoro" pro nejake stouraly )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor