Ekonomické ukazatele jsou skvělá věc, nechají se používat tak , jak se komu hodí . Jedno je jisté, TM jako celek má už delší dobu ekonomické problémy a ty se dotýkají i jeho místní sítě . Naopak je třeba uznat, že Oskar potažmo Český mobil se rozvíjí velmi dynamicky, ani jeden z ostatních operátorů nedosáhl takového pokrytí, počtu zákazníků a ekonomických výsledků v tak krátkém čase . Samozřejmě, že Os není dokonalý, to není žádný operátor, nicméně je Os dnes nesporně kvalitnější operátor než TM . S počtem klientů bych nijak neoperoval, je tos nimi jako s frekvencí procesorů, ne vždy kupa GHz znamená odpovídající výkon . Myslím, že optimální počet klientů se pohybuje mezi 1,5 až 2 miliony, vyšší počet už přináší problémy s kapacitou sítě apod. Nedávno jsme se dostali při cestě do Brna na dálnici do kolony, ET i TM měli během chvilky sítě přetížené a kolegové využívající jejich služeb si ani neškrtli, já s Oskarem jsem nakonec vyřizoval i jejich telefonáty . Počtem klientů se TM skutečně řadí do středu mezi ET a Os tak jak sám sebe rád řadí, ale v kvalitě služeb už ho Os dohnal, a tak TM nabízí služby kvalitou víceméně na úrovni Os za ceny o maličko nižší než ET . Nedávno naší firmu navštívili hoši od TM se skvělou nabídkou (skutečně byla zajímavá), odporoučel jsem je s tím, že je škoda, že s ní nepřišli na konci roku místo toho aby se nás jako klienta zbavili svým nekorektním přístupem . Je vidět, že TM s tolik diskutovaným zdražením na přelomu roku udělal vážnou chybu, kterou skutečně pociťuje na svých reálných výsledcích a snaží se ji napravit , ale pro jejich modré oči nikdo nebude měnit každého půlroku operátora, navíc když je s tím stávajícím spokojen a ten druhý ho už jednou vypekl .