Oskar znovu komplikuje odesílání SMS z webu

Diskuze čtenářů k článku

kajdus  |  24. 11. 2004 19:42

http://www.mms.site.cz/cz/index.php


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gibo  |  24. 11. 2004 11:34

No alespon na cas odpadla konkurence
Dokud oskar neudela poradny kod s texturou popr animovany tak mu to vzdy naky trouba dekryptuje..jako treba ja

viz. GiboSMS http://sms.dynawest.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  23. 11. 2004 14:33

Dedukce autora clanku je ponekud naruby vzhledem ke skutecnosti. Samozrejme staci i verze DreamComa v5.3 (nebo SE 5.06), kde byl jen aktualizovan OSKAR skript a zadaval se kod podle obrazku - tohle funguje celou dobu. DC v5.4 (nebo SE 5.07) prinesl jen to OCR, takze se nemuselo nic zadavat. no a DC v5.41 (nebo SE v1.08) se vraci opet k tomu, co umela v5.3 (SE 5.06), zadna novinka se tedy nekona. Tot vse... Jinak OSKAR je fakt trapnej, k tomuhle se nesnizil ani ET...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  23. 11. 2004 13:23

pokud znáte toho, komu chcete posílat smsku do oskara přes net, tak přeci není problém si říci o jeho sms-email a posílat mu na mobil zprávu z emailu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynek  |  23. 11. 2004 11:18

Neznate nekdo programatora, kdo vymysli ty piktogramy? Rad bych si s nim popovidal. Ale vazne! ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  23. 11. 2004 14:26

Tak to mas marny - muze to byt kdokoliv - je to jen zobrazeni cislic vhodnym vzpusobem - prace pro jakehokoliv programatora na chvili  - neni to problem kdykoliv upravit - OCR programy jsou mnohem nedokonalejsi nez napady i zacinajiciho programatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  23. 11. 2004 10:15

Nakonec nam bude starej ET dobrej. Na nej se da posilat bez problemu (zatim).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  23. 11. 2004 12:36

No těch šedesát znaků snad ani nestojí za řeč. Od té doby co zavedli omezení+reklama na tu bránu kašlu a na celej Eurotel taky... Eurotel má zisk jak prase a neni schopnej finančně utáhnout SMS bránu? Myslim si, že Oskar SMS bránu ještě hodně dlouho nezruší, je to +, který se počítá a navíc dobrá konkurenční výhoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  23. 11. 2004 00:45


sms.mojelogo.cz funguje furt dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krivacek  |  23. 11. 2004 12:39

mně nejde, hlásí chybní kod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-p.s-  |  22. 11. 2004 21:49

DEkejeme !!! ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  22. 11. 2004 20:11

Podle mě je docela matoucí. Mělo by tam stát Oskar znovu komplikuje odesílání SMS z webu pro programy, ale ne pro uživatele.... pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  23. 11. 2004 10:14

A ty programy pouziva kdo ? ... e.t. ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  23. 11. 2004 18:05

No, ten treba taky, ale pro řadového uživatele, který si pustí bránu přes stránky se to nějak nemění, tedy pokud nebude kvůli každěmu pootočenému písmenku otáčet i hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Docent  |  22. 11. 2004 19:31

urkitě od verze 5.8.2 .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  22. 11. 2004 22:46

Přesně, aniž bych ho upgradoval. Akorát jsem se nejdřív divil, proč na mě najednou vybaflo odpoledne okno pro opsání kódu, když ještě dopoledne to žádný nechtělo. Asi s tím v EPStudio počítali dopředu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
libor007  |  22. 11. 2004 19:02

A vy byste cpali prachy do drahého hw, aby z toho nic nekáplo? Češi prostě všechno musí mít zadarmo... Osobně bych se přikláněl systému t-mobile - určitý počet sms měsíčně zdarma pro své zákazníky jako malý bonus. Oskar to časem stejně omezí po vzoru t-mobile nebo eurotelu. A jestli dneska někdo na infolince tvrdí, že se nic nezmění - tomu bych až tak nevěřil. Zítra může být všechno úplně jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  22. 11. 2004 19:27

Pane pane, kdy se lidi odprosti od minulosti a dojde jim ze operatori sou tu kvuli nam a ne my kvuli nim? dokud bude dostatek lidi jako vy, tak z nas dal budou zdimat ty nekrestansky penize co za to chteji.....ach jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  23. 11. 2004 14:30

Tak je neposilej !! Stejne jiz mi par lidi reklo, ze kdyz jim jako odpoved od kohokoliv prijde SMS zprava tak dotycneho ihned zarazuji do seznemu blokovanych cisel, nebot ho povazuji za "nemocneho SMS maniaka".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doubt  |  23. 11. 2004 17:54

Jako odpověd na co? Na SMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  24. 11. 2004 10:56

Na zanechani vkazu v hlasove schrance, kde dotycny rikal, ze se ozve a tim myslel ze zavola a se zakaznikem probere podrobnosti zakazky !!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  23. 11. 2004 03:32

No, aby si lidi mohli na Oskara posílat SMS zadarmo, musí mít mobil s Oskarovou SIM kartou - bez ní by si SMS-ky zadarmo posílat nemohli.
A to taky přináší tržby... a zákazníky.
Jednotlivé SMS-ky operátora nezatěžují nijak významně (skoro vůbec) - a při cenách SMS v ČR to zákazník sčítá s dalšími cenami Oskara za volání. Pak to všechno dohromady vyjde dost lacino.
Je přece příjemnější posílat SMS z klávesnice počítače, než je "vyzobávat" z mobilu, ne?

Oskar není hloupý, jako vykrmení "tlustí kapři" T-mobile a Eurotel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hafan  |  23. 11. 2004 14:22

posilat zadarmo muze i ten, co Oskara nema - a ten penize neprinese (spise ubere - protoze kdyby posilal z mobilu, tak Oskar dostane 1,4Czk za sms jako propojovaci poplatek)
SMS-ky zasilane z internetu zatezuji operatora hodne vyznamne - hlavne jeho SMSC a kdyz tvori minimalne tricet procent (u Oskara je to mozna i vice) jeho celkoveho sms provozu
Jestli vam prijdou polozky v radech desitek milionu jako "vcelku lacino", tak bych se chtel mit jako vy - a verte ze tyto castky nejsou zanedbatelne ani pro tluste kapry a ani pro Oskara.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SMS Boomber  |  22. 11. 2004 19:01

Klidně mohu posílat Smsky do sítě Oskar přes aplikaci " mojelogo " a funguje to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olas11  |  22. 11. 2004 18:42

proc komplikuje?snad nejsme zadni retardove , aby jsme neumeli opsat par znaku, ze?jen to komplikuje tem, co ..no vsak vite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Retard  |  23. 11. 2004 10:57

Tak jsem ted posilal sms. Koukam na ciselnej kod a rikam si: je to rozslapla trojka, nebo zkroucena osmicka. Usoudil jsem, ze je to zkroucena osmicka. Spatne, byla to trojka. Takze prumernymu retardovi, jako jsem ja, to odesilani muze zkomplikovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  22. 11. 2004 18:24

Že se na to Oskar už fakt nevy.ere? Takhle bude muset do SMS brány cpát další a další prachy, který se mu nijak nevracej. Že to tomu jejich managementu nedošlo? Jak je vidět, TM či ET nijak zrušení volné SMS brány (po původních bouřích a bojkotech) neuškodilo, takže to přežijou i Oskaráci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  22. 11. 2004 18:59

Jake prachy, jak nevraceji?
Jasne, nekdo to musel naprogramovat a to stoji penize, ale zase tolik urcite ne.
A free SMS se rozhodne vyplati kazdemu operatoru - vzdyt nejaka free SMS urcite vybudi odpoved v podobe SMS z mobilu ci rovnou hovoru - a to uz je pekne zaplacene.


A navic, free SMS se nerusi - jen se komplikuje prace univerzalnich automatickych posilacu SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Micky  |  22. 11. 2004 23:40

Jak je vidět, TM či ET nijak zrušení volné SMS brány (po původních bouřích a bojkotech) neuškodilo, takže to přežijou i Oskaráci...

Takhle mluvi nekdo kdo ma TM nebo ET a jeste nam to zavidi!!! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  23. 11. 2004 08:04

A co bych Ti měl závidět?  Já si přece SMS na Oskara můžu poslat z Oskarovy brány taky.., i když jsem u jiného operátora..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  23. 11. 2004 10:54

Myslim ze genrovani tohoto obrazku -  je prace na nejvys nekolik hodin i pro zacinajiciho programatora (klidne i studenta nekoho z vedeni - dobry privydelek na odpoledne) - cena za upravu je spis zanedbatelna (proti dalsim jeho nakladum).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Novak  |  22. 11. 2004 18:16

Ptal jsem se na infolince a NEZRUŠEJ ji.
Funguje Vám posílání SMSek z Eurotelu? Mě ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2004 17:42

www.eurotelsms.wz.cz funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  22. 11. 2004 17:31

Ti napsali nedavno clanek o java sms aplikacich, ktere posilaji sms za 6 hal. Dokonce to tusim vyslo i v novinach MF. Tak se ani nedivim, ze to Oskar udelal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobil-man  |  22. 11. 2004 17:21

Myslim,ze oskar nezrusi zasilani sms z webu, protoze me to rikal jeden jeich zamestnanec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Higgi  |  22. 11. 2004 18:11

No tak toto se nedá nazvat jinak než zprávy agentury JPP (Jedna Paní Povídala)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kenimot  |  22. 11. 2004 17:09

oslove co pisou programy ktere se to snazi obejit dosahnou jen toho ze Oskar zablokuje posilani SMS z webu uplne. sem zvedav ke kteremu operatorovy pujdeme potom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zklamany ;o)  |  22. 11. 2004 17:02

Kdyby kazdy chytrak, co si udela midlet do mobilu to nedal okamzite na web a jako samochvalu na mobilni stranky, tak jsme mohli chvili fungovat! Samo ze kdyz se na mobilmanii napise, ze nekdo udelal midlet, jez dokaze za 6haleru odeslat SMSku, tak se nedivte, ze operator, jez cte tyto stranky tez neudela tomuto pritrz! Jim ani tak nejde o posilani z programu na PC, ale z mobilu! Sakra... a to jsem mel genialni aplikaci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumíček  |  22. 11. 2004 16:49

Oskar chce zamezit zneuzivani jeho SMS brany. Jakmile jsou cisla
(sklon a typ fontu) generovany nahodne, je mnohem tezsi z totoho
obrazku nejakym programem cisla vytahnout. Uzivatel pak musi
tyto cisla opravdu rucne opsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  22. 11. 2004 16:34

Těch obrázku s čísly zas není tolik, stačí se je naučit a porovnávat. Ale je to samozřejmě komplikace :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2004 16:44

No je jich hodne, navic se meni i jejich naklon a velikost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  22. 11. 2004 16:21

Kdyby alespon napsali, jak dlouho to bude v tehle podobe. Nema cenu se s tim delat, kdyz se tam za tyden objevi nejaka jina haluz :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  23. 11. 2004 10:49

Prave tehdy az se zase upraveji programy - zkratka pokud chcete poslat SMS je nutne ji poslat z WEBU - to je jeho cil - jedine nejaky cas vydrzi ty programy, ktere obrazek ukazi a rucne se musi opsat - to jiz nema operator tak snadne zmenit uplne  celou stranku aby prestal do snadne upravy fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arnost  |  22. 11. 2004 16:20

Dokud funguje posilani zdarma, tak mi je jedno kolik znaku a jaky typ musim opsat,... Ale nedivil bych se kdyby Oskar presunul posilani sms do sve samoobsluhy aby tuto sluzbu mohli vyuzivat jen zakaznici OSKARa a priznam se ze bych mu to ani nemel za zle,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dodík  |  22. 11. 2004 16:09

Tak si myslím, že Oskar půjde ve šlépějích TM a ET. Nebude to dlouho trvat a dá nám dodatečnou nadílku (ne před Vánoci, protože by nás hrozně  na****, ale až po Vánocích) a to, že omezí posílání sms na pár znaků nebo to zruší zcela, jako to provedli shora zmínění operátoři. Chtěl bych se mýlit!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medomet  |  22. 11. 2004 17:42

Buď klidný, mýlíš se. Tohle je Oskarova výhoda oproti TM a ET a rozhodně se o ni nebude chtít připravit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  23. 11. 2004 03:20

A že už těch výhod zas tak moc není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor