Oskarovi se daří: zákazníků přibývá a každý druhý už má paušál

Oskar zveřejnil své výsledky za druhé čtvrtletí letošního roku. A co je nového? Především zvýšení počtu zákazníků na 1 951 000, což představuje nárůst o 16% v porovnání s koncem druhého čtvrtletí roku 2004. Nebude to tedy již dlouho trvat a Oskar přivítá svého dvoumilióntého zákazníka.

Zákazníci si přitom stále častěji vybírají paušální tarifní programy a proto se podíl zákazníků s předplacenkami a puašály na konci června vyrovnal. Podíl tarifních zákazníků je tedy 50% a očekává se další postupný nárůst.

Průměrný roční příjem na zákazníka (ARPU) dosáhl na konci druhéhe čtvrtletí roku 2005 hodnoty 7 723 Kč. Přitom roční ARPU za stejné období u tarifních zákazníků činilo 11 881 korun a u zákazníků předplacených služeb 3 952 korun.

Diskuze (48) Další článek: Motorola Q: komunikátor tenký jako žiletka

Témata článku: , Zak, Zákaz, Oskar, Druh, Dar, Paus