Oskarty: limit pro Flexisazbu se zvyšuje na 700 Kč

Diskuze čtenářů k článku

mmarek26  |  22. 01. 2004 18:49

zaujimalo kedy chce OSK stihnut tuto skutocnost vykomunikovat zo zakaznikmi ...

a na SAMOOBSLUHE stale svieti
Abyste mohli využívat výhodnějšího účtování v rámci FlexiSazby i v dalším období je důležité v době platnosti výhodnějšího účtování provolat opět 600Kč. Tím se výhodnější účtování FlexiSazby prodlouží o dalších 30dní. Jestliže v době platnosti výhodnějšího účtování FlexiSazby 600Kč neprovoláte, budete automaticky převedeni zpět na standardní účtování. Změny účtování v rámci FlexiSazby a zpět jsou zdarma.
 
OSKARE polepši se  !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  23. 01. 2004 09:15

Změna bude platit od 2.2.2004. Dnes je 23.1.2004.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  23. 01. 2004 10:19

cekal bych neco v tom smyslu ze predem informujem zakazniky ... to bylo vzdy OSKAROVOU zasadou ... nejak se to horsi .... ja to naprv vim, ale jen diky tomu ze denne ctu mobil, mm a zajimam se o tydle veci ... obyc clovek to asi ani nezjisti ... btw co limit kdyz "uctovne" obdobi mam od cca 15.kazdeho mesice do 15?Jen me to zajima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  23. 01. 2004 15:21

2 malá doporučení:

  • zkus si nastavit černou barvu písma místo tohoto zviditelňování

  • interpunkce občas není k zahození
    if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  24. 01. 2004 22:36

    hm, tak to necti, snad si muzu delat co chci a nebudes na mne posilat StB ..... pokud to tak nekam dopracujeme (a mam lepitka ze SOCANSKE SOCKY tam smeruji) tak beru nohy na pleca a utikam dale na zapad.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    karel  |  22. 01. 2004 09:09

    Tahle akce se mě netýká. Pro mě má Oskar prostě nejvýhodnější ceny a taky mi vyhovuje, že nerozlišuje mezi špičkou a nešpičkou

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Sewq868  |  22. 01. 2004 21:30

    Ona cena není vše

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  23. 01. 2004 08:38

    Ale při totožné kvalitě rozhoduje...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    drinkac  |  21. 01. 2004 23:52

    Loni nastalo zdrazeni sluzeb u T-Mobilu... - ale pak byly hned akce - volani za 1/3 ceny, pak MMS za 2 Kc a pak dalsi veci... ted je zase dalsi akce - volani po 3 minute zdarma a to hlavne i pro STAVAJICI ZAKAZNIKY....

    Oskar na stavajici zakazniky kasle....... nejhorsi je to, ze ma clovek dlouho tarif a ted konkretne MEZI NAMI a kdyz chce poslat telefon za cenu jako u tarifu MEZI NAMI, tak ho OSKAR NEPOSLE!!!!  Vymluvi se na to, ze mam prejit na TARIF NOVE GENERACE! Hruza a des.......... Pritom pro oskara je to vyhodny tarif, nechapu, proc nenabidne telefon k tomuto tarifu i pro stavajici zakazniky........ (neprevadi se volne minuty, drazsi cena za volani do Oskara po provolanych minutach, nemoznost si vzit na tenhle tarif partnerske SIMky atd.......)

    Ale novym klientum nabidne k tarifu MEZI NAMI stejnou cenu telefonu jako k tarifu POVIDEJ.....

    Posledni akce na oskartach i pro stavajici zakazniky byla pred skoro dvemi lety (jestli se nepletu) na jare... - V JEDNOM KUSE ZA 1,50 Kc...... od te doby NIC!

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ds  |  22. 01. 2004 08:02

    Nejsou náhodou pro stávající zákazníky Oskara ty hodinové hovory zdarma? - Štědré hodiny?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 01. 2004 08:45

    Poslední akce pro stávající oskartisty byl telefon za cenu Povídej pro oskarty starší 2 let před 2 měsíci. Který operátor kdy nabídl doťáky předplacenkářům? Hned jsem toho využil a ušetřil 2000, při své útratě kilo měsíčně mám 20 měsíců volání zdarma...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    XXTeens  |  22. 01. 2004 10:27

    Který operátor kdy nabídl doťáky předplacenkářům?

    Budeš se divit, ale zvýhodněný telefon předplacenkářům vcelku už delší dobu nabízí i T-Mobile..

    http://t-mobile.cz/cms/default.asp?menu=267

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bart  |  22. 01. 2004 11:29

    Aaaa, marketing T-mobajlu se zase probudil ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Moira  |  22. 01. 2004 11:37

    Jojo. Jenom je skoda, ze uz ne formou dopropisu 1000,- ale nabidkou konkretnich modelu. Predtim si clovek mohl vybrat co chtel a dostal na to slevu tisic korun. Tedka je to omezene tim co se nabizi v akci a momentalne bych si nevybral nic. Skoda

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 01. 2004 13:28

    No vidíš, člověk se musí pořád učit. Hm, ale jak tak na to koukám, třeba taková 3410 se prodává dráž než v obchodech, tak tomu říkám doťák jak Brno. Sleva 360 Kč na Alcatel taky není žádné terno, no a ten výběr...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 01. 2004 13:30

    A to ještě budou asi blokované, nebo ne? Takže těch 360 Kč padne na odblokování... hmm, nabídka jak sviňa, no nekup to.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fuc*ing OSKAR  |  22. 01. 2004 16:33

    Kdo by taky kupoval nejake 3410tky. Ja na vanoce kupoval MC60 a sleva byla 700,- Ne... Telefon si muzes sam odblokovat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 01. 2004 16:54

    Myslel jsem si, že odblok platí jen pro paušální telefény, i pro twistové? To mi asi něco uniklo.
    To je zajímavé, teď je MC60 levnější o celých 140 Kč, což u telefonu za 6 litrů potěší... Za kolik byl před Vánoci? (Já měl u telefonu za 6 litrů slevu asi 2432 Kč...)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 01. 2004 13:51

    No abych to zkrátil, zvýhodněnými telefony bych se to moc neodvažoval nazývat...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    berija  |  22. 01. 2004 17:27

    Tak jim to zrus a vem si novy tarif mezi nami+telefon, souhlasim ze ty jejich podminky jsou na p..., treba 1000Kc za prechod na nizsi tarif, to ho radeji zdarma zrusim a zdarma si poridim novy. Nevim z koho chteji delat blbce.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  22. 01. 2004 23:57

    Sem rád že to konečně někomu došlo! Oskar je levnej jen tak na oko. Ale jak vás má, pěkně utřete. Cokoli chcete, bude za litr. Což není zrovna lidová cena. A doťáky po nějaké době užívání služeb? Jen u tarifů nové generace. Tzn u těch, co sou dražší než oskarta, jak tady kdosi poznamenal. Postavený na hlavu, nezdá se vám? Tak už se konečně probuďte vy co máte pořád plnou hubu skvělýho oskara!!! Je to pitomost a lžete sami sobě!

    Když už o tom luvíme, kterej operátor si dovolil zdražit smsky pětinásobně? OSKAR! (slyším vás a dohoda v roce 2001 - to jen pro úplnost a případ že by chtěl někdo žvanit, že si to vymýšlím) Od té doby u mě skončil. A přeju vám chytrákům, abyste se moc nepos***i, až vám třeba něco podobnýho udělá znovu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  23. 01. 2004 03:46

    Tenhle příspěvek by si zasloužil Cenu Jaroslava Kojzara (kdyby nějaká taková byla) udělovanou za mistrovství v polopravdách a demagogii (v čemž zmiňovaný pán v neblahých dobách přímo exceloval).

    Takže si to vezmeme popořádku:

    Cokoli chcete, bude za litr. Oskar skutečně vybírá 1000,- Kč poplatek. Ale ne za cokoliv, nýbrž pouze za:
    - přechod z vyššího tarifu na nižší
    - změnu telefonního čísla
    - převod kontraktu
    - druhá a další výměna SIM karty  v jednom roce (z důvodu ztráty či poškození s tím že jedna výměna ročně je zdarma)
    - reaktivace čísla odpojeného z důvodu neplacení (čísla skutečně odpojeného, ne jen omezení služeb)

    A doťáky po nějaké době užívání služeb? Jen u tarifů nové generace.
    Slušelo by se podotknout, že dotace je poměrně významná, vztahuje se prakticky na celý sortiment nabízených přístrojů, za využití nabídky doťáku se neplatí žádný aktivační poplatek, telefon je neblokovaný a úvazek činí pouhých 5 měsíců.

    Pro zajímavost - kupoval jsem si vloni T610. Kupoval jsem jej jako dotovaný s nejnižším Oskarovým tarifem nové generace. Po započtení ceny pěti paušálů mě přístroj vyjde téměř o 1500,- levněji než by činila nedotovaná cena, a ještě k tomu mám 250 minut na de facto provolání zdarma.

     těch (tarifů nové generace), co sou dražší než oskarta, jak tady kdosi poznamenal.
    Byla tu série těchto příspěvků od jednoho uživatele, který má velký objem volání do sítě Oskar a to nejen relativně, ale i v absolutních číslech, takže využije flexisazbu. Při velkém podílu volání do vlastní sítě a méně významném SMSkování vychází Oskarta skutečně lépe než tarify nové generace. To však neznamená, že by tarify byly oproti Oskartě nevýhodnější. Při jiné struktuře volání Oskartu výhodností snadno překonají.

    Když už o tom luvíme, kterej operátor si dovolil zdražit smsky pětinásobně?
    Nepřesnost výpočtu autorovi odpustíme (1,5 : 0,35 je 4,28 a nikoli 5). Jen pro úplnost šlo o zdražení SMS do cizích sítí. SMS do vlastní sítě zůstaly nedotčeny. Spíše než zdražením bych to nazval narovnáním ceny na úroveň propojovacího poplatku + nějakých 0,10 Kč marže. Fakticky to znamenalo trojnásobné zvýšení ceny SMS do cizích sítí u Dohody a Slyším vás (ve špičce) reps. 4,28 násobné zvýšení ceny SMS do cizích sítí u Slyším vás (mimo špičku).  

    Autor jistě jen nedopatřením neuvedl, že spolu s těmito pro uživatele ne zcela příjemnými kroky si operátor dovolil ještě další nehoráznosti jako více než 85% snížení ceny za WAP u Slyším vás resp. 33% snížení ceny WAPu u Dohody a vynulování poplatků za volání do hlasové schránky. Za další nehoráznost bychom pak mohli považovat fakt, že k 1.1.2004 byla zachována Dohoda. Ale to už bychom se dostávali někam jinam.

    Pokud byste se chtěl živit jako novinář, zkuste to v Haló Novinách. Jarda Kojzar Vás určitě přivítá do svého teamu

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  23. 01. 2004 07:29

    OK, beru podnětnou připomínku. Myslím že můj názor je přehnaně negativní, váš zase přehnaně pozitivní. Zas tak moc vyloženě dobrejch věcí jsme v něm totiž nenašel. Rozvedl jste ty myšlenky, které já načal. Třeba u těch věcí za 1000 Kč, u kterých jste uvedl, že "jen", by se jeden měl zamyslet, jestli vás náhodou operátor neokrádá. A rozdíl mezí 4,28 a 5ti není zas tak podstatným. A že to byly jen sms do cizí sítě? Ano byly, ale i tak měli při podpisu smlouvy cenu jinou. Mají sice v podmínkách, že mouhou upravit ceny do jiné sítě ap., ale i tak, myslíte že je to fér. A teď bych chtěl váš objektivní názor. Protože pokud tomuhle říkáte úprava cen, pak jste asi i spokojený např. se zvýšením DPH, protože i to je prezentováno jako úprava cen.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mlok  |  23. 01. 2004 11:18

    A co treba zdrazeni z 1Kc na 1,7Kc SMS u vsech ne-HIT tarifu Paegase?
    To nebylo o tom, ze by je operator nabizel za smesnou cenu a musel je potom dotovat. Tihle se proste rozhodli ze je potreba zdimat lidi vic, tak to bezostysne udelali. Nejaka ta miliarda navic se prece hodi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  23. 01. 2004 11:46

    Ještě k těm poplatkům. 1000,- poplatek za přechod z nižšího tarifu na vyšší se platí pouze v případech, když:

    - jde o druhou či další změnu v běžném roce
    - změna tarifu směrem dolů před vypršením závazku (využití promo akce, např. dotovaného telefonu )

    Je to o volbě - pokud neplánuji žonglovat s tarify a porušovat smluvní podmínky (například neplatit), tyto poplatky se mě netýkají a spíš ocením možnost 1x ročně zdarma vyměnit SIM kartu (kterou mi může někdo ukrást)

    Při podpisu smlouvy jsem byla v ceníku Dohody cena SMS 0,50 bez daně. V okamžiku kdy došlo ke změně cen jsem měl možnost bez sankcí kontrakt ukončit nebo akceptovat změněné podmínky. Zvolil jsem to druhé. Podobně se zachoval jiný operátor, když zdražil všechny SMS u téměř všech tarifů na dobu neurčitou o 70%.

    Jakékoli zdražení služeb, které používám se mi samozřejmě nelíbí (a byl bych asi magor, kdybych se radoval z toho, že musím platit víc). Zdražení SMS do cizích sítí jsem ovšem nenazval "úpravou cen", ale narovnáním, kdy operátor stanovil cenu ve výši propojovacího poplatku + minimální marže (0,10/ks).  Původní cenu SMS 0,50 u Dohody resp. 0,58/0,35 u Odepiš jsem považoval za zaváděcí, za de facto marketingový tah, protože byla v případě cizích sítí opravdu hluboko pod hranicí nákladů na propojení.

    Co se týče DPH, tak to je jiná kapitola. Tu kasíruje stát a ten se na rozdíl od operátora mění poněkud komplikovaněji. Ale že bych jásal nad tím jak banda nedouků buduje informační společnost zvýšením DPH na telekomunikační služby, to teda nejásám.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  23. 01. 2004 18:12

    Pěkná argumentace  Správně, k věci, bez emocí... Tak to má být

    Já Osobně

    P.S. Kuba, na tuhle diskuzi nemáš

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  23. 01. 2004 19:25

    Fakt jsi tady chyběl.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  24. 01. 2004 21:18

    Dokazuješ moje PéeSko

    Já Osobně

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  23. 01. 2004 19:32

    OK. Říkam že je to o názoru a úhlu pohledu na věc. Pokud vám to, co výše zmiňujete nevadí, je to vaše věc a váš názor. Mě to třeba vadí, tak jsem se tady vyjádřil.

    Tímto nevyklízím bojové pole, jen prostě konstatuju fakta. (info pro Někoho osobně). Diskuse by to byla určitě na dlouho ale je to jen plýtvání časem.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  24. 01. 2004 21:21

    To co jsi psal, že ti u Oskara vadí ti bylo vysvětleno a popsáno případně vyvráceno... Potom nevím co ti ještě vadí?

    Já Osobně

    P.S.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  23. 01. 2004 08:34

    Není už ten litr za přechod na nižší paušál zrušený?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mlok  |  23. 01. 2004 11:19

    Vicemene je. Kdyz jim clovek rekne, ze chce svuj pausal zrusit, nabidnou mu prechod na nizsi zdarma

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  21. 01. 2004 22:41

    Mne pripada ze se FlexiSazba ani nevyplati. To uz je lepsi nejaky pausal.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Míra  |  21. 01. 2004 14:25

    Čemu se divíte. Každej kdo přece podniká, tak chce vydělat. A OSKAR se chová jako každej.Žijeme přece v tržním hospodářství.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jake  |  21. 01. 2004 14:01

    Nechapu člověka, kterej ma prepaid a provola na nem 1.200,-!!!!! Jo obces to chce myslet a nebude potřeba koumat, ze se zvýšila nějaká Flexisazba!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ds  |  21. 01. 2004 14:25

    Co na tom nechápeš? S paušálem by zaplatil více. Pokud volá jen do Oskara (nebo kolem 80% do Oskara) a neposílá kvanta SMS, tak se Oskarta vyplatí. Hoď si to do Tarifikátoru. Navíc má Oskarta 7x levnější data na internet. Já sám mám paušál jen kvůli roamingu, ale asi i ten oželím a přejdu na Oskartu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 14:40

    takze ste ma dokopali pozerat sa detailne na moje vydaje za 11 mesic 2003

    ucet cca 1300,-

    za 3h 50minut hovoru
    z toho
    38minut do ET+TMO
    12minut zahranici (SKK+SW+DE)
    3h = 180minut do oskara


    928kb GPRS INTERNETU za 60,- celkem


    129 SMS za 2,1 do "mimo OSKAR"
    134 SMS za 1,05 do OSKARA

    trosku mi tam nesedi vysledna cifra, ale opravdu neni u OSKARA lepsi tarif nez stara DOHODA (lenze bych si ji musel prekoupit + zmenit cislo) a mozna by mi seknul NA ZISK (lenze mat prvych 125minut do OSKARA za 3,00???? Blbost) + u tarifu je drahe GPRS

    opravdu mi OSKARTA sedi ako usita ... + zadne zavazky, zadne zalohy, aktivace, kdyz chcem usetrit, tak si nekupim kredit  a je to.Necekam ako kolegove TWISTACI+TMO na vecer abych mohl volat, volam kedy chcem. Nemam nejmensi problem z vypadkama (pohybujem se po cele PHA + cestujem jedno mesicne na SKK). Pohodovy roaming na SKK. CO vic chcit?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lefkada  |  21. 01. 2004 15:55

    dalsia korekcia...SKK je slovenska koruna, SK je slovensko

    a co je to za stat SW??? myslel si Svedsko??? to je SE...

    pekny podvecer do PHy..  za BA

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vulki  |  21. 01. 2004 16:17

    Pekny podvecer z PHy do  BA

    ja zijem a pracujem v Prahe uz 2 roky, no nikto a nic ma nedonutilo prepnut na cestinu. Naco komomolit ako mmarek. Lepsie spisovne po slovensky ako nespisovne po cechoslovensky. Ale to len na okraj, o tom diskusia nie je

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 16:27

    priatelko byval som 20r. na Zahori, doma sme sice rozpravali po slovensky, ale v skole (aj ucitelky na gymply v Skalici) rozpravali po zahoracky.Takze ta slovencina dostavala nafrak a uz cca 6r. sa pohybujem v ceskom pracovnom prostredi.Najprv Morava a teraz cca 2,5-3r. uz Praha.Ako vravim mne ta ceskoslovencina vyhovuje a nemusim sa strazit aby som pouzival iba jeden jazyk.Musim priznat ze sa super doplnuju. Casto ten ktory jazyk ma lepsie vyjadrenie a trefnejsie a trebars to ten druhy jazyk ani nema take slovo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lefkada  |  21. 01. 2004 21:22

    pokial som si vedomy tak u vas sa zahoracky nehovori... tak mozno v Malackach alebo Senici... (nic v zlom!)

    mne neprekaza, ze pouzivas aj cestinu (to by som bol sam proti sebe) ale sklonovat ceske slovo po slovensky to naozaj uz nemusim..... 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    matej  |  21. 01. 2004 22:17

    Pokyd pobýváte v Praze a budete mít někdy čas, zkuste di poslechnout češtinu patera Szaba (SK) v žižkovských kostelích. Bližší info o časech na www.farnost-zizkov.cz

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  22. 01. 2004 18:43

    viem, ale vsetci slovaci ak chcu ist v PHA na SK omsu, tak chodia na 11:00 do Voršilky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    matej  |  23. 01. 2004 20:50

    Myslím, že i tam se Otec Miloš občas vyskytuje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lefkada  |  22. 01. 2004 23:04

    ??? sorry som ateista!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jack  |  21. 01. 2004 23:05

    No,ze se nestydis..Nicit krasnou slovenstinu posranou moravskou hatmatilkou!!!!!
    Moravaci mluvi,jak prasata.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    astray  |  22. 01. 2004 09:10

    Nezapomněl sis vzit prášek?
    ast

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 17:05

    SW akoze SWISS

    SKK viem ze je vyraz pre slovensku menu, ale ODJAKZIVA to pouzivam akoze SKK je Slovensko, CZ Cesko, PHA Praha, BZ Brno, BA Blava

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lefkada  |  21. 01. 2004 21:28

     Swiss??? tak to je snad CH... a Slovensko je SK (vzdy len 2pismenkove....ak 3 pismenkove tak SVK)

    a Brno je BM... len tak na okraj

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jack  |  21. 01. 2004 23:00

    928 kb GPRS internet...to sis teda zesurfoval,co??
    rano otekly oci a omackany prsty od klavesnice...
    ale ze je ten Oskar jednicka,co!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  22. 01. 2004 18:45

    blbecku na surfovani mam 256linku .... 958 je za stiahnutie cca 300hlaviciek mailov, cele stiahnutie cca 20-30mailov a odoslanie asi 40-50mailov .... mluvim o plain textu

    pouzivat ETDN+TMO GPRS BUS ako nahrazku pripojenia mi pride ako zebracke ... ale prosim

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  21. 01. 2004 16:10

    2mmarek26: U tarifů které jsou na IČO je 25Kč za MB.... bez jakéhokoliv paušálu jako to je u tarifu Standard, stačí mít tarif na IČO a je to

    dejv

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 16:31

    jsem zamestnanec a ne podnikatel. Nechci si delat zivnost, bylo by kolem toho kopec behani a pak jeste studovat jak se smeli dane a pod.Usetril bys par desitek korun na SMS a mozna na tom GPRS.Nestoji mi to zato.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Johny  |  21. 01. 2004 18:51

    Já volám do Oskara dost často a dost dlouho a používám Oskartu speciální edice z loňských Vánoc. Při mém stylu volání je to opravdu naprosto bezkonkurenční...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 19:14

    jo taky mam oskaru "a la" Vanoce 2002, ale tu pouzivam jen na dlouhe hovory. Vecsina mojich hovru je normalne skladby. I 5vterinove hovory i 15 kecacky.Ale kdyz vim ze to bude na dloho a do OSK, tak taham druhu OSKARTU (jedenrat za 1,5tydne)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    fido_cz  |  21. 01. 2004 17:43

    2Dejvidek: A kdy si prosimte tohleto zjistil???

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  21. 01. 2004 18:07

    2fido_cz: No zákazník s IČO má možnost využívat GPRS Business, nebo se pletu?

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 19:20

    to FIDO_CZ: mno OSKARTA 1kb/s = 0,07 .... BUSINESS GPRS 1kb/s = 0,025

    to dejv: pri mojem 1MB prenesenych mailov za mesic je usporca cca 45kč zanedbatelna.To same zebych mel vsechny SMS za 1,00 usetril bych 120,- .... Mozna casem, ale musel bych to napisat na otcovu firmu a toby zase byli kecy kdesycosi

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ds  |  23. 01. 2004 13:59

    Dejv: ale musíš mít aspoňjeden tarif na jistotu nebo na zisk a pak ještě nejmíň jeden obyčejný... ach jo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    adam  |  23. 01. 2004 14:34

    Neni nahodou u Bussines tarifu (Na zisk) GPRS bez pausalu? Tagze te nakonec to grps vynde levnej (misto 0.06 je to 0.025, myslim)?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ds  |  23. 01. 2004 14:52

    Je to tak, jenže k tomu tarifu musíš mít aspoňjeden normální tarif... Prostě jen s jedním tarifem nejsi podnikatel, musíš mít aspoň 2 simky, z toho jednu na jistotu (nebo na zisk) a jednu s jiným tarifem...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    adam  |  23. 01. 2004 17:00

    jj, vim. To je docela nevyhoda. Sam mam na zivnostak napsany svoje Volam Malo a o tech dalsich bussines tarifech sem uvazoval, ale toto me odradilo. Nevim co bych z druhym cislem delal.

    p.s. - hrozne se me libi kdyz volam na *077 a tam se ozve neco ve stylu "tato linka neni urcena pro vas, vy jste nas dulezity bussines zakaznik, proto volejte na *007". Dulezity bussines zakaznik s pausalem za 150

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    bojler  |  23. 01. 2004 23:27

    Ja su dulezitej za 12,20 Kc...z toho si nic nedelej

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lky  |  21. 01. 2004 13:00

    Proč myslíte, že flexisazba nemá smysl s porovnáním s tarify? Vždyť pokud někdo volá v síti Oskar, tak má za 1220,- 500minut volání!! To přece nemá žádný tarif...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 13:03

    Ja sem říkal, že porovnání tarif kontra prepaid je u oskara zarážející!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 13:36

    tak tak .... a OSKARTA ma i levnejsi GPRS nez tarify (a nepotrebujem stovky MB, staci par MB na mobilne maily sem-tam) ... navyse se nicim neomezuji zebych setril na volani do jine site .... proste mych cca 80% hovoru jde do OSKARA kde mam temer nejlevnejsi cenu na trhu (krom obou DOHOD a tarifu NA ZISK)

    ted si delam 2mesice statistiku dle OSKAROVEHO prehledu volani a uvidime.Ale jsme si jist ze nic asi menit nebudem

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lefkada  |  21. 01. 2004 15:50

    ...este cosi mi napadlo...

    mozno to niekomu nevadi ale bud hovoris po slovensky alebo mluvis cesky... NEPLET TO!!! (uznam ze niekedy je cesky bonmot velmi presny a jeho pouzitie je viac nez vhodne) ale tvoje ceskoslovenske sklonovanie...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 16:17

    mno z kolegami sa snazim po cesky, aj zo zakaznikmi a dodavatelmi .... vo volnom case zo Slovakmi po slovensky .... v prahe sa mi casto stava ze ma cesky casnik pri zlej cestine vyzve ku slovencine ze predsa rozumie ... alebo dokonca zacne cesky !!!! casnik po slovensky .... neda sa hovorit inak nez tak ako rozpravam ... a 20r. som vyrastal v Holici (zahorie + 5km od Hodonina) takze co riesit

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lefkada  |  21. 01. 2004 21:16

    riesit? kofolu urcite nie

    ja len ze ak chces takto prispievat, tak si zlepsi pisany prejav, aby si sa so svojimi znamymi inziniermi, lekarmi, sestrickami... mohol rozpravat na urovni...

    pekny vecer!

    sorry ostatnym ze som off topic

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  22. 01. 2004 18:33

    NIKDO z mojich znamych problem nema. Az na par hlupakov z radov STOLOVCOV a pod

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    berija  |  22. 01. 2004 17:09

    To je jako Gustáv Husák

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Luboš  |  21. 01. 2004 13:47

    Ano máte pravdu, pokud volá do své vlastní sítě, ale poku provolá více minut i do jiných sití pak by se asi tarif vyplatil. Bohužel Flexisazba nefunguje i na volání do ostatních sítí -  což by bylo zajímavější.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan  |  21. 01. 2004 10:59

    O flexisazbu jsem se přestal zajímat už pote co zdražila z 500,- na 600,-. Nicméně u přilezitosti této smutné události se myslím sluší připomenout redaktorům Mobilmanie, aby si po sobě přečetli články z období příchodu Oskara na trh. To bylo tehdy optimismu. Nějak se nám v posledni dobe ten nezadržitelný mobilní rozvoj zadrhnul, že jo.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 11:02

    Vidím že nejsem sám, kdo si tohle trendu všiml. Nezávisle na sobe. Tak co pane Lutonský? Bude reakce?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  21. 01. 2004 11:10

    Nevím, co přesně myslíte. Osobně odjakživa tvrdím, že Oskar je operátor jako každý jiný a jeho jediným cílem je co největší finanční profit - není to charita pro chudé, žádný kamarád, který miluje své uživatele a udělá pro ně první i poslední. Strategie při rozjezdu je samozřejmě jiná než v době, kdy je trh nasycen a nelze čekat příliv nových zákazníků.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Luboš  |  21. 01. 2004 12:37

    Podle mne flexisazba tak nějak ztrácí smysl - zvlášť při srovnání s cenou Oskarovo tarifů, určitě by se dala "nastavit" lépe, ale na druhou stranu ostatní operátoři by si mohli vzít z této služby příklad.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    jakub mladek  |  23. 01. 2004 03:15

    FlexiSazba byla od spusteni sluzby 600 a dosud se tato castka nezmenila...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 10:56

    Nevím proč pořád upřednostňujete toho podivnýho oskara. Kdo se jen trošku dívá na chování a cenovou politiku našich operátorů, nemůže se ničemu divit. Oskar není tak lidovej, jak se na první pohled zdá. Tak vám to prostě zdražil a hotovo. Ale kdyby tohle udělal někdo jinej, hned bude oheň na střeše. Když to udělá oskar, tak MM napíše jen něco ve stylu "hmmm, stalo se. co se dá dělat". Trošku nestanosti by to chtělo!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  21. 01. 2004 11:04

    Nesouhlasím s vám, u jiného operátora bychom se chovali naprosto stejně. Myslím, že v článcích lze najít dost příkladů.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 11:08

    Možná, možná ne. Můj subjektivní pocit je ten, co sem napsal. Třeba se pletu, že. Jen to na mě tak působí. Každý má svého oblíbence.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    stlouki  |  21. 01. 2004 11:17

    nevim,proc to nechapes?jestli ti to jeste nedoslo tak OSKAR je i po tomto zdrazeni porad nejlepsi s nejlevnejsi operator u nas.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 11:20

    Cena není vše. Navíc já nepočítám jen cenu za volnou minutu. A v tomhle pohledu oskar nejlevnější rozhodně není. Když si (u paušálů) účtuje skoro tstejnou cenu za volaní do své sítě jako do cizí. A navíc pochybuju že MM je tu od toho aby preferovala toho nejlevnějšího. To by byli uplní hlupáci. S tím co oskar nabízí po technické stránce.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 12:38

    pro me je OSKAR nej ... ma notifiakci na maila, mam hovory do OSKARA (ze jich je 80%) za 2,44 a SMS za 1,22 .... sem tam nejake volani na TMO a ET za 7,32 me nepolozi ... ma jednotne ceny zadna mimo spicka a podobne hluposti jak u Twistu .... proc prwepaid? Lebo se nechcem vazat .... dnes sem tady ... zitra jinde

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 12:47

    Při vašich 800 - 1200 jak jste říkal bych se na prepaid vykašlal uplně. Existují i služby jako pušál a ty jsou většinou (u oskara třeba ne, že) výhodnější.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 13:30

    cetl si muj prispevek? Kdo mi da volani za 2,00 do OSKARA? Kdo jinej nez OSKARTA (a OSKAR na ZISK, mozna jeste stara+mova DOHODA)

    Rikam ze 80% hovoru mam do OSKARA - takze TMO a ET budou asi tezko levnejsi.A dale najdrazsi tarif u OSKARA ma volani do vlastni cite za 3,33 nebo nad volne minuty za 3,00 (vsechny ceny bez 22% DPH) takze i ten tarif mi je nanic.Je pravda ze preplatim tech par hovoru do jinych siti, ale za to mi ten tarif nestoji.A jako SLOVAK bych musel platit zalohu 5000,- co se mi nechce

    uvazujte nez neco napisete

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lefkada  |  21. 01. 2004 15:45

    mmarecku... nemusel si prave zvyraznovat ze si Slovak...inak aj ja  ale mal si zacat tym, ze si cudzinec... vlasne beriem spat.. v Cesku nie si cudzinec, ved sme sa narodili v Ceskoslovensku...aj ked chcu od nas zalohu...ta je fakt nechutna, najma ked tam pracujes a platis dane...

    tvoja oskarta je v pripade ze mas naozaj taku skladbu volani aku pises dobra...ale nie kazdy ma tak jednotvarny zoznam...  (nechapem ale Oskara... ze je prepaid tak vyhodny oproti postpaidu??? najvyssi cas prehodnotit tarify "nove generace"... ale to predpokladam po tomto danovom soku pride u vsetkych opov)

    pekny den

     

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 16:10

    ano citim sa stale ako ceskoslovensky obcan a seru ma tie oseri na jednej i druhej strane hranice (v cechach nemozem mat trvaly pobyt = som akoby obcan 2. kategorie .... dzurinda ma odstrasuje kazdou novou reformou - rep kvavinami v nich)

    taku skladbu lebo sa stretavam zvecsa zo Slovakmi v Prahe (od doktorov, cez inzinierov, vysokoskolakov, obchodnikov, IT specialistov, sestriciek az po studentov) a ti maju na 80% OSKAR

    takže "není co řešit"

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Sewq868  |  21. 01. 2004 21:48

    Přeposlání mailu na mobil mají všichni operátoři. Nejenom Oskar.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  22. 01. 2004 15:11

    nepovidej vazne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Sewq868  |  22. 01. 2004 21:23

    Proč ten smajlík? Jistě, že to jde. (Neříkám, že to Oskar nemá jednodušší, ale myslím, že ET a T-Mobile mají výhody kvůli kterým jim pár detailů promineme.)

    Eurotel: přeposlání e-mailu na mobil no problem do délky 60 znaků. To znamená, při šikovném nastavení (bez zbytečností typu "Prisel novy e-mail"), že v pohodě zobrazíte na kterou vaši e-mailvou adresu vám nový e-mail dorazil, od koho je a pokud nebude předmět moc dlouhý, tak se tam vtiskne i on.

    T-Mobile: ještě lepší než Eurotel. Stačí e-mail přeposlat na T-Zones a na mobil to přesměrovat odtamtud. Samozřejmě zdarma.

    Neříkám, že to Oskar nemá jednodušší, ale operátora si snad nikdo podle způsobu nastavení přeposílání e-mailu. Nebo snad ano?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  22. 01. 2004 18:30

    kolegovy chodi na jeho TMO ze: mate jeden novy mail, nebo neco takovejo ... fakt super. Nevis od koho, nevis predmet, nevidis dejmetomu prve dva radky (leckdy to uplne staci aby si sa dozvedel co v tom maile asi bude)

    ET to ma zadarmo asi tak ako zo SMS = 60znaku + reklama. ... to neni preposilani mailu, ale reklamy

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Sewq868  |  22. 01. 2004 21:29

    SNADNÁ POMOC
    Na T-Zones nesmíte mít nastavené "Pošli upozornění na příchozí e-mail", to pak opravdu přijde ta hláška, o které mluvíte. Musíte mít aktivování přímo přeposlání e-mailu. Pak to chodí normálně a dozvíte se vše podstatné. Ještě bych rád zdůraznil, že služba přeposlání e-mailu je zdarma.

    Eurotel sice přeposílá jen do délky 60 znaků, ale ani v tom bych neviděl zase tak závažný problém. Prostě v přeposíláném textu vymažete zbytečná slova jako "Přišel nový e-mail od". Prostě si necháte jen to důležité.

    Jistě mi teď řeknete,že Oskar to má jednodušší. To je sice pravda, ale od příspěvek víc najdete mou odpověď i na tuhle otázku.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  24. 01. 2004 22:29

    hm urcite mu to nezapomenu rict, ale bude zase resit, jake to ma vlastne heslo do TZONES (lebo clicacke heslo mu zrusili) a jestli mu vubec TZN posede (myslim ze tento vykend jim to nefaka). A bude volat na TMO 4603 a tam ho po 10minutach nejake pipka posle do riti, lebo bude chcet pp ni neco moc komplikovane, neratam jeste to ze mu ten hovor pocas tech 10min cekani na pipinu 2krat spadne a bude cely cas natazen u okna a bude pekne oprazany od radiotaru, alebo su pujde stupnout pred prodejnu do -15C.

    asi by si mel TMO zaridit heslo: proc delaj neco EASY, kdyz to jde KOMLIK

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mates  |  21. 01. 2004 11:42

    ....porad nejlepsi ....    To si delate srandu ne? Mozna by ste me ukecal na nejlevnejsi, ale nejlepsi? Technlogicky a vubec v posledni dobe urcite NE !

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 12:22

    Přesně tak! Konečně je tady někdo rozumnej. Popravdě mě pořád není jasný jak mohl oskar dostat operátora roku?!? Kdopak asi hlasoval?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    me2d  |  21. 01. 2004 12:46

    Hlasovali normální lidi,kteří s telefonem převážně volají a taky pišou sms...........a nějaký data a další ........ tak ty mají ......

    Pro většinu lidí (bohudík) není MT hračka ani kamarád,je to jen věc k usnadnění života.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 12:49

    Nemyslím že oskar je tak dobrej. Představte si že já taky telefonuju a píšu SMS. A rád bych to dělal i ve špičce, což s oskarem občas nejde. Zkuste trošku zpytovat svoje svědomí, jestli vážne tak dobrej jak si nalháváte. Operátor roku to ale podle mě určitě není!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vasek  |  21. 01. 2004 15:00

    Nesmysl, kdysi se to merilo a Oskar vysel nejlip v obou kategoriich, tedy
    1) % spravne spojenych hovoru
    2) % nerozpojenych hovoru

    Kdyz zacinali, tak s tim byl problem, ale ted to maji uz nekolik let nejlepsi. Muzeme se o tom hadat, muzeme o tom diskutovat, ale to je vse, co s tim muzeme delat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 23:32

    Být váma, tak skončím tím, že už několik let to mají. Nejlepší není slovo, který se s oskarem dá spojovat. Nevím o tom, že by oskar v nějakým podobným porovnání vyšel jako vítěz.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    David  |  22. 01. 2004 09:50

    Kvalita hovorů je výborná a oskara používám již čtvrtým rokem a nikdy jsem neměl problémy s doručování sms nebo rozpojením hovorů. Jediný problém, je oskarova frekvence v Praze, kde používá jen 1800 MHz (teda kromě metra) a dovolat se v budově, která má metr silné zdi, jde velmi špatně. Za to nemůže sít, ale fyzikální zákony

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mlok  |  23. 01. 2004 11:26

    I kdyz mi neni jasne, proc v Praze nepouziji tech par 900Mhz kanalu na ktere maji licenci a Telecom jim je tam uvolnil snad nekdy predloni.
    Jestli do naplanovane 1800Mhz site je problem zniceho nic vclenit 900Mhz sajty ?
    Ono tech par 900Mhz BTS dost pomuze.
    Brno je kompletne dualni a jakmile clovek zaleze pod zem nebo hluboko do zelezobetonovyho baraku 900Mhz to pak jisti.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vasek  |  22. 01. 2004 10:47

    http://www.mobilmania.cz/Operatori/Ar.asp?ARI=101636&CAI=2114&EXPS=%22M%CC%D8EN%CD%2A%22+AND+%22KVALITY%2A%22+AND+%22S%CDT%CD%2A%22
    staci?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  22. 01. 2004 23:38

    Myslím že paegas na tom byl líp. Měl byste si to líp přečíst.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  23. 01. 2004 17:56

    Četls diskuzi?  Tolik smajlíků tam máš protože jsi tak inteligentní?

    Já Osobně

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  23. 01. 2004 19:19

    Ne. Jen proto že je nepožívám za každou větou jako  ty třeba. Byla na to jeho blbou otázku moje blbá odpověď.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  24. 01. 2004 21:12

    Ono se smajlíkům říká taky emotikony. Pokud ti pořád nedošlo proč je používám za některýni větami, pošli majla, já ti to vysvětlím  (a zase jeden emotikon)

    Já Osobně

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jack  |  21. 01. 2004 22:54

    Ha ha,normalni lidi co volaj a posilaj SMS...A ve kterym roce jsi???
    Volani a SMS byla domena devadesatych let...
    SMS je predrazena a zastarala sluzba a volani pujde brzy taky po datovy lince.Domena dnesni doby je MMS aGPRS a data,jenze to by Oskaraci museli vedet,co to je...
    To se pak nedivim,ze to dostal Oskar,kterej je technicky upne POSLEDNI..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 23:37

    No myslím že to volání je pořád základ všeho.

    Ale jinak s vámi v podstatě  souhlasím. Oskar a data je kapitola sama pro sebe. Nehodlám se ho vůbec zastávat. A to že je na tom technicky nejhůř jsem říkal odjakživa. Je tady ale dost lidí co si to nemyslí. Rád bych věděl kde na tom "nejlepším" atd byli? Dyť se to blábol. Oskar padá i teď. To už přece nejsou dětský nemoci. To je síť na dvě věci.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 01. 2004 08:33

    Mi spadl hovor u Oskara naposledy na podzim 2002, a to volám v průměru tak 300 minut měsíčně. Kdys ho naposledy zkoušel?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  22. 01. 2004 23:41

    Pokud se nemýmím tak se tady dokonce objevila bleskovka že to padlo na Invexu a to konkrétně p. Holčíkovi. Sice to pak bylo dementováno, ale věřím že tu původní zprávu si pan Lutonský nevymyslel.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  23. 01. 2004 18:00

    Otázka nezněla kdy to zkoušel pan Holčík, ale kdys to zkoušel ty? Zprávy z agentury JPP (Jedna Paní Povídala) si strč za klobouk. Buď máš s Oskarem osobní špatné zkušenosti, potom je zde zaprezentuj, nebo se do toho nemíchej

    Já Osobně

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  23. 01. 2004 19:23

    No vidím že TY OSOBNĚ ses do toho vložil právě včas a všichny na tebe tady čekali. Holčíkem sem chtěl jenom ukázat že i mistrům z MM, to spadlo a hlavně TO TADY UVEŘEJNILI.  Kdyby to byla náhoda, pochybuju že by se tady o tom někdo zmiňoval. Ještě něco nejasnýho?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  24. 01. 2004 21:15

    Kdyby to byla náhoda, pochybuju že by se tady o tom někdo zmiňoval.

    Spíš by řekl, že kdyby něco takového bylo běžné, nikdo by se o tom nezmiňoval

    Já Osobně

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  22. 01. 2004 11:41

    Otazka je co je to "technicky nejhur". Oskar je v datove oblasti jednoznacne nejhorsi. Ale to neni zalezitost technologie ale marketingu. Jeho sit je ze vsech nejnovejsi takze technicky zastarala taky nebude.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  22. 01. 2004 23:43

    Nikdy jsem netvrdil že je technicky zastaralá. Jen prostě za moc nestojí.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pic  |  23. 01. 2004 11:31

    Jo ona je sice, technicky na urovni, ale stejne za moc nestoji Urcite do te doby nez budou mit sajty natreny nejakou hezci barvou, ze

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  23. 01. 2004 18:02

    Technicky za moc nestojí, protože to panu Holčíkovi spadlo na Invexu?

    Já Osobně

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  22. 01. 2004 15:15

    ja jsem ve spravnym roce. ale narozdil od tebe nejspis nemam problem s ovlivnovanim reklamou. az mi prakticky reknes, jak vyuzit MMS a GPRS POUZE NA MOBILU!!!!!!!!!!! tak s tebou mozna budu souhlasit. anebo si ulitlej z obrazku 3x3 body?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Networker  |  25. 01. 2004 11:53

      No tak se podivej kolem sebe ty chytroline. Kolik lidi pouziva MMS a datove sluzby vic nez volani a SMS? A jestli mas ET, kde je SMS za vic jak CZK 3,00, tak se ti nedivim ze mas takovyhle nazory. Mozna by nebylo od veci se obcas mrknout jaky sluzby pouzivaji "Normalni lidi"

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  21. 01. 2004 12:35

    Dovolim si nesouhlasit. V tomhle pripade nejde o zdrazeni ale o zmenu podminek pro ziskani slevy. Zakladni ceny se nezmenily.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  21. 01. 2004 12:39

    V konečným důsledku to ale stejně vyjde dráž. Musíte víc utratit, abyste dostali slevu. Resp. za původních podmínek jste po zvýšení DPH mohli utratit méně a sleva vám byla přiznána.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    PURE  |  22. 01. 2004 08:49

    Kdyz to vezmu v globale,tak to Oskar ve skutecnosti zlevnil,kdyz vemu cenu bez DPH,tudiz si stezujte na vladu,ktera zvysila DPH o 17 procentnich bodu.A nestezujte si na Oskara.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    karels  |  21. 01. 2004 10:40

    Oskare, jak nevhodné.. špatný tah.. Ikdyž já používám paušál.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 10:33

    mozna tomu neprospela prilisna publicita ... ale je pravda ze pri mem uctu 800-1200 to je jedno

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  21. 01. 2004 12:26

    1200? na oskarte? tak to si borec? ja mel na pausalu 1300 a mel sem v tom skoro 7hodin ruznych ( ne hodinovych ) hovoru a temer 300 sms. pochlub se kolik si mel ty?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym  |  21. 01. 2004 13:25

     A co kdyz fakt jede "desetikorunovou" Oskartu? Za tvejch 1300 chechtaku  by moh udelat ne 7, ale treba i 100 hodin...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  21. 01. 2004 13:50

    prave proto jsem napsal KRATKYCH ( pac nevim, jestli bych pri domlouvani veci volal hodinu atd... ) a 10k oskarta se hodi opravdu jen na ty hovory.

    ovsem 800-1200 na oskarte nezlobte se na me. ale dle me je to stejne prehnane...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  21. 01. 2004 13:50

    prave proto jsem napsal KRATKYCH ( pac nevim, jestli bych pri domlouvani veci volal hodinu atd... ) a 10k oskarta se hodi opravdu jen na ty hovory.

    ovsem 800-1200 na oskarte nezlobte se na me. ale dle me je to stejne prehnane...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym  |  22. 01. 2004 10:42

    Taky je tady "patnactikorunova" Oskarta - ta se hodi i na nehodinovy hovory (a az 70 hodin je porad slusnej cas)   Pokud to vyplacas JENOM na kratky hovory (kolem 1 min. rekneme), tak je to porad (jestli to dobre pocitam) za 1300 Kc cca 5 hodin. I pri zapocteni nejakejch tech SMSek to furt vychazi velice slusne, nemuzu si pomoct...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym  |  22. 01. 2004 10:58

    Jeste dodatek - uvazoval jsem samozrejme jenom volani na Oskara, jinak by se to smrsklo na polovinu a to uz neni nic moc

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  22. 01. 2004 15:11

    odpovedel sis sam

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    networ  |  22. 01. 2004 08:58

    Na 10 korunove Oskarte nefunguje Flexi.
    ntw

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mmarek26  |  21. 01. 2004 14:49

    mas to nize v diskuzi ... tak si to spocti na tvuj tarif  a uvidime. Nemam cas to resit pres www.tarify.info ta jejich kalkulacka je zbytocne komplik - u OSKARA neresim spicku/mimo spicku )

    chudaci TMO+ET - spicka/mimo spicka hehehhehe

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    slausek  |  22. 01. 2004 18:37

    asi tak nejak.. take mam kolem 1100kc na oskarte a vychazi to levnej nez jakykoliv pausal.. teda pokud se vola samozdrejme do oskara..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    johny  |  21. 01. 2004 16:26

    podle meho, pokud nekdo vola hodne a hlavne na oskara, tak je oskarta nejvyhodnejsi, zvlast kdyz mam flexisazbu. Kde jinde oskar nabizi 2 Kc/min?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Skeptoid Standa  |  23. 01. 2004 08:49

    Jak tady kdysi kdosi napsal, v takovém případě:

    a) si neumíš spočítat, že by Tě paušál vyšel levněji,

    b) jsi terorista.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Já Osobně  |  23. 01. 2004 17:57

    Asi ví proč používá Oskartu, ne? Nech si ty invektivy...

    Já Osobně

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor