Ostuda: Sony Ericsson prezentuje falešné ukázkové fotky z K850i

Diskuze čtenářů k článku

vydraM  |  03. 09. 2007 13:56

Proč by u sony fotili sanyem?? Neukradli spíš firmware z konkurečního foťáku do mobilu?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  03. 09. 2007 14:11

Nevim co ukradli nebo neukradli, ale kazdopadne si tim podrezali vetev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  04. 09. 2007 00:03

Jestli tam třeba webmaster omylem nezamíchal svoje fotky z dovolené

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  03. 09. 2007 13:28

Docela se pozastavuji nad vaší inteligencí,měli by jste se zamyslet!!!!A že to na Mobilmanii vypadá jak na úrovní Blesku nebo Aha?Zkuste trochu zapřemýšlet čím to asi může být...hádáte se tady jak blbové kdo má jakej telefon,jakej počítač,předháníte se jak idioti!Když jsem viděl fotky jak vypadáte tak mě to hned došlo.Jste ubozí blbové kteří si koupí telefon za 20 000kč a léčí si tím svoje mindráky a komplexy,teď si říkejte co chcete,ale je to pravda!Myslíte si že když máte poslední výkřik moderní techniky tak jste nejlepší na světě a ostatní se s váma nemůžou srovnávat...Máte opravdu velice primitivní chování a toho redaktoři mobilmanie velice dobře využívají,napíšou kde jakou kravinu a vy se tady hádáte jak slepice,fakt mě je vás líto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Had  |  03. 09. 2007 18:45

Mas sakra recht... MIndrak - to je ono! Takovej ten pristup :"nemuzu si najit holku, tak si koupim telefon. Ale protoze nemam do cehp pichnout a jsem lempl, koupim si za mesic novejsi telefon." Sex je zabava pro nymandy -> pravy mazaci si kupujou telefony, pocitace a predhani se kdo ma co lepsi! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SonyEricsson2  |  03. 09. 2007 11:38

Mobilmania nema proste ocem psat, že píšete podrobne o bouchajicích baterii na Nokiich, ty muzou i zabyt ale otom tady moc nepíšete co?? socky jedzny z brna !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 03. 09. 2007 11:54

Váš příspěvek postrádá smysl. A když už vás zajímají vadné baterie Nokií, stačí použít vyhledávání a najdete všechny podrobné informace o tomto problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  03. 09. 2007 11:56

Já bych jen dodal pro ty co tady vychloubají N95ku,že i pitomá K800i s 3,2 Mpx foťákem fotí nesrovnatelně líp jak N95ka.A to nevyvrátíte ničím!!!!! Tak že stále Nokia N95 zůstává sra*kou a asi to už ani jinak nebude .
A raději se starejte vy v Mobilmanii o kvalitnější článbky než je toto.Už se to tady podobá denílům AHA,Blesk,Šíp atd.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IDIOTE!  |  03. 09. 2007 12:18

SES IDIOT, to říkáš jen proto, že ten telefon máš, protože si na nokii neměl prachy. Tak se uklidni a vybreč se mamince na ramínku! A příště až budeš porovnávat fotky N95 a k800i tak OTEVŘI OČI!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  03. 09. 2007 12:49

No nevím kdo z nás dvou na něco nepá peníze
Já vlastním firmu s Mobilníma Telefonama a rozdíl mezi fotkama z K800i a N95 je dost patrnej.Ale tobě asi to nemá cenu vysvětlovat,ty asi umíš jen n adávat co
Jooo pro pravdu se každej zlobí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  03. 09. 2007 12:50

A mimo jiné vlastním Nokii E 50 troubo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  03. 09. 2007 12:54

A co ještě vlastníš, Vladíku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  03. 09. 2007 12:58

Hm koukám se tady sešla banda trubců co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  03. 09. 2007 14:00

Jsi mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrana  |  03. 09. 2007 16:29

STACI TI POZRIET NA TENTO CLANOK N95 vs. K800i http://www.mobilmania.sk/Mobilnetelefony/AR.asp?ARI=7951&CAI=22

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  03. 09. 2007 14:01

Bože, proč tady ten příspěvek je?? To se automaticky nesmazal, když procházel skriptem na odesílání? Zvracíš nesmysly, a ještě s hrubkama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Socka z Brna  |  03. 09. 2007 23:07

Ohlaš se, až někdy pojedeš do Brna, rád si to poslechnu rovnou do ouška

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stlk  |  03. 09. 2007 09:22

Měl jsem už pěknou řádku fotomobilů, fotím rád a často, a proto mi přijde, že ty rozmazaný snímky jsou focený opravdu mobilem. Běžné značkové kompakty nemívají tak velkou chromatickou vadu, tak mizerný ostření a potažmo celou optiku. V dnešní éře počítačů se tam mohl exif dostat jakkoliv, proto bych byl s obviněním autorů webu opatrnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  03. 09. 2007 10:06

"Běžné značkové kompakty" Pravda je sice, že ve foťácích Sanyo se nevyznám, ale přijde mi to jako dost nízký nebo starý model. O chromatické vadě nediskutuju (asi proto, že sotva vim, co to je) ale to ostření a optiku bych se nedivil, kdyby mělo to Sanyo hodně špatný... Přijde mi to jako levnej čínskej šmejd, do kterýho akorát nacpali 5 mega, protože většina kupujících kupuje podle počtu megapixelů, což je vidět i na mobilních telefonech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  03. 09. 2007 10:16

Hm.. Na to jaký jsi fotograf, tak jsi však určitě nedržel v ruce foťák od Casia. Oni ví, co dělají - akorát jim to u jednoho snímku trochu nevyšlo...
Má teorie: skutečně to fotí digitálem (připomínám "Casio"). Když jsou na fotce větší detaily - neboli vzdálenější předměty (domy), nechají ji tak...jako na té, díky které to celé prasklo. U ostatních trochu zhoršili kvalitu - aby to bylo horší než digitál a přitom lepší než K850i. Casio je k těmto experimentům výborný adept, protože jeho malý objektiv osazený různými prvky extrémní lámavosti světla prokresluje trochu hůř.
Co se týče focení, tak se s tím zabývám už 5 let. To u mě znamená, že je to jednak můj koníček a jednak i pracovní náplň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  03. 09. 2007 10:20

Rád bych se ještě opravil: zmiňovaným Casiem pochopitelně myslím Sanyo, překlepl jsem se. Jinak je to značka asi takového ražení jako Proline či Matsui.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stroural  |  03. 09. 2007 19:26

To by me tedy zajimalo, jakym zpusobem se mohl dostat do obrazoveho souboru exif s jinymi daty Vite vy vubec, co je to exif a kde je ulozen? Je ulozen primo ve fotografii a zadnym "jakkoliv" zpusobem se tam dostat NEMUZE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  03. 09. 2007 23:59

Tak a teď se, milý šťourale, posaď. Mám program, s jehož pomocí podstrčím svůj EXIF jedním klikem za minutu dejme tomu do několika set fotek Měsíc jsem to sháněl a pánové na foto serverech mi říkali, že to nejde

ale jak je vidět, tak to jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Global Admin  |  03. 09. 2007 08:25

Stejně řeknou, že to byl jen nějaký omyl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  03. 09. 2007 08:15

Opravdove fotky z K850i. Osobne mi prijde, ze na N95 proste nema.
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k850-cam-en.shtml

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ford  |  03. 09. 2007 08:22

Zřejmě fotky N95 dělají na Nikonu D80

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka_S  |  03. 09. 2007 11:53

Nikon D80 mám, srovnání s nějakou Nokií /fuj/ mě dost uráží, VŽDY to bude asi jako koloběžka a Mercedes S-klasse. Uff...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  03. 09. 2007 14:06

Vzdyt si delal srandu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  03. 09. 2007 15:07

Njn Nikon a D80, jak to jen napsat, to je opravdu jiná třída. Prostě Nikon dělá foťáky a hlavně ty lepší. To nemůžeš porovnávat s mobilama. To je jak porovnávat prostěradlo s padákem, s prostěradlem taky můžeš vyskočit z letadla, ale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  03. 09. 2007 08:24

A to bylo pořád keců proti N95

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  03. 09. 2007 09:35

Naprosto souhlasím - Nokia dostává SE na lopatky. Není tomu tak dávno, co se majitelé SE vysmívali Nokii, že má fialové nebe a nevýrazný rozmazaný obraz. S příchodem novějšího firmware na straně jedné a s modelem K850i na straně druhé se velice rychle změnila situace..
K850i je na dnešní dobu dle mého názoru škaredý a nevýrazný telefon bez solidního op.systému. Co se týče fotoaparátu, tak je to spíše "generátor barevných skvrn".
Ještě má s tímhle hybridem tu odvahu chlubit se s fotkama, které byly nafoceny digitálem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.i.r.i.  |  03. 09. 2007 13:39

Nejsem příznivcem ani jedné zde zmiňované značky, ale srovnáváte zde NOKII za cca 20 000 s telefonem, který ještě není v prodeji a je předpoklad, že cena bude o něco nižší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skypys  |  03. 09. 2007 10:11

noo fotky jsou docela stejné .. oboje pěkné ale N95 má o moooc mocmoc lepší barvy než K850 .. od SE jsou všechny fotky takové šedé bez barev

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mandus  |  03. 09. 2007 19:53

staropramen žíje (jedna z posledních fotek)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  03. 09. 2007 23:52

Ten Staropramen tam vypadá jak blitky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kix  |  03. 09. 2007 22:13

nevim teda na co vy koukate ale kdyz si otevru fotky v plnym rozliseni nokie je jeden velkej hnus...mozna barvy vychazej lip ale ostrost?ste nikdo nevidel poradnou fotku nebo koukate na ty malinky nahledy nebo mate v prohlizeci zmensovani do okna nebo fakt nevim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  03. 09. 2007 23:56

Hele jak mi fotí D900
http://7luke.com/kitkatt/ (s číčou)
http://7luke.com/d900/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vencos  |  03. 09. 2007 07:14

Sice ty fotky stojej tak jako tak za prd, ale jestli tam dávaj z foťáku, tak asi K850 bude fotoit příliš špatně na nejákou prezentaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moron  |  03. 09. 2007 06:54

Tie fotky su priserny akvarel tak je to v podstate jedno, ale pravdou zostava ze je to hanba a hlavne nedoslednost debilov ktori zabudli na exif. Ked uz podvod tak to musi byt prevedene kvalitne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  03. 09. 2007 06:47

No, ale mizerné jsou dostatečně. Takže ani nevadí, že byť foceny mobilem nejsou, jsou takto prezentované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  03. 09. 2007 03:00

No jo, Číňani už lepší nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AN  |  03. 09. 2007 20:34

Což číňani, spíš ty nadávalové tady... Tohle je prostě spor totálních tvrdohlavců, který absolutně odmítaj vzít s potaz jakousi objektivitu fotoaparátů... Nokie dělaj obrázky sice pěkný, ale šíleně přesaturovaný a Sony Ericssony trpí opačným problémem. Sony Ericssony jsou velmi pozadu, co se týče expozice, protože Nokie už mívají objektivy s měnitelnou hodnotou clony ale SE ne, a to musím přiznat, i když jsem spíš zastánce SE. Naproti tomu Nokia ztrácí v takových věcech jako xenonový blesk nebo BestPic a navíc ani jedna Nokia zatím nepřinesla design, který by byl vyloženě napůl foťácký a technoidní. Ano, krytka u SE K800i (resp.K810i) byla nepraktická, ale tomu telefonu dodává určitou originalitu (mimochodem, SE K800i mám rok a dva dny, krytku jsem posouval zhruba 20-25 tisíckrát a nekejve se ani o krapet víc než před rokem, tuhost je ideální a přiměřená). Jde prostě o spor nesmiřitelných. Nokia má prvenství v dobrém pětimegapixelu, Sony Ericsson prostě ujel, ale zase má třeba dotykové displeje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  03. 09. 2007 23:56

Hele jak mi fotí D900
http://7luke.com/kitkatt/ (s číčou)
http://7luke.com/d900/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor