Vážení, opravdu jsem v poslední době zaregistroval několik článků, které nějak moc vychvalují a vyzdvihuji společnost Radiomobil a.s. - provozující sít mobilních telefonů Paegas. Chtěl jsem Vám proto napsat několik svých zkušeností s touto společností.
Zkušenost první: Samozřejmě jsem jako zákazník Twist neodolal jejich "lákadlu" zaregistrovat se a mít tím pádem nárok na různé slevy a nákup za akční ceny. Bohužel, přestože jsem poslal zaregistrační kartu již v prosinci loňského roku (2001), tak do současné doby mi nepřišla žádná nabídka, ani jsem nemohl využít nákupu Twist sady s 15-ti % slevou. A to z toho důvodu, že do dnešního dne mi nedokázali ve společnosti Radiomobil říci, zda jsem zaregistrovaný. Volal jsem na infolinku, psal jsem jim e-mail a nakonec i doporučený dopis a výsledek tohoto mého snažení byl dopis oznamující, že cituji: "jsme přijali Vaši registrační kartu pro zákazníky Twist ke zpracování. Vaše údaje budou zaevidovány do naší databáze v nejbližším možném termínu". Opravdu ohromující rychlost !!! Hrozně by mě zajímalo, jaký je v tom problém opsat si moje údaje z karty do počítače a co na tom trvá 3 měsíce ???
Zkušenost druhá: V nedávné době Paegas zprovoznil novou službu, a to posílání textovek ze svého portálu Click , a to na jakoukoliv síť za cenu sms z mobilního telefonu. Přestože si myslím, že tato služba nebude moc využívána, chtěl jsem zkusit, jak to bude fungovat a jak to bude s rychlostí doručení textovky. Včera v 16.30 hod. jsem odeslal z ClickBox Easy textovku do sítě Oskar (s vysokou důležitostí) a tato textovka mi byla doručena až ve 22.30 hod. - tj. až po 6-ti hodinách. Což je opravdu fascinují rychlost !!! Myslím si, že pokud bych někomu takto posílal oznámení o schůzce, tak bych tam asi čekal sám ! Přitom textovka posílaná na mailovou adresu Oskara došla za cca 1 hodinu. Takže moc díky za takovouto službu, kterou děkuji - nechci !
Myslím si, že Paegas se snaží přilákat co nejvíce lidí do své sítě, ale jejich služby rozhodně neodpovídají jejich slibům. Problémy s Clickem jsou všeobecně známé a můj příklad s odeslanou textovkou to jenom potvrzuje. Také záležitost s registrací Twist mi připadá podivná. Takže vzkaz pro Radiomobil a.s.: raději se více starejte o zkvalitňování svých služeb a o své stávájící (i když třeba malé zákazníky), než lákání stále nových zákazníků a hlavně velkých firem (které Vám ale přinesou asi větší publicitu a zisk).