Paegas snižuje bonus při přímém dobíjení Twistu!

Diskuze čtenářů k článku

Pavel Fikejz  |  23. 04. 2002 21:21

To nás ten T-MOBILE přijde pěkně draho!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 04. 2002 12:29

Jsou to idioti. Rozumny obchodnik dava 400 korunovy kupon za 370 az 380 Kc. Ted nemam pri 400 korunovem primem dobijeni zadny bonus. To znamena ze nebudu pouzivat prime dobijeni. Jsou to konove at se tedy deli s obchodniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vesely  |  30. 03. 2002 01:02

KRUCI kdyz dostanu 5 procent pri dobiti za 800 tak je to uplne na h***o, protoze my chudy NEMAME na to abychom dali 8 stovek najednou a dostali blbej pitomej bonus par korun. A bohacum je to zase ukradeny, jestli dostanou bonus protoze nakejch par korun u nich nehraje roli.

Ja jsem rad ze jsem si dobil dvema stovkama (diky bohu za tohle, aspon neco), dvacet korun byl prijemnej bonus. A ted budu radsi kupovat normalni kupony za 370 Kc a nekdy se daj sehnat jeste za min.

P.S. skuste nekdo navrhnout operatorum aby se dala dobujet z bankomatu jakakoliv castka, treba 50 korun. Proc by to neslo???? Kdyz si potrebuju zavolat jeden dva hovory tak proc mam davat dve (ctyri stovky) kvuli par korunam? Ja bych volal mnohem vic, kdybych nezil s predstavou ze kdyz vycerpam kredit tak budu muset dat cely ctyri stovky (resp. ted ted 370 za kupon). Copak by to bylo tak technicky slozity???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Supersráč  |  30. 03. 2002 23:32

Smad Ti  udělá radost, když Ti prozradím, že Radiomobil připravuje spolu se Sazkou dobíjení jakékoliv částky do Twistu, to je například 112 korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bucan Bucanovic  |  31. 03. 2002 17:13

To s tou sazkou je april nebo je to fakt. Ono to asi nebude technicky moc slozity a o0n line terminaly jsou v kazdy dire.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vesely  |  01. 04. 2002 00:40

Me to s tou Sazkou zni jako treba - "vsad si za dvacku a kdyz vyhrajes 112 korun tak ti je dame jako kredit" ). Proc zrovna Sazka? To bude podmineno dobiti kreditu tim ze zacnu sazet ne? Ale jinak se tesim az to bude, pokud je to pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  29. 03. 2002 17:40

Ja kupuji za  285Kc a mam 300Kc.  (-5% z ceny) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  29. 03. 2002 12:45

Procenta navic pri dobijeni z bankomatu jsem uz od zacatku chapal jako docasnou vyhodu. Vratit se ke stirani slevneneho kuponu neni problem. Ceho se ale "nemuzu" dockat az banka zacne za tyto transakce vybirat penize a az Paegas...oops, t-mobile ;) dojde k zaveru, ze se mu dobijeci kupony nevyplati a proste je zrusi. Pak budeme mit stale plno jinych prilezitosti jak dobit - bakomat, sms, nebo neco na zpusob mikroplatby na webu a ja nevim co este. Proc by to neudelal i za cenu ztraty nejakeho procenta zakazniku? Ja bych to udelal .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  29. 03. 2002 09:18

No tak ono aby toho nebylo k 1.4 málo tak Paegas zdražil i nákupy kuponu pro dalery, nejlepší nákupka s daní 372 při odběru nad 2 000 000. Takže jak tam výše počítal někdo cenu v "trafice" 379, tak možná u pár zoufálcu, co je pro ně dobrej bussiness 7 Kč na kuponu - pokud vypisujou účet -0,6Kč paragon, pokud platí daně -20% ( - 1,30) pokud platí soc a zdrav pojištění  -20 % (- 1,30) a nedejbože že by pro ty kupony ještě jezdili - benzín (-0,3) takže zbyde 3,5 ......tedy marže 0,94 %. Takže to se na to opravdu můžu vy .....

To Eurotel do těch kuponu práskl ještě víc a zvedl je o 1,5 %, takže nejsou dle mě daleko doby kupon za nominál :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  29. 03. 2002 09:44

Drobna rada pro Twistery - kupujte kupony treba za nominal, kupujte i pri dobijeni vyssi castkou kupony za 400 - u tech je totiz pro Radiomobil nejmensi vyteznost (neco stoji distribuce, neco vyroba kuponu - takze realne z tohoto kuponu ma Semik tak 300 - 350 a tim padem "trati"). Pokud vas bude dosti, bude se muset marketingove oddeleni zamyslet nad novou a masivnejsi propagaci bezkuponoveho dobijeni a bonusy se vrati...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  29. 03. 2002 09:54

To je dobrá rada mowlo :))) Já sám na krámě už 2 roky jiné než 400 kupony nevedu, když chce někdo za 2000, tak mu dobiju 5 po sobě . A je to fakt , čím nižší nominál , tím nižší výtěžnost pro "T-Mobile" .

je fak že se těším na dobu kuponu za nominál, teď jsem to buchal po 380 , hrubý zisk 8 korun a lidi se tváří , jaký ti neudělají kšeft, když chtějí jednu "kartu " :))))he he he.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vb  |  29. 03. 2002 09:16

Nezbude než zase začít kupovat kupóny s "pěknou" cenou, např. 400 - 364 Kč a sleva je doma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  29. 03. 2002 08:29

Včera mi končil roční limit na dobití Twistu a tak jsem si říkal, že dobiju přes bankomat jen na 200. Ještě že jsem se kouknul na internet. Ty 200 totiž neprodlouží časový limit. Nakonec jsem stejně musel dobít na 400.

Zjistil jsem ale zajímavou věc. Přišla mi SMS, že kredit propadne 28.3.2002 v 9h ráno. Dobil jsem až večer a přesto mi kredit nepropadnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šéf  |  29. 03. 2002 08:08

To snad nemůže myslet Paegas vážně ?   Jestli do současné doby jsem dobíjel v pohodě z domova pomocí GSM banking, tak teď se zase vrátím ke starým dobrým kupónům, které seženu v pohodě za 380,- Kč (kredit 400,- Kč). Kašlu jim na nějaký jiný alternativní možnosti dobíjení, když k tomu nedají žádný bonus. Já potřebuji jednoduchou a rychlou službu a né, že si budu muset zase něco nového zařizovat. Paegas je prostě trapnej !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek72  |  29. 03. 2002 08:05

Uvazoval jsem, ze si zajedu zaregistrovat kartu pro dobijeni pres SMS. Jestli je zvyhodneni jen do kvetna tak to ani nema cenu. Dobiju si jeste jednou z bankomatu dokud je tam ten 10% podil a pak se uvidi. Myslim,ze tim Paegas prijde i o nejake penize (ale asi nezas tak o mnoho). protoze by si zakaznik mohl dobit kdykoliv a kdekoliv potrebuje - i tzv mimo civilizaci - a jeste ma dobry pocit, ze dostal neco zadarmo. Mimochodem, stejne jsem tech 40Kč co jsem dostal za dobiti v bankomatu zdarma odeslal do nadace kure.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mismas  |  29. 03. 2002 07:32

Ať jde celej Paegas do pr....e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avrichter  |  29. 03. 2002 10:17

Zlatá slova. Tesat do kamene by se měla.

Akurát že ostatní jsou za 0,18*10^2.

AVR v.r.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  29. 03. 2002 07:31

A to tady nedavno byla v diskusi bitva, kde nekteri zkouseli porovnavat bankomatove bonusy Paegasu s klasickymi bonusy Oskaret s vykrikem, ze je to to same. Ted uz je jasne asi kazdemu, ktera bije

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  29. 03. 2002 09:38

V te nedavne diskusi jsem Paegasi (a Euroteli) bonusy prirovnaval k Oskarovym mimojine i ja - a porad tvrdim totez.
V tomto clanku jde spise o to, ze Semik meni pravidla poskytovani bonusu a to je neco vyrazne jineho, nez o co slo v diskusi minule.
To, ze Oskar zatim zadne zmeny nedela neznamena, ze je neudela nikdy - bezhotovostni ("bezkuponove") dobijeni je vynosnejsi pro kazdeho operatora...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  29. 03. 2002 05:57

Když ve vedení Pegasu jsou hauři, kteří přeplatili i Eurotel u licence na UMTS, tak se holt musí šetřit (nebo zdražovat) kde se dá. Ale zatím platí, že Oskar stále dává při dobití za 1500,- 20% navrch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G. Canuto  |  29. 03. 2002 07:20

Jirka správně naznačil, že máme možnost volby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krik  |  28. 03. 2002 22:05

Je mi líto, že se problém dotkne koncového uživatele, ale z hlediska prodejce telefonů (nebo i jen kuponů) je to radostná zpráva. Vždyť jak měl prodejce konkurovat bankomatu, když jeho marže se od 1. dubna bude pohybovat mezi 6,5 až 5,5 procenty, ta vyšší jen v případě, že nakoupí za 2 miliony korun. A to za předpokladu že kupon 400 Kč prodá za 400 Kč  A že nás přibývá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  28. 03. 2002 22:10

Obávám se, že pro prodejce dobíjecích kupónů už není moc místa. Pro operátory jste jen mezičlánek, který zvyšuje náklady. Proto se všemi silami snaží zákazníky přimět k přímému bezhotovostnímu dobíjení, kde tento mezičlánek chybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  28. 03. 2002 22:51

Možná se všemi silami snaží, ale tohle je spíš tah proti. Bankomat byl dosud nejvýhodnější, teď se karta obrátí - 400 Kč kupon za 379 je nepochybně výhodnější než dobití bez bonusu. Lidi budou kupovat levnější kupony a Paegasu se peníze nainvestované do technologií pro přímé dobíjení budou vracet pomaleji. Ostatně, je to jeho věc. Ještě že se mě to netýká

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  28. 03. 2002 22:54

Paegas si zřejmě myslí, že si uživatelé na bankomaty už zvykli a že je pro ně dobíjení touto cestou pohodlnější než kupování kupónu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  29. 03. 2002 08:36

Uživatelé si nezvykli na nic, vždycky budou dělat to co je vyjde levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  29. 03. 2002 09:38

Ale kdepak, budou dělat to, o čem je marketéři přesvědčí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 03. 2002 09:40

Obyčejní uživatelé neví, že pro ně nyní dobíjení kupóny vyjde často levněji. Oni taky vůbec nezjistí, že se změní bonus. Myslím, že uživatelé, kteří si zvykli na pohodlné dobíjení v bankomatu, se ke kupónu nevrátí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  29. 03. 2002 09:57

No ja nevim - az si takovy uzivatel prohlidne vypis z uctu a zjisti, ze kdyz dobije 400, zaplati 400 + ucetni polozku  (podle banky a pripadne karty), kdezto kdyz dobije kuponem, zaplati jen cenu kuponu v trafice  (max. 400), tak se asi na sveho Twista pekne "vytoci".....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 03. 2002 10:05

Nabijeni bankomatu je stejne jako platba kartou, takze uplne zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  29. 03. 2002 10:26

Zdarma je to, pokud jde bankomat patřící Vaší bance. Jinak si banky za použití bankomatů mezi sebou platí - je to zdarma i v tomto případě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 03. 2002 10:37

Je to ve všech případech zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  29. 03. 2002 10:48

Hm... ted jsem si to overoval, mate pravdu  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  29. 03. 2002 10:53

Děkuji. Ještě maličkost - je to tak u všech operátorů? Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dyn  |  29. 03. 2002 13:01

No ne tak úplně. Většina bank si strhne nějaký peníz za "účetní položku" - u České spořitelny je to něco kolem 3 korun. Ostatní banky mívají poplatek i kole 5ti korun.

Samotná transakce je tedy opravdu zdarma. Platíte jen, že jste převedli peníze někam jinam. Toto mám ověřeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  29. 03. 2002 13:15

No - overoval jsem sit to v CS a CSOB - poplatky za ucetni polozku nejsou v pripade dobijeni kreditu uctovany......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  29. 03. 2002 13:33

Platba kartou u ČS není nijak zpoplatňována, tedy ani se neúčtuje účetní položka. A dobíjení kreditu v bankomatu se posuzuje jako platba kartou, ne jako výběr, který už zpoplatňovaný je.

Jinak ještě pro upřesnění: u ČS je účetní položka nyní 4 Kč, ale od 1.4. se zvyšuje na 5 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  29. 03. 2002 13:40

Ono to tak je jen v jejich síti, ale kdyz jsem platila kartou ČS například v KB, tak mi pak strhli nějak kolem 38 korun za převod peněz mezi bankami. Takže když budu nabíjet Oskartu v bankomatu KB, je to taky mezibankovní transakce a já mám ovbavy, že za ní zaplatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  29. 03. 2002 13:55

To je zvláštní, s tím jsem se ještě nesetkal (pokud není třeba rozdíl mezi běžným účtem a sporožirem - já vlastním sporožiro).

Zatím se mi nikdy při platbě v obchodech ani při dobíjení kreditu (bankomaty patřící ČSOB) nikdy nic neúčtovalo.

Ten poplatek, jak píšeš, by mohl být snad jedině v tom případě, kdyby sis kartou ČS vybírala hotovost v bankomatu KB. Alespoň to je můj názor a zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 03. 2002 14:22

Dobití Oskarty nebo zaplacení faktury z bankomatu je účtováno jako výběr peněz z bankomatu, ptal jsem se na to v bance (KB).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  02. 04. 2002 07:25

Dík, tahle informace je pro mne zásadní -  já potom musím zaplatit spořitelně za výběr v bankomatu KB víc než z jejího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 04. 2002 16:28

Doporučuji ale ověřit, možná vám někdo jiný podá jiné informace. Je to jako s infolinkami - pokud jde o moje peníze, je lepší se zeptat na totéž několikrát různých lidí, a pokud mi pokaždé řeknou totéž, až pak tomu lze věřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 04. 2002 16:39

Takže na 0800 111 055 mi chlap řekl, že je to jako platba u obchodníka, tudíž ZDARMA.  Omlouvám se za předchozí mystifikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  02. 04. 2002 11:37

Aha, tak tady je jádro problému. Přiznám se, že tohle mě vůbec nenapadlo, mám zkušenosti jen s dobíjením Twistu v bankomatech ČSOB. KB jsou teda pořádný šmejdi.  V tomhle případě totiž dobíjení Oskarty kartou např. ČS naprosto postrádá smysl. No nic, je to jejich problém, naštěstí jsou i jiný možnosti a nezájem o tuhle službu je snad přesvědčí, že by nemuseli být tak vychcaní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 04. 2002 16:27

Doporučuji ale ověřit, možná vám někdo jiný podá jiné informace. Je to jako s infolinkami - pokud jde o moje peníze, je lepší se zeptat na totéž několikrát různých lidí, a pokud mi pokaždé řeknou totéž, až pak tomu lze věřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 04. 2002 16:40

Takže na 0800 111 055 mi chlap řekl, že je to jako platba u obchodníka, tudíž ZDARMA.  Omlouvám se za předchozí mystifikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  09. 04. 2002 21:36

tak proč mi proto pak ČS účtuje 2 kč za platební styk? před časem za dobíjení jsem platil 6 kč (možná ještě + 4 kč)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clyde  |  10. 04. 2002 16:13

Ono jde o jiny typ transakce. Nikoliv CASH, ale POS. Teoreticky by se tak mohlo dobijet i na vsech platebnich terminalech (kdyz se Vam podari zaucit obsluhu, ze ma mackat cudliky v jinacim sledu ), protoze tam je to taky POS transakce...

C.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  31. 03. 2002 22:40

pane Lutonský, ne všichni uživatelé - někomu totiž vyhovuje anonymita kuponů - to je věc, kterou z platbou přes bankomat ztrácí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 03. 2002 22:48

Myslíte, že je u nás tolik zločinců, kteří se musí bát ztráty anonymity dobitím v bankomatu? Není to už trochu paranoidní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  31. 03. 2002 23:09

pane Lutonský, to nemá se zločinci co do činění - je to prostě jenom nechuť lidí (moje taky), dávat každému svoje osobní data (číslo OP, rodné číslo, číslo konta atd...) - víte kolik podniků, institucí atd... u nás v ČR například naprosto ignoruje zákom 101/200 o ochraně osobních údajů? Víte že to že po vás chtějí na vrátnici při vstupu do nějákého podniku občanku, a zapisují si z ní vaše osobní data, je nezákonné (při opakovaném porušení pokuta až 10.000.000.- Kč)?

Vzpomeťe si například jenom na sčítání lidu - jak Úřad pro Ochranu Osobních Údajů http://www.uoou.cz/ bojoval proti tomu, že v tiskopisech je zbytečně (nezákonně) mnoho identifikačních údajů, jako např rodné číslo. A statistici říkali - nic se občane neboj - všechno je plně pod kontrolou, nic se nemůže stát - a co se stalo? Hned za týden jsme v televizi viděli popelnice s několika stovkami občany vyplněných tiskopisů, kterých se takto zbavil jeden "komisař" aby si usnadnil práci.

Proto si myslím, že je dost lidí, kteří necítí potřebu každému o sobě hned všechno vyzvonit a klidně používají kupony.

BTW - co takhle třeba hackeři? Znáte anonymnější přístup na web než přes TWIST/GO/OSKARTU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 03. 2002 23:26

A co si někdo vezme z mých osobních dat? Nejsem zločinec a nemám žádný důvod, proč bych se měl vyhýbat tak normální věci jako je dobíjení v bankomatu. Údaje o mně má finanční úřad, několik pojišťoven a bank, stavební spořitelna, mobilní operátor, policie a teď po ní okresní úřad, mé jméno a další údaje jsou v katastru nemovitostí, má je můj zaměstnavatel, chodil jsem do školy ... A přesto stále žiju.

Ve svém okolí neznám nikoho, kdo by smýšlel podobným způsobem, jako vy. Občas se někdo podobně radikální objeví v internetových diskusích, ale je to spíš k smíchu než k zamyšlení.

Netvrdím, že ochrana osobních dat není důležitá, ale nepřehánějme to prosím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  31. 03. 2002 23:56

pro Marek Lutonský

Je vidět, že děláte v ComputerPressu :o)
Já dělám na místě, kde se setkávám se zneužitím osobních dat. Tedy abych to upřesnil - ne že by se tady data zneužívala, ale pracuje se s lidmi )přesněji řečeno i s lidmi), jejichž daty byla zneužita. Že žijete v klidu to je fajn, ještě se vám totiž nestalo, že na vaše data (stačí jméno, bydliště a rodné číslo) si někdo udělal falešnou občanku a živnostenský list a vás pak vyšetřuje policie za nezaplacené faktury, nebo si nikdo na číslo vaší kreditky nobjednal žádné zboží, nebo na váš občanský průkaz ještě nikdo neseděl ve vězení (to je v ČR možné, už je několik případů - identita toho člověka je potom nezjistitelná, ale zápis v trestním rejstříku máte vy). Dále asi nevíte, že v ČR existuje duplicita rodných čísel - takže se může stát, že někdo má stejné RČ jako vy.
Z vaši osobních údajů je možno pro někoho krásně vyrobit falešnou identitu - aniž by jste vy o tom věděl (tedy než vás navštíví policie ČR).

Víte, kdyby jste se setkal s těmi případy co já, tak by jste o svých osobních datech uvažoval poněkud jinak - asi jako kolega co má auto na plyn a myslel si že je všechno naprosto OK, dokud mu v servisu s hrůzou neoznámoli že je dítě štěstěny, že je ještě na živu a jeho auto že je pohromadě :o)

Jak říkám, to že ve svém okolí neznáte nikoho kdo by smýšlel jako já, to zmamená, že pracujete, a vaši známí také, na místech, kde se neřeší případy s osobnímy daty spjaté.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vesely  |  01. 04. 2002 00:41


Naprosto souhlasim....

Moc me rozciluje ten veliky humbuk zpusobeny vyse citovanym zakonem. Totiz zadne zneuzivani osobnich udaju se zakonem nevyresi. Copak v tomhle state jeste nekdo dodrzuje zakony? A i kdyby se vyresilo, na zachranovani nekolikrat prodanych osobnich dat je uz davno pozde.
 Odjakziva jsem vsude predkladal u vstupu obcanku, psal do vsech formularu rodna cisla a nikomu to nikdy nevadilo, neslysel jsem nikoho kdo by byl proti tomu. Pak pani tam nahore vymysleli tento zakon a najednou vsem vadi ze predkladaji obcanku. Najednou se nesmi psat na prukazce napr. v knihovne rodne cislo. Tak jednoznacna identifikace kazdeho cloveka, kazdy si sve cislo vetsinou pamatuje. Najednou kazdemu vadi. Driv jsem prisel treba do knihovny a v pocitaci zadal sve rodne cislo hlasil se tak ke svemu kontu. Prisel jsem do druhe knihovny a totez. Pri vyhre v radiu jsem nahlasil moderatorovi sve rodne cislo (mimo vysilani ovsem). A ted? V prvni knihovne mam jakesi abstraktni cislo (ktere si nepamatuju), na obzarovce pocitace jsem dostal moznost vypnout zobrazeni sveho jmena, tato volba byla defaultne vypnuta - ja jsem ji zapnul, za sve jmeno se nestydim. V druhe knihovne mam jine cislo, ve videopujcovne mam dalsi cislo, do radia hlasim sve telefonni cislo misto rodneho (a pak nevim ktere z tech tri cisel jsem tam nahlasil). VYSLEDEK - jenom bordel v cislech a zneuzivani os. udaju vesele dal kvete (viz nedavna reportaz v TV kdy chtel nekdo prodat data klientu cestovni kancelara za 50 000).

A konecne - nevim proc by zrovna mobilni operator zkoumal data klientu, kteri si dobili mobil v bankomatu, navic si myslim ze operator nema ani sanci se k memu jmenu a adrese dostat, pokud pouziji bankomat k dobijeni. Kdybych to tady ted necetl, ani by mne to nenapadlo.

A hackeri? Pokud nebudou mit moznost kupovat kupony, najdou si urcite jiny zpusob jak byt anonymni. Treba se napoji nekomu na telefon a ten chudak to potom schyta v lepsim pripade jenom vysokym uctem. Takze nemyslim ze nepritomnost kuponu zpusobi zanik anonymity hackeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZAN  |  28. 03. 2002 21:44

Dalo se to čekat, dřív nebo pozdějc to muselo přijít. No asi to bylo spíš dřív. Dobíjel jsem si většinou 200 Kč v bankomatu, tak teď holt si dobiju naposledy za 400 nebo 800 z bankomatu dřív než bude po bonusu...ale co fakt nechápu je proč daj bonus 10% při dobíjení SMS jen do konce května, když ta služba dobíjení přes SMS funguje pár měsíců...tenhle marketingovej tah asi nechápu, mě to rozhodně zatím nezláká si to zařizovat. Když chci dobít pomocí SMS, tak ta odchozí SMS mě stojí normálně podle tarifu, to nemaj vymyšlený dobře. Navíc minimum je 400, zůstanu u bankomatu, nebo to zkusim zase kupónem, pokud ho seženu třeba za 379 jako před rokem.
Zrovna dneska mam kredit 28,60 a chtěl jsem s tím počkat až po Velikonocích Díky MM!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ijaacek  |  28. 03. 2002 19:05

No, to snad už Paegas ani nemyslí vážně!!!??? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  28. 03. 2002 19:21

Klid, až se s něho stane T-MOBIL, bude hůř...chicht. Doufám, že budou mít 1 minuta=1 dolar, nebo 1 marka....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jame  |  28. 03. 2002 21:09

no nebo 1 euro;-(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emaj  |  09. 04. 2002 16:35

jaméé, jééé - i - jééééée

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor