O2 např. nemá samoosluhu vůbec a požadavky posíláte písemně, u O2 a TM vám jejich podomní prodejci cpou lži... ale:
"Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme"
Jojo, bojují s tím pořád. Jejich prodavačka vám řekne, máte balíček na půl roku zdarma, pak se vám zruší. A hle on se nezrušil a když jí věříte, nehlídáte faktury, máte za rok smůlu, protože reklamace je jen dva měsíce zpátky...
Skrytý trik: Posíláte sms z Vodafone parku a až následně zjistíte, že byla do jiné sítě než jste si mysleli.
Zrušíte si službu přes samoobsluhu a ona se vám nezrušila a platíte jí dál. Na lince čekáte hodinu na spojení a když to náhodou nevzdáte hned, musíte tam volat několikrát.
Neomezeně ocamsaď pocamcaď - viď Program kamarádi do ostatních sítí.
Podle jejich mapy je na místě pokrytí, ve skutečnosti zavoláte, 10 sekund křičíte "Haló" a když to vzdáte, můžete se těšit, že Vám naúčtují minutu celou.
Proč se Vodafone jako tváří, že by si ty parohy na vlastní bilboardy snad nezasloužil?