Pevná linka od T-Mobile: vnitrofiremní volání zdarma

Více služeb od jednoho operátora. Taková je současná představa zákazníků a T-Mobile se ji snaží vyplnit. Všem firemním uživatelům nyní operátor nabízí Virtuální ústřednu, která je plnohodnotnou alternativou k pevným hlasovým službám a navíc využívá výhod mobilního světa. Její největší předností je, že pracovníci v rámci firmy volají mezi pevnými čísly a z pevné na mobil zdarma. Zákazníci také nemusí investovat do zřízení, provozu a správy běžné ústředny, ale jednoduše využívají služeb svého operátora. Stačí jen, aby byli připojeni k internetu.

Vnitrofiremní volání zdarma a volné minuty pro všechny

Jeden operátor = jedna faktura. T-Mobile Virtuální ústředna propojí všechna firemní čísla pevných i mobilních telefonů do jedné společné podnikové sítě. V té je pak vzájemné volání bezplatné nebo výrazně levnější, a to vše za měsíční paušál ve výši 199 korun bez DPH (236,81 Kč včetně daně) za každé pevné číslo připojené k ústředně. Mobilní telefony se řídí standardními tarify, které jsou pro ně určené. Navíc pokud zákazníci do 31. ledna 2010 uzavřou smlouvu na dobu určitou, získají po dobu šesti měsíců na tarif Virtuální ústředna 50% slevu. Uživatelé si také mohou aktivovat tarif Firma, díky kterému si v rámci podnikové sítě na pevné linky od T-Mobile zavolají zdarma i z mobilů.

Minuta hovoru mimo firmu na mobilní telefon stojí 4,28 koruny a na pevnou linku 1,07 koruny (včetně DPH). Pro takové telefonáty jsou pro zákazníky připraveny doplňkové minutové balíčky. Volné minuty nejsou nastaveny na jednotlivce, ale sdílejí se na úrovni celé společnosti. Mohou je tak využívat všichni uživatelé připojení k centrále a nemusí se bát, že by je nestihli vyčerpat. Uplatnit se dají pro volání v rámci T-Mobile a do všech pevných sítí v rámci České republiky.

Výhody konvergence

Smazání hranice mezi mobilním a pevným světem otevírá firmám nový prostor, který nabízí řadu možností. Všechny příchozí zmeškané hovory z obou čísel jsou ukládány do společné hlasové schránky, zákazník si může směrovat příchozí hovory na mobil či pevnou dle svého uvážení, pro obě čísla může využít stejné zkrácené volby v rámci pobočkové sítě a také mu samozřejmě každý měsíc přijde jedno vyúčtování.

Samotná Virtuální ústředna má pak stejné standardní funkce jako klasická pobočková centrála plus ještě něco navíc. Zákazník může volat do skupiny uživatelů, kdy telefon zvoní najednou více lidem, sdílet přístroj s ostatními zaměstnanci, což je využitelné například v zasedacích místnostech, nebo si nastavit skupinu zakázaných čísel. Volaný může také jednoduše oznámit, kdy je nemocný, na dovolené nebo mu zkrátka jen skončila pracovní doba. V definovaných hodinách umožňuje služba namísto běžného vyzvánění přehrát všem volajícím libovolnou vlastní zprávu.

Kvalitu služby mohou zájemci nejdříve bezplatně vyzkoušet přímo ve své firmě. Od 21. prosince budou na značkových prodejnách T-Mobile k dispozici pevné telefony k zapůjčení. Veškeré informace zákazníci najdou na www.t-mobile.cz/virtualniustredna.

Diskuze (1) Další článek: Prostředí systému Samsung Bada se poprvé ukazuje

Témata článku: , , , , MOBI, Linka, Pevná, Pracovní doba, Link, Mobil, T - Mobil, Vzájemné volání, Firemní uživatel, Pevné číslo, Žďár, Volání, T Mobil, Ústředna