Primárním podnikáním Googlu sice není prodej hardwaru, na druhou stranu americká firma smartphony Pixel určitě nevyrábí jen proto, aby si mohla tabulkově rozšířit produktové portfolio. Každý výrobce touží na trhu smartphonů uspět a Google není výjimkou.
Podle informací portálu Digitimes.com se za půl roku na trhu prodalo 2,1 milionu smartphonů Pixel a Pixel XL. V kontextu celého trhu je to samozřejmě zanedbatelné číslo, ale z pohledu strategie Googlu to až tak špatné není. Google se stará pouze o dvojici modelů, distribuuje je pouze na několika trzích a efektivita takového prodeje může být vysoká.
Pixely navíc nejsou vůbec levná zařízení. V Česku, kde je pouze přeprodávají některé e-shopy, začíná jejich cena na 22 tisících, tedy podobně jako u iPhonů 7 nebo u čerstvě představených a brzy prodávaných Samsungů Galaxy S8/S8+. Podle stejných zdrojů údajně už HTC pracuje na vývoji nástupnické generace Pixel 2.