Kdepak pánové, tudy cesta nepovede. Účtovat měsíční paušál a k jeho ceně ještě sazbu za provolanou minutu? Nejenže tato nabídka zapadne do průměru, ale je podprůměrná, protože tam, kde jiní virtuálové mají "v síti" volání zdarma, účtovat sazbu za minutu je pro většinu lidí trochu out. I ty babičky už ví, že mají lepší si zavolat druhé důchodkyni kamarádce pevnou linkou, protože mezi pevnými linkami mají za měsíční paušál třeba kilo (dle nabídky) neomezené volání na pevné linky (nebo aspoň pevné linky u stejného poskytovatele, ať už adsl či kabelovka) a k tomu třeba 100 minut na mobilní čísla. Další nabídka na 90% k ničemu. (Těch 10% jsou ti, kteří se z neznalosti či pro pěkný hlas operátora/operátorky/obchoďáka, nechají ukecat, nebo ještě volají s předplacenkou O2 s 8 let starým tarifem za 4,50kč/min). Takže jsem toho názoru, že buď budu platit měsíční paušál, ve kterém budu mít určitý objem služeb, nebo předplacenou kartu, kde zaplatím jen to, co opravdu využiju, a ne takový kočkopes.