Vodafone spouští kampaň na službu Podnikání online, díky níž pomůže podnikatelům získat zákazníky na internetu. Hlavním hrdinou kampaně z dílny agentury Team Red je speciální 3D charakter představující instalatéra, který se snaží své služby propagovat různými způsoby. Hlas instalatérovi Jardovi propůjčil jeden ze smrčků z vánoční kampaně, herec a muzikant Jiří Macháček. Cílem kampaně je oslovit firmy, které nemají vlastní web, přejí si vylepšit stávající, nebo zvýšit prodeje díky eshopu a online reklamě.
Kampaň poběží v tisku, rádiu, online médiích a pak také v televizi. Níže se podívejte na TV spot.
V rámci balíčku Podnikání online start zákazník získá:
- registraci internetové domény podle výběru zákazníka na jeden rok
- nástroj na vytvoření a správu internetových stránek s možností eshopové sekce
- firemní emailové adresy na vlastní doméně až s 10ti emailovými účty
- prostor pro uložení internetových stránek
- online kampaň na Googlu v hodnotě 10 000 Kč
- dotaci na chytrý telefonči datová zařízení v hodnotě 9 977 Kč
- hlasové a datové služby ve výši minimálního měsíčního plnění

Ukázka printové kampaně
Při podpisu smlouvy na 24 měsíců je pro zákazníka s celkovým měsíčním plněním 2 400 Kč cena celého řešení 9 977 Kč včetně DPH.