No, já nemám problém s tím přeplatkem, protože za 1) není velký (po prvním vyúčtování jsem O2 přestal užívat a hovorů na pevnou stejně tolik nemám) a za 2) mám to ADSL jako záložní připojení, takže mi nevadí ani jeho cena atd.
Problém mám s panem Goranem, případně podobně chytrýma, kteří zřejmě pracují u O2 a vidí jejich systém tarifů zevnitř a hned poznají každou chybičku systému.
Já jsem bohužel jen klient, který předpokládá, že velka nadnárodní firma udělá to, o co je požádána.
V případě O2 ro udělá po technické stránce - není tu lepší a spolehlivější dodavatel. Bohužel jejich administrativa odpovídá technické úrovni telefonních služeb Ufona.
Byl jsem na prodejně - od jisté doby spoléhám spíše na osobní kontakt, mám-li to po cestě (na lince bych stejně čekal 45 minut) - a tam, světe div se, na to koukali jak vrány, jako že vůbec netuší, jak to je možné, když v systému vidí 300 volných minut aktivních, ale zároveň účtovaných.
Tak reklamaci přijali, peníze asi dostanu a Vám v O2 přeji hodně štěstí. Kdybyste byl jen klient, tak byste se asi tak neradoval z toho, že podobnou chybu (nebo "chybu") mohl systém dělat u dalších tisíců lidí.
A Vám všem tu děkuji, protože kdybyste mě nenavedli na pravou cestu, tak bych rok doplácel tu 4 tu 40 korun Telekomu zbytečně, protože bych nikdy nepřišel na to, že nabídka byla korektní, ale holt mají blbý administrativní systém, který při každé změně znamená potenciální problém (osobní a ne první zkušenost).
Takže na závěr shrnuto, otrávený jsem z toho, že u O2 musím smluvní vztah vylaďovat reklamacemi (a mám to podle Vás dokonce předpokládat).