Pohádkové ceny u O2: 8Mb/s ADSL s pevnou za 600 Kč

Diskuze čtenářů k článku

venca  |  04. 05. 2009 20:09

Mám O2 internet přes pevnou linku..a vždycky když někdo zavolá na pevnou celej internet spadne!..je to normální nebo ne..popř. poraďte co s tim mám dělat..Díky moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ffff  |  22. 03. 2009 12:49

http://operatori.blog.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.pepa  |  22. 03. 2009 14:01

úplně zbytečný blog a ta červená je fakt humus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  20. 03. 2009 07:42

Už se těším, až v létě bude ADSL za pohádkových 700 Kč a o Vánocích za ještě pohádkovějších 1000 Kč. No nekup to, když je to v akci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ramirez  |  19. 03. 2009 21:42

Také jsem šel do akce od 'kyslíku' za 500.- ale ta rychlost mám 2 až max 3 mega a tím končím na jakýkokliv dotaz jen odpověď špatné místo.Takže nějakých 8 budete mít na chodbě u nich.No jedno české příslový když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  20. 03. 2009 00:59

Nikdo vám rychlost negarantuje. Je to max rychlost.
Myslíte, že se O2 baví tím, že zrovna vám internet zpomaluje?
Je to dané tím, jak jste daleko od ústředny, prostě, jak je dlouhý drát.
Čím delší, tím větší ztráty, tím nižší rychlost... Prostě fyzikální vlastnosti.
Ty neovlivní ani o2, ani upc, ani dalajlama...
ANO, odpověď bude špatné místo... přestěhujte se blíž k ústředně... :o)
Je mi jasné, že to je odpověď mimo realitu, ale tak to prostě je.
Podívejte se na WIFI třeba na služby VDSL a podobně, jak u nich klesá rychlost se vzdáleností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conq.  |  19. 03. 2009 20:45

koukam, ze autori na MM jsou podplaceni z O2... misto aby uvedli, ze je to o 100 kc drazsi, nez nabizeli pred mesicem, tak tu pisi oslavne nazvy titulku... kdezto na vodafone a hlavne na TMCZ kazda mala zmena je pro ne neprekousnutelny orisek...
Nevim, co je za 600 korun pohadkove... UPC nabizi standardne za 320 korun mesicne internet 13/1.5 MB, s kabelovkou i telefonem vyjde vse na cca 500Kc mesicne, coz je neco jako O2 Trio.. s tim, ze v nabidce TV programu jich je nespocetnekrat vice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepanek.84  |  19. 03. 2009 21:07

Z něčeho autoři článku žít musí!!! a nehádejte se porád, to k ničemu nevede. Vodovodní prd zůstane prdem, tak ať si každej dělá jak umí a předvede se..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 03. 2009 21:20

Co je to za tarif od UPC 13/1.5 MB za 320 Kč?
Nic takového v ceníku nevidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  20. 03. 2009 00:55

proč lžete? Myslíte že se nikdo do ceníku nepodívá?
Koukal jste někdy do ceníku UPC?
kabelová televize standard, cena 599,- (http://www.upc.cz/televize/digitalni_televize/)
internet 10Mb 490,- (http://www.upc.cz/internet/10M/)
volání mimo špičku zdarma cena 330,- (http://www.upc.cz/telefon/freetime)
celkem? 1419,-Kč.
Standardní cena TRIO je 1327,- za 300minut nebo 1367,- za 800minut.
neporovnávám akční nabídky...
Tak nevím, kdo je tu podjatý....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alesakBB  |  19. 03. 2009 18:24

At si to kyslikari strci nekam, mam 10M za 300,- na mesic od kabelovky a vsechno v pohode. Na O2 spousta lidi nadava a je to drahe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.pepa  |  19. 03. 2009 18:26

měl jsem UPC a již nikdy víc, zlatý O2, ke kterému jsme se po 3 měsících rád vrátil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  19. 03. 2009 18:52

Když ti lehne net na ADSL (popravdě, to jsem ještě nezažil), tak máš možnost z té pevné zavolat anebo O2 má vlastně i "osmistovku". Když ti lehne kabelovka, tak můžeš provolat z mobilu majlant. Já takhle s UPC provolal v jedno období i 2x 100-200 Kč měsíčně z mobilu (VoIP samozřejmě s lehlým netem nejde) Jóó kabelovka se občas fakt "vyplatí"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alesakBB  |  19. 03. 2009 19:21

Volnych minut mam tolik ze nevim co s nimi, jeste se mi to provolat nepovedlo... 220minut za 200,- je myslim akorat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubíno  |  19. 03. 2009 17:19

Máme tuto službu od října 2008 za 500,- Provoláme max 300 min do pevných sítí a je to pořád za 500,- Ani o korunu více

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2009 17:24

Tak beru zpět a jsem okradený. A teď se zeptám, kolik měsíců zpět mohu reklamovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zed  |  19. 03. 2009 17:29

800123456

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.pepa  |  19. 03. 2009 17:46

nejsi okradený, jen jsi malomyslný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2009 17:03

Když jsem si na podzim zaváděl to ADSL za pohádkovou cenu 500 Kč atd., viz výše, tak jsem potřeboval zrušit ISDN a udělat to ADSL. Bydlím v Praze na sídlišti. Nepředpokládal jsem nejprve, že to bude problém, naivně jsem si myslel, že prostě někde něco oklikají a bude z toho ADSL. A oni potřebují ISDN změnit na analogovou linku a tam zavést ADSL. Na všechno lhůty 2 - 4 týdny. Ale příjemně mě překvapili, že do převodu ISDN zpět na analogovou linku věnovali dost osobní iniciativy, aby to zvládli do 5 dnů a já si mohl objednat ještě ADSL ve lhůtě.
Neberte to jako reklamu, protože těch 500 Kč je "podvod". Viz výše, kde to rozebírám. Prostě asi záleží na lidech a měl jsem štěstí. Občas je ale třeba být protivný a neodbytný. A někdy nepomůže nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  19. 03. 2009 12:23

No, přítelkyně čeká na internet od ledna. V lednu objednala, na začátku února přišel technik, který nebyl schopen linku znovuzapojit, že na to potřebují být dva. Po urgencích O2 přišel po 14 dnech technik (měli přijít dva, přišel opět jeden!) a zase odešel, protože najednou chtěl po přítelkyni podepsané povolení lidí v baráku, že souhlasí s tím, aby se tam zavedla linka. Když si sehnala všechny podpisy, tak na technika bude čekat 3 týdny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
komcen  |  19. 03. 2009 13:00

No doufej že ti to zavedou nám proste řekli že to neudelaj pač u nás není takévé dobré vedení aby tam šlo ADSL ví nekdo jak na to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufoonek  |  19. 03. 2009 13:07

jo, poridit si neco jineho ney ADSL :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
komcen  |  19. 03. 2009 13:17

No ono to není tak uplne jednoduché kabel není a wifi velke počáteční náklady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
White Dragon  |  19. 03. 2009 14:36

a co jiného a funkčního tam, kde není pevná infrastruktura? Nechal jsem se loni zlanařit na ufona - od října do ledna bez problémů, nyní už měsíc děs a běs - asi nabrali víc lidí, než jim ta síť ustojí. Pevnou nemám, takže ostatní operátoři jsou pro mně pasé, profi bezdráti ke mně nedoplivnou a ani slavné CZF, a jiní wifiňáři se taky nechytají... Takže asi opravdu nezbývá, než zkusit nechat natáhnout kyslíkovy dráty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 03. 2009 16:14

Nebo se přestěhovat
Já jsem na tom o poznání líp: buď 512KB WiFi za 600,- nebo 8MB ADSL za 500. Co je lepší?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2009 17:07

V závislosti na lokalitě (vzdálenost od ústředny) bych osobně šel jednoznačně do ADSL. Kabel je kabel.
Ale pozor, na podzim těch 500 Kč nebylo garancí účtu 500 Kč na konci měsíce! Viz můj příspěvek výše. To není pevná cena, ale pevná cena ADSL po odečtu slevy odpovídající 300 minutám volání na pevnou. Jakmile začnete volat, tak se ta sleva snižuje, tedy účet narůstá a po provolání 300 minut jste na hezké sumičce 899 Kč.
Tak to mám já podle té podzimní akce. Chtěl bych se plést, že sice teď dáte 600 Kč, ale dokud neprovoláte 300 minut, tak se cena nehne.
Jestli máte ty podmínky po ruce nebo máte zkušenost, dejte vědět, zda tam tahle obezlička ze strany telekomu zůstala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  19. 03. 2009 17:13

Ale tohle je už blábol
Přestaňte šířit nesmysly, žádná taková obezlička není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2009 17:23

No tak mě holt dvakrát okradli, než jsem přes ně přestal telefonovat. Já mám ve vyúčtování v položkách popsáno to, co jsem tu vypsal.
Takže beru zpět, že by to byla obezlička. Tak jsem to hodnotil, protože to vyúčtování sedělo a mělo to svou logiku, byť pokřivenou.
Holt mě okradli, respektive mají bo*del v celém svém účetnictví.
Jestli si ale myslíte, že se to nemohlo stát, tak mi dejte mail a já Vám to vyúčtování naskenuju.
A pokud je to jenom jejich bordelářství, kolik měsíců zpět mohu reklamovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.pepa  |  19. 03. 2009 17:44

reklamovat můžete ze zákona službu 2 měsíce zpětně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  19. 03. 2009 19:14

klidně se ozvěte na mail, rád se na to kouknu, snekac@gmail.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rampi  |  19. 03. 2009 19:31

Taky jsem si tuto službu zřídil a první fakturace byla za plnou částku (831,- ??) Tak jsem to reklamoval a v následujícím měsíci přeplatek vrýátili (odečetli od 500,-) a pak už to bylo tak jak má - za 500,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goran  |  19. 03. 2009 22:17

Souhlasím to je totální blábol co to tady pán píše O2 tedy nemusím ale tady je to jasné za 500 kč je vedený pevné i s ADSL a pokuď chceš využij si 300 volných pokuď ne nemusíš ale 500,- na rok je prostě stálé.Pokuď voláš z pevné do mobilů kam se minuty nevztahují je logicky cena podle toho kolik provoláš.Opravdu nechápu také co to pán píše za nesmysly ani já žádné skryté triky nevidím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2009 22:42

Kamaráde, pána si nech od cesty a radši mi nahoď email, zíra budu sken vyúčtování posílat Šnekáčovi, tak proč ne i tobě. Vypadáš na experta, tak mi asi budeš moct dešifrovat. Fakt se mě dotklo, že předpokládáš existenci takového paka, co nerozezná číslo pevné linky od mobilu.
Tak i pro Tebe, abys měl o čem přemýšlet. Na vyúčtování mám službu O2 Duo (ADSL 8M, Volám Basic) +755 Kč bez DPH, dálenějakou sumičku za mísní volání ve špičce a Kredit Crazy Week - 334,84 Kč bez DPH.
Sečteno a podtrženo, bez platby za ona místní spojení (to asi není mobil, že ne?! - to je jen řečnická otázka, vím, že tam jinak píšou mobilní spojení) to dělá s DPH těch 500 Kč. Plus k tomu ta místní spojení a jsem nad 500.
Můžete mi tedy vysvětlit, co to mám za speciální službu? Do prodejny jsem si totiž nesl speciálně ten říjnový akční leták a probíral jsem to s nimi celkem asi 3x na infolince. Musel jsem rušit ISDN a domlouvat, jak to udělat a vždy jsem se ptal na to, zda to je cena konečná (v rámci limitu nabídky).
Takže jestli nesmysly, to nevím, když to mám na papíře písemně ve vyúčtování. Jestli mě dali nějakou jinou službu, tedy mě "podvedli", tak to mě trochu štve, ale méně, než to, že ze mě zkoušíte dělat "vola".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  21. 03. 2009 08:14

Jééé ty jsi ale truhlík!! Tak tu fakturu REKLAMUJ, protože tam máš asi špatně nastavený cenový plán... Někdo, kdo Ti na to zadával objednávku se prostě "ukliknul" a místo O2 Volám Basic, Ti tam možná hodil O2 Volno - takže se Ti počítají místní volání ve špičku... Ve vyúčtování Ti cena O2 DUO i popis O2 DUO může sedět, protože se pravděpodobně tohle do vyúčtování prolívá při aktivní službě O2 DUO
Takže marš na značkovku, vem s sebou fakturu a požádej je o reklamaci a odklad platby - fakturu pak nebudeš muset platit a doba na vyřízení reklamace je 30dnů - do té doby Ti přijde dobropis, který už bude na správnou částku a až ten zaplatíš! Po dobu těch 30ti dnů nikam nevolej, nic nedělej - ČEKEJ, neboj ono se to nikde neztratí Comprende, amigo?!
--
btw: Nechápu proč lidi řeší chyby na fakturách tak emocionálně Je jasné, že taková chybička z ukliknutí může vzniknout kdekoli, kde mají fakturační systém dělaný automatickým systémem - což ve stěte telekomunikací je každý trochu větší ISP... Někdy se ale stane i chyba obráceně - zákazník dostane "bonus", na jaký by nárok neměl...
Zažil jsem jednoho zákazníka mobilu O2, který měl omylem aktivované neomezené volání kamkoli a nebyly mu 13 měsíců vůbec vystavované faktury - nakonec si ještě stěžoval, protože chtěl mobil za 1,- Kč, ale tam je podmínka mít zaplacené poslední 3 faktury včas, které samozřejmě neměl, když ani nebyly vystavené... Takže čerpal služby celkem za cca 100 000, platit je nikdy nemusí a ještě si stěžuje )
U T-Mobilu znám zase zákaznici, která má 1000 volných minut kamkoli a platí jen tarif za BAV SE - nějakých 250Kč Taky chybička v konfiguraci...
A u jednoho kabelového ISP jsem viděl u domácnost, která měla tarif za cca 10 000 měsíčně za 350 Kč měsíčně - místo minimální rychlosti připojení měli 20Mbit/20Mbit GARANTOVANYCH s 24hodinovou HOTLINE linkou DDD
Takže chyby se dějí všude, protože všude pracují jenom lidi, ale není potřeba se čílit, protože jak chyba jednoduše vznikne - tak je i jednoduché ji napravit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 03. 2009 09:35

No, já nemám problém s tím přeplatkem, protože za 1) není velký (po prvním vyúčtování jsem O2 přestal užívat a hovorů na pevnou stejně tolik nemám) a za 2) mám to ADSL jako záložní připojení, takže mi nevadí ani jeho cena atd.
Problém mám s panem Goranem, případně podobně chytrýma, kteří zřejmě pracují u O2 a vidí jejich systém tarifů zevnitř a hned poznají každou chybičku systému.
Já jsem bohužel jen klient, který předpokládá, že velka nadnárodní firma udělá to, o co je požádána.
V případě O2 ro udělá po technické stránce - není tu lepší a spolehlivější dodavatel. Bohužel jejich administrativa odpovídá technické úrovni telefonních služeb Ufona.
Byl jsem na prodejně - od jisté doby spoléhám spíše na osobní kontakt, mám-li to po cestě (na lince bych stejně čekal 45 minut) - a tam, světe div se, na to koukali jak vrány, jako že vůbec netuší, jak to je možné, když v systému vidí 300 volných minut aktivních, ale zároveň účtovaných.
Tak reklamaci přijali, peníze asi dostanu a Vám v O2 přeji hodně štěstí. Kdybyste byl jen klient, tak byste se asi tak neradoval z toho, že podobnou chybu (nebo "chybu") mohl systém dělat u dalších tisíců lidí.
A Vám všem tu děkuji, protože kdybyste mě nenavedli na pravou cestu, tak bych rok doplácel tu 4 tu 40 korun Telekomu zbytečně, protože bych nikdy nepřišel na to, že nabídka byla korektní, ale holt mají blbý administrativní systém, který při každé změně znamená potenciální problém (osobní a ne první zkušenost).
Takže na závěr shrnuto, otrávený jsem z toho, že u O2 musím smluvní vztah vylaďovat reklamacemi (a mám to podle Vás dokonce předpokládat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2009 16:58

Jak daleko jste od ústředny? V Krušných horách nám to šlo ve vzdálenosti 5550 metrů, samé nadzemní vedení (takže nic moc kvalita kabelů) cca 800 kbit/s down a cca 90 kbit/s up.
Je ale pravda, že ten jejich stroj zahlásil, že to tam provozovat jde. Jen jsme pak řešili asi dva týdny, než nás dali na jiný pár, protože na tom prvním se stroj spletl a moc to nešlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  20. 03. 2009 12:00

velke naklady...co si pod tim predstavujes...vetsina IPS sice brbla, ale vesmes zkousne vlastni zarizeni, ktere se da pro 2,4G sehnat uz za cca. 1400 a za 1600 pro 5Ghz.Samozrejme outdoor,napajeni po Ethernetu.
Zajimalo by me vic jak je to u tebe atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ttx  |  19. 03. 2009 17:33

Tyjo já měl poslední dvě linky zavedený pokaždý během 2 dnů + 1 den na aktivaci ADSL, tak se nestačím divit, jak to někde může jít krásně rychle a někde to nezvládnou za čtvrt roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  19. 03. 2009 21:14

A to je to v Praze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Húúú  |  19. 03. 2009 12:14

za těch 500,- ale po roce to ztušim. Jestli teda nenabídnou něco rozumnějšího než těch jejich pohádkových 899,- Ideální by byly ty 3 stovky a minuty ať si nechaj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  19. 03. 2009 23:30

To jsem již psal úplně nahoře Za 500 Kč bych to bral, pokud by ty minuty byli do celé sítě O2 (tedy i na mobily).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 03. 2009 11:36

Třeba za měsíc zase klesnou na 500,- jako na podzim. Já jsem to koupil na chatu a pak to pacholci zlevnili ještě o 100,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  19. 03. 2009 11:34

Dřív to nabízeli za 500Kč a volné minuty jsou stejně nepoužítelné, leda tak pro volání na úřady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 03. 2009 16:55

Je pravda, že na konci října to bylo za 500 Kč. Takže tahle pohádka asi nejde k dobrým koncům. Navíc - sice to oficiálně končilo 25. října (myslím), ale když šlo o zrušení existujícího ADSL nebo možnost přechodu od konkurence, tak byli schopni nabídku udělat i po této lhůtě. Modem přes e-shop byl tehdy za 1 korunu. Také zhoršení, pokud nenabízejí nějaký super nový typ. Mám ten bílý Huawei 520.
ALE - BACHA - na podzim v tom byl jeden háček, tedy spíše hák. V tom nebylo žádných 300 minut ZDARMA. Pevnou a ADSL za uvedenou cenu (v mém případě necelých 500 Kč) máte jen tehdy, když NEVOLÁTE! Nikdo totiž nedostal balíček za cenu 500 Kč a k tomu bonus/dárek 300 minut navíc na pevnou. Dostali jsme ADSL za plnou cenu a slevu ve výši ceny 300 minut na pevnou.
Opět trochu podivný jazyk reklamních kouzelníků najatých Telekomem. Dost jsem se 2x za sebou divil, proč byl účet přes 600 Kč, když jsem zdaleka neprovolal na pevnou 300 minut. A ejhle, vyúčtování ukázalo malé reklamní kouzlo.
Tak chci věřit, že teď sice zaplatíte 600 Kč, ale dokud neprovoláte 300 minut na pevnou, tak se ta cena ani nehne.
Dejte případně vědět, jak to je doopravdy. Pozdim byl jasný, můžu ukázat i vyúčtování, kde je to rozepsáno.
Tak má Telekom utrum, volám zase přes VOIP 802.CZ a hotovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  19. 03. 2009 17:11

Ale no tak, jistěže se jednalo o balíček DUO za 500 Kč = internet a na pevné lince 300 minut do pevné sítě v ČR. Pokud minuty nemáte, reklamujte ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  19. 03. 2009 22:05

Tak to nevim co Vam kdo uctuje. Ja mam za pet set jak internet tak 300 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor