Server Waypoint vyzpovídal šéfa společnosti Niantic, Johna Hankeho, která stojí za mobilní hrou Pokémon Go. John Hanke v rozhovoru odhalil některé detaily ze začátků této mobilní hry, a také poodkryl plány pro blízkou budoucnost.
Hra Pokémon Go byla spuštěna v červenci loňského roku, a v začátcích se hra potýkala s velkými problémy s připojením. Díky velkému zájmu hráčů z celého světa, který překonal veškerá očekávání, ladil Niantic serverovou část místo toho, aby do hry integroval nové herní režimy. Hanke potvrdil, že nebýt problémů při startu hry, již nyní by bylo v Pokémon Go integrováno obchodování s pokémony nebo skutečný PvP režim v reálném čase.
A právě vyměňování pokémonů a multiplayer s „živými“ protivníky by měly do hry již brzy přibýt. Spekuluje se o tom sice již poměrně delší dobu, ovšem až nyní se k celé situaci vyjádřil někdo ze společnosti Niantic. Hanke také potvrdil, že se ve hře brzy dočkáme 2. generace pokémonů. Část z nich byla uvolněna již koncem loňského roku v podobě Baby pokémonů, zbytek „příšerek“ by se měl do hry dostat v krátkodobém výhledu.
Hanke vidí budoucnost Pokémon Go v Eventech, tj. v krátkodobých akcích s různými bonusy, mezi něž patří i výskyt specifických druhů pokémonů. Loni byl připraven event v průběhu amerického Díkuvzdání a Vánoc, v letošním roce se první Event točil okolo období Valentýna.
John Hanke dále dodává: „Minulý rok nám zajistil financování, však víte, opravdu do nekonečna. To co se však do hry nevrátí, je původní tracker. Samotný tracker vyplňuje v produktu určité potřeby, ovšem mnohem zajímavější záležitostí je pro mě vytvořit bohatší svět a přidat více možností, jak interagovat s novými druhy objektů v herním světě“.
John Hanke vystoupí i na veletrhu v Barceloně, 28. února promluví na Keynote 7: The Content Gold Rush, od 17:00 hod. Možná, že právě zde nastíní další směřování hry Pokémon Go.
Zdroj Waypoint