Pořizujete si u Oskara tarif? Raději se dobře informujte (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

RSK  |  12. 12. 2003 03:18

To mně zas udelala neinformovanost operatoru ztrátu přejít ze standartni oskarty na volaní po 5minute zdarma.Za to bych celou sít ukřižoval,tohle jsem od oskara nečekal,na to že je pro mně nejlepší operátor současnosti u nás by si to neměl dovolit.Tvé služby aspoň dodatečně zprovoznily,me to teprve po pul roce vysvetlil az jeden operator,skutku odbornik proc a jak to melo byt,za operatoři udelali chyby a nebylo jin jen 2či 3,bylo jich 5,nebo6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiKy  |  07. 12. 2003 09:24

Neznáte nějakej email na oskara kde bych se  mohl zeptat na nějaký skutečnosti ? psal sem už několikrát na oskar@oskar.cz a ještě ani jednou se mi neozvali. dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas Pipek  |  04. 12. 2003 03:08

RAD BYCH SE PODELIL SE SVÍMY ZAŽITKY, ALE ASI TO MOC NIKOHO NEZAJÍMA, JA MEL PROBLEM POKAZDÉ, HLAVNE OHLEDNE ZVÍHODNĚNÉMU TELZATO ŽE JSTE U OSKARA 2ROKY. UZ OSKARA NECHCI NIKDY A AZ ME SKONČÍ  JEHO UVAZEK ODEJDU A AT SE PODELA ALE DALŠÍM LIDEM HO NEDOPORUČÍM, CO VOLANÍ? CO DATA? JE DRAŠÍ NEZ OSKATANÍ, AZ RADEJI PREMYSLÍ, VYM MOC FILOZOFUJU ALE BOHUZEL REALITA JE PRAVDOU, OSKAR BYL VYHODNÍ, TET UZ JEN JEHO OPERATOŘY DOBRÉ JMENO OSKARA TOTALNE ZNIČILY!! NEMAM STÍM JEN JA ZAŽITKY ALE PLNO MÍCH ZNAMÍCH,

NAPŘÍKALD V ROCE 2001 SEM V PROSINCI VOLAL ŽE CHCI PREJÍT NA TRAIF  DOHODA S OSKAREM, A PTAL SEM SE NA JAK DLOUHO MAM SMLOUVU, BYLO ME ŘECENO ŽE NA DVA ROKY /UPOZORNUJU ŽE OFICIALNE TO MELO BYT NA 3ROKY! / NA TOTO SEM SE PTAL!! A BYL ME ŘECENO ŽE MESÍC PROSINEC A ROK 2001 SE ME ZAPOCÍTAVA JAKO CELÍ ROK , POTE CO SEM SI PO DVOU LETECH CHTEL OSKARA ZRUSIT BYLO ME NAPRED ŘECENO ŽE MUZU ALE PO 14DNECH ME DRUHY OPARATOR ŘEKL ŽE PROSTE NE A ŽE SEM VAZAN NA TRI ROKY, ANO SLOVO JE PROTI SLOVU ALE TOTO ME VYTOČILO UZ NATOLIK Z MÍRY ŽE CELÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY OSKARA SKOUMA MUJ PRAVNÍK KTERY POTE TAKÉ ZAREAGUJE, A DOPORUČÍ NEJSNAŽŠÍ VARIANTU. STALA SE TOTIŠ TAKOVA NEZBYTNA VEC, KDYS SEM CHTEL VEDET KDO  SEMNOU SMLOUVU TENKRAT PRED 2ROKY UZAVÍRAL TAK TOHO ČLOVEKA NEMOHLY NAJÍT V DATABAZI, TAKŽE KDYS UZ V OSKAROVY MAJÍ TAKOVÍDLE BORDEL TAK SEM VLASTNE S NIKÝM NIC NEUZAVŘEL NE?

OVŠEM POČKAM SI NA DOPORUENÍ PRAVNÍKA, S POZDRAVEM ZDAR AT ZIJE OSKAR!!

 

PS: OMLOUVAM SE ZA CHYBY JSEM DISLEKTIK DÍK.A SORY ZA TENTO ČLANEK OSKAROVÍM PŘÍVRŽENCUM,, DŘÍVE SEM JIM BYL TAKÉ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 12. 2003 00:49

Oskara pouzivam uz pekne dlouho a kolikrat sem se setkal s tim ze operator tvrdil neco jineho, dalsi taky a v kamenym krame uz uplne neco jinyho. To ze si protireci se da obcas i vyzuit, protoze se clovek aspon kdyz chce dovola svyho prava s tim ze mu to minule operator tvrdil a oskar je dost benevolentni a tak se to vetsinou uzna,coz je od nich pekny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miluna  |  03. 12. 2003 20:29


Jestli se vám nechce po zavolání na oskarlinku proklikávat nabídkou a chcete mluvit s živým člověkem stačí od počátku mačkat nulu



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AngelS55  |  03. 12. 2003 18:34

Včera jsem aktivoval GPRS na několik našich telefonů,  k operátorovi (konkrétně operátorce) jsem se dostal ihned, zeptala se mě na čísla na která chci službu aktivovat a na typy telefonů, potom mi popřála hezký den a rozloučila se. Do pěti minut dorazily na všechny telefony konfigurační SMSky a do dvou hodin už na všech běžela data. Takhle si představuji profesionální fungování operátora a s takovým jsem se také vždy u Oskara setkal, vždy jsem se dovolal na operátora rychle a bez problémů a vždy vyřešil moje požadavky k mé spokojenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladis2  |  03. 12. 2003 05:30

Ty tvoje slinty číst,to je něco.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  03. 12. 2003 00:59

Vážený Marku Hajne, nemáš pravdu, že operátoři infolinky, prodavači Oskara, atp., jsou taky jen lidé. Nejsou! Jsou firma a to je obrovský rozdíl. Oni zpravidla nezodpovidají za to, so říkají, dělají. Mají to dáno příkazem shůry. A pokud je to jejich osobní chyba, opět za to může Oskar, že nabral takové pitomce (omlouvám se čtenářům za užití tohoto výrazu, ale je velmi příhodný)! S Vaším rčením by jsi mohl mluvit s opertátorem nahluchlý, koktavým, mohl by místo autobusu přijet žebřiňák, a zahr. poštu doručovat osobně jeden chromý pošťák! A všichni jsou to jen lidé! Ne, oni už ze zákona nejsou lidé, ale právní firma, která nesmí (na rozdíl od nás zákazníků) mít žádné chyby. Vemte to z jiné strany: Která fy bude mít víc zákazníků, Ta s chybami, n. bezchybná? a Ty by jsi šel za kterou? My zákazníci musíme tvrdě (ne hrubě) požadovat svoje, vždyť si za to platíme! Vemte to ještě z jiného úhlu: Odpustí nám oni něco, Nám neinformovaným, neznalým zákonů. Oni mají placené právníky, aby po nás šli! Takže ůti" lidé jsme my, ne oni. Proto vzhůru na ně! 
  Taky se navzájem nenapadejte. Není to důstojné rozumných lidí. Vše lze řešit klidnou výměnou názorů, dotazem a odpovědí, bez napadání, osočování, o nadávkách (i nevulgárních) nemluvě. Jestliže si někdo stěžuje na operátora, neznamená to, že je špatný (ten operátor) ), jen jsme upozorněni, varováni, ev. dotázáni. 
Považuji tuto chvíli za vhodné vyjádřit objektivní posouzení našich mobilních operátorů (zejména pro potenciální a začínající a rozvažující mobilisty).
1) Oskar: Vhodný jen pro málo volající a jen pro volání a SMS. Proč? I.) Málo doplňujících služeb (banky, lokace, navigace, ad.). Pokud vůbec některé fungují, pak na velmi nízké úrovni. Velmi, velmi slabá podpora infolinky. potřebujete-li pomoci na infolince, ještě nedávno se ozývalo. "Váš hovor je důležitý, nezavěšujte". Pěkné, ale nesmělo by to trvat téměř vždy déle než hodinu (pak se hovor vypíná automaticky). Rovněž operační doba operátora infolinky je velmi nedostatečná (8-20). Já třeba pracuji hlavně v noci, kdy mi neporadí spící kamarádi (bohužel ani spící Oskar). Velmi nešťastné.
2) Eurotel: Jakž takž, ale drahý ve všech směrech a v některých službách občas zaostává. Mohu posuzovat jen z jeho nabídky služeb, nemohu soudit spolehlivost, ochotu a další mezilidské faktory.
Nevyužívám jeho služeb.
3) T-Mobile: Jasná jednička. Ovšem zdaleka není dokonalý. V internetu za paušál zaspal (ale už jede, a řekl bych že je lepší než ET), problémy s infolinkou jsou také, vyzvedávám speciální datovou infolinku, služby velmi vyspělé, ceny nejnížší (globálně), nikoliv však nízké, fundovanost a ochota personálu (na prodejnách) na velmi slušné úrovni (až na výjimky), odbornost a v poslední době i úroveň operátorů stále horší, ale po několikerém vytočení narazíte na správného informátora (),(kdo to má stále vytáčet a přepínat "0" a "*"; kde jsou ty časy, kdy to operátor zvedl okamžitě bez mezivolby, k čemu je vyspělá technika, když infoautomat degraduje hlasové vytáčení!).
Pokud jste vydrželi až sem, gratuluji (já to musel psát 2x, nechtíc jsem to vymazal). JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  03. 12. 2003 09:13

To je fakt průjem.... Hlavně u TM - je sice jednička, ale jak to čtu dál, tak zase tak slavné to není, co? Mimochodem, ještě se mi nestalo, že bych se na Oskara nedovolal přes víkend nebo v noci? Mám na mysli živého operátora... Co máte za tarif? nebo Oskartu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang-oh-slav  |  03. 12. 2003 09:56

reknu ti to dvema okridlenymi hesly:
nikdo neni dokonaly ale jednooky mezi slepymi kralem  

na druhou stranu oskar nabizi tem lidem jen to co si zaplatili a kvalita neni jeho prodejnim argumentem, tou je a asi jeste dlouho bude cena (jednou se to muze zmenit, ale zrejme az po prodeji nejakemu svetovemu operatorovi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T39 Lover  |  03. 12. 2003 16:48

 A pak ses probudil s rukou v nocniku co? O nocnim volani na infolinku si muzu nechat leda tak zdat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 12. 2003 18:35

No, není tak docela pravda.
Já už jsem o tom slyšel několikrát.
Myslím, že dokonce dejvidek tu na MM psal, že to jde, ale kecal bych.

Vím ale, že v diskusích už několik lidí tvrdilo, že na infolinku Oskara volali v noci.

Tak nevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T39 Lover  |  03. 12. 2003 22:55

Mno, to je jako ten vtip, že si lékař povídá s pacientem i hodinu po jeho smrti...

Docela o tom pochybuju, že by se tam někdo mohl dovolat..maximálně na nějakou linku blokování SIMek nebo na linku pro významné zákazníky.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  04. 12. 2003 12:41

Na infolinku Oskara se dá v noci dovolat. nechápu, co tu furt řešíte. Stačí v menu zmáčknout nulu a potvrdit jedničkou. Tel číslo *007. Stačí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 12. 2003 18:50

V některých bodech máte pravdu, až po slovo "Považuji", pak už bych to tolik nebral, to je hodně subjektivní.

Pokud bychom se všichni chovali podle toho co píšete v první části příspěvku, strhla by se děsná řež mezi zákazníky a firmami. Myslím, že náš trh je vlivem miulého režimu velmi specifický a to díky povaze lidí tady. Bude ještě potřeba nějakou dobu, než se tu změní mentalita natolik, aby spolu začali firmy a zákaznící normálně slušně komunikovat.
Přijde mi, že teď je to o tom, aby jeden druhého co nejvíc odrbal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Von Helkovitz  |  02. 12. 2003 23:31

Oskara mám rád a je to vcelku dobrej operátor, ale ty jeho zaměstanci mi někdy lezou pěkně krkem. Momentálně mám díky jedný "krávě" na Oskarkontaktu u Oskara v "zástavě" pět tisíc na aktivaci roamingu, který do Vánoc zcela určitě neuvidím. Chtěl jsem si zaktivovat roaming, ale ten mi ta dívčina na lince nechtěla zapnout bez složení zálohy pěti litrů. Ačkoliv jsem jí tvrdil, že by se to mělo řídit podle splátkového kalendáře, ona tam viděla jen poslední datum aktivace nového tarifu (přecházel jsem totiž z jednoho na druhý) a už neviděla, že jsem předtím skoro roko v pořádku platil fraktury!! I když jsem jí to tvrdil, tak nepolevila. Peníze jsem složil, zavolal znova o zaktivování a slyším: ano..vidím, že to tady máte v pořádku, že jste platil faktury déle než šest měsíců, můžeme to ihned zaktivovat.... !!!! V tu chvíli se mi otevřela kudla v kapse, jak se říká. Ale co se dá dělat, blbci jsou všude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub MÍŠA  |  02. 12. 2003 19:55

Ať to nepíšu znova, tady je odkaz do fóra: http://www.mobilmania.cz/forum/SubChild.asp?Qst=16975&Main=64

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  02. 12. 2003 20:41

Ja osobne delam promo pro Oskara a musim priznat, ze i mne obcas zarazi info z infolinky. Jiz nekolikrat se mne stalo, ze jsem musel sdelovat informaci operatorce ja.

Doporucuji chodit za promotery, maji vzdy nejaktualnejsi info. Treba za mnou Rad objednam, zaridim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  03. 12. 2003 11:45

Tak se pochlub. Odkud jsi a kde te najdeme?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 12. 2003 14:49

2Majk:
Přesně tak.
Pošlete mi prosím na mejl kontakt na Vás, myslím, že by se mi občas mohl hodit.

Předem děkuji

Marek Hajn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  02. 12. 2003 19:15

Lidé od Oskara jsou opravdu hrozní! Dnes jsem měl menší problém s Oskartou a propadnutím kreditu a slečna v Oskarově obchodě na Václaváku ani nevěděla, že někdy existovala nějaká vánoční Oskarta natož aby mi řekla, co jsem potřeboval. Infolinky jsou ještě horší, před nedávnem mi operátor usilovně tvrdil, že volné minuty u tarifu Slyším vás platí i pro datové přenosy ( neplatily a přišel účet na 2 litry ). Chybu uznali až když jsem si nahrál stejnou odpověď jiného operátora a poslal jim to...Můžou mít sebelepší služby, ale tohle je někdy moc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:45

2Johny: Faktura na 2000,- u Slyším Vás? A to jsi měl zálohu tak vysokou? To jsi SMSkoval jako o život né? Hehe, to je blbost

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  02. 12. 2003 18:36

a poučení je: "budete-li chtít něco zjisti, zavolejte na infolinku 5× a dostanete-li 3 a více shodné odpovědi, považujte to za správné, dostanete-li různé odpovědi, tak se ptejte oficiálně na mailu, dostanete-li různé odpovědi, z nichž jedna z nich vám vyhovuje, tak si nechte od dotyčné osoby toto vyjádření poslat e-mailem a při případné reklamaci to uplatněte. V každém případě si pište vždy kdy jste s kým mluvili (některé telefony umožňují i nahrávání hovoru, to už jsem také u jednoho operátora použil)". Toto poučení platí pro všechny operátory, není to jen u Oskara, stejné zkušenosti mám s Peagasem (tehdy ještě ne T-mobile) a Eurotelem, zejména jedná-li se o nové či nestandardní otázky, které ještě nestačily "probublat" helpdeskem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  02. 12. 2003 15:53

Co to tady resite? Ja si taky nedavno koupil T610 a taky mi nikdo balicek MMS nenabidl a je mi to uprimne fuk, protoze bych je stejne nemel komu poslat a i kdybych mel, stejne bych je neposilal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cheche  |  02. 12. 2003 16:07

A kdyby jsi sem tic nepsal, taky by se nic nestalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 16:38

A zase jsou tací, jako třeba já, kteří mají MMS komu psoílat a pokud je tu možnost MMS zdarma, tak proč ji nevzužít?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 15:05

!!! Nová informace !!!

Pořád si řikám, líná hudba holé neštěstí.
Právě jsem již potřeti volal kvůli tomuto problému na infolinku Oskara, kde jsem operátorovi znovu popsal co se stalo a on mi sdělil, že není problém toto zvýhodnění dodatečně aktivovat. Nakonec mi to aktivoval a od dalšího zůčtovacího období budu mít Moje MMS na rok zdarma.

Docela mě zaráží, že dva operátoři to nemohlii udělat a jeden ano.

No, hlavně že to dobře dopadlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  02. 12. 2003 16:27

Asi si přečetli tuhle diskusi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 16:47

Je to možné...

Spíš si myslím, že dodatečná aktivace není problém, to ale ti předchozí dva operátoři nevěděli. Měl jsem štěstí, že jsem teď narazil na zkušenějšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  02. 12. 2003 19:09

Tak to Vam uprimne gratuluju, to by se Vam u Eurotelu stat nemohlo - mel byste smulu a basta!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 19:48

Děkuji.
Nemyslím si, že by to u Eurotelu bylo tak hrozné. Záleží na konkrétním případu a jeho okolnostech. A to u všech tří operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loco  |  02. 12. 2003 15:01

Oskar me nemichl hned 3x.

pokud chci mluvit s operatorem na jeho infolince, tak temer nemam sanci a musim se hluboce zanorovat do nabidek, ktere mi dava "plechova huba", abych vubec slysel tu vytouzenou hlasku "pokud si prejete prepojit na operatora..."

Poridil jsem si tarif Nezavesuj + T610, zenska mi v prodejne nastavila pozdejsi nez nejblizsi zuctovaci obdobi, takze kdyz jsem tarif obratem rusil, slo to provest az k nastavenemu zuctovacimu obdobi (10 dni jsem musel tarif platit navic, aspon ze ty volne minuty zustaly, o ty jsem ale nestal).

Pak se mi na fakture objevil jakysi zahadny poplatek z prodleni ve vysi 14 Kc. Volam na infolinku a pry jsem tu prvni vystavenou fakturu nezaplatil. Mne ale zadna neprisla!!! Kdyz jsem ji to rikal, odpovedela, ze to neni jejich problem, ze si to mam vyridit na poste, kdyz mi to nedorucili. Tech 14 Kc mi za to nestalo, takze jsem je zaplatil.

Sice se mi teda ta T610 o 3 stovky prodrazila, ale i tak to byl dobry kup. A Oskar? Diky, nechci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Objektivní  |  02. 12. 2003 15:42

Ty jsi právě ten, kterej může tak akorát držet hubu! Typicky českej vychcan. Na to, aby sis od Oskara vzal telefon s tím nejvyšším tarifem za co nejnižší cenu - na to je Ti Oskar dobrý. Ale jinak bys ho prý nikdy nechtěl! Ty jsi ale chudák viď !  A ještě Tě štve, že jsi musel připlatit tři stovky. Nad tím opravdu zůstává rozum stát. Přál bych Ti, aby se Ti ten telefon brzy pos.al !  Ale což vychcánci a duševní chudáčci jsou taky lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:42

2Loco: Účtovací období je věcí operátora, má jich víc aby eliminoval stav, kdy se k jednomu dni bude tiskonout 90% faktur. To že ti nikdo nedal fakturační období vybrat není chyba operátora, je to prostě tak dané. Když si bereš úvěr, nikdo se tě neptá, ke kterému datu chceš platit....atd

dejv

PS. Jinak nevim proč si stěžuješ, zajisté máš tak dobrého operátora, že mobil musíš kupovat u druhého, hehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mungo  |  14. 12. 2003 10:54

Pokud by jsi si přečetl Všeobecné podmínky,konkrétně stať,kde se mluví o fakturaci za služby a doručování faktur,tak by jsi nepsal takové kraviny.Jenže při skutečnosti,že jsi paušál okamžitě rušil,se ani nedivím,že jsi tak hloupej,že uzavíráš smlouvu aníž by jsi si přečetl podmínky smlouvy(všeobecné podmínky).Tím,že jsi sim kartu začal používat,tak dáváš na zřetel,že souhlasíš se VP.Ale nic si z toho nedělej,takových tupců,co si myslí,že OSKAR přikládá ke SIMkám různé materiály(všeobecné podmínky,návod na používání služeb)jen,aby plundroval naše lesy je více.Lidé si myslí,že tím,že nepodepisují žádné papíry u OSKARA,tak asi neuzavírají žádnou smlouvu,ale smlouva se uzavírá a nevidím problém v tom,že si před uzavřením jakékoliv smlouvy přečtu její podmínky.Jenže to už je na IQ každého jedince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 12. 2003 14:37

Myslím, že by Oskar mohl reklamaci uznat, už jen z důvodu, že má bohužel nejhorší infolinku. Pro případné rýpaly mohu uvést, že se ve společnosti starám o mobilní telefony a že používáme 2 operátory současně a od třetího jsme odešli. Každý z operátorů má nějaké nedostatky. Mezi oskarovi bohužel patří infolinka, což se nedávno nepřímo potvrdilo i při jejich interním průzkumu. Tyto informace mi potrvzují i další lidé, kteří se starají o mobilní telefony ve firmách. Zcela úmyslně píši o firmách, protože k jednotlivým klientům se vždy chovají ještě o stupínek hůř. Z toho důvodu by Oskar mohl uznat své nedostatky a vyhovět při reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iceman  |  02. 12. 2003 14:35

Vzdyt tato sluzba je prakticky nepouzitelna, kolik % pouzivanych mobilu ji asi podporuje, nehlede na otresnou kvalitu fotografii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Chamraď  |  02. 12. 2003 14:17

Pokud jde o akceptaci reklamace, tak vždy záleží čistě a pouze jenom na faktech.

Pokud však dotyčný pisatel příspěvku písemnou reklamaci skutečně podá a uvede v ní pravdivě veškeré skutečnosti (včetně toho, že mu aktivace nebyla provedena díky opomenutí nebo že mu ani nebyla nabídnuta), tak mu asi Český Mobil pravděpodobně tuto reklamaci uzná.

Rozhodující však bude, kde a kdy službu zakoupil a aktivoval, protože není podstatné, že někdo jiný to má aktivováno, ale zda si to dotyčný kupoval ve stejné době a stejným prodejním kanálem, zda splnil ostatní podmínky pro získání této marketingové slevy.

(Např. být řádně a včas platícím zákazníkem tarifního programu umožní získat vrácení složené zálohy po uplynutí potřebné lhůty, atd...),

Takže většinou, když někdo zjistí, že bohužel v něčem se jeho situace tak úplně přesně neshoduje, tak alespoň začne kolem sebe šířit poplašné zprávy a nebo dokonce začne vyhrožovat, že pokud mu reklamace nebude uznána, tak o tom napíše na MobilManii. 

No a my si o tom alespoň můžeme přečíst a oglosovat to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 15:19

Vše už je vyřešené, ale....

Pokud bych podal písemnou reklamaci, jak Oskarovi dokážu, že mi toto zvýhodnění opravdu nebylo nabídnuto?
I když tohle je zodpovězeno tím, že mi to operátor dodatečně aktivoval...

To, že to má aktivivané někdo jiný, jsem uvedl jako důkaz, že je to opravdu možné, kombinovat tyto dvě nabídky.
Splnit ostatní podmínky pro získání této slevy není problém. Musíte si koupit tarif nové generace, popřípadě k němu přidat zvýhodněný MMS telefon.

Já tu nešířím žádné poplašné zprávy, jen se snažím upozornit ostatní, že může k tomuto dojít a aby si na to dali pozor. V době kdy jsem bleskovku psal, mi dva operátoři na infolince tvrdili, že není možné tuto slevu dodatečně zavést.

Nicméně nakonec všechno dobře dopadlo a ukázalo se, že opravdu platí: Líná huba, holé neštěstí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:39

2Marek Hajn: Můžeš argumentovat právě tím, že někdo jiný za stejné peníze získal více, buď bude Oskar fér a nějak ti to doaktivuje nebo ti taky může napasat, že to už nejde, žádnej právní nárok na to nemáš, je to jen vůle operátora dá-li ti něco navíc. Nikde u paušálu není nic o tom, že by si tam musel dostat MMSky....

dejv

PS. Četl sem, už je to vyřešený

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivko  |  02. 12. 2003 14:11

Víte např. o tom, že jednou do roka máte nárok přejít na nižší tarif zdarma? A to např. i z tarifu nové generace na tarif Odepiš. Nikde jsem se tohle nedočetl, informovali mě o tom až na infolince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 12. 2003 14:43

Ivko, infolinkám nevěř !!!!!!!! Mě podvedli teda parádně a ne na jednom tarifu! Osrala nemám a ani nikdy nechci vidět, jsou tam podvodníci a lháři, machinujou s čím se dá ale hlavně jak se jim co hodí! Ověřeno snad 100x. Jaké mi nadělai problémy ani nezmiňuji! (raději).
Oskarovy super akce jsou stále k smíchu.
Jedeno zamyšlení.... dnes je na jeho stránkách věta:
OSKAR SE SNAŽÍ ZTLUMIT NÁRAZ VYŠŠÍ DPH.......
Ano, fakt! A víte vlastně vůbec jak?
Zcela jednoduše. Zruší vám od příštího roku kupony 400 kč a vyrobí nové 500 kč (nemluvím o DPH !!!! ale o nominálních nových - protinárazových a usnadňujících kuponech pro vaše provětrané peněženky). POZOR! OSKAR SE SNAŽÍ ZTLUMIT NÁRAZ VYŠŠÍ DPH ! Velmi rafinované až nechutné vymlacování peněz, že? Lžou. A kdo nevěří, ať začne uvažovat o jeho - nevím jak to nazvat  "vychcanosti".
Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 15:12

Mobi, už byste toho vážně mohl nechat.
Chápu, že Vás Oskar naštval, ale už jste to na MobilManii rozmázl tolikrát, že to spíš obtěžuje než někoho zajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 12. 2003 15:17

Marku Ok, jen se snažím neustále varovat před tímto operátorem. Ty moje zkušenosti, nejsou jen totiž moje !!!! a pokud se to veřejnost nedozví, tak na to doplatí, protože veřejnost nechce vědět a vidět, ale to je zlé, hodně zlé.... Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 15:25

Já to chápu.
Tak proč si prostě nesednete a nenapíšete článek, ve kterém přesně popíšete svoje zkušenosti s Oskarem?
Pošlete to Marku Lutonskému a buď Vám to vydá nebo ne.
Za pokus nic nedáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 12. 2003 15:33

Dobře, napíšu, slibuji to tady všem, že článek o největším podrazákovi napíšu a napíšu ho objektivně, pohledem obyčejného člověka.
Druhá věc ovšem je, jestli mi ho Pan Lutonský otiskne (tvrdou realitu a pravdu asi velmi těžko). Ale aspoň si v redakci počtete. Díky za tip ! Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 12. 2003 10:37

Pokud o clanku vazne uvazujete, rad bych vam s nim pomoh a dodal dalsi SPATNE ZKUSENOSTI aby to uz opravdu stalo za to. Oskara mam jako druhy cislo od jeho "vzniku", drzim ho jen kvuli cenam. Tech potizi a problemu, svinaren, klamavych reklam, spatneho uctovani mam uz ale tak akorat(jeden z mala prikladu-delal sem si driv poznamky kvuli volnym minutam,abych je nepretah, oni poslali fakturu na xxxxkc ze sem volal na tri cisla! Poznamky vsak ukazaly na cislo jedno a konkretni provolany cas. Nasledovaly reklamace, dohady a nakonec uznani chyby.Kdo by myslel ze uz to znova neudelali, udelal by chybu!)A takhle bych moh pokracovat hodne dlouho.....Jestlize budete mit chut a zajem, klidne se ozvete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 12. 2003 19:58

Doufám, že ten článek napíšete a ať už vám ho vezmou nebo ne (záleží na tom, jak budete objektivní), zde v diskuzi těch off-topic výlevů nadobro necháte. Protože a) tím zaťežujete jinak přinosné diskuse a b) jste dost mimo. Co se týká kuponů - Oskar sice nabídnul kupony za 500 (protože zákazníci za stejnou cenu provolají více, tak aby je nemuseli tak často kupovat), ale umožnil dobíjet i za 200 Kč s tím, že se prodlouží platnost karty. Kromě toho dotuje kupony koupené v tomto roce, i když dobijete po pár měsících (IMHO můžete tak udělat později než u ostatních operátorů) a navyšuje kredit na přelomu roku (což dělají i jiní, možná to je dáno zákonem, i když to již nevím jistě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa I. řečený zákeřný  |  03. 12. 2003 08:26

Ja mam s Oskarem dobre zkusenosti, nemuzu si nejak zvlast stezovat a platim mu pres 2 tisice mesicne. Navic s tema kuponama dela to same co ostatni operatori, prida 17% kreditu k castce, kterou budete mit pri prechodu na Novy rok a navic jeste 17% pri dobiti starymi kupony, ktere jsou v prodeji do konce tohohle roku. To jiny operatori ani nedelaji. Tak se nauc cist TUPCE  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 12. 2003 10:45

Mobimu nenadávejte. Je jen naštvaný. Ale možná sám se postaral o naplnění hesla - jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 15:11

Víte to jistě? Docela by mě to zajímalo, jestli to tak opravdu je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivko  |  02. 12. 2003 15:37

Jistě to samozřejmě nevím, ale protože hodlám dočasně využít akce Eurotelu a pořídit si tarif DATA Nonstop, tak jsem se na infolince Oskara zeptal, jestli mohu nějak dočasně pozastavit služby Oskara, protože hodlám odcestovat. Operátorka mi sdělila, ať přejdu na Oskartu, ale vysvětlil jsem jí, že nechci kartu nabíjet, a že budu mimo republiku déle jak 6 měsíců. Tak mi řekla, ať přejdu na nižší tarif "Odepiš", že je to jednou do roka zdarma. Prostě mi řekla, že jednou do roka mohu požádat o snížení tarifu zdarma. Hned to chtěla i provést, ale řekl jsem, že to ještě není tak akutní. Budu o to žádat cca příští týden, ale nejprve si řádně zapíšu jméno operátora a nejlépe bych si i nahrál to co mi operátor řekne, abych pak mohl případně uplatnit reklamaci. U Oskara mi toho už řekli....., ale pak skutek utek!   Budu určitě všechny informovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivko  |  02. 12. 2003 15:37

Jistě to samozřejmě nevím, ale protože hodlám dočasně využít akce Eurotelu a pořídit si tarif DATA Nonstop, tak jsem se na infolince Oskara zeptal, jestli mohu nějak dočasně pozastavit služby Oskara, protože hodlám odcestovat. Operátorka mi sdělila, ať přejdu na Oskartu, ale vysvětlil jsem jí, že nechci kartu nabíjet, a že budu mimo republiku déle jak 6 měsíců. Tak mi řekla, ať přejdu na nižší tarif "Odepiš", že je to jednou do roka zdarma. Prostě mi řekla, že jednou do roka mohu požádat o snížení tarifu zdarma. Hned to chtěla i provést, ale řekl jsem, že to ještě není tak akutní. Budu o to žádat cca příští týden, ale nejprve si řádně zapíšu jméno operátora a nejlépe bych si i nahrál to co mi operátor řekne, abych pak mohl případně uplatnit reklamaci. U Oskara mi toho už řekli....., ale pak skutek utek!   Budu určitě všechny informovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub MÍŠA  |  02. 12. 2003 19:33

Taky se teda přidám:

V srpnu jsem si u Oskara koupil nový telefon za zvýhodněnou cenu spolu s tarifem Povídej (střední - za 600 Kč/měs.), tzn. musím využívat tento tarif min. 5 měsíců. Stejná cena telefonu platí také pro tarif Mezi námi (550 Kč/měs.).

Protože se u mě změnila struktura volání (90% hovorů Oskar a 330 SMS měsíčně na Oskara), chtěl jsem přejít na právě na tarif Mezi námi. Ptal jsem se na poplatky ohledně přechodu v Oskarshopu v Ostravě a 3x na infolince.
Vždy jsem dostal stejnou odpověď: Přechod na srovnatelný nebo vyšší tarif je zdarma i u dotovaných telefonů před vypršením závazku.

1.11. jsem teda zavolal na Oskarlinku se žádostí o změnu tarifu. Operátor mi potvrdil, že tato změna bude opravdu zadarmo a proběhne k nejbližšímu účetnímu období - 10.11.2003, prý ji zadal do systému. Poděkoval jsem operátorovi za ochotu a čekal. 10. listopadu jsem se pro jistotu podíval do internetové samoobsluhy, abych si zkontroloval, jaký mám tarif. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že mám stále tarif Povídej.

Okamžitě jsem volal na Oskarlinku, prý tam žádný požadavek na změnu tarifu nemají. Ale operátorka byla ochotná a nabídla mi změnu účetního období k 16. dni v měsíci a změnu tarifu. Tohle jsem odmítl, znamenalo by to pro mě jenom problémy. Ptal jsem se na jiné možnosti - chtěl jsem tarif změnit dodatečně, je to přece jenom Oskarova chyba. Písemnou reklamaci prý nemá smysl podávat.

Přesto jsem sedl k PC a reklamaci napsal. Po 14 dnech mi přišla odpověď, že reklamace se zamítá, že by šlo o přechod na nižší tarif a přišel bych tak o volací zálohu 1500 Kč. Nenechal jsem si to líbit a hned volal na Oskarlinku znovu. Nejdříve jsem položil operátorce obecný dotaz ohledně této změny tarifu. Prý je to samozřejmě možné a nabídla mi změnu k nejbližšímu účetnímu období. V tom případě jsem ji požádal o okamžité spojení s vedoucím směny. Po krátkém odmlčení mi sdělila, že to bohužel není možné a začala řešit problém sama. Protože bylo těsně před 20:00, kdy Oskarlinka končí, slíbila, že se hned druhý den ráno spojí s reklamačním oddělením a všechno zařídí.

Druhý den ráno v 8:04 mi volala, že se omlouvá, že jde opravdu o přechod na nižší tarif (má o 50 Kč nižší paušál), i když telefon je k němu za stejnou cenu. Prý že mám smůlu.

To nejlepší nakonec - kdybych si změnu tarifu neověřil, volám celý měsíc s tím dojmem, že mám úplně jiný tarif s odlišnými cenami a zaplatil bych přibližně o 1000 Kč víc. A to jenom proto, že jejich operátoři jsou neschopní, zvlášť ten první, který požadavek do systému zadával. Jestli ho zrušili dodatečně, mohli mě o tom aspoň informovat. Ale nic. Podotýkám, že všechny hovory na Oskarlince jsou archivovány, takže není problém si můj požadavek zpětně dohledat.

Poradíte prosím někdo, jaké mám možnosti - podat novou reklamaci? Podat stížnost k Oskarovi (a komu přesně)? A nebo stížnost na Český telekomunikační úřad?

Díky moc za rady a omlouvám se za tu délku.

Jakub MÍŠA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:36

2Jakub Míša: Popisování takového problému do diskuse ničemu nepomůže, pomůže tohle napsat na reklamační oddělení. To je jediná možnost. Pochybuji, že ČTU bude řešit chybu operátora (oskarlinky).

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 12. 2003 10:46

TAdy jde ale o to, ze s tim prave nedela nikdo nic, at uz CTU nebo kdokoliv jiny. A pak to vypada tak jak to vypada.Akorat z nas tahaji prachy a delaji voli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tupoun  |  03. 12. 2003 15:28

Odvolavat se muzes kam chces, ale dokud nebudes cist podminky, tak Ti to je kamarade stejne k h.... Kdyz reknes ze chces snizit tarif, jednou rocne zdarma - Ok, ale Ty jsi vázáný 5měsíční podmínkou používat tarif max. máš možnost přejít na vyšší zdarma, kdyby jsi chtěl přejít na nižší tak je za to pokuta (to by dělalo 80% lidí aby získali laciný MT), ale to jistě víš, když chceš psát na CTU

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa I. řečený zákeřný  |  03. 12. 2003 08:32

Hmm ja jsem si poridil Dohodu s Oskarem kdysi, kdyz jeste k tomu nedaval telefony se slevou a za 550 Kc mesicne mam volani na vsechny site :) 300 minut a ne jen do toho zakerneho Oskara :) A jsem vysmatej, zadnej operator se svyma akcema tenhle tarif neprekonal :) jupiiii BaJaJa  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tupoun  |  03. 12. 2003 15:30

Jo kdo umí, ten umí - kdo neumí tak jen čumí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moira  |  02. 12. 2003 16:39

Pozor! To je sice mozna pravda ale na Odepis se da prejit pouze jednou za zivot nehlede na cokoliv dalsiho. Proste jakmile ho mate a zrusite si ho je navzdy konec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:32

2Ivko: Ano ta možnost snížit tarif zdarma tu je, jenže na Odepiš se nedá vrátit, resp. můžeš ho mít jen jednou.

dejv

PS. Kamarád má Slyším Vás a Odepiš k tomu, no děsná kombinace, ovšem jemu to stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
igor  |  02. 12. 2003 13:38

To se mi stalo v USA, že jsem opomněl výhodnou nabídku a pak dodatečně mi byla dodána s úsměvem a jak rád na tu firmu vzpomínám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 13:50

Já naprosto nechápu, proč je problém Moje MMS na rok zdarma aktivovat dodatečně.
Při reklamaci bych musel nějak dokázat, že mi to operátor při objednávání nenabídl a nemám jak to dokázat, takže už mám asi definitivně smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:29

2Mrek Hajn: Asi si nedokážeš představit složitost účetního/prodejního a bůhví jakého ještě systému mobilního operátora. Ono pak se není čemu divit, že to a to prostě jednoduše nejde ihned, někdy to nejde vůbec.

           Já si to taky nedovedu moc představit, nicméně když sem pracoval v bance tak mi to stačilo. Tak šlo taky spousta věcí ihned, spousta věcí jen jednou za měsíc, něco jen pomocí TT (to trvá max. 5 dní), něco vůbec...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 22:44

2dejvidek: Máš napostou pravdu, nedokážu si představit jak to funguje, nicméně myslel jsem si a pořád si to myslím, že tato konkrétní změna nemůže být problém.
Aktivace služby to potvrdila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 12. 2003 09:04

2Marek Hajn: Tohle zrovna problém nebyl, asi si narazil na nového operátora, asi se nabírají lidé na výpomoc na Vánoce, tak to byl jeden z nich

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 12. 2003 11:04

2dejvidek: Je to možný. Ale nechápu ten systém, operátořoi by přece měli všichni odpovídat stejně, podle nějaké šablony a ne, že Ti jeden řekne něco a druhý za pět minut něco jiného. Pak ta infolinka nemá smysl.
Nevim jak to má Oskar u operátorů udělaný, ale přece by pro ně mělo být jednoduchý najít otázku na většinu odpovědí, ne? Pokud ne, je něco špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 12. 2003 19:49

Není tomu tak - operátor musí znát strašně moc věcí, které operátor uvádí, včetně nejnemožnějších kombinací, které si zákazníci dokáží představit a které ani nejde všechny někde popsat. A tohle školení musí zvládat při své běžné práci... Nezávidím jim.

Takže u všech operátorů můžete narazit na více či méně informované lidi a je nutné s tím počítat. Každopádně pokud vím, tak Oskar vychází v oprávněných reklamacích zákazníkům vstříc (i když je tam spor operátor to řekl/neřekl, tedy slovo proti slovu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 12. 2003 19:18

2Honza: Jak vypadá práce operátora vím, protože i to bylo částečně mojí náplní práce, když sem pracoval v bance. Nemůžeš vědět všechno, prostě to nešlo.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel Oskara  |  02. 12. 2003 11:49

Nejde o pozornost.. Napriklad ja jsem uplatnoval "Doporucte a ziskejte" v prodejne mi tvrdili, ze tyo nejde a hadali se se mnou, ze to neudelaji. Taxem si to zaregistroval sam a donutil tu buchtu, aby ten kod tam zadala... Vecer jsem to objevil na internetove samoobsluze, ze to je zaregistrovane... V pohode. Ale za dva dny to tam uz nebylo... Nasledovalo nekolik telefonatu na Oskarlinku a ti me ujistovali, ze to je v poradku... Prislo vyuctovani kde melo byt zapocteno DaZ... odmena... A nebyla. Tak volam na oskarlinku a oni tam cumi do pocitace a nic.. Poslal jsem reklamaci a po mesici mi ji uznali... Pry jsem nenahlasil kod-ta buchta ho tam zadavala predemnou. Oskar je hajzl. Uz to byla nekolikata reklamace. Tak jsem zvedav, kolik z Vas ma podobne zkusenosti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  02. 12. 2003 12:05

Když je Oskar takový hajzl, tak proč jeho služeb využíváte?

Já se starám o několik desítek firemních čísel a o 5 čísel v rodině a zatím jsem žádný výraznější problém nezaznamenal. Myslím si, že to jsou všechno výjimky, které nastanou vždy a u každého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel Oskara  |  02. 12. 2003 12:38

Protoze zatim vybiram mensi zlo... I presto, jak Oskar nedodrzuje sve sliby ma pro me vyhodnejsi ceny a nevim, jestli bych si u jineho operatora polepsil. A taky neni tak jednoduchedat predat vsem nove cislo.... Takze proto

Ale vadi mi ten jeho pristup. Neco slibit a nedodrzet-to mi vadi fakt moc. Ale ne nadarmo se rika "sliby-chyby". Zkratka musim kazdou fakturu prohlednout, nejlepe s kalkulackou v ruce... A to mi prijde dost smutne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. D.  |  02. 12. 2003 13:20

jak na to tak koukám ve zdejších diskusích, chytá spousta diskutérů móresy bulvárních plátků a televize (už je asi jedno, zda NOVA, ČT nebo PRIMA). dejte tomu provokativní nálepku, obsah už může být v podstatě jakýkoliv.

o co výstižněji by namísto 'Oskar je šmejd' znělo kupř. 'chyby i na straně Oskara' nebo 'špatné zkušenosti s Oskarem'. ale takhle..
odsoudit něco šmahem bez znalosti souvislostí jde snadno - bohužel. vždyť vy sám, proboha, píšete: a nevim, jestli bych si u jineho operatora polepsil. z čehož logicky vyplývá, že aniž by jste pořádně znal nabídku, resp. měl zkušenosti se službami dalších dvou operátorů, vynášíte takto kategorické soudy bez sebemenšího uzardění.
já vím, když nejde o život, jde o hovno. ovšem někdy bych strašně rád zažil dobu, kdy si bude moc člověk odklikat výběr příspěvků v diskusích dle jejich názvů s tím, že se tak jednak něco opravdu zajímavého doví, a jednak se vyhne neustálým flame o tom, který operátor (značka mobilního telefonu) je lepší, popř. že některý je totálně na dvě věci. a též samozřejmě o nic zajímavého nepřijde.. já vím, je to sen z kategorie sci-fi
závěrem? něco jiného je objektivní konstruktivní kritika, a něco jiného subjektivní chrlení negativismů. tento příspěvek bych zařadil spíše do skupiny druhé. a to ať již je jeho autor jinak jakkoli 'kvalitním' člověkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rozhorceny zakaznik  |  02. 12. 2003 15:59

Vážený pane Lukáši,

chápu Vaši reakci na můj příspěvek. To však nic nemění na tom, že k Oskarovým službám mám výhrady. Nevím jaké zkušenosti máte se službami Oskara případně i jiných operátorů vy, ale po mých zkušenostech (například s Oskarem) byste jistě reagoval podobně.

Slovy: "chyby i na straně Oskara" nebo "špatné zkušenosti s Oskarem"  jsem reagoval zezačátku. Ale když voláte na Oskarlinku, mluvíte s operátorkou o Vaší oprávněné reklamaci a jediné čeho se od ní dočkáte je arogantní odsekávání-začne Vám docházet trpělivost. Reklamujete-li nějaký problém již podruhé, ... A když se o nárok na odměnu musíte s Oskarem tři měsíce tahat, upomínat se již od prvního kontaktu s personálem a Oskarovo uznání reklamace zní: -protože nedošlo k nahlášení kódu tak vzhledem ke vstřícnému přístupu k zákazníkům- nelze říct nic jiného že Oskar je šmejd.

Proč?

1) díky problémům již při koupi tarifu jsem musel prodavačce nadiktovat kód osobně a byl jsem přítomen tomu, že kód zadala do počítače a odeslala.

2) večer jsem celou věc kontroloval v internetové samoobsluze a viděl, že DaZ bylo registrováno.

3) za dva dny tato registrace z mé samoobsluhy zmizela a pak už jsem co dva týdny volal na Oskarlinku.

4) odměnu mi nepřipsali. Zase musím posílat reklamaci.

5) již dvakrát jsem dříve reklamoval nepřevedení minut do následujícího měsíce.

 

Netvrdím že některý operátor je lepší než druhý. Jejich služby znám. A i přes všechny mé námitky hodlám u Oskara zůstat. Ale nechtějte po mě, abych Oskara do nebe vychvaloval.

A proč jsem napsal, že nevím, u kterého operátora bych si polepšil?

- prostě proto, že to vyjde nastejno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:26

2rozhorceny zakaznik (anonym by znělo lépe): Divím se jen jedné věci, proč voláte na infolinku operátora, když je jasné dáno (ve VP) že reklamace se podává pouze písemně? To už jste si nepřečetl?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  03. 12. 2003 09:26

Taky u Oskara zustanu, ale volat operatorovi, to je hruza... Nejdriv se clovek nemuze k nemu doklikat (v hlavnim menu neni (nebo nebyla dlouho) nabidka "pro operatora stisknete 0")... pak tam clovek ceka pul hodiny na cekacce s tou ohranou hudbou... Kdyz se dovola, tak mu tam pak cpou tisic veci navic, aby asi zdrzovali ty cekajici lidi na cekacce a taky me prudi ta "otviraci doba" u operatoru... Vetsinou mezi 8-20h nemam tolik casu abych tam volal a cekal tam na cekacce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarak  |  03. 12. 2003 15:16

To je videt zakazniku, ze absolutne nemas potuchu, jak DaZ v praxi funguje:

1. stavajici zakaznik ve svem uctu zada pozadovane udaje novem zakaznikovi a system ti vygeneruje kod, ktery predas novemu zakaznikovi (kamaradovi)

2. novy zakaznik preda kod pri koupi (na obchode nebo operatorovi)

3. bonus se pripise obema zakaznikum az v momente, kdy novy zakaznik ma zaplacene 2faktury!!!!

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  03. 12. 2003 16:20

Was ist DaZ? Z čeho to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nejsem blb...  |  06. 12. 2003 11:51

Vazeny pane, teorii mam zvladnutou ale praxe s Oskarem je jina. bohuzel ji nemaji zvladnutou prodavaci...

1) Tvrdili mi, ze na "Volam malo" to uplatnit nemuzu. A MOHL A UPLATNIL.

2) Pri nahlasovani kodu jsem byl pritomen-A ZADANI PROBEHLO, jak jsem si jeste vecer na netu precetl.

3) I PO 3. ZAPLACENE FAKTURE nam odmenu NEDALI.

4) Za dva dny po registraci jsem vse kontroloval na netu znovu a registrace zmizela... Od te doby jsem volal docela casto na Oskarlinku a upominal je...

VE VYSLEDKU MI REKLI, ZE NIC REGISTROVANO NEBYLO, bla bla bla bla kecy vozraly.... A ZE JAKO DELAJ DOBRY SKUTEK, KDYZ MI DAVAJI NA CO MAM NAROK.

TAKZE OSKAR MA KLAMAVOU REKLAMU A VSICHNI MU TO BASTIME I S NAVIJAKEM....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:24

2Lukáš: Souhlas.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stag  |  02. 12. 2003 19:41

Myslim si, ze to jsou vsechno vyjimky, ktere nastanou vzdy a u kazdeho...

Pak to tedy ale nejsou vyjimky, ne?

Stag

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mungo  |  14. 12. 2003 10:27

Jistě jste si přečetl před pruzením na prodejně,kdo může a nemůže danou akci"Doporučte a Získejte" využít,jelikož jsou tam určitá omezení(podnikatelé,tarify Na zisk,Na jistotu, apd).Odměna se připíše až když doporučený zákazník uhradí druhou fakturu,takže logicky v rámci třetí faktury.Takže,pokud jste zíral do prvního vyučtování a prudil na lince,tak vám doporučím si pozorně číst nabídku,jak na webu,tak na letáčcích.Za dálší,pokud jste opět pozorně četl materiály,tak jste se jistě dozvěděl,že údaje pro tuto akci můžete zadat buď na internetu,nebo přes operátora.Takže opět nevidím důvod vašeho rozhořčení na prodejně.Problém je v tom,že vetšina lidi je chytrá jak vypnuté rádio,absolutně nikdo si například nepřečte materiály,které se přikládají ke SIMkám,nebo na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmFe  |  02. 12. 2003 11:37

Hmm ja kdyz jsem nakupoval T610 tak hned u oskara mi nabidli mms balicek k tomu na pul roku zdarma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 13:20

A nejste sám, toto je totiž běžný postup.
Já jsem bohužel vyjímka potvrzuící pravidlo.
Docela by mě zajímalo, jestli se to co mně stalo i někomu jinému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  02. 12. 2003 13:49

Zkuste poslat Oskarovi tu pisemnou reklamaci. Dle mych zkusenosti je v takovychto spornych pripadech docela vstricny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 13:55

Jak píšu níž. Předpokládám, že budou chtít dokázat, že mi operátor toto opravdu nenabídl.
Čistě hypoteticky: On mi to nabídl, já to to odmítnul a pak jsem si to rozmyslel, a tak dělám dusno.
Bohužel nemám jak dokázat, že to tak nebylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  02. 12. 2003 14:09

Zkuste to, taky sem s nim mel spor, kde to bylo slovo proti slovu a vyhovel mi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 14:53

Dám na Vaši radu a ještě to zkusím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  02. 12. 2003 16:07

...ak ide telefon vratit...ako pises...urob to...tie MMs za to stoja...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 16:34

Ano, ale pokud bych vrátil telefon, musel bych s ním samozřejmě vrátit i SIM kartu a přijít o svoje číslo. To bych podle mě nemohl dostat hned zpátky.
A za to mi ty MMS nestály. No, teď už je to vyřešené.

Vrátit telefon a SIM kartu, kvůli tomu, že u Oskara někdo udělal chybu, to není řešení. Proč by chybu oskarových zaměstnanců měl řešit zákazník?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 12. 2003 20:22

2Marek Hajn: Opravdu nelze mít po deaktivaci SIM opět stejné číslo, jestli se nemýlím, je toto zakotveno v telekomunikačním zákoně. Minimálně to je ale dobře, aby to lidé nezneužívali.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 20:43

2dejvidek: Pokud vrátímštarif, tak SIM kartu zruší a s ní i číslo. To po nějaké době opět pošlou do oběhu, takže teoreticky, když budeš mít štěstí, můžeš mít jedno číslo dvakrát, ale rozhodně ne hned druhej den po tom co ho zrušíš.
Jestli je tohle v telekomunikáčním zákoně, to vážně nevím, ale jak by operátor zabránil tomu, abych stejné číslo nedostal podruhé?
Třeba u předplacenek tomu lze těžko zamezit. Pravděpodobnost, že bych narazil náhodou na stejné číslo, je téměř nulová, ale přeci jen tu nějaká je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 12. 2003 08:51

2Marek Hajn: Operátor tomu zamezí jednoduše, prostě deaktivovaný čísla (paušály i předplacenky) se hodí do "balíku" čísel z kterého je možné opět aktivovat třeba po roce. Ty nemáš šanci vystihnout okamžik, kdy číslo bude znovu k dispozici.

     dejv

PS. Moje zkušenost z tehdy Paegasem, reklamoval sem foun, nicméně ho neopravili a tak sem chtěl peníze, pochopitelně sem musel odevzdat i TWIST kartu, jen tak ze zvědavosti sem na to číslo za měsíc zavolal a ejhle, už ho měla nějaká ženská

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  03. 12. 2003 09:16

Hodne lidi, treba kdyz ztrati SIM u Oskara, tak si chce tarif deaktivovat a hned zase zaktivovat s vyberem cisla na prani (takze by si zvolil to co mel) coz je (nebo bylo?) u Oskara zadarmo... Ale nikdy to nedoslo az tak daleko, takze nevim esli ty hlasky o zakone ci o tom roce jsou pravda... Kdyz ztratite SIM a na se Oskara pujde takhle, tak on nabidne nahradu SIM nejdriv za 500 a kdyz ani tak neuspjeje, tak zadarmo... Ale to plati u tarifu, do kterejch se lze zaradit vickrat za zivot... U sockovyho Odepis je bud alternativa prejit na bankovni SIM nebo si ten litr bez dane zaplatit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 12. 2003 11:07

2Freakox: Vystavení duplikátu SIM po ztrátě je 1x ročně zdarma, týká se to všech tarifů i Oskaret.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 12. 2003 10:54

Stejná zkušenost, kupoval jsem mámě Twist kartu a po týdnu ji volal chlap, že prej ještě třed třemi měsící měla tohe číslo jeho známá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 12. 2003 11:20

2Marej Hajn: I já sem se divil, jak rychle "zrecyklovali" to numero.  Přitom sem to kupoval a vracel v neznačkový prodejně u takovejch kutilů

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 12. 2003 14:43

2dejvidek: No vidíš, ani bych se nedivil, kdyby máma používala Tvoji kartu
Kdy to bylo? Já jsem ji to kupoval někdy v polovině srpna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 12. 2003 18:37

2Marek Hajn: Né tu TWISTku sem vracel někdy v červnu roku 1998. Bylo to číslo 914 813  

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 12. 2003 22:16

2dejvidek: Tak to není ono. Já jsem to mámě kupoval letos v srpnu. Ale aspoň je vidět, že není nijak vyjímečné, že SIMku pošlou záhy do oběhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  03. 12. 2003 09:11

Kazdej hovor nahravaj, tak jestli budou nahodou neco povidat o tom, ze Vam to nabidli, tak je odkazte na to, at si ten hovor prehrajou... Ale oni se nebudou jiste chtit brodit tunama DVDcek se zaznamy (urcite v tom maj bordel  )... a nejde zase o takovou kauzu, aby se tim az takhle hluboce zabyvali... Uz jsem timhle takhle jednou zacpal hubu TELE2, kdyz mi prisel balicek a oni mi tvrdili, ze jsem si objednal nejakej telefon, kdyz jsem si to aktivoval...

Ja radci, kdyz volam na infolinku a ptam se na nejaky dulezitejsi veci, tak tam volam bud behem dne (nebo dalsi den - to uz se to treba doucili ) znova a ptám se na to samé... Obvykle, když se 3 operatori shodnou (a jeste treba v prubehu nekolika dnu) - tak lze informaci verit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  02. 12. 2003 13:57

 Stalo se mi neco podobneho u Eurotelu, "zapomneli" mi rict o nabidce levne GO SIM karty k nove aktivaci. Dodatecne to uz pochopitelne neslo.  Uznavam, ze je to prkotina, ale prave proto me docela namichnul jejich nekompromisni postoj. Ostatne Eurotel mi NIKDY v nicem nevysel vstric a to jsem "vyznamny zakaznik"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.g  |  02. 12. 2003 11:03

kdo se nepta nic se nedozvi..  Souhlasim, je lepsi se vzdy na vse poradne zeptat, nez byt potom prekvapen ci zklaman...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 12. 2003 11:26

Nebo taky lína huba holé neštěstí...
Nevím proč jsem se tímhle rčením neřídil... No, teď už je to pryč a já si můžu akorát nadávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 12. 2003 18:29

Presne tak ... jenom blbec se nezepta ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor