Ale slovenská O2 patrí pod českú Telefónicu. Už chápeš ten paradox? Kontrolné centrum siete O2 SK je tiež v Prahe.
Výsledky na Slovensku
Ve druhém čtvrtletí 2011 udržela Telefónica Slovakia výrazný nárůst své zákaznické báze a opět zlepšila svoji finanční výkonnost. Díky tomu dále posílila svoji pozici na slovenském mobilním trhu. Na konci června 2011 dosáhl počet aktivních zákazníků 1 003 tisíc, což představuje meziroční nárůst o 41,5 %. Ve druhém čtvrtletí 2011 dosáhl čistý přírůstek zákazníků 55,0 tisíc, zejména díky nárůstu počtu smluvních zákazníků. Jejich počet se meziročně zvýšil o 59,1 % na 411 tisíc, když ve druhém čtvrtletí jejich počet vzrostl o 30,2 tisíc. Počet aktivních zákazníků předplacených služeb se v průběhu druhého čtvrtletí zvýšil o 24,8 tisíc a na konci prvního pololetí roku 2011 dosáhl 592 tisíc, meziročně o 31,4 % více. Díky tomu se dále zlepšila zákaznická struktura a k 30. červnu 2011 podíl smluvních zákazníků na celkovém počtu zákazníků dosáhl 40,9 %, o 4,5 procentních bodů meziročně více. Pokud jde o finanční výsledky, celkové výnosy na Slovensku vzrostly v prvním pololetí roku 2011 meziročně o 49,8 % a dosáhly 73,1 mil EUR. Ve druhém čtvrtletí vzrostly o 46,7 % na 38,5 mil. EUR, což je více než v prvním čtvrtletí (34,6 mil. EUR). Důvodem byl nárůst počtu zákazníků a vyšší průměrný výnos na zákazníka (ARPU). V prvním pololetí roku 2011 vykázala Telefónica Slovakia kladný provozní zisk OIBDA. ARPU zákazníků smluvních služeb dosáhl ve druhém čtvrtletí roku 2011 výše 18,2 EUR oproti 17,5 EUR v prvním čtvrtletí, zatímco ARPU zákazníků předplacených služeb vzrostl meziročně o 2,4 % na 8,7 EUR (8,3 EUR v prvním čtvrtletí).
http://www.telefonica.cz/tiskove-zpravy/254377-Tel... ...