Předplacenkáři O2 získají den volání do vlastní sítě zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Laco  |  27. 08. 2011 19:32

To, ze je uroven mob. sluzieb lepsi na SK, uz netreba dookola pripominat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  26. 08. 2011 15:32

žiadny povinný mesačný poplatok
žiadna viazanosť
rovnaké ceny volaní kedykoľvek na všetky účastnícke čísla do všetkých sietí v rámci
Slovenska, do Českej republiky, Maďarska, Rakúska, Poľska, Veľkej Británie a Írska
volania za jednotnú cenu 0,13 €/min
SMS za jednotnú cenu 0,06 €/SMS
po 3. minúte do siete O2 zadarmo (ak máte aktivované Extra balíčky, platí po prevolaní minút z balíčka)
http://www.o2.sk/pre-vas/e-shop/programy-o... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  26. 08. 2011 15:51

A co jsi tím chtěl říct? Že jsi placeny agent O2sk?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  26. 08. 2011 19:01

, že platíte ako blbci a musíáte dobíjať 300kč. Na Slovensku netreba a tarifikácia je sekundová 1+1. Skús s O2-CZ napríklad volať do Anglicka. Slovenské predplatenkiy O2 používajú napr. v Hodoníne je tam presah signálu O2-SK a platia menej aj do O2-CZ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  26. 08. 2011 19:09

No ale tvůj příspěvek je úplně mimo mísu. Tady se baví o nějakém bonusu u českého O2 a ty tady pleteš něco, co s tím nemá nic společného a co je 99% českých občanu na nic …. A to že lidí platí jako blbci, je jejích věc, i u nás se dá volat levněji, když se trochu staráš … ale +- bodováni (sám sebe) vás na Slovensku naučili dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  26. 08. 2011 19:32

Ale slovenská O2 patrí pod českú Telefónicu. Už chápeš ten paradox? Kontrolné centrum siete O2 SK je tiež v Prahe.
Výsledky na Slovensku
Ve druhém čtvrtletí 2011 udržela Telefónica Slovakia výrazný nárůst své zákaznické báze a opět zlepšila svoji finanční výkonnost. Díky tomu dále posílila svoji pozici na slovenském mobilním trhu. Na konci června 2011 dosáhl počet aktivních zákazníků 1 003 tisíc, což představuje meziroční nárůst o 41,5 %. Ve druhém čtvrtletí 2011 dosáhl čistý přírůstek zákazníků 55,0 tisíc, zejména díky nárůstu počtu smluvních zákazníků. Jejich počet se meziročně zvýšil o 59,1 % na 411 tisíc, když ve druhém čtvrtletí jejich počet vzrostl o 30,2 tisíc. Počet aktivních zákazníků předplacených služeb se v průběhu druhého čtvrtletí zvýšil o 24,8 tisíc a na konci prvního pololetí roku 2011 dosáhl 592 tisíc, meziročně o 31,4 % více. Díky tomu se dále zlepšila zákaznická struktura a k 30. červnu 2011 podíl smluvních zákazníků na celkovém počtu zákazníků dosáhl 40,9 %, o 4,5 procentních bodů meziročně více. Pokud jde o finanční výsledky, celkové výnosy na Slovensku vzrostly v prvním pololetí roku 2011 meziročně o 49,8 % a dosáhly 73,1 mil EUR. Ve druhém čtvrtletí vzrostly o 46,7 % na 38,5 mil. EUR, což je více než v prvním čtvrtletí (34,6 mil. EUR). Důvodem byl nárůst počtu zákazníků a vyšší průměrný výnos na zákazníka (ARPU). V prvním pololetí roku 2011 vykázala Telefónica Slovakia kladný provozní zisk OIBDA. ARPU zákazníků smluvních služeb dosáhl ve druhém čtvrtletí roku 2011 výše 18,2 EUR oproti 17,5 EUR v prvním čtvrtletí, zatímco ARPU zákazníků předplacených služeb vzrostl meziročně o 2,4 % na 8,7 EUR (8,3 EUR v prvním čtvrtletí).
http://www.telefonica.cz/tiskove-zpravy/254377-Tel... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  26. 08. 2011 19:45

Pořád nechápu, co já jako občan České republiky z těch tvých komentářů mám? O2 je mi ukradené, České i Slovenské. Jde o to, že toto není článek o srovnávaní operátorů, ale jen o bonusech, které nabízí O2 A tímto už končím, nebudu se dohadovat o nesmyslech, ze kterých stejně nic nemám Ale když ti to udělá radost, tak se ještě pochlub, jak se na Slovensku máte skvělé ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obskjur  |  26. 08. 2011 21:40

tak skvěle, že všichni choděj makat k nám :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  27. 08. 2011 11:58

ja pracujem na Slovensku. Nemôžem zato, že u vás makajú niektorí ľudia z východu SK. Češi sú zase v Nemecku, Anglicku, Rakúsku, Írsku, ale už som videl aj v BA ľudí z CZ a nikomu to nevadí.
Ako sa žije v ČR s predraženými mobilnými službami? Prečo vám česká O2 nedovolí volať za české ceny do zahraničia? A aj v ČR voláte draho? Češi si myslia, že majú ostrovček a žijú v raji, preto na Vás opovia dobre ryžujú. Vás nezaujíma mobilný trh za hranicami. Ste 5 rokov pozadu. 3G sieť na Slovensku bola v r. 2006 prostredníctvom Orange na veľkej časti územia.. Vy ste sa tešili vtedy z EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  26. 08. 2011 19:18

No to je pěkný slovenský chlapče, a teď zase prosím odejdi. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppp  |  26. 08. 2011 14:13

takže dobiju-li si kredit 3 stovkami vystačí mi to na cca 1hodinu volání zdarma(kvůli podmínkám), ano prokecám to, ale pak potřebuju ten den zavolat babičce z valmezu, tak si nezavolám, protože jsem prokecal hodinu volání "zdarma" a budu jí muset zavolat až zítra. suprdupr akce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  26. 08. 2011 13:53

yessssssss ked dobijes tak dostanes nieco co vobec nepotrebujes!!! Nech daju 50% kreditu naviac a nie taketo trapne akcie. Volam ked potrebujem a nebudem sa riadit idiotskym operatorom ktory pozna jedine slovo ZISK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  26. 08. 2011 13:35

jak je videt, operatori se snazi ulichotit sve platce stejne jako diktatori v arabskych zemech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 08. 2011 12:47

Tak pardon,odmena za dobiti,kdy me vraci za kazdy 3 minuty kredit je 30minut na 14 dni za 15kc. Tak nevim,jestli to u dennich odmen neni jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Davi.  |  26. 08. 2011 12:39

Ahoj.Same vyhody pro predplacenkare.A ty co maji pausal a platej O2 jiste penize.Zadne vyhody nemaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 08. 2011 12:38

o2 me vraci kredit po 3 provolanych minutach. Aspon u odmeny za dobiti 10minut zdarma na den. Myslim,ze tady bude princip stejny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  26. 08. 2011 11:43

„Tím se O2 zároveň brání před zneužitím výhody, zákazník totiž může provolat jen to, na kolik je ochoten svou předplacenku nabít“ … neodporuje to trochu nadpisu článku „Předplacenkáři O2 získají den volání do vlastní sítě zdarma“? Pokud nabiju za 300,- Kč tak potom můžu provolat kolem 45-55 minut dle GO tarifu ne? A to ani nepočítám, že bych volal mezi tím do jiné sítě, kde mi to odečítá kredit a tím pádem mám méně kreditu na volání do O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  26. 08. 2011 11:49

A co ti brání dobít cca 8 tis.Kč. Nebo jinak, proveď dnes 10 dobití,budeš mít 10 kódů, a vyber si postupně každý den odměnu, a získáš volání na 10 dní. Pravda, kredit 3000 Kč stačí na cca 10 hodin denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  26. 08. 2011 11:58

Já GO nepoužívám vůbec. Jen jsem se pozastavil nad nepřesným údajem, teda jestli jsem pochopil správně ty podmínky. Aby se někteří nedivili, že volaní zdarma na celý den je ve skutečnosti ani ne na hodinu za jistých podmínek ... A vážně bych kvůli jednoho dne volání zdarma do O2 nekupoval kredit za 8000,- Kč …

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skeptik  |  26. 08. 2011 12:46

Máš pravdu!Také mi to přišlo jako SMS.Není to zadarmo ale za dobití min.300kč.A to omezení času volání samozřejmě v nabízecí SMS jaksi chybí!Opět klamavá informace a způsob jak si navýšit konto."no nekup to":'(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lad  |  26. 08. 2011 14:09

To je zajímavé, člověk by to chápal, že když dobije 300Kč tak ten den může do O2 volat jak chce a do 23:59 má na kontě stále 300Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor