Je logické, že přechází-li zákazník ke knokurenci a zákon mu umožňuje přejít i s číslem, automaticky končí smlouva.
Zákon nestanoví, kdy se nesmí přejít k jinému operátoru nebo chcet-li poskytovateli, je proto nutné takový čas chápat v maximální možné volnosti (třeba i druhý den po uzavření smlouvy).
Je všeobecně známo, že příští rok (?) bude telefonní číslo převoditelné i v rámci mobilních sítí a je to známo už dávno.
I amatér dokáže dát do smlouvy sankce za nedodržení smlouvy nebo předčasné odstoupení od ní, zvláště je-li silnější stranou smluvního vztahu.
Takže mi vychází:
Novopečená jednička ne že zaspala dobu, ale přímo ji zachrápala.
Novopečená jednička je bandou diletantů, kteří neumějí uzavřít smlouvu.
Novopečená jednička rozdala tolik úplatků, že má oprávněný strach, že protislužbičky nebudou. - Co jiného jsou mobily za korunu, levnější volání,... Za korunu (ale ani za pět set korun) mobil nikdo nevyrobí a náklady na spojení hovoru z předplacené karty a z paušálů jsou shodné, v případě předplacenky dostane operátor peníze dopředu a může je zhodnocovat. Všechny tyto marketingové triky jsou jenom na zmatení zákazníka.
Ze zákazníka se stává nevolník. Kolikrát se nechá na ulici, v prodejně nalákat na zajímavou nabídku, ale jakou volovinu spáchal zjistí až doma po přečtení smlouvy, někdy ještě déle, až mu přijde jedno, dvě vyúčtování.
Takže děkujeme slavný soude, že jsi nás ujařmil u svého debilního operátora, ale i na tebe jednou dojde. (raději bych, kdyby vícekrát)
Rozhodnutí soudu mi nepřipadá nezávislé, spíše tak trochu podmáznuté.