Projeli jsme Prahu v Tesle X. Podívejte se za volant milionového elektromobilu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 47

Názory k článku

29. 06. 2017 12:54

Tenhle samý článek jsem již viděl minulý týden na nějakém jiném webu (E15.cz) i se stejně hrubou chybou v textu. Opravdu se Model X vyrábí od roku 2012? Model S se začal vyrábět tuším v polovině roku roku 2012, Model X od poloviny roku 2015. To je tři roky rozdíl, celkem zásadní, když zmiňujete počet prodaných kusů od té doby.
Nějak nechápu smysl věty "do září minulého roku bylo celosvětově dodáno přes 16 tisíc těchto vozů." K čemu mi je taková informace? K dnešnímu dni jsou k dispozici mnohem novější data. Navíc tahle věta v přesné formulaci je na wikipedii o Modelu X.
A upřímně, od nadpisu hlásajícího "projeli jsme Prahu" bych čekal v tom videu o hodně víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 06. 2017 09:31

Ztrátový Elonův elektrocirkus začíná haprovat, protože jak ukazuje příklad Dánska, už nejsou peníze na nesmysly a dotovat neživotaschopné zelenou letadlovou hru nelze donekonečna. Investorům taky nelze věšet bulíky na nos věčně. Sám se zájmem pozoruji jak dloiho ještě vydrží tenhle tunel fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2017 09:01

Pro příště, náklady na ujeté kilometry se u vozidel počítají následovně:Ztráta hodnoty + náklady na palivo/elektřinu + náklady na pojištění + náklady na financování (např. při pořízení na úvěr) + náklady na opravy + náklady na údržbu + daně a další poplatky (např. silniční daň) + náklady obětované příležitosti + náklady spojené s dobou, kdy vozidlo nemůže být provozováno (tzv. výpadek, u elektromobilů především doba nuceného čekání při dobíjení).Kombinace ztráty hodnoty, obětované příležitosti a nákladů výpadku ve spojení s nízkým kilometrovým nájezdem ženou u drahých elektromobilů náklady (TCO=total cost of ownership) přepočtené na jeden ujetý kilometr na neuvěřitelné hodnoty daleko překonávající náklady konvenčních vozidel se spalovacím motorem a směle konkurující supersportům. Cena samotné elektřiny je zcela zanedbatelná položka, která by i při nulové výši nedokázala celkové náklady provozu elektromobilu nijak výrazně snížit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2017 13:51

Nikdy som nebol fanusikom cakania a to na cokolvek, tak ze okrem ceny ma Tesla este jeden problem a to doba dobijania.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2017 13:21

Auto není ekologické ani náhodou jak si může někdo mylně myslet...sice jezdí rychle, hlavně do servisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2017 11:54

Abych se priznal uplne jsem nepochopil proc kdyz uz Tesla investuje takove penize do vyvoje elektromobilu a sidli ve mecce moderniho designu - v Bay Area, tak proc proboha nejsou schopni investovat i do designu a udelat ta svoje velmi draha auta i draze vypadajici. Zatimco Tesla Model S vypada jak nejaky japonsky full size za 30.000 USD, tak kdyz jsem videl poprve pred necelym rokem nazivo Teslu Model X, tak jsem si rikal: "ony ty cinske automobilove designy pronikly az do Kalifornie, ale parkovat s timhle na Santa Barbara stripu je docela ostuda". Az pak jsem zjistil, ze je na aute napsano Tesla a ze je to naopak novy nejdrazsi model znacky.
To auto nazivo a specialne v sede barve vypada neskutecne neforemne a lacine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2017 10:37

A to je jako celé? :D ... video zavírání dveří, kuk na displej, kuk na auto zepředu a konec? Hmm, to stálo za to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2017 09:40

299 Proxy Errorerr getUrl status=408To se moc nepodíváme!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2017 09:12

Nesouhlasím, nesouhlasím, nesouhlasím.
Takže km za 68 haléřů. A to jste tam zahrnuli i ceny bateriií 1 500 000 Kč na 8 let?Nesouhlasím, nesouhlasím, nesouhlasím
ani s čtenáři Mobilmánie,
kteří v komentech píší, že ceny baterií poklesnou 10x z 1 500 000 na 150 000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (30)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor