Provolali jsme 8 miliard minut a nejvíce z nich směřovalo k T-Mobilu

Diskuze čtenářů k článku

polda  |  03. 02. 2006 08:58

Si myslím,že je úlpně u prd...e jakým způsobem kdo jak vydělal (wap,internet,hovory příchozí odchozí,sms.mms atd) důležitý je kolik je obrat a pak co mám za zisk. V tomto případě je TMO dobrej,když dokáže mít o půl miliardy větší obrat než ET spíš by každej očekával opak.(na takovýhle počty není vůbec důležitý bejt 1.počtu zákazníků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  03. 02. 2006 09:19

Ty znáš obrat a zisk všech operátorů za minulý rok? Nevím, ale T-mobilák se zatím nechlubil a pokud by měl větší obrat, tak už to víme všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  03. 02. 2006 10:49

půl miliardy provolanejch minut (ne obrat)- samozřejmě - sorry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  03. 02. 2006 13:14

Ale jak jsi napsal nejdůležitější je obrat a zisk. Všechno ostatní jsou provozní data, která můžou jenom ukazovat, který operátor má nejvíce využívanou síť. Do některé se více volá, z některé zase více volá, v některé jsou mnohem více využívané datové služby, SMS, MMS atd. Jelikož se většinou používá kdo je jednička v počtu zákazníků, tak by to rozhodně měli používat jenom na paušální. Ostatní je velece sporné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  03. 02. 2006 13:41

Mě děsně irituje to šílený počítání počtu zákazníků,když všichni víme jak to před Vánocema chodí - akční simky za pár korun s dobitím,kdy jsou chytří jedinci,který jich nakoupí hafo - po vyvolání je zahodí ale op je ještě další rok počítá jako aktivní a,že je borec. Využití sítě mi přijde mnohem důkaznější, navíc to nehlasí op nýbrž ČTÚ tudíž snad nezávislý úřad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  03. 02. 2006 15:08

Souhlas a proto by měli počítat jenom paušální zákazníky a případně všechny SIMky, které mají pravidelný měsíční obrat (jsou každý měsíc používané). To by jsme najednou viděli kolik jich vlastně kdo má. T-mobilér si našel jenom jednu statistiku z několika, aby se mohl chlubit a to zas irituje mě. To už mě příjde mnohem serioznější, že Vodafone jasně prohlásil, že v nejbližší době nepočítá, že bude jednička, ale mají v plánu dlouhodobý růst a kdo ví, jak to bude za 5 let.  V každém oboru jste jednička podle počtu reálných zákazníků i když i v jiných oborech to není taky vždycky jednoznačné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  02. 02. 2006 22:13

Nauč se česky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2006 14:12

V souvislosti s většinovým způsobem účtování (celé započaté minuty a půlminuty) mě napadá otázka:
je těch uváděných 8mld minut VYÚČTOVANÝCH ZÁKAZNÍKŮM nebo skutečně PROKECANÝCH?
(Kolikrát si sám nadávám, že přetáhnu hovor o pár sekund a zaplatím o minutu víc...... )
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  02. 02. 2006 14:23

To víš že bylo max. 5 miliard minut skutečně provoláno vše ostatní srábli jen tak
EU GO 60+30 Twist 60+1 Oskarta 60+1 přitom někdy volám jen do 10s
to na slovensku se maj mám ještě Orange Prima tam to účtují po vteřinách a umí to tam i T-Mobile!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  02. 02. 2006 20:16

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  02. 02. 2006 20:16

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  02. 02. 2006 11:22

takže je vlastně jednička každý. Eurotel má nejvíce SIMek, TM nejvíce minut do jejich sítě a Vodafone jvětší výnos na zákazníka. Připadá mě opravdu nechutněj T-mobilák, jak se za každou cenu chtějí chlubit. Kdyby se raději chlubili s novými službami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  02. 02. 2006 17:58

ale ta statistika byla prý i loni, takže nevím,o co jde

služby? 15.1. Cestovatel. s čím přišel ET nebo VF? nicméně oni se nechlubí, oni je prostě spouštějí takže si počítej, co ti dá tvůj op a pak si běž hrát na píšeček. lidi mají, co jim vyhovuje a tvoje argumenty, stejně jako moje, je nemusí vůbec přesvědčit o opaku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  03. 02. 2006 09:12

strč si svojeho cestovatele do kufru a můžes si jít hrát třeba na písečnou pláž v Maroku. T- mobilák se natřásal, jak je jednička. Kde je teď? Jo a pokud se jedná o ty nové služby, měl jsem na mysli nové služby a ne vylepšené služby. Zatím většina inovací byla nejdříve od Eurotelu a pak další, ale to se snad s příchodem Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crescenzio  |  02. 02. 2006 10:23

Keď som si prečítal článok, tak som si spomenul na na komunistické päťročnice a splenenie plánu v štvrtom roku na 110%. A kto plán nesplnil, hľadal svoje prvesnstvo inde. Ach Bože, my sa tých komunistov a socialistického zmýšľania nikdy nezbavíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  02. 02. 2006 11:55

Když se někomu něco nelíbí, tak vytáhne komunistu. Jak laciný trik.
Přemýšlej, něž něco napíšeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crescenzio  |  02. 02. 2006 13:56

Po pravde napísané, mne je to jedno, kto je jednička na trhu. Mňa ako uživateľa zaujíma cena za ponúkané služby a dostupnosť. Komunistov som vytiahol preto, lebo mi to pripadalo ako súťaženie pred 17 rokmi.
P.S. To by sa vám bratom čechom asi veľa veci nepáči, keď si tu červenú boľševickú bandu ťaháte naspäť do parlamentu a možno aj do vlády. Beat, ber to s humorom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  02. 02. 2006 14:14

No to je pravda za chvíli (po volbách ) tady bude dost komoušů
Myslím si že se do T-Mobile spíš volalo takže si moc nepomohli bylo by lepší kdyby zveřejnili odchozí i příchozí hovory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  02. 02. 2006 17:45

myslím, že pomohli.... druzí jim budou platit za propojovací poplatky více, než naopak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  02. 02. 2006 20:02

No jo sakra na to sem zapoměl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  02. 02. 2006 20:14

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq, tomeeq  |  02. 02. 2006 00:42

chudáček malinkej :o) no co už je jasné, že na Eurotel CDMA se dovolávat nedá a právě Eurotel má dost zákazníků internetových služeb Nicméně Eurotel je nejlepší a potvrdil to, všechna čest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  02. 02. 2006 08:21

Čím to potvrdil ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 02. 2006 09:09

No, od znameho z TM jsem zaslechl, ze tam litaj jak certici. Maj plnou hlavu prenositelnosti, protoze jim zdrha nejak moc lidi a prichazi minimum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 02. 2006 00:18

Když foun vypadne z TMO signálu nebo hovor chcípne při nezdařeném hendouvru tak se není co divit, že to zkusíme znovu a opět zavoláme  Nebo když je slyšet každé druhé písmeno musíme kecat déle  Nevím proč se tím TMO chlubí

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  02. 02. 2006 00:21

Ále...každá síť má občas problémy.
Já zaznamenal tak 3. A to mám Paegas+TMO dost dlouho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 02. 2006 00:26

Já jen tak šťouchám  Je mi jasné, že kdyby se v tom článku psalo o Oskarovi, objeví se ve fóru stejný příspěvek jako můj. BTW, už se podařilo TMO vyřešit ty hand-overy? Byl jejich nezvládáním proslulý

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  02. 02. 2006 00:30

Těžko říct.. ono to asi nebude ve všech lokalitách tak fine jako u nás

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  02. 02. 2006 08:34

Myslím, že oproti minulosti to je už lepší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  02. 02. 2006 08:50

Uz taky sundali ty nesmyslne mikrocely :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  02. 02. 2006 09:53

2Já osobně : včera jsem jel z Ostravy na Olomouc a kecal jsem přesně 58 minut.Handoverů muselo být docela dost.Tenhle problém byl vyřešen okolo roku 2002-3. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  02. 02. 2006 00:16

Nojo, kdo hledá najde...
Ale je to sympatické, že hledají, čím vyniknou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zakaznik  |  02. 02. 2006 06:39

Tahle statistika podle me rika o trhu mnohem vice nez pocet rozdanych a davno neaktivnich SIM karet. Je tu videt, na jake cisla se SKUTECNE vola.
PS: Nejsem zamestnancem zadneho operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufik  |  02. 02. 2006 08:06

A nebo svedci o tom, ze zakaznici daneho operatora nevolaji mimo domovskou sit a radsi jen posilaji SMSky, coz neni zrovna pravy dubovy, pokud po Vas neco chcou a Vy jim musite volat zpet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  02. 02. 2006 13:45

No mnohem víc by řeklo, kdyby místo těch absolutních sečtených hodnot se to vydělilo počtem těch co volali a přijímaly (zákazníků obecně). Prostě kolik a hlavně taky ODKUD se volá průměrně na  číslo každýho operátora. Tyhle hodnoty jsou jen vytržený z kontextu, tak jak se to T-Mobilu hodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  02. 02. 2006 20:03

Souhlasím se "zakaznikem" - podle mně ta statistika mnohem lepe vyjadřuje poměry na trhu... Jestli někdo rozdává simkarty, nebo je dává jen těm, kteří je opravdu dlouhodoběji použijí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor