Průšvih Vodafonu pokračuje, FUP se sám vrací k příplatkové variantě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 44

Názory k článku

09. 10. 2014 14:02

Dívám se, že pro většinu lidí tady v diskusi je používání mobilního telefonu spíš utrpením a neustálým bojem. Asi jsem měl štěstí, ale za posledních 9 let u VF jsem zaznamenal jen jeden problém s účtováním, který jsme bez emocí vyřešili na pobočce, jeden technický problém se smtp nastavením odchozí pošty a problém se signálem mám pouze na Braníku, v metru a exotických odlehlých končinách českých lesů (pohybuji se v Praze a okolí, na Ostravsku a Královehradecku).
T-Mobile nás jedou témeř poštval před soud za dluh, který vznikl na smlouvě založené na dokladech, které jsme včas hlásili jako kradené. To nebyla dobrá zkušenost. S O2 nemám zkušenost žádnou. Ale obecně si myslím, že to s našimi operátory není tak horké. Znám lidi, co používají ve Francii Orange a tam to byl teprve zážitek něco nechat nastavit nebo změnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 10. 2014 08:44

Já nevím že se lidi pořád něčemu divíte u VF. Už před rokem jsem si u nich stěžoval, že stávající zákazník má nový telefon dráž než ten nový. A hle, stále se nic nezměnilo, stávající zákazník zaplatí jen ještě víc..
A data vypnuté mám, ale všiml jsem si, že po roce mám stále aktivní BB tarif, který na Androidu moc nevyužiji. Tak aspoň že za tohle se neplatí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2014 21:44

No jo - ČSSD protlačila v čele s panem ministrem Mládkem novelu ZoEK, která opět drasticky omezuje zákazníka a naopak umožňuje nevypověditelné smlouvy pro operátory... A toto je výsledek!Už se nám na to připravují - Vodafone "chybně" účtuje víc (zajímavé je, že nikdy nemá plošné chyby, kdy by dával zdarma například neomezené volání ), O2 zdražuje a T-Mobile zdražuje zatím jenom "neveřejné nabídky", které teď dává méně výhodné než třeba před půl rokem...Už vědí, že brzo bude zákazník jenom platící otrok!!! Celé se nám to vrací zpět do začarovaného kruhu, kde to bylo za Dvořáka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2014 21:30

Celý Vodafone je jednou velkou černou kaňkou na poli českých mobilních operátorů.. Na automatické aktivace a zpoplatňování služeb by si měla posvítit rovnou ČOI, napařit jim nemalou pokutu a zakazovat tenhle nesmysl ve všech oborech.Tohle není normální ani čestné jednání, spíše okrádání lidí za bílého dne. Tenhle "automatický" systém jen spoléhá na laxnost či zapomnětlivost lidí .. a aby toho nebylo málo, tak dojde k odstávce systémů a zákazník tak tento nesmysl nemůže ani deaktivovat.KDO MÁ ROZUM, TAK UTÍKÁ JINAM!! Karta se obrátila a horší to už snad jinde ani nemůže být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 10. 2014 19:56

Pro Vodafone se již píše černý scénář a tím je odliv zákazníků a asi se to zalíbilo i u O2, teď jen doufat, že T-Mobile a virtuálové nepůjdou s cenou nahoru. Neomezené volání a SMS dostat pod 99,- Kč tak může skončit a klidně se dostat na 249,- Kč.
Je tak možné, že se okopíruje ceník od operátora U:fon ten měl flat i když myslím, že bez SMS za 840,- Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 10. 2014 19:32

No tady všichni tvrdí že nikde žádná chyba není, ale já už službu deaktivoval 3x a teď jsem byl v samoobsluze a zase byla aktivní. Nejprve jsem službu deaktivoval tak před 14 dny v samoobsluze (chápu že to mohla být jiná služba). Při tom jsem si všiml že mi účtují špatný datový tarif. Tak jsem podal reklamaci. Paní/slečna zavolala, vše se objasnilo a při tom mne informovala o této novince a dohodli jsme se, že tuto službu deaktivuje. Když mi poslali SMS že mi vše opravili byl jsem to znovu překontrolovat a ejhle, stále aktivní, tak jsem to deaktivoval po třetí a dnešní pokus je již čtvrtým..... snad poslední.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PM
07. 10. 2014 19:22

Vodafone ma chyb vic, napriklad pri aktivaci neomezeneho volani na predplacene karte pri kazdem hovoru hlasi "Vas kredit je nizky", tak si musite dobit mesic dopredu dalsi min. 2 stovky, lepe budouci castku kterou planujete utratit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2014 19:13

Ten tweet ale neříká pravdu. Ta SMS opravdu pár dní chodila, protože operátor zapomněl změnit její text. Pokud jste se ale podívali do samoobsluhy, vše bylo nastavené tak, jak jste si sami nastavili. Dostal jsem ji taky, obratem jsem kontroloval nastavení a bylo to v pořádku. Pro jistotu jsem zavolal na infolinku a tam mi potvrdili, že jde jen o chybnou upozorňovací SMS, nastavení se neměnilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2014 18:47

Ani se nedivím stěžovatelům, kterým Vodafon znova zapnul automatické navýšení FUP. Já jsem od Vodafonu odcházel 22.9.2014. Tak za poslední dva měsíce jsem asi 4 deaktivoval hlasovou schránku. Vypnul jsem ji a třeba za týden byla zase aktivní, prostě k nasrání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2014 18:35

Toto je příklad toho proč jsem u vodafone téměř omezil služby. Jinak pokud chcete mít jistotu, doporučuji, nechat si nastavit vše operátorkou na lince, a požádat ji zda by toto uvedla do záznamu o hovoru.
Následně potom zavolat znovu a zjistit zda to do poznámek opravdu uvedla a správně nastavila. Pokud ano máte podklad pro připadnou reklamaci. Pokud ne, požádáte další , aby to provedla znovu a následně ji však musíte opět zkontrolovat. Šance na úspěch je vždy cca 50/50.
A nebo můžete vodafone kopnout do p....e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2014 18:31

Jak už jsem kdysi psal pro mě přestal Vodafone existovat v situaci, kdy jsem jim namísto 1141,- Kč zaslal 11141,-Kč. Vrácení peněz trvalo více jak měsíc a těch debilních slibu a rozhovorů s oparátory, už ani na to nechci myslet. A to se kdysi tvářili jako jediný oprátor vstřícný k zákaszníkům, ha,ha !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2014 18:05

Hlavně je třeba dávat pozor na to, že stačí jen nějaká změna v tarifu nebo balíčku a služba se hned aktivuje sama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2014 17:41

U mě nic, ale u přítelkyně už se 3x sama aktivovala hlasová schránka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 10. 2014 16:58

Kontroloval jsem a u me stale neaktivni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2014 16:57

Pravděpodobně šlo o chybu. Ona vůbec celá ta samoobluda VF je výkvět webového softwarového inženýrství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 10. 2014 16:44

U mého i manželčinyho čísla je vše ok - služba je deaktivovaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2014 16:13

Nova kostata z Kypru nebrat. Internet ze Slovenska brat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor