První fotografie z dvoumegapixelového Sharpu TM200

Diskuze čtenářů k článku

kouless  |  26. 01. 2005 20:01

Já jsem to říkal už včera, ty fotky jsou nějaké slabší, měl jsem na mysli ty za denního světla. SE S700by to zvládl lépe, nemůžu si pomoct.
                    & nbsp;         &n bsp;         &nb sp;         &nbs p;           ;              kouless

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destroyer  |  26. 01. 2005 08:48

Nemohu si pomoct, ale ty fotografie jsou přímo příšerné. Přístroje, které jsou dnes k mání na středo a západoevropských trzích s 1-1.3MPx foťákem fotí výrazně lépe.
Jednoznačně zklamání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taunus  |  25. 01. 2005 17:40

zdenku ty mas taky sharpa?tm200.operatora ma t-mobile a jeste jsem nedokazal nastavit wap...je to zajimave ale na wap se nepripojim ale e-mail stahnu v pohode tak nevim jak to nastavit presne..kdyztak zdenku napis jak mas nastaveno ty u oskara na adresu radek.henys@centrum.cz
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  25. 01. 2005 17:08

Pro srovnani musis fotit to stejny ve stejnej cas a pak rict, co je lepsi. Fotil jsem pro srovnani s Sharpem GX32(1MP ccd), N7610(1MP cmos) ,TM200(2MP ccd) a SE (1MP cmos). Oba ccd chipy od Sharpu delaji podstatne ostrejsi fotky, ale maji vetsi kontrast bila/cerna. Sharp ma vyhodu ze je vecko a kdyz fotis neco na podlozce bez rozklepani tak to je nejlepsi. Navic GX32 ma rezim makro a TM200 automaticky ostreni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kouless  |  25. 01. 2005 16:39

S tou skleněnou čočkou naprosto souhlasím!!! Stáhl jsem si výše uvedené fotografie do svého PC, a porovnal je se svým Sony Ericssonem S700, můj subjektivní dojem je ten, že S700 má fotografie LEPŠÍ, než Sharp TM200. Nezáleží jen na megapixelech, ale i na jiných věcech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seth  |  25. 01. 2005 17:10

tady je srovnani s fotkama z S700i , v noci za použití nočního modu a bez nočního modu a je tam krasne videt odstraneny sum.

http://semania.mobilmania.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=693&Itemid=2

Seth

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bigbager (novy)  |  25. 01. 2005 15:14

ani blbejch 12Mpix se nevyrovna optice :) proste fotky z mobilu budou porad sileny, pokud nebudou mit aspon minimalnik optickej zoom, ale zase neivm, jak ho tam narvat :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yuri_  |  25. 01. 2005 16:36

nj proste asi nema cenu si kupovat mobil s 1 ci 2 mpx, pac zatim jsou ty fotky stejne jeste nekvalitni, rozmazany apod. Nerikam ze je fotak ve founu blbost, pouzivam ho dost ale jen abych mel zaznamenany ty momenty v TELEFONU, ne v pocitaci kde to bude vypadat hrozne. nic ve zlem ale i muj stary digifotak na tu nejhorsi kvalitu foti lip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  25. 01. 2005 20:58

Tak mobil s optickým zoomem se už prodává v Německua Sharp V902 je to 2Mpx a má 2x optický zoom a je i 3G .A když je fotka vyfocená 2Mpx tak ji prostě zmenšíš o 50% a hned je zcela použitelná, takže si myslím, že než se budou do mobilů dávat kvalitní optiky , tak je cesta v mnoha megapixelech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  25. 01. 2005 13:23

Asi testnu tu high-speed(66x) kartu. Na toho zlomovaciho usb SanDiska nevydrzim cekat. Kdyztak pujde pak do kamery. Jeste nasel si zoom? Nahoru sipkou je zesvetleni, dolu ztmaveni. Ten zoom je akorat zvetseni(resamplovani) fotky po vyfoceni? Co pouzivas za operatora? Ja nastavoval mmsky pokus omyl asi hodinku s oskar operatorem:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
renoar  |  25. 01. 2005 13:12

Souhlasím s tím, že sklo je důležité, bohužel u mobilů to zatím sklo není a taky si myslím, že 1Mpx na mobil upně stačí a nové nokie v tomto rozlišení fotí mnohem líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taunus  |  25. 01. 2005 12:57

pouzivam standartni 256mb SD kartu coz je asi pomala /nebot ostatni jsou vetsinou oznacovany 32 speed a tu ja nemam/ nacitani je tak kolem 5az10 vterin takze to je docela v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  25. 01. 2005 11:47

Základem každého dobrého foťáku je "sklo". Takže nechápu, proč se pořád někdo honí za megapixely, ale naprosto opomíjí čočku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  25. 01. 2005 19:30

Hochu hochu... kup si pořádný půlmetrový sklo třeba od sigmy, nacpi si ho do "kapsy" a nekálej bludy do diskusí o mobilech
Jen tak mimochodem (pro podobné pytlíky jako předřečník), TM200 má na rozdíl od všeho zde popisovaných "fix-focusů" objektiv s automatickým ostřením a srovnávat jeho fotky s P900 nebo současnými 1mpix Nokiemi může jenom naprostý ignorant nebo slepec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadlos (novy)  |  26. 01. 2005 07:53

To je sice hezký, ale nic to nemění na faktu, že ty fotky sou prostě hnusný .
Btw: vzhledem k velikosti snímačů v telefonech a tudíž i jejich obrovské hloubce ostrosti je otázkou, jestli není fix-focus (možná už by se to dalo označit jako pan-focus) koncepce lepší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richie  |  25. 01. 2005 10:54

To rozlisenie je skvele. Myslim, ze na beznu amatersku fotografiu a momentky je to genialne pouzitelne... Kvalita fotiek, sposobena optikou a kvalitou cipu, je ale zavazne zla. Realne su pouzitelne po zmenseni minimalne na 50%. Myslim, ze to nieje problem rozlisenia, ale nekvalitneho snimaca, ktory ma maly rozsah a taktiez objektivu, ktory ani zdaleka nieje stavany na taketo rozlisenie. Takze si asi kvoli foteniu treba pockat, az tam namontuju aspon kvalitnejsiu optiku. Navyse fotky vyzeraju, ako spracovane nejakym sharpovacim filtrom vo Photoshope... nuz zrejme si uvedomuju, ake to robi fotky a snazili sa to dotiahnut do "dokonalosti" softwerovo...
Richie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  25. 01. 2005 10:45

To Radek Henys: pouzivas high-speed sd kartu? Je nejaky rozdil od obycejne? Na obycejnyho Apacera mi to r/w silene pomalu asi 20 sec. Jinak fotky pekny, ale obcas Oskar nedoruci 300kb mms.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreenBeret  |  25. 01. 2005 10:23

Nemuzu si pomoci, ale pripada mi to dost hrozny. Obzvlast ty fotky z interieru jsou sileny - pusobi to na me jako hodne zvetsene VGA. Telefon si evidentne nerozumi s horsim svetlem - pokud ale neslo jen o spatne nastaveni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  25. 01. 2005 19:22

No ono by to vypadalo stejně šíleně i z klasickýho tikitálu, kdyby se mu vypnul blesk a nebyl na stativu... a nějaká "diodka" by to určitě nezachránila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor